ik heb hem ook binnen idd een erg leuk kaartje. Ik mis een paar berichtjes volgens mij maar kan het ook mis hebben.
ik heb het mis, de berichtjes die ik miste staan op de vorige pagina. ben echt heel blont geloof ik hahaha
oh ja kan ook nog ja hahaha. doe ik dat nu eerst nog even, het zijn dus de hormonen. blont ben ik in december weer hahaha
Weet 1 van jullie hoe dat werkt met ovulatie-testen? Mijn test was vandaag positief, maar ik weet zeker dat als ik morgen test dat het streepje nog donkerder is. Moet ik nu uitgaan van 24 tot 48 uur na deze test of na de test van morgen? Dit is een vraag waar ik al heel lang over nadenk, maar waar ik steeds niet uit kom. Misschien dat jij het weet Natas, omdat je toen met iui toch ook met ovutesten hebt gewerkt (of niet)?
Niet met iui's maar wel daarvoor. Positief was voor mij positief. als de streepjes net zo donker waren dan deed ik hem gewoon als positief..
Ovutesten: nog steeds geen ervaring mee streep lijkt me een streep. Hier ook de kaart van Femke ontvangen! Stijn heeft wat slechte zin....ben weer weg
Is er bij jullie ook zoveel sneeuw? Ik denk dat ik zo nog even met Tim ga sleeen. Lekker van de heuvel af. Ik denk toch dat Tim de vijfde ziekte heeft. Na wat googelen, ben ik er eigenlijk wel uit. Hij heeft de hele dag verschrikkelijke rode wangen. Hij is wakker, dus ga hem uit bed halen.
Hier ook nog veel sneeuw! De twee grote mannen zijn net al slee'tje wezen rijden! Stijn en ik lekker warm binnen. Uk begint wat te pruttelen dus die halen we ff door de Tummy. Dan de borst en daarna misschien nog ff een cadeaukaart van de P gebruiken Wat is het koudddd zeg!
Toch maar even naar buiten geweest, maar brrrr.... wat koud. Dus binnen 5 minuten weer binnen. Hahaha!
Wij zijn lekker binnen gebleven! Stijn heeft voor het eerst heerlijk in de Tummy zitten poepen! Whahaha...die Ruben...die vond het maar raar en vies, dat Stijn dat deed
Nou daar zijn we weer. Ik werd steeds uit zwpag gegooid of kreeg een error. Ook het laden duurt heel lang. Vreemd. Julian alweer 4 weken! Wesley bijna 2 maanden, wat gaat het hard! Hihi, die Stijn, even de tummy ingewijd! Lyd, balen dat je tepel zo zeer deed, gaat het alweer beter? Prinses, hoe is het met Tim? Ovu-testen, vanaf dat de streep zichtbaar is kan je ei gaan springen en maakten wij er gebruik van zeg maar. Gisteren hebben we geschaatst met Nicky. Op een ijsbaan hier vlakbij. Het was echt prachtig. Ze vond het even leuk, maar in de sneeuw spelen daarna was nog veeeel leuker. Vanmorgen is Noud gedoopt, het was een mooie dienst. Veel familie en vrienden erbij. De 1e werkweek hebben we overleefd. Ging best goed. Op het kdv was het ook helemaal goed gegaan. Dat was wel fijn. Morgen mogen ze lekker weer naar oma, dat gaat altijd wel goed.
Oh Lenneke, Van de week zat ik nog te denken: Zou Noud inmiddels al gedoopt zijn of nog niet, had er niks meer van gehoord. Vind dat altijd zulke mooie diensten! Ben benieuwd naar wat kiekjes! Hier vindt Ruben de sneeuw wel lollig....maar wel errug koud! Sleeen vindt ie geweldig! In de sneeuw spelen, zoals Nicky, zal hij dus echt niet doen! Goed te horen dat je werkweek soepel is verlopen! Is het schema 's ochtens een beetje te doen, iedereen wegbrengen en op tijd en fit op je werk aankomen?