Prinses, Die op de sportschool zijn geprogrammeerd. Ik doe daar eigenlijk eenzelfde stand omdat ik meer voor conditie ga en burnen op moment. Als ik meer conditie krijg wil ik burnen op een zwaardere stand. Misschien dan ook wel afwisselend. Maar dat kan inderdaad helemaal ingesteld worden. Sleutel er in en trainen maar. Natas hoop bezoek inderdaad. Geeft niet als je alleen meeleest hoor. Ken het nog van het begin dat er amper tijd overbleef. Nu Leander al om 19.00 in bed ligt is de avond heerlijk voor mezelf. Krijg jij strakkies ook... Liek
Liek, burnen betekent dan vet verbranden? Natas, geeft niets hoor. Dat komt vanzelf wel weer. Die eerste weken zijn mega-druk. En vergeet niet dat je ook nog moet herstellen. Als je een keer geen zin hebt in visite, kan je ze best een keertje afbellen hoor. Dat begrijpt iedereen.
Jaaaah, Tuur ook alweer vijf maanden! Gefeliciteerd! *Imani heeft Tuur op het oog als toekomstige schoonzoon*
Arthur, gefeliciteerd met je vermaanddag! Naomi alvast gefeliciteerd met je vermaanddag morgen! Morgen naar Lau, kunnen we mooi de nieuwe stoel van het meisje testen.
Hoi hoi..even snel voor het slapen gaan... Fem; Je hebt het ABC keurig uitgelegd! Leuk dat je je autostoel kan gaan ophalen! Ben benieuwd hoe Marin 'm vindt. Nu lekker aftellen tot aan de vakantie. Imani; gefeli met de eerste tand van Charlotte! Was je stofzuiger nog steeds enthousiast toen je naar 'm toeging haha Tuur: gefeli met je 5 mnd kerel! Naomi: ook alvast gefeli voor morgen! Ben benieuwd hoe jullie weekend was Lydia Liek; jij gaat goed zeg! Je klinkt vol energie. Ik hoop dat het nu allemaal meezit! (ook je werk) Prinses; lekker geshopt! Leuk is dat als je goed kunt slagen! Nancy; lekker als je mannetje weer terug is! Jurgen moet ook af en toe naar buitenland, maar is gelukkig nog niet voorgekomen sinds Tiago er is. Elmo; lekker geniet weekend gestart> Trouwens...wat is de winkel met de grote P Natas; fijn dat het goed met jullie gaat. Visite is idd veel in het begin. Zorg dat je ook vrije dagen inplant; die heb je echt nodig! Lekker genieten met zijn 3-en. Ben het verder kwijt. Tiago is sinds gisterenavond uit zijn doen. Is vanacht 2 x wakker geworden en wilde niet meer slapen. Heeft uiteindelijk tussen ons in geslapen. Overdag ook claimender en huileriger en nu ook alweer wakker (papa is bij hem).....Zullen de tanden onderweg zijn? Ik weet het niet. Las in Oei ik groei wel dat het goed mogelijk dat hij zich in een sprong bevindt....(leuk... ) Hoe krijg je alarm van deze sprongen per mail (heb dat hier eens gelezen...) Is wel handig om vast voorbereid te zijn haha. Ik heb de Römer King Plus gereserveerd bij de Prenatal (aanbieding)! Elmo, weet nu ook spontaan welke winkel je bedoelt haha Nou, ik ga helpen kalmeren...Hoop toch dat ie in zijn eigen bed gaat slapen... Heb morgen wedstrijd, dus weet niet of ik tijd heb om nog langs te komen. Trusten
Hiero nog een late Nollie.....abc is er bij mij ook weer ingeprent iig! Ff een kussie voor Ruben en Naomi! Mijn meissie is ook alweer 4 maanden...wat gaat het snel! Liefs Nollie
Indy, gefeliciteerd met je vermaanddag meis! Ze maar tegen je mama dat we het leuk vinden haar hier weer vaker te zien. Kunnen we je banner ook beter in de peiling houden.
Ik merk dat een ieder het ABC nu wel gezien heeft. Hoop dat het in de toekomnst bij dit ene ABC blijft. Verder zou ik het vervelend vinden als andere walvisdinnetjes zich er aan zouden irriteren. Maar jullie begrijpen vast wel dat een aantal dingen eindelijk eens uitgesproken moesten worden. We draaiden me z'n allen zo ontzettend om de hete brij heen. En hoe je de dingen ook zei, het was toch niet goed. de directheid van Elmo niet en de Zwitserland-benadering (=neutraal) van Lieke ook niet.
Straks naar noord-groningen. Contact tussen marin en mijn ncshoonzoon moeten we wel wat onderhouden natuurlijk. Ze heeft gisteren zelfs al in haar nieuwe stoel getukt. Zit er echt als een prinses in. Nu eens kijken hoe het op langere stukken gaat. Blijft toch al gauw anderhalf uur rijden van gat naar gehucht. Ze was gisteren uiteindelijk zo afgedraaid (was van 12 tot negen maar 1x een half uurtje weggetukt) dat ze vanmorgen tot kwart voor negen geslapen heeft. Goed meisje. Die nacht in de hobbel afgelopen week had denk ik met haar tanden te maken.(Tiago ook?) Komen we er nog goed vanaf. Haar billen zijn nog steeds puntgaaf. Geeft goede hoop voor de kiezen straks. Heb ergens gehoord dat dat heftiger is.... De camping waar we heen gaan is er één met stacaravans pal aan de middellandse zee. heb vroeger na mijn examens daar ook gewerkt. Geeft wel een rustig gevoel om te weten waar je met zo'n kleintje terecht gaat komen. (en waar de wasserettes zijn )
Nollie jij ook nog proficiat met de 4e vermaanddag van Indy gister. Was trouwens idd een latertje van jou achter de pc, lekker geslapen? Lydia jij vandaag dus de 5e vermaanddag van je meis! Gaat het goed met jullie. Je bent met recht een trotse mama, ik vind dat jij (samen met je mannetje) het geweldig doet! Jullie geklets over autostoeltjes maakt dat ik ook maar vast eens ga rondkijken. Als je weet wat je wilt is het natuurlijk lekker om de aanbiedingen daarvan in de gaten te houden. maar als ik het zo een beetje lees zou je tegen 9 maand dus een volgend autostoeltje moeten aanschaffen (afh. van lengte en gewicht)? Ik vind een autostoel ook heel belangrijk; geef liever goed geld uit in ene keer; het gaat toch om de veiligheid van je kind. Maar even over andere stoeltjes...ga eerst maar eens op zoek naar een goed stoeltje in huis. Maar Lieke dat is toch een nette besteding van de kinderbijslag?! Ende helft al op zijn spaarrekening! Enne, pizza is lekker, maar zalm, aardappeltje en veldsla klinkt toch ook heel goed hoor! De keren dat ik probeer te koken kijk ik ook veel naar de slanke recepten, ongemerkt mijn mannetje wat op dieet zetten...(maarja, probleem zit 'm in de tussendoortjes, he....had die teveel-chocolade-voor-een-koekje-koekjes ook niet in huis moeten halen...) Maar je bent erg goed bezig met sporten, knap hoor. Hier nog steeds weinig sport (lees; geen). crosstrainer staat nog steeds half afgebroken in garage. Niet dat ik zozeer wil afvallen, maar voor mijn conditie wel lekkerder (misschien moet ik dan ook maar weer eens stoppen met roken...ja...ben weer begonnen) en zit dan vaak wel lekkerder in mijn vel. De kruitvat luiers bevallen prima....gaat eigenlijk hartstikke goed, nauwelijks ongelukjes terwijl Tuur toch altijd wat dunnere ontlasting heeft. En ja, hij heeft nu ook maatje 3, even voor de pasen zijn we overgestapt naar maat 3. Aldi luiers heb ik nooit geprobeerd, omdat deze dus goed bevallen. Toevallig van de week nog wel de midpack in de aanbieding...scheelde niet zo super veel maar alle beetjes helpen, toch?! Jij binnenkort dus proefdraaien..hoop dat je het daar naar je zin gaat hebben. En dat het ook met je rug beter gaat...komt alles weer beetje op zijn pootjes terecht! * Pakt tussendoor even glaasje koe * Nancy ook het omschakelen naar andere voeding kan in eerste instantie problemen geven hoor. Ik hoop dat je gewoon verder kan met de voeding die ze gewend was en misschien wat homeopatische druppeltjes. En zou ze evt tussendoor wat extra water aan kunnen bieden? (maar dan moet ze verder natuurlijk wel haar melkflesjes drinken). Heb ook wel eens horen zeggen van mensen die wat olijfolie in flesje meegaven, maar ik weet niet of dat wel mag enzo? Lekker dat je mannetje weer thuis is hoor, kan me voorstellen dat het zwaar is zo zonder hem. En buitendat is het veel gezelliger samen toch?! Prinses afspraak gehad met g.o. buro? Was dat intake ofzo, heb je al een adres voor strakkies? Ow...lees het al, oma gaat oppassen en wil daarbij zelfs nog spaarpotje van Tim vullen...wat een lieverd! Lekker wezen shoppen...zelfs samen met je mannen! Goedzo! En Elmo wat heb je allemaal gehaald? Hier ook nog steeds wat bonnen van de P. Eerst maar eens bedenken wat ik ervoor wil halen, want moet gericht die winkel in....anders gaat het niet goed . Handig (!) zo'n pc die zich zelf uitschakeld...Heeft Lau hem nog kunnen reanimeren of is het einde oefening? Jaaaaaaaa, hier ook Lama's fan...vind het zo jammer dat ze ermee ophouden. Hoorde dat ze nog wel tour gaan doen, maar die kaartjes zullen rap weg zijn ben ik bang. Hoop wel dat ze nog met leuk programma terug gaan komen. Natas pfoe...druk met visite...denk ook aan je eigen rust en momentje met jullie 3tjes! Logisch dat je nu tussendoor niet zoveel tijd hebt om uitgebreid te reageren....maar vind dat je het nog heel netjes volhoudt hoor! Net als Lieke zegt...hier worden de avonden weer iets meer van ons zelf nu Tuur op 4 flesjes zit. Is ook wel weer lekker. Overigens ga ik hem niet meer de pap op een lepeltje aanbieden...hij is er gewoon afkerig van en ik moet natuurlijk niet nu al een eetprobleem creeëren....dus pap maar gewoon in de fles dan lurkt hij het lekker op. Laat hem af en toe wel even spelen met lepeltje (als ik er bij ben) kijken of hij het zelf in zijn mond wil stoppen en dan zie ik het straks wel, heb nog even tijd voordat de groente en fruithapjes eraan komen (en anders toch maar iets meer Rapley dan Erna...) Imani Charlotte haar eerste tandje! Is toch ook weer een mijlpaal! Ik voelde gisteren bovenkant voor bij Arthur...lijkt ook wel of daar tandje doorkomt, maar hij is er nog vrij rustig onder, dus zal nog wel niet echt doorkomen. * Imani heeft Tuur op het oog als toekomstige schoonzoon * Het scheelt...ik geloof dat Tuur wel op 'oudere' vrouwen valt , en in van die mooie donkere ogen zal hij vast ook wel willen verdrinken? Zijn mama vind Charlotte iig een prachtmeid! Femke veel plezier bij Lau en Lau....en Marin lekker in d'r nieuwe autostoel! Klinkt goed die camping, ook wel fijn dat je er zelf al bekend bent. ElviraR geloof dat je je via de site zelf van Oei ik groei aan kunt melden voor de sprongenwekker. Stond geloof ik ook een link in het boek maar die werkte niet geloof ik. Succes met Tiago...hopelijk zit hij snel weer lekker in zijn velletje. Sport ze van het weekend! Zo....bijna weer tijd voor Tuur zijn flesje..hoorde hem al wat rommelen op zijn kamer. Kat wilde ook wel meehelpen om hem wakker te krijgen door aan deurklinken te gaan hangen en brandweerauto na te doen (ben daar niet zo van gecharmeerd , nee eigenlijk... !). Vanmorgen toen de luiken van het huis omhooggingen (en die van mij) zag ik een dun wit laagje op plantjes en gras, maar nu ziet het er gelukkig wel lekkerder uit. Misschien vanmiddag nog even wandelen en hopen dat het weer niet omslaat. Eerst maar eens mezelf aankleden en fatsoeneren... Tot later... Erna.
Indy en Naomi gefeliciteerd met jullie vermaanddagen! Femke, veel plezier, evenals Elmo natuurlijk! Aldonza, hier lijkt het weer ook superlekker. Ik ga ook maar even mijn kleren aandoen en dan lekker even in de tuin. Straks gaan we naar mijn broer. Ook wel gezellig!
Héérlijk geslapen hoor Erna, Indy kwam pas om 9.00 uur...slaapt nu weer, maar denk dat ik me ook maar eens (snel) moet gaan aankleden... Imani, tandje? Joehoe! Bij Indy zie ik ze wel zitten, maar ze zetten niet door...en maar kwijlen...hihi! Dacht net Femke aan te spreken op de msn, was het vriendlief! Oops! Veel plezier in N-Groningen. Ennuh...Lieke...waar zit je op de msn...nog steeds op zoek naar de cam...waren er toch niet meer in huis? Site is echt super trouwens! ElviraR; Je kan idd naar de site gaan van Oie ik groei en dan moet je jezelf even aanmelden....dan ben je bij wijze van de 'zwarte balk' steeds voor, als je je mail bijhoudt! Hoeveel bv geef je nu nog... Elmo....heb je dat nou ook dat als je op zoek gaat voor iets voor jezelf in de stad, dat er dan toevallig altijd wel iets voor Ruben aan je vingers blijft kleven....wéér niets voor jezelf gekocht dan! Prinses...lekker hoor medio mei weer werken...nog een paar weekjes...zie je het alweer zitten... Natasja...neem lekker de tijd voor je mannen én je visite hoor! ook ik vind het knap hoe jij de site kan bijhouden! Oja volgens mij mij had je een tijd geleden geschreven dat als je interesse had in foto's je de link zou pb'en....Ik wil héél graag je mannetje ff bewonderen! (beetje laat...maar die vergeetachtigheid die zit er nog steeds.....) Lenneke ben benieuwd hoe het met dat 13 jarig meisje is... Lydia...alles oké? Met Naomi geloof ik ook steeds beter he? Nancy ook namens mij welkom...km wel niet zo vaak, maar doe hard mijn best! Jij ook lekker nog in je verlof....geniet ervan! Nog ff een vraagje aan jullie; Wanneer zijn jullie allemaal begonnen met het geven van de eerste vaste voeding? Of eerst begonnen met Nutrix? We gaan morgen weer naar cb (derde keer prikjes!) en dan vraag ik het ook meteen even. Meiden, een fijne zondag nog! Liefs Nollie
Lieve Arthur! Van harte met je 5e vermaanddag! Lieve Naomi! Heel erg gefeliciteerd met je 5e vermaanddag! (wij zijn gisteren de hele dag de hort op geweest )
Indy! Super gefeliciteerd met je 4e vermaanddag! Verder doe ik het allemaal ff gauw hoor! Hier bewust nog geen autostoel gekocht. Meneer mag er toch nog lang niet in en bij onze P hadden ze alleen de grijze in de aanbieding (tjah, vinden we niet zo). We gaan wel voor de Romer hoor! (na ff bellen met Femke ) Verder alleen dingetjes voor Ruben gekocht (uiteraard) en nog kleertjes voor kraamvisite van de week (moet nog ff bellen) en nog even iets voor Dean. Ik ben zo lang niet het huis uit geweest dat de kaart belachelijk laat weg gaat. Daar maar even iets bij instoppen dus :-D Voor Marinneke ook maar meteen wat meegenomen! Volgens mij kan die al best wel uitpakken! Wat een tandjes overal zeg! Bij Ruben rekenen we er voorlopig maar niet meer op! Hij loopt al zo lang met alle soorten symptomen maar we zien nog niks. Natas, Doe je een beetje rustig aan! Erna, 5e vermaanddag zwaar gevierd? hahahah Imani, Arthur is ook wel een heel lekker ding hoor! Goede keus :-D Nou maar hopen dat Charlotte hem ook jammmm vindt Nancy, Ja, verschil he! Ruben zit in 62-68 (reusje he!) Sonja, Weg? Of vind je zelf ook dat je een beetje hebt overdreven? Nou.....vandaag dus leuk bezoek! Femke! Gisteren wilde we spontaan ff langsgaan daar....maar ze waren er niet! Gelukkig gebeld vooraf Nou......ben volgens mij de helft vergeten....solly
Oh Nollie, Ruben krijgt nu 1 weekje Nutrix in zijn laatste fles. Inmiddels zitten we dus op 6 schepjes en we geven alles met een lepeltje. Dus 180 water, 6 scheppen voeding en 6 scheppen Nutrix erdoor. Nu ga ik echt hoor, Lau moet en zou NU het gras maaien. Doeg!
Oh, nog 1 ding (man staat letterlijk in mijn nek te hijgen). Ruben begint de wandelwagen bak ook maar saai te vinden volgens mij! Hebben al een paar keer gehad (bij de P toevallig) dat hij begon te huilen. Pak je hem eruit zit ie doodleuk om zich heen te kijken. Liggen op schoot is ook aardig verleden tijd...hij wil zitten! Trekt zich al heel goed aan je op....en ligt vervolgens in een deuk! Andere kids dit ook zo erg?