hahaha kom je die van mij ook even doen? Nog een maandje dan is Wes alweer 1 en over 3 weken Naomi 3. pffff wat gaat het hard
Ja...ik tel ook die laatste 3 weekjes af! Zit me al suf te piekeren wat we als traktaties zullen doen. Het gaat zo snel allemaal. Wesley gewoon al bijna 1 jaar...pfff Loopt ie al?
Jaja nog 1 maandje. Hier nog 2. Julian stapt ook langs de tafel en de box door zo lief! Dat deed dean veel eerder maar liep met 14,5 maand pas.
Hmmm..zelf zitten is Stijnemans nog wat te lastig (of hij is te ongeduldig en pakt toch wat ie hebben wil met het gevolg dat ie omkukelt) maar staan gaat hem wel goed af! Hij kan gewoon aan de tafel blijven staan. Bed en box staan hier nog hoog.
Aaaw lekker ding die stijn! Zitten gaat ook goed en vanuit kruipen gaat hij ook op zijn billen zitten.
Die Juul had echt beter Jelle kunnen heten Heb echt zin om alle jochies weer eens te zien zeg (oke, ook die paar meiskes hahah)
whahahaha, is idd erg druk hier ja. waar stonden we op pagina 5 of zo? Neemt intussen een stukje worst en een sapje.
Ik gooi voor Ruben nog een pannekoek van vanmiddag in de magnetron (vooraf aan het Zandkasteel pannekoeken gegeten).Man is op cursus. Stijn ligt te pitten..dus die maak ik straks wakker vor een warme hap. Zelf gooi ik er een pizza in als ze beide op bed liggen. Dan lekker ongegeneerd op de bank, in huispak, dat ding verorberen
Dan zit je nu heerlijk te smullen. Stijn is boos...ligt te huilen in bed (oh, weer stil)...oh, huilt ook alweer :S Heb hem er net al even weer uit gehad en dan is het goed. Lachen...teuten. In bed weer huilen. Lastig weer, ook bij een tweede. Hij huilt anders eigenlijk nooit. Ik kijk het nog heel even aan, anders er maar weer uit. Ik kan best pizza eten en teuten met dat leuke jochie tegelijk Ruben ligt er ook al op..die was bekaf.