Nou Prinses, Ik hoop dat de druppels aanslaan en er toch geen operatie voor nodig is! Wat een gedoe zeg, een echte "gate" zo!
We hebben vanavond gewonnen van Stijnemans! Hij ligt nu lekker in zijn wiegje te slapen! Niet ten koste van alles hoor...1 keer heen geweest, speentje gegeven, toen nog wat gepiep / gepruttel...maar het werd steeds langer stil! Nu slapen beide boy's! Ow, andere buuf is vanacht bevallen: DEAN heet de knul
Nou...ik vloeide vlak na de ks helemaal niet meer en ineens begon dat wel weer. Totdat ik een paar dagen geen bloed / bruin of andere zooi meer heb gezien, begin ik er niet aan hoor! Verder zou het lichamelijk volgens mij best al weer gaan hier...
Nah, meneer ligt in zijn wieg boven en eigenlijk had ik hem om 21.45 uur al weer verwacht voor zijn voeding (toen 3 uur geleden). Hij slaapt nog! We gaan zo zelf maar naar bed....
en? hoe laat kwam hij? Ja hier ook gewacht tot alle rommel over was hoor.. bleh Hier lekker 1 nachtvoeding.. half 11 laatste en toen pas weer om 2:15 uur. en de volgende was al in de ochtend!! joepie!
Gaat goed toch Lyd? Geeft dat ook wat meer zekerheid mbt de BV?! Om even op de BV verhalen te reageren, het meeste is al weg gezegd door imani en natas geloof ik. Maar bij Nicky ging het bij mij ook heel goed, tot 1 jaar vol gehouden. Zij kwam in het begin ook zo'n 10 keer per dag, dus Lyd ik weet hoe het is... Nu met Noud gaat het weer erg goed. Alleen ook hier links ietsje minder favoriet. Heeft er vaak mee te maken dat je rechtshandig bent, dan is die kant beter ontwikkeld. Voeden in het openbaar doe ik overal. Soms wel even slikken, maar houd met uitstapjes altijd rekening met de kleding die ik aan doe om het een beetje te kunnen 'verstoppen'. Noud komt 5 a 6 keer per dag. Vaak nog 1 nachtvoeding erbij. Maar van de week 2 nachten toen hij om 4 uur kwam zijn speen kunnen geven en dan sliep hij door tot 6 uur! Hij slaapt hier de hele dag nog steeds beneden. In de box of in zijn wipstoel. En in de avond regelmatig bij een van ons op schoot. Hij vind het ook niet zo fijn om alleen te zijn. En kan in de avond dan wel een beetje mopperen. Gelukkig wil hij bij oma en het kdv wel in een bedje slapen. Dus ga het nu thuis toch ook maar weer proberen. even posten...
Natas, fijn voor jullie! Prinses, wat een gedoe je orengate. Ik hoop dat het geen operatie gaat worden. Flink druppelen dus maar... En Lau, hoe was de nacht gegaan?
Lyd, wat grappig dat je die melk aan Naomi geeft. Heb het hier nog nooit gedaan eigenlijk. Geen idee wat Nicky er van zou vinden...
Vanmorgen lekker met de kids buiten geweest. Met de kinderwagen en de slee en Nicky heeft nog geschaatst. Ze vind het echt zooo leuk. Foto's van het dopen zal ik binnenkort op hyves zetten... Dank voor de felicitaties!
ja ben wel wat zekerder met de bv nu. en hij komt heel erg goed aan dat schhelt ook. hij is morgen pas 2 maand oud!! Probeer het is zou ik zeggen een beetje bv aan nicky te geven, het is erg zoet dus ze zal het ws wel lekker vinden. imani geeft lotteke ook bv als ik het goed heb?
hihi zie net dat Wesley nu iets zwaarder is dan dat Noud bij zijn geboorte woog. Ik baar blijkbaar kleine kindjes.