nou heb gister niet gevoed dus dan gaat het wat ongemakkelijk voelen.. dus dan een flesje kolven vind ik niet erg arme mannetjes, het moet maar weer snel voorjaar worden.
Ik heb echt nooit volle borsten (wel wat voller) maar niet dat ik moet kolven. Heb dus ook al vaak gedacht dat het einde oefening was. Net even bij mijn kleine guppie gekeken, ligt op zijn rug, armpjes naast zijn hoofd...snuitje. Voelt flink warm, piepte eventjes, werd wakker van mij, maar slaapt alweer. Vraag me af of ik hem nou paracetamol moet geven of niet. Hij slaapt gewoon lekker.. Was het dan niet beter om zijn lijfje het werk te laten doen? Ben je al 3 jaar mama, als ze ziek zijn, ga je aan alles twijfelen.
Ik zou hem lekker laten slapen. Als hij wakker wordt en zich naar voelt dan zou ik hem wat geven. Slapen is alleen maar goed.
Ja, dacht ik ook. Ben niet zo snel van iets geven..hij huilt nu ook verder niet. Vanmorgen ook niet echt hoor. Meer jammeren. Tegen mij aan was het al gauw goed. Vind het niks he, straks werken, ook al is er aflos van zijn papa.
Hoe is het met Stijn? Hier een migraine-aanval. Gelukkig begon hij toen Flip thuis was, dus die heeft Tim naar oma gebracht. Ik heb vanochtend in bed gelegen, na het innemen van medicijnen. Nu er net uit. Als ik maar rustig blijf zitten dan gaat het wel. Maar even zien hoe het straks gaat, als Tim thuis is. Ik denk dat hij veel voor de tv zal zitten.
Oh balen Prinses! Succes met de migraine! Stijn heeft inmiddels 41.1 Als hij morgen nog koorts heeft naar de ha. Hij heeft wel wat pap gegeten en gedronken dus dat zijn pluspunten.
41.1. Jemig! Ik had gelijk aan de telefoon gehangen. Dat vind ik wel erg hoog. Ik hoop dat hij snel opknapt. Weet je zeker dat je tot morgen kan/gaat wachten?
Kinderen kunnen best wel wat koorts hebben hoor. Heb hem vanmiddag natuurlijk wel een zetpil gegeven. Vanmorgen heeft hij pap gegeten en wat sap gedronken. Vanmiddag heeft hij bij mij gedronken (dat dat nog kan 's middags!), knijpfruit gehad en nog weer sap gedronken. Nu slaapt hij alweer een tijdje. Ik ga hem zo wakker maken en nog weer wat pap geven, dit gaat er tot nu toe het beste in. Ontbijtkoekjes, broodje, crackertje wil hij allemaal niet. Als hij wakker is is hij redelijk gemutst. Huilt niet, jammert soms wel wat, hangt alleen maar (logisch met die temp) maar probeert wel vrolijk te zijn. Kleine lieverd is het. Als hij morgen nog koorts heeft moet ik even komen (ik had na het tempen eind van de ochtend wel gebeld voor overleg, ben er niet nerveus onder hoor maar wilde gewoon overleggen).
Jee dat is hoog! Arm schaap!! Met dean wat beter, heeft wrl verhoging is hangerig enz. Nee juul wil echt niet. Net nog aangeboden voor het slapen, hij hapt en gaat dan duwen en huilen.. Dus never mind tis klaar.
O, je had al wel overlegd. Fijn dat hij verder wel vrolijk probeert te zijn. Hopen dat hij morgen "fluitend"wakker wordt. Gelukkig eet en drinkt hij nog goed. Natas, jij ook beterschap voor Dean. Tim is zoooooo leuk. 's Ochtends mag papa gezellig bij hem in bed liggen en hij kletst dan zo leuk. Overigens kletst hij de hele dag. Hahaha, erg gezellig.
Nou, fluitend werd mijn Sprinkhaantje niet wakker maar wel babbelend, lachend en lekker keten! Bij mij in bed lekker gedronken (terwijl Ruben visie zat te kijken) en na even spelen weer in bed gelegd. Met een grote glimlach, zijn duimpje in zijn mond en zijn teckel onder de arm geklemd, is hij weer lekker gaan slapen. Maar zien hoe het zich ontwikkeld vandaag. Hij zag echt al stukken beter uit. Ik geef hem straks nog even wat pap, dat ging er gisteren als enige goed in. Knijpfruit in huis hebben met zulke dagen is ook een aanrader. Hij smulde ervan. Natas: beterschap nog voor jouw ventje! Jammer dat de bv over is maargoed, zou het ook prima vinden als Stijn zelf die knoop doorhakt. Liever hij dan ik (omdat hij op een gegeven moment in mijn ogen echt te groot word). Prinses: Heerlijk dat je zo van Tim geniet!!
Hij had vanmorgen 37.5. Oh, gisteren had hij volgens mij 40.1 hoor, geen 41 (schrok er zelf van toen ik het vanmorgen hier las...maar twijfel nu wel *sukkel). Als hij straks wakker wordt, of als ik hem wakker maak (moet toch eten...) temp ik hem nog eens. Ik hou hem vandaag wel in de gaten, het is natuurlijk nog ochtend.' Hoe is het met jouw migraine?
Beetje zeurpijn nog, maar heb meer last voor angst voor een volgende aanval. Oude patronen zitten behoorlijk ingebakken, dus moet nu proberen het te doorbreken. Lastig hoor. Ik ga gewoon zitten wachten, totdat er weer 1 komt. Tja, daar wordt je dag niet leuker op natuurlijk. De spanning bouwt zich dan op in mijn schouders en nek. EN ook denk ik dat ik dan wat last krijg van hyerventilatie en bijbehorende klachten. Dus tijd om te gaan bewegen. Dat ga ik nu dan ook doen. 41.1 en 40.1 is nog wel een verschil. Hahaha! Bij 41.1. had ik namelijk wel gewild dat er iemand kwam kijken.
De hoogte van de koorts zegt opzich nog niet zoveel, volgens de ass. het gaat er vooral om hoe zo'n kleintje is en natuurlijk hoe lang de koorts aanhoudt. Hij had toen ook nog helemaal niks gehad tegen de koorts. Hij was alleen heeeeeel moe, wilde niet eten (kauwen) maar wel drinken en pap eten. Ik was serieus, misschien naief, niet ongerust. Hij was niet slap of aanwezig, hij was niet heel moeilijk wakker te krijgen.. Ruben en Stijn lijken hierin wel op elkaar. Vanuit het niets hoge koorts krijgen, doen of er niet zoveel aan de hand is, veel slapen en binnen no-time weer de vrolijke Frans uithangen Natuurlijk hou ik ze extra goed in de gaten.
Stijn is getroffen door de 5e ziekte + oorontsteking. Uitzieken dus. Ruben zijn oren ook weer laten checken. Weer oorontsteking..gaan nu naar een KNO-arts voor buisjes.
Ik las het op hyves. Misschien ook maar beter dat Ruben buisjes krijgt. ZO is het ook maar kwakkelen. De meeste kinderen schijnen er van op te knappen. Beterschap.