De Walvismama's deel 2, mama's mbv een vruchtbaarheidsbehandeling.

Discussie in 'De mama's' gestart door prinses, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Wij doen eigenlijk ook geen cadeaus, maar dit was nog over van sinterklaas. Aangezien we dat altijd samen vieren met familie, lag het een beetje boven het budget. Toen hebben we maar besloten het tot kerst te laten liggen.

Dus bij jullie geen sneeuw? Gek hoor.
    We zijn weer terug van het familie-gebeuren. Tim was doodop, dus die hebben we slapend zijn pyjama aan gedaan. Hahaha, dat was de eerste keer.

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36

Ik wens iedereen een geweldig 2011. Ook mezelf. Hahaha!

3. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    ja nou moe. Ik maar naar de hyves zoeven om te kijken of er al weer eens iemand langs is geweest. Beppen er een paar hier!
    Hadden jullie ook wel ff mogen vertellen of was het niet de bedoeling dat ik er achter zou komen? ;) hahahahahaha

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hahahah ja tuurlijk..

5. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Gelukkig weer wat reacties. Ik dacht al, wordt niks meer.:D Maar gelukkih mama Marin is ook van de partij. Nu is het straks niet meer bij te houden natuurlijk.... Hahaha!

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    zou je denken..

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hoopvol gestemd...

8. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Nou, verwacht hier geen hele privé chatsessies. Ben hier gespot en dus niet echt open. Ik zie liever dat de hyves weer wat tot leven gewekt wordt.

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Volgens mij gaan beide heeeeeel langzaam dood ;)

10. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Als ik moet kiezen dan reanimeer ik dan ook vooral de hyves.

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dacht dat jij dat alleen bij vaatwassers deed ;)

12. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dan moeten we daar wel schrijven. Vind dat gewoon wat onhandiger lezen op een of andere manier.

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Vind ik ook Natas!

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Was er nog een date geweest met Viertje?

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Nope der auto was kapot en ik kon niet naar haar toe omdat er mensen spullen kwamen ophalen.. Dus ik wacht tot ze weer een gaatje heeft.. Drukdruk

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

He jammer zeg!

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Gisteren op het KDV zeg ik nog: Ruben is altijd ziek, heeft vaak wat.. en Stijn, nog geen molletje gehad!
    Jackpot vandaag. Stijnemans haal ik met 39.9 uit bed .. arme ziel.
    Ik ben vanmorgen thuis en vanmiddag wordt ik afgelost door paps. Ruben laat ik ook maar thuis (zou hem anders nog een middag kunnen laten spelen) maar als hij thuis is, kan ik eventueel wat langer door.
    Welkom 2011!

Vakantie in mei geboekt dus de eerste vrije dagen zijn besteed!

18. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ah arm ventje.. zat gister ook met Dean bij de huisarts.. weer ziek.. was het nou zo zat, dus die heeft nu een kuurtje.. hij hoest al een week of 6.

lekker hoor vakantie al geboekt! wij gaan binnenkort kijken voor de tickets voor spanje.

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    owja. volgens mij is de bv klaar.. Julian vind drinken niet meer interesant.. duwt me weg enz.. nou vind het wel goed zo. Bijna weer 13 maanden. ik kolf vandaag nog en kijken wat hij morgen ochtend doet maar anders laat ik het.

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

#1320 Elmo, 4 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jan 2011
    Arme Dean! Beterschap voor hem!

Ruben heeft in de Kerstvakantie ook een heel naar hoestje gehad. Dit lijkt nu weer klaar. Wel is hij vanaf 18 december (overgeven 's nachts) niet fit.
    Hij klaagt echt al weken over buikpijn. Heb al lactulose staan (ook gebruikt...) want zijn stoelgang is echt zeer matig de laatste tijd. Als het zo doorgaat, zitten ook wij binnekort weer bij de ha.

Stijn wilde gisteren op het KDV zijn fruit al niet 's middags. Avondeten ook amper gegeten, yoghurt wel en nog bij mij gedronken. Vanmorgen alleen bij mij gedronken, brood knikkerde hij meteen op de grond.
    Helemaal zielig tegen mij aan hangen...ligt nu zonder protest weer in bed. Ik vind het altijd zo zielig als ze nog niet kunnen praten en dan ziek zijn.

Dat jij nog altijd kolft Natas! Ik ben in nov. opgehouden met kolven (had nog voorraad tot Stijn 1 jaar zou zijn) en hij drinkt nog altijd 2x per dag bij mij. Ik kan nu al wel overslaan soms (kwam een keer zo uit, toen heeft paps hem een flesje warme gewone melk gegeven).
    Ja, als hij niet meer wil is het klaar toch. Mooier moment om te stoppen is er niet.
    Vind het echt knap dat je nog altijd kolft (maar nou gaat dat bij jou ook makkelijk toch?).

Deel Deze Pagina