De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Komt vast wel weer goed...
    knuff
     
  2. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Komt zeker weer! Kijk naar Lieke!

    Vandaag voor het eerst met Stijntje onder de douche geweest...zalig! Meneer heeft zelf nog even wat slokjes gedronken :D
    Daarna lekker naar Tuinland geweest, nieuwe plantjes, nieuwe potjes...gezellig!

    Mijn nieuwe draagdoek (sorry Prinses) is binnen dus die gaan we morgen maar eens inwijden!
    Morgen ook eerste bezoek bij het CB! Ben benieuwd!
     
  3. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ja ik ben ook benieuwd!

    mijn doek is er nog niet grrrrrrrrrrrrrr
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    owjaaaaaaaaaaaaaaa ik ga mijn neefje zeer snel ontmoeten!
    29 jan komen ze naar nederland voor 9 dagen!!!
    kan al janken als ik er aan denk whahahahah
     
  5. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ow wat super Natas!
    Kan me voorstellen dat er heel wat traantjes zullen vloeien! Zijn zulke mooie en belangrijke gebeurtenissen, die jullie nou net niet samen hebben kunnen delen!
    Worden vast 9 hele leuke dagen!
     
  6. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Hier een super nacht gehad!
    Stijn had om 23.00 uur gedronken en toen ik wakker werd van gesmak was het 5.15 uur!
    Om 5.30 uur weer teruggelegd en toen kwam hij om 9.00 uur weer!
    Naaaahhh..heb dus echt heerlijk geslapen! Toen hij om 5.15 uur kwam moest ik ook echt van ver komen zeg!

    Net op het CB geweest, helemaal goedgekeurd!
    Maten: zie onderschrift! Kanjertje!
     
  7. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Lekker hoor.. hier echt een klote nacht..

    Mooie maten hoor!
     
  8. Lenneke

    Lenneke Fanatiek lid

    20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Hier even heeeel druk. Manlief is door zijn rug gegaan, dus moet veel alleen doen. Hopelijk vanavond even computeren als alles op bed ligt.
     
  9. Lenneke

    Lenneke Fanatiek lid

    20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Hey lau, fijn dat het goed was met Stijn op het CB.

    Natas, wat een sterk mannetje van jou zeg. Leuke foto ook!

    Prinses, kan me er iets bij voorstellen, die Bv en draagdoekenklets...
    Hoe is het nu met je oor?
    Wat willen die letters zeggen van die toets?

    Imani hoe is het nu bij jullie?

    Lyd en bij jullie? Hoe gaat het met het slapen van Naomi?

    Marlene, alles oke? Lekker wat vrije daagjes nu.

    Even een dringende vraag aan allemaal: heeft een van jullie (oudste) kids ook al besloten om niet meer te willen eten?
    En dan met name warme maaltijd?
    Nicky eet niets! Ze is al een paar avonden zonder avondeten naar bed. En ze word niet wakker van de honger en 's morgens is ze ook niet erg hongerig ofzo.
    En dat terwijl ze echt at als een dijker! Heb het al wel gegoogled en aan vriendinnen gevraagd en iedereen zegt het komt wel weer goed. Maar het zit me toch niet lekker....
     
  10. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dean eet amper wat 's avonds... het begint nu weer wat te komen... maar heeft weken geweigerd. wilde eerst alleen brood, daarna alleen fruit...Hij krijgt nog een fles pap want hij weegt al niks.
     
  11. Lenneke

    Lenneke Fanatiek lid

    20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Fles pap of melk wil ze ook niet.
    Heb ook al zo'n klein bakje appelmoes geprobeerd of een zelf uitgekozen toetje...
     
  12. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    frustrerend he?
     
  13. imani

    imani Bekend lid

    6 nov 2006
    926
    0
    0
    Lenneke,
    Lotteke eet al tijden niet echt groente meer. Alleen maar droge pasta, aardappels of rijst en wat vlees.
    Maak me er niet echt druk om, en negeer het ook. Heb gezien wat het effect is bij mijn zus. Die kon zich er erg over opwinden en die jongens eten nu bijna helemaal niks meer. Vaak wordt er voor hun iets anders gekookt, iets waarvan ze nog wel een paar happen eten.
    Ik denk toch dat negeren de beste optie is. Het is nu ook de leeftijd dat ze hun eigen ik ontdekken en door hebben dat ze zelf dingen in de hand hebben. Lotteke probeert momenteel op alle fronten uit..... en negeren of alfeiden werkt hier dan het beste.
    En Nicky kan toch wel wat hebben, ik bedoel ze is toch niet te licht qua gewicht? Dan zou ik het wel weer moeilijker vinden om te negeren.

    De letters van Prinses: D en E zijn onvoldoende scores. Hoe minder D en E's hoe blijer de leerkracht. Leerkrachten zien het liefst alleen maar A en B en een enkele C.

    Elmo,
    Hoe gaat het nu met je linker borst?

    Natas,
    Wauw, Julian is al net zo'n snelle als Dean.
    Leuk dat je zus komt, heerlijk samen genieten.

    Prinses,
    Hoop dat er voor jullie wederom iets moois in het verschiet ligt.
    Wat een heerlijk snoetje heeft jullie mannetje, heb even foto's zitten gluren op hyves.

    Hier,
    Vandaag weer een redelijk goede dag, zonder huilbuien. Maar de afgelopen dagen heb ik wat afgehuild. Mis haar ontzettend, we waren heel close en deden veel samen. Ik begin nu weer veel terug te denken aan het moment van overlijden en de week die er op volgde. Ook komt steeds meer het besef dat het voorgoed is.

