De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    fijn te lezen Lau!
    Hier iets mindere nacht.. klote verkoudheid van die kleine!
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Het gaat hier echt om en om tot nu toe dus het belooft wat voor aankomende nacht ;)

    Lactatiekundige heeft nog niet teruggebeld....
     
  3. Lenneke

    Lenneke Fanatiek lid

    20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Vervelend prinses, beterschap!
     
  4. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Nu gaat het wel weer. Thx Len!

    Elmo, lastig dat je linkerborst niet doet, wat je graag zou willen. Jammer dat de lactatie-deskundige nog niet heeft teruggebeld. Morgen er zelf maar weer achteraan gaan.

    Natas, sterkte met je knulletje!
     
  5. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ze heeft inmiddels gebeld. Ze zou maandag komen maar belde inmiddels alweer en komt toch vrijdag!
    Ben erg benieuwd. Het zit hem toch w.s. in het happen van Stijn. Ja, dat hij hier geen natuurtalent in is had ik al wel door ja (zo'n verschil met Ruben toen!). Ik hoop dat het vanaf dan stukken beter gaat.
    Vanmiddag 50 cc gekolft en de rest van rechts. Gelukkig gaat die borst zo goed, dat ik daar altijd wel wat extra's in heb zitten om die ellendige linker kant op te vangen als het echt niet gaat.

    Natas,
    Lastig dat hij zo verkouden is! Luuf, het uitje en het bedje wat omhoog is volgens mij het enige wat je eraan kunt doen.
    Ik hoop dat ie zich gauw weer wat beter voelt!
     
  6. Lenneke

    Lenneke Fanatiek lid

    20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Fijn dat ze toch vrijdag komt Lau!

    Natas, heb je ook al neusspray gebruikt? Zoutoplossing? Dat heeft bij Noud toen goed geholpen toen hij met bijna 2 maanden zo erg verkouden was.
    Een enkele keer die spray voor 2-jarigen mocht ook van de arts van de huisartsenpost. Bijvoorbeeld net voor het voeden of voor de nacht.
     
  7. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Fijn dat ze vrijdag komt!
     
  8. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    fijn lau!

    ja heb zoutoplossing.. die ampulletjes, dan kan ik de boel zo doorspuiten.
    Hopelijk snel over hoor.. tis al weken. Dean ook al weken met dikke bullies in zijn neus.
    Ik vandaag keel en oorpijn.. bah..

    prinses, hoop dat je je snel beter voelt.
     
  9. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Hier is Ruben de enige met flinke snottebellen! Maar dan ook echt flinke!
    Verder wij gelukkig niet, Stijn ook niet.
    Mijn moeder is wel al sinds Kerst aan het tobben, zat weer tegen longonsteking aan..grrr

    Hoop dat iedereen gauw opknapt zeg!
     
  10. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hier heb ik de speeltent in de kamer gezet. Tim is helemaal lyrisch. Heel leuk om te zien.

    Ik voel me weer beter. Alleen mijn oor jeukt ontzettend. Eerder had ik de neiging om dan met een wattenstaafje schoon te maken, maar aangezien dat niet goed is, hou ik me maar in.
    Zodadelijk maar even naar de Hema, eens kijken of ik wat leuke dingetjes kan scoren voor de verjaardag van Tim.
     
  11. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Prinses,
    En...goed kunnen scoren bij de H?
    Leuk joh, die speeltent! Ruben mag ook graag ergens in kruipen.

    Meneer zit momenteel met een boormachine onder zijn tafeltje en maakt boor / schroef geluiden!
    Hoezo: helpt papa vaak :D
    Zooo schattig! Stijn ligt sinds onze wandeling (in de draagdoek) lekker in de box te pitten.
    Heb hem zo van de doek in een lekker dekentje gewikkeld en weggelegd. Lekker ding!
     
  12. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ja, ik heb wat leuke dingetjes gekocht om zijn verjaardag aan te kleden. Ik ben trouwens beter bij de Action geslaagd.
    Vanmiddag ben ik nog even naar mijn werk gereden om wat op te halen. Toen ik wegging, en achteruit reed, hoorde ik ineens boem. Het ging niet hard, maar heb wel een auto geraakt. Ik zag geen schade, dus ben weggereden. Onderweg zat het me toch niet lekker, dus ik heb uitgezocht van wie die auto is, en heb mijn gegevens maar even achter gelaten. Die man nam het gelukkig goed op. Ik zal morgen nog wel even vragen.
     
  13. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Elmo, leuk is dat hè, als ze dingen na gaan doen. Je bent echt een voorbeeld, dus daar moet je je echt bewust van zijn.
     
  14. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Hahaha...hooligan Prinses!
    Goed dat je toch je gegevens hebt achtergelaten, ik weet hoe vervelend het is als iemand doorrijdt. Ook hoe het is als je je gevens achterlaat en er wordt misbruik van gemaakt...dus het heeft twee kanten.

    Wat heb je gescoord dan? Tell me!
    Action wordt hier ook geregeld geraadpleegd hoor, ideaal!

    Mijn grootste man ligt weer heerlijk te kroelen met die kleinste!
    Het is aankomende nacht de beurt aan de goede nacht...ben benieuwd!
    Ik vind het echt heel typisch dat het echt om en om gaat!
     
  15. Lenneke

    Lenneke Fanatiek lid

    20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Zeker typisch Lau! Maar toch een beetje regelmaat, hahaha!
     
  16. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahaha, welterusten dan maar Elmo. Leuke foto's op de hyves trouwens. Ik heb bij de action van die snoepzakjes gekocht (voor de andere kindjes), en een klein kadootje voor erin. Verder een slinger, met ik ben jarig, die kan leuk voor het raam. Bij de Hema van die gezellige vlaggetjes voor in de kaas, worst, etc. Allemaal hebbedingetjes zeg maar.

    Hooligan prinses, leuke bijnaam. Hahahaha! Ik hoop niet dat degene misbruik gaat maken, maar ik ben dan in ieder geval eerlijk geweest. En dat vind ik voor mezelf het belangrijkste.

    Net al even wat rapporten geschreven. Wat een gedoe, met al die cijfers. Nu nog een klein aantal cijfers invullen, maar daar moeten nog wat toetsen voor afgenomen worden. Dus dat ken nog nie....:D
     
  17. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Zooooooo!
    Lactatiekundige is geweest. Ik ben geen slechte melkbar maar het is echt Stijn die niet goed hapt!
    Mijn techniek was opzich prima (kon natuurlijk iets idealer) maar was goed genoeg. Het is echt meneertje die zijn mond amper open doet. Wel typisch dat ie het rechts wel goed doet (beter). Vond zij ook. Maarja...met dat nacht"ritme" blijkt al wel dat Stijn een typisch karaktertje heeft ;)
    Links in de rugbyhouding gaat toch beter (voor hem lijkt het dan of hij rechts drinkt) dus dat gaan we de komende tijd maar proberen.
    Hij was goed gegroeid! 4170 gram! Hij is de laatste twee week elke week 250 gram aangekomen. We gaan vol goede moed verder!

    Vanmorgen bij de P geweest.
    Nieuwe voedingsbh gekocht (heb er ook 1 in bestelling bij Livera) maar deze waren maar 20 euro! Hij zit ook echt mooi!
    Dus met die hele duren van de Livera erbij kan ik voorlopig vooruit ;)
    Verder nog een leuk setje voor Stijn gekocht en daarnaast natuurlijk nog andere hebbedingetjes :D

    Straks gaan we bij Dean (buurjongen Dean) kijken! Ben erg benieuwd!
     
  18. Lenneke

    Lenneke Fanatiek lid

    20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Wat is het rustig hier.

    Laura, fijn dat ze geweest is. Verhelderend als ik het zo lees.

    Hard gewerkt vandaag, ik was echt vergeten hoe het was na de geboorte van Nicky om weer te gaan werken en Bv en slapeloze nachten enzo.... Maar nu weet ik het weer, hahaha!
     
  19. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Oef Lenneke, ben ook heeeeeeel blij dat manlief nog steeds thuis is hoor! Heerlijk!

    Vrijdag wel een bezig dagje gehad maarrrrr...toch een 2e goede nacht op rij!
    Tussen half 4 en half 6 was Stijnemans wel wakker...maargoed, de rest van de nacht wel lief gaan slapen na de voeding.
    Nu ligt hij ook weer lekker in zijn wieg boven, gaat steeds beter (al moeten we wel echt volhouden).
     
  20. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    kijk er ook niet naar uit len hahahaha brrr
    gelukkig nog 9 weken

    hier ook goede nacht.. 22:45 tot 3:10.. is weer eens wat meer dan 2 uur slaap hihihi
     

Deel Deze Pagina