Idd len, zonder kids en een nieuwe baan. en misschien houd ie het idd wel vol morgen. Zal idg zorgen dat er ook een flesje thuis staat voor het geval Wesely heel erg honger heeft als ie met papa thuis komt. Ga hem wel voeden voordat ik wegga dus hij gaat met volle buik naar de gastouder.
Nou Lyd, ben te laat om je succes te wensen maar heb zeker wel aan je gedacht hoor! Ben erg benieuwd hoe het gaat / is gegaan. Je bent inmiddels al bijna klaar Het was erg leuk om Marin (weer eens) en Hidde te zien! Wat is het ook schattig he, twee van die kleine knaapjes en die lieve broer en zus eromheen! Ik denk wel dat we echt een setje hebben hoor...aan Marin en Ruben We hebben erg leuke foto's gemaakt (die nog op mijn camera staan). Misschien is Femke sneller en zet zij vast wat op Hyves. Na zo'n bezoekje wel weer extra zin in 6 maart! Imani, Wat ik mij vanacht afvroeg: Ben je nog bij die dietiste geweest voor Lotteke? Ben erg benieuwd hoe het gaat met je meisjes. Hier is 1 heeeeeel boos! Zal de bar opengooien
ghehehe Lau, leuk dat het zo gezellig was! Hier is ukkie net op bed gegaan.. en met andere bink ga ik lekker een boterham eten.
Oww...sorry Lyd! Er was alleen "tot 14.00 uur" bijven hangen geloof ik Werskse dan! (alsnog). Hier een heel ontevreden ventje vanmorgen. Ruben ook nog geen uurtje op bed.... We gaan nu even naar oma. Die is eigenlijk al sinds Stijn zijn geboorte ziek.
Hoe was het Lyd? Elmo, wat heeft je moeder dan? Griep? Aaaaaaaaaaaaaaah, Tim heeft vanavond voor het eerst op het potje geplast. Mama is trots!
Geen idee wat mijn moeder heeft. Ze blijft heel verkouden (echt verkouden), benauwd en voelt zich gewoon niet goed. Vanmiddag even bij haar geweest, dan breekt ineens het zweet haar uit, ze hoest ontzettend, zere ribben van het gehoest, 2e kuur nu gekregen dus hoop dat ze nu gauw opknapt! Die Tim, goed zeg! Natas, ik weet zeker dat ik de site had opgeslagen (had hem toen gezocht tussen de krabbels) maar als ik hem opgeslagen heb, geen idee meer waar.... Misschien nog ff op Hyves zetten, kan iedereen hem daar vinden Lyd, hoe was het? Hoe was het? Camera nog niet leeggehaald maar wel foto's gemaild gekregen van Femke. Zet er daar wel 1 van op Hyves De broertjes zijn hier vanavond samen in bad geweest! Wat ontzettend lief zeg!
Dacht toch echt dat ik alle varianten had geprobeerd..wist dat het TE makkelijk was om te vergeten. Het is bij .nu w.s. misgegaan Foto's op Hyves. Sorry... kon echt niet kiezen
Prinses, Dat klinkt als een zeer geslaagde dag. Heerlijk toch, als je zo naar je zin woont, en zover ik weet ook nog in een hele mooi omgeving. Lydia, Hoe is het gegaan vandaag. Gelukkig hoefde je niet vroeg op, kan me voorstellen dat je dan geen oog dichtdoet. En een nieuwe baan en je kleine voor het eerst naar de gastouder brengen. Hoe gaat het met de spruw? Elmo, Stijn al weer in betere doen? Hoe gaat het bij jullie met de huisverkoop? Natas, Over huisverkoop gesproken...... durf het bijna niet te vragen. Dus jij bent heerlijk aan het genieten met je zus, wat fijn! Lenneke, Hoe gaat het op je werk met kolven enzo? Hier, Ben begin januari met Lotteke naar de dietist geweest. Had een afspraak in december staan, maar dat werd de dag van de begrafenis. Het komt er in het kort op neer dat Lotteke thuis ruim minder binnen krijgt dan ze zou moeten, en op het KDV zit ze er net onder. De dietist zag niet zo'n heel groot probleem, vooral niet toen ik haar vertelde dat Lotteke zo laat liep. Ik heb haar ook nog gevraagd hoe het kan dat Lotteke op het einde van de dag zo'n dikke buik heeft. Dat zijn voornamelijk gassen, ze adviseerde om minder volkoren producten te geven. Waarschijnlijk kunnen haar darmen daar niet tegen. Dus geen volkorenbrood, volkorenpasta, volkorenkoekjse enz, maar gewoon tarwe is goed genoeg. Was dus even te verantwoord bezig, en ik moet zeggen op veel dagen is haar buik een stuk minder opgeblazen. Ook ben ik er achter wat er met Fien aan de hand was. Er zijn onder twee tanden doorgekomen. Ik zat maar te focussen op een dikke bult aan de bovenkant, niks opgemerkt aan de onderkant. Even wat leuke/ schattige momenten van de afgelopen tijd: Fien zat in de box en was aan het spelen met een tv-tje (zo eentje waar muziek uitkomt en het beeld beweegt). Lotteke pakt hem af want zij wilde er mee spelen. Fien huilen, heel hard huilen en erg boos. Manlief zegt er wat van en Lotteke reageert niet. Ik loop langs en kijk Lotteke verbaasd aan en zeg: Wat is dat nou? Waarop Lotteke snel zegt: Josesien uit box, op grond liggen en samen spelen. Mama rolde zowat achterover van verbazing. Lang leve het KDV! Lotteke wil de laatste tijd alleen maar met mij douchen, en alleen ik mag haar wassen, aankleden, tandenpoetsen etc. Als we samen onder de douche staan, doet ze alles wat ik ook doe (tot in de kleinste details). Ze wil dezelfde handdoek gebruiken als ik, etc. Zo schattig om te zien. Eigenlijk doet elk kind hetzelfde, maar wat is en blijft het leuk om je eigen kind het te zien doen. Met mij gaat het op en af. Ben druk bezig met van alles en nog wat en kan op de meest onverwachte momenten in huilen uitbarsten. Vanavond belde ik mijn vader. Mijn tante probeerde hem te bereiken maar dat lukte niet. Even later probeerde ik het en neemt hij op. Hij vertelde dat hij ziek was en bijna de hele dag op bed lag. Mijn hart breekt op zo'n moment. Heb er meteen een beeld bij.... Ik vroeg hem of ik langs moest komen, maar dat hoefde niet. Heb hem nog wel gezegd dat als hij me nodig had, hij me moest bellen. Als ik hem van de week spreek zal ik wel zeggen dat ik het sowieso prettig vind dat hij het laat weten als hij ziek te bed ligt. Hij woont nogal afgelegen, en ik vind het geen prettig idee dat hij daar alleen ziek ligt te zijn. Jullie begrijpen wel dat na het telefoontje de tranen rijkelijk vloeide. Hier nog even waar ik het vorige week druk mee had:
Wat een prachtige taart Imani! Woont je vader ver bij jullie vandaan? Ik kan me voorstellen dat je het fijn vind als hij even belt als er wat met hem is. Mijn vader zou dat ook niet zo snel doen. Inderdaad maar even goed afspreken en als je je zorgen maakt, gewoon even gaan kijken hoor. Knuff!
Prinses, Niet zo heel ver, een kilometer of zeven. Wij wonen in de dorpskern, zeg maar. En hij in het buitengebied. Op zich maak ik me geen zorgen, maar vind het gewoon zo rot voor hem. Helemaal alleen en dan ook nog ziek. Kan me voorstellen dat het verdriet er dan nog extra op inhakt. Idd leuke foto's op hyves.
Imani.. vraag maar niks inderdaad hahahaha 5000 weer eraf... Kan me voorstellen dat je graag hebt dat je paps je even belt als hij ziek op bedje ligt..knuff Gelukkig kan je lekker genieten van de kleine dames.. en blijven doen... al die dingen in het leven slepen je er weer even door heen.. Zo vroeg ik net aan Dean toen we lekker lagen te kroelen in het grote bed.. of hij niet voor altijd zo'n lieve peuter kon blijven... zegt hij: Nee.. mag niet. (ma niet) hihi
Imani, Wat heerlijk te lezen zeg! Van je meiden. Fijn dat je eigenlijk niks hoeft te veranderen van de dietiste, op die ene tip na. Nog mooier dat je daar ook direct resultaat van ziet. Ruben slonk ook pas toen hij ging lopen hoor! Mijn moeder zei vandaag nog dat Stijn zo'n bolle toet had gekregen, hij had toch wel flink geleden onder het bv verhaal. Wat je vader betreft. Heel logisch dat je nu wat meer op de hoogte gehouden wilt worden. Wij hebben binnen de fam. ook eigenlijk de ongesproken regel dat we mams ff bellen als er zieken zijn. Dit wil ze gewoon weten. Ook belde zij dus gisteren dat ze nu echt ziek was...vind ik fijn! Kan ik er inderdaad even heen. Goed dat je je vader op het hart hebt gedrukt even een belletje te geven. Het is toch vaak fijn als iemand even een koppie thee maakt of even langskomt, al vindt hij het op dat moment misschien niet nodig. Je vader is wel goed zelfredzaam toch? In gezonde toestand.
Ow, hier nog geen kijker gehad. Volgende week komt de makelaar langs. Nog een Ow! Stijn is niet in zijn hum. Slaapt vandaag praktisch niet...hangt nu bij paps op de bank. Oogjes dicht, redelijk ontspannen maar slapen ho maar. Straks lekker ff boven op bed voeden en dan lekker op bedje.
Paps is heel zelfredzaam, meer dan gedacht nu hij alleen is. Hij maakt altijd verre reizen enzo en trok/ trekt er veel alleen op uit. Nu hij alleen is, is hij ook heel dapper aan het koken en zo. Hij zei laatst zelf dat ook wil leren om taarten te bakken. Aan de ene kant heb ik zo met hem te doen, maar aan de andere kant ben ik ook zo trots op hem.
Natas, Hmmm, das balen. Heerlijk he, die kindjes nu ze zo beginnen te babbelen. Elmo, Rond een week of zes kunnen er ook regeldagen voorkomen......