    Vorige week was Lotteke ziek. Voor het eerst dat ze zelf ook door had dat ze ziek was. Ze heeft de hele tijd op de bank gezeten en tv gekeken, en af en toe lekker tegen mama aanliggen.
    Nu is Fientje een beetje van haar padje af. Erg verkouden en een beetje verhoging.

    Verder heb ik net spullen besteld om een taart te gaan maken/ decoreren. Manliefs verjaardag gebruik ik als proefkonijn. Als het me een beetje ligt wil ik ook voor Fien's verjaardag iets zelf gaan maken.
    Ook heb ik een dozijn patronen besteld van Farbenmix om jurkjes etc te maken. Nu alleen nog stof kopen.
    En ik ben bezig met een babouschka te haken...... Hoe bedoel je, ik zoek afleiding. ;)
     
  14. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Imani, dat lijkt me ook moeilijk, het besef dat ze niet meer terugkomt. Ik vind het knap dat je wat afleiding zoekt en niet bij de pakken neer gaat zitten. Ik denk ook dat je moeder dat het liefste ziet (ergens zittend op een heerlijke wolk daarboven).

    Lenneke, die D en E-scores zeggen inderdaad dat er geen dikke onvoldoendes zijn. Dus ik was blij.
    Verder is Tim ook niet zo'n avondeter. Overdag eet hij goed, maar groente krijg ik er eigenlijk niet in. Als het er wel ingaat, gaat het er meestal net zo hard weer uit. Hier doen we er ook niet zoveel op uit. Ik probeer het wel te compenseren met een extra appel of mandarijn. Ik hoop dat deze fase vanzelf weer over gaat.

    Mijn oor. Tja..... Het leek redelijk te gaan. Nu ben ik 2 dagen met de druppels gestopt en nu begin ik weer te twijfelen. Dus ik denk nog niet helemaal over, maar wel ietsje beter. Ik lijk in ieder geval wat beter te horen.

    Verder.... de welbekende broekgluurdagen.... Ik word alweer gek van mezelf. Ik ben steeds bang om naar de wc te gaan.......
     
  15. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Nou broekgluren is niet meer nodig.:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
     
  16. Elvira

    Elvira VIP lid

    6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Lieve meisjes,

    Denk veel aan jullie, maar heb gewoon de tijd en energie niet om te reageren. Bedankt voor alle geboortekaartjes, moet nog steeds even de kaarten voor jullie op de bus doen. Sorry daarvoor. Het komt eraan maar wel met vertraging.

    Heb even een goede dip gehad en wat gezeik op de zaak gehad. Geen bericht voor hier, dus verhaal plaats ik vanaaf wel op hyves.

    Dikke kus,
    Vier
     
  17. lydia31

    lydia31 Fanatiek lid

    7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Balen prinses, hopelijk de volgende ronde.

    Hier gaat het zijn gangetje, ben erg druk met Wesley.
    Hij wil eigenlijk de hele dag bij me zijn en veel drinken.
    Het zal wel een bombinatie zijn van regeldag en sprongetje denk ik.
    Al ging het gisteren wel weer wat beter,
    Straks met alle twee naar het cb, Wesley voor zijn prikjes en Naomi gewoon.

    Met het slapen van Naomi gaat het iets beter.
    Af en toe word ze nog wakker.
    het vroeg wakker zijn valt ook wel mee, vandaag was ze er om kwart voor 7. Heerlijk hoor.

    Avond eten is hier ook een ramp, naomi eet soms ook niets.
    Gisteren alleen wat sperciebonen.
    Meestal eet ze wel vlees.
    Bied het haar wel aan, en ze zit ook bij ons aan tafel maar als ze niet wil eten dan niet.
    Net als Imani maak ik er geen heza van.
    Ze gaan nu hun eigen ontdekken en beseffen ook dat ze echt nee kunnen zeggen.
    Heb het gevraagd op het cb en die gaven aan dat het er echt bij hoort en dat ze van zelf weer gaan eten, ga er dan maar vanuit dat het goed komt.

    Imani,
    misschien is het goed om afleiding te zoeken en misschien ook niet.
    Denk dat je vooral nu moet doen waar jezejf goed bij voelt.
    Is dat om hele dagen te huilen, doen.
    en is dat om dingen te doen, doen.
    Probeer jezelf niet voorbij te lopen.
    denk aan je.

    Laura,
    fijn dat het zo goed gaat met Stijn.
    Hij groeit ook goed.


    Morgen gaat Naomi voor het eerst naar de psz, spannend hoor.
    het gaat al zo snel en nu als ze naar de spz gaat helemaal.

    Nog iets meer dan een week en dan ga ik weer werken, heb er zin in.
    een totaal andere richting en heb al weer lang genoeg thuis gezeten.

    Len, Imani en Natas,
    hoe doen jullie dat met de voedingene?
    Wesley heeft nog totaal geen regelmaat, komt echt wanneer hij wil.
    Hoeveel voedingen geven jullie mee?
    en hoe doet de oppas het dan? wel op een vaste tijd of ook op verzoek?
     
  18. lydia31

    lydia31 Fanatiek lid

    7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Lieve vier,
    een hele dikke knuf voor jou van ons.
    en een speciale knuf van Naomi en Wesley voor jou!!
     
  19. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Hoi,

    Dit onderwerp is gesloten omdat er meer dan 1.000 reacties geplaatst zijn. Zouden jullie een nieuw onderwerp willen starten?
    Bij voorbaat dank.

    Lotte
     

Deel Deze Pagina