regeldagen zijn er weer met 3 maanden volgens mij. is idd een goed teken dat ie wat vaker komt. houd de voeding mooi op pijl
Ow zo, nou, ik zit daar helemaal niet in, die regeldagen (geen idee wanneer die ongeveer zijn). Ach, je merkt het ook vanzelf wel toch? Misschien toch door de Spruw? Heb je nog veel pijn met voeden?
truste ladies.. hoop op goede nachten voor ons! Juul ligt nog rond te kijken in bed.. hij ligt in een slaapzakje, zooo ieniemienie ding! lief joh.. hij wil nog wel eens boven de dekens uit komen snachts.. dus vandaag gescoord bij de p. 60 cm hihi 1 dekentje nog en lakentje.. misschien blijft hij wat wamer zo. Heb hem dus uit de zijligger nu.. vind dat eng hahahaha stomme mama.
Truste! Stijn ligt al een poos in een slaapzakje hoor! Dan komt hij niet in zo'n koud bedje steeds na een voeding maar lekker in zijn warme zakkie. Hij ligt trouwens uit zichzelf nog vaak op zijn zij te tukken. Enkele keer kukelt ie op zijn rug. We wisselen het af (zij en rug). Soms slaapt ie zelfs een paar uurtjes op zijn buik...net als Ruben! Ik had hem eigenlijk al verwacht...ga zo ook maar gewoon naar boven en dan hoor ik het wel. Waarom vind je de zijslaper eng? Die zijn toch juist heel veilig dacht ik...?
Ow zo! Waarom eruit dan? Of ligt ie gewoon liever op zijn rug intussen? Ik begreep van de kraamzorg dat nieuw protocol rugliggen is. Nou, Stijnemans ligt lekker elke keer anders
goedemorgen dames, Lau, heb soms nog pijn bij het voeden. en dat is meestal savonds of snachts dus het valt mee. Wesley ligt ook al in een slaapzakje. lekker warm en voor hem een teken dat ie naar bed gaat. Hier allemaal verschrikelijk verkouden, dus slaap erg slecht. misschien vanmiddag maar met de kids op bed haha
hij past niet met zijn slaapzak in dat ding. zijn slaapzakje is vrij dik. van de kraamzorg mocht het gewoon.. nou goede nacht gehad! alleen zit ik nu al vanaf 6 uur met j op mijn buik.. weer die neus. er lijkt wel een dikke bully vast te zitten maar ik krijg het er niet uit. echt vekouden lijkt hij niet meer. hij ligt heerlijk te slapen. zodra ik hem neerleg in bed begint het weer. heb wel even geslapen hoor, maar nu lukt het niet meer. nou hij kwam om 00:20 en daarna om 4:45!! dat is voor ons lang!! lekker hoor!
Hier heeft Stijn het klokkijken van Juul overgenomen volgens mij! Al twee nachten stipt om 3 en 6 uur. Vandaag om half 8 weer.... Maar nu ligt ie lekker boven te tukken (op zijn buik,.....). Ik zou naar kantoor maar het weer is hier echt slecht. We kunnen weer sneeuwschuiven :S Ruben blijft ook lekker thuis vandaag. Manlief is ook thuis dus denk dat we straks lekker gaan verven ofzo. Denk ineens aan een crea iets met handjes van beide jongens
Wesley ligt ook te slapen in de box. Had Naomi naar de peuter gebracht en Wesley zat in de draagzak van logder. Hij ligt er heerlijk in te slapen. Ga haar straks wel met de auto ophalen denk ik want hier regent het. Volgens Naomi natuurlijk niet. Ach we zullen wel zien.
Tis hier weer helemaal wit gewoon! Ruben is in zijn skipak met paps mee de honden uitlaten. Die snowboots en dat skipak hoeven we eerst nog niet op te bergen zeg....grrrr Gave banner zo Lyd!
serieus? bah.. hier regen.. ben het binnen zitten zoooooo zat. hahahah Juul gaat stijn na doen en stijn Juul! Zusje bijna onderweg! enne.. ze blijven een week langer!!! joepie
wij hebben net lekker zitten knutselen op de zolder.. daar heb ik een grote tafel staan en de kinderstoel van de vakantie.. Plak, knip, verf , stickers , stempels! hij heeft hele mooie knutsels gemaakt, 1 voor jasper 1 voor opa en 1 voor papa.
hier is het snotglad! Lau, weten jullie al hoe laat jullie komen? Sms maar. Toppie gaat hier zo dicht namelijk.
Ik ga je nog sms'en Femke. Mocht je hier eerder lezen dan de sms lezen (die stuur ik morgenochtend wel ) we willen hier rond 12.00 uur wegrijden.
zooo dat slaapzakje doet wonderen.. 9 uur laatste voeding.. half 1 dacht ik dat hij wilde drinken... maar nee hoor.. pas om 2 uur wilde hij wat (paar goede teugen).. ok... daarna om 5 uur weer en slaapt meneer nog.ga 1 borst maar even kolvn want daar is nu 11 uur uit gedronken.. hij hapt ineens moeilijk aan die kant dus dat gaat hem nu helemaal niet lukken zo vol!
Hier ook bizar veel tijd tussen twee voedingen. Hidde had om half tien gisteravond gehad. Schoot toen de krampen in en is uiteindelijk bij mij op de arm in slaap gevallen. Om 11 uur zijn we naar boven gegaan. Had zelf het idee dat hij tegen enen wel weer zou komen. Werd kwart voor zes! Hier dus een goede nacht gehad maar vind het wel eng veel tijd. Tis ook nooit goed he.
Hier ook 20.30 uur laatste voeding en toen pas om 1.45 uur weer! Jammer dat we zelf pas erg laat op bed lagen....hahaha Er ligt hier een pak sneeuw zeg! Niet normaal. Is het bij jullie een beetje te doen Femke?