De Walvismama's deel 2, mama's mbv een vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'De mama's' gestart door prinses, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jullie hebben vast aan abb. op dit onderwerp of jullie zijn altijd bij toeval of ik zit te kletsen in mijn eentje... haha

Ik zwaai even naar Karin :D

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Abbo!

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja kijk, dat dacht ik al. Ik niet...ik kijk trouw steeds weer...maar helaas.

Ik moet ook eens ophouden met die ...
    Die heb ik echt hier op het forum opgelopen :(

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Jahahaha dat ken ik!

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik heb ook geen abbo..:D

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ook een trouwe kijker dus :D

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    idd

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier hoeven we in elk geval niet aan te bouwen...whahahaha

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ligt hyves er bij jullie ook uit?

Hier ben ik ziek. Echt buikgriep denk ik. Of zou het ook te maken kunnen hebben met ontlading van spanning? Ik weet het soms ook niet meer. Maar voel me beroerd, en kan geen 5 minuten bij het toilet weg.

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Toch jammer, dat we hier niet meer regelmatig schrijven.

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, maar Hyves ligt ook stil qua schrijven..

12. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Allemaal erg druk denk ik.

13. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Ja, en ook ziek geweest...
    Echte schooljuf he, ziek in je vakantie...
    En met sinterklaas ook al, blech...

Toch als ik dan in mijn mailbox een berichtje krijg dat hier iets is geschreven ga ik gauw nieuwsgierig kijken!

Toch mis ik het soms wel al dat geklets en gezwets van ons in de beginperiode...

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    me too! missen en ziek zijn hihi

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Dan beginnen we toch weer.:D

Hier het huis in kerstsfeer gebracht. Wat denk je, doet 1 snoer in de kerstboom het niet meer. Hahaha, geen zin om er wat aan te doen.
    Tim is net voor het eerst bij de tandarts geweest. Leuk joh! 10 tanden en kiezen boven en 10 onder.
    Vanmiddag nog een check bij de huisarts, naar zijn oor. Manlief had geen zin om in het kerstweekend naar de ha-post te rijden, dus hij heeft gezorgd voor een afspraak. Ik ben zelf al zo vaak geweest dit jaar, dat ik me gewoon bezwaard voel.
    Fijne dagen allemaal!

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lenneke,
    Naar dat je zo ziek bent steeds zeg! Virusjes?

Prinses,
    Goed dat jullie gewoon zijn gegaan. Geeft misschien ook wat extra rust voor jou.
    Je niet bezwaard voelen hoor (makkelijk gezegd), ik loop bij tijden ook de deur plat daar (gelukkig bijna nooit voor mezelf). Alhoewel, had liever dat het wel voor mij was en niet voor Ruben.

Natas,
    Ook ziekjes steeds? Ook virusjes?

Hier vooral druk geweest omdat manlief aldoor moest overwerken (avonden en zaterdagen). Komt nu in wat rustiger vaarwater.

Mijn zus heeft een winkeltje overgenomen dus haar hoop ik de komende periode ook wat te kunnen gaan helpen :D

Verder zijn we druk met het regelen van de BSO straks (nu al? Ja nu al). De kids moeten dan naar een ander KDV en Stijn dus w.s. ook eind 2011 al (of ik heb ze op twee verschillende, niet handig). Ik ga 4 uur ouderschapsverlof per week opnemen en alle dagen iets later beginnen en langer door.
    Wordt vervolgd.

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Prettige kerstdagen meiden! genieten van ons kroost!

Ja bso ed.. moet natuurlijk geregeld worden! ook al lijkt het snel, het gaat ook gewoon snel.
    Ik hoop dat ik de 3 dagen dat ik moet werken mijn rooster zo te krijgen dat ik Dean zelf kan halen.

Ja virusjes.. eerst griep, daarna keelontsteking en daarna iedereen aan de dunne.. om gek van te worden..

Prinses, gewoon gaan hoor.. daar zijn die mensen voor.

Hier gezellig kerstontbijt gehad, gister kerstavond bij mijn ouders gevierd, vandaag naar schoonouders en morgen pyjama dag!

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Fijne Kerst iedereen!

Gisteren lekker thuis op de bank, vanmorgen lekker ontbeten met de boy's (wat een heeeeeerlijk stel die twee!).
    Net Loco gedaan met Ruben en nu zijn Ruben en papa de racebaan opnieuw aan het opzetten.
    Stijnemans ligt op bed.

Vanavond koken we eerst even wat aardappels en groente voor de jongens en dan gaan wij lekker gourmetten samen! Lekker lang, gezellig, uitgebreid eten en wijnen :D

Morgen naar schoonouders (als het weer redelijk betrouwbaar blijft), we blijven 1 nachtje weg.

Dan heerlijk 1 hele week samen vrij! Whoehoeeee

19. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Fijne kerst!

Natas, hier ook zo'n ritueel met ziek zijn. Om gek van te worden. Beterschap, ik hoop een gezond 2010 en 2011.

Elmo, heb je bambino loco? Tim vindt dat ook helemaal fantastisch.

Vanochtend vond Tim een cadeau onder de kerstboom en ook voor mij lag er wat bij. Ik was dan ook helemaal verrast. Een lekker luchtje. Heerlijk! Tim heeft de my little people garage gekregen.

Net heerlijk wezen sleeen. Op sommige plaatsen zakten onze laarzen wel 30 cm weg. Heel grappig. Dat werd dus stoeien. Heel erg leuk!
    Straks gaan we eten bij mijn ouders en vanavond heerlijk thuis.

Veel plezier!

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

We hebben zo'n loco set besteld van Dikkie Dik (op manlief zijn werk).

Wij doen verder geen cadeaus, twee verjaardagen en Sinterklaas is genoeg in die koppies.
    We hebben wel een midweekje weg geboekt en plakken daar Indoor Plopsa Coevorden en dierentuin Emmen aan vast :D

Net lekker gewandeld, geen sneeuw hier.

Deel Deze Pagina