De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @Elmo, ja het wordt al een hele vent die Ruben! pap, niet meer in de wagenbak, niet meer liggen! grote jongen!
    hihi en iets gekocht voor Dean? Wat lief!

Allemaal tandjes lees ik! grote kiddies allesmaal zeg!

hahahah en charlotte en Tuur zijn een stelletje begrijp ik? :D

@Nancy, klein popje heb je! lief klein. Mijn manneke is denk ik ook 4 kilo, dinsdag naar het cb (maar is wel een stuk jonger dan die kleine van jou!)

@Nollie, heb je een pb gestuurd!

@Aldonza, lekker kat heb jij? hahahah hier ook zo'n muts.. is Dean net stil in slaap aan het vallen, gaat zij aan de deur krabben!

@Femke hahahah hoe was de visite bij je schoonzoon? Die meid van jou is een echt feestbeest hahah jeetje zo lang wakker! (hier ook het abc meegekregen!)

@Elvira hoe is je wedstrijd gegaan?

Hoe is het met Tim, Nicky en Naomi? En de mama's?

Liefs
    Natas en dean

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier is de rust weer wedergekeerd!
    Niet dat het een gekkenhuis was hoor ;)

Jeetje zeg, Marin is echt een vrolijke noot!
    En zo lekker smikkelen zeg! Heerlijk!
    Volgens mij vinden Ruben en Marin elkaar wel errug leuk hoor!
    Marin slooft zich uit en Ruben zit met open mond, vol bewondering, naar haar te kijken!

Ik heb een paar foto's (vergeet dat steeds) maar de pc boven is nog niet gemaakt.
    Kan ze dus niet van de camera afhalen.

We hebben een erg gezellige middag gehad!
    Volgende keer gaan we gezellig naar hun!

Marin,
    Je hebt een prachtige autostoel zeg!
    Heeeeeel gaaf!
    Het is dat ik niet zo van roze hou ;)
    Liefs je vriendje Ruben *ligt lekker in bedje*

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Met Tim gaat het erg goed Hij ligt nu heerlijk in bed! Vanmiddag waren we bij mijn broer, en bij mijn neefje en nichtje. Mijn neefje (van 8) is smoor op Tim. Zo leuk om te zien. Hij zat de hele tijd bij de kinderwagenbak en Tim maar naar hem lachen. Zo lief!

Met deze mama gaat het ook goed hoor. Net even lekker het huis schoongemaakt, want ik krijg morgen visite. Die hebben ook onshuis nog niet gezien, dus ik dacht voor de zekerheid maar even alle kamers af te lopen. Net werd ik het zat, en nu is manlief dus aan het strijken voor me. Hahahaha, gelukkig maar!

Zodadelijk maar een filmpje kijken of ik duik nog even in bad met de leesmap. We zien het wel even!

4. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Ja was leuk leuk leuk.
    Heb de indruk dat de heren het wel konden vinden met elkaar. Vriendlief had het tenminste goed naar zijn zin gehad.
    Meisje was volledig afgedraaid. Tukte zo weg. Werd alleen wat ruw wakker voor Dkkum waar we werden aangehouden om te blazen. De cola was zonder tic, dus niets aan het handje. Heb nog gebedeld om een gordeldier, maar meneer agent had helemaal niets leuks bij zich.
    Thuis meteen een fles er in gemikt en madam ligt nu heerlijk te tukken. had niet veel nodig om de slaapbeestjes te vinden.
    Morgen maar spiblene oor het zwemmen. Gisteren de hort op, vandaag weer. Morgen op koffie bