Ja, onfris! hahaha Ohja, ben inderdaad nog even langs mijn werk geweest! We hadden Ruben weggebracht en ik had zoiets van: we zijn er nu toch bijna! Was wel even leuk en gezellig. De meeste wisten natuurlijk nog niet eens dat ik was bevallen dus zagen de baby eerder dan het kaartje
Mooi hoor Elmo! Stijn heeft de smaak te pakken. Hier is Tim ziek, of was...dat moet nog blijken. Gisteravond heeft hij twee keer gespuugd. Echt zielig, omdat hij niet begreep wat er gebeurde. Net heeft hij wel gegeten en gedronken, dus ik hoop dat het ergste leed geleden is.
Thx! Ik zag net toen ik hem in bad stopte dat hij allemaal vlekjes/bultjes op zijn bovenarmen heeft. Zou dit koortsuitslag zijn (alhoewel hij volgens mij niet echt koorts heeft) of moet ik toch aan een kinderziekte denken? Lijkt me gek eigenlijk, omdat ik gewoon denk dat hij het van mijn schoonouders heeft opgelopen. Die waren namelijk dit weekend en van maandag op dinsdag ziek. Verder denk ik dat bij een kinderziekte de vlekjes toch verspreid moeten zitten. Iemand een idee?
Ik heb al even gegoogeld, maar de vijfde en zesde ziekte verlopen anders. Nou ja. Ik moet eerlijk zeggen dat Tim alweer aardig opgeknapt is. Hij heeft niet meer gespuugd en speelt lekker. Ik denk dat ik toch maar even wasmiddel ga halen. Dat is namelijk op, en toch wel handig om in huis te hebben als je een kind hebt dat in zijn bed overgeeft. Hahaha!
Geen idee Prinses, denk dan ook het eerst aan 5e en 6e ziekte. Als hij verder niet heel ziek is kan het denk ik niet zoveel kwaad. Plekjes moeten volgens mij wel altijd wegdrukbaar zijn. We zitten gewoon op pagina 2000!
pfffff heb hier een mannetje dat niks wil eten.. ja een liga met krenten maar geen brood of iets..gister avond ook niks.. alleen een appel.. (en een fles pap)
He he he,...wat heeft dat spul allemaal zeg! Misschien naweeen van de feestdagen? HIer gaat het opzich oke. Alleen Stijn komt echt om de 2.5 a 3 uur maar Ruben doet gewoon "normaal" Lieke, buurmeisje, is ook van de rel vertelt haar mams. Hier ligt het spul lekker op bed! Paps en mams hopen op een rustige avond
Nou kon Dean af en toe wel achter het behang plakken. het was constant nee dean nee dean neeeeeeeeeeeeeee dean.. aaarg. Ben samen met hem in bad gegaan en lekker lol gemaakt samen, ff iets anders dan ruzie maken. Klein mens is nog wakker, die ligt te hikken bij papa op schoot. die heeft 2 momenten op de dag dat hij echt heeeel lang wakker is. vanmorgen van 8 tot 11 en nu ook al vanaf half 6 ofzo. Nou hopelijk brengt dat een rustige nacht.
Nu wakker is straks misschien heeeel lang slapen! Hier ook vaak tussen twee voedingen in klaarwakker en dan niks willen, ja bij je hangen. Helaas is het vaak rond de voeding van 3 uur...'s NACHTS! Ach, blijf dan in de ochtend lekker lang liggen. Dat voordeel heb ik nog. Gezellig dat je zo met Dean even een momentje samen had! Vanavond kon ik ook even lekker met Ruben zitten (terwijl ik Stijn aan het voeden was). Samen Sesamstraat kijken en vooral druk vertellen wat ie allemaal ziet en hoort...heerlijk!
Lekker dan he? nou uk ligt, ben benieuwd hoelaat hij komt. er is een kopje thee onderweg... heerlijk ff niks.
Voetjes even lekker omhoog Natas! Heb hier zelf maar twee cola'tjes gehaald...manlief heeft geen dienst meer volgens mij .. whahahahah Ik verwacht Stijnemans ook elk moment weer.
Hier ook niets aan de hand met de kinders. Naomi gaat deze week "gewoon"slapen zonder gemor. Wesley heeft wel 2 avonden gehad dat ie bij mij wilde zijn en drinken. En gisteren overdag ook dus denk echt een regeldag gehad. Vanvond voor het eerst gekoflt, kreeg uit 1 borst ( links) 60 cc. Uit rechts niets, maar goed morgen weer een dag. Naomi gaf gisteren aan dat ze mij miste, heb even lekker met haar geknuffeld en met haar gecouched. Even 1 op 1 aandacht had ze echt even nodig, en niet mama delen met broertje. Morgen is ze lekker thuis, ga denk ik een cake met haar bakken als Wesley het toelaat haha. Lau, fijn dat het zo goed gaat met Stijn. we kunnen het wel!!
jullie kunnen het zeker!! fijn hoor! Julian toch weer wakker, dus net in badje gedaan en borst gegeven en nu ligt hij knock out. was al half in slaap met aanleggen, maar ging toch nog goed drinken.