Nog ff volhouden lau! Hier gaat het tot nu toe goed met broccoli en worteltjes. vanmorgen ook sapje gehad. Dat was gisteren mwoah maar nu wel ok. 60cc gedronken.
Wat voor sapje geef je dan? Diksap ofzo? Melkbar gaat natuurlijk wel mee naar spanje maar ga nu om het uur zitten voeden om zijn vocht op pijl te houden.
Natas, ik geef sterk verdunde diksap. Heb ook niet meer zo'n zin in extra aanleggen. Noud weer goedgekeurd bij CB
Kant en klare sap van olvarit. Maar uiteindelijk is dit nog niet echt een succes. De soepstengel wel! En gisteren zelfgemaakte prak van gekookte courgette met rijstebloempap.
Aftellen Fem... nog 3 weekjes tot verjaardag(en) en dan nog 2 a 3 weekjes tot pappamarin weer thuis is! Allemaal voor de voetbal? Hier even met een schuin oog....
Heb wel gekeken (verplicht) maar kan me niet druk maken om eerlijk te zijn. Zondagavond zijn mijn ouders hier weer en kijken we dus ook
Nederland. Maar liever verliezen tegen spanje, dan hebben wij hier toch nog een beetje gewonnen, dan weer trauma over houden aan de duitsers
Waar heb je dat dan staan natas? Hier gaat het ook goed hoor. Hidde krijgt wat een rode kop aan het einde van de dag. Kan er dan niet zo goed meer mee uit de voeten. Gistermiddag zetten we hem en Wesley even in het zwembadje. Nou, alsof ze vermoord werden. Werden ze dus niet blij van en koelden ze al helemaal niet af. verder was het hier vandaag prima te doen moet ikz eggen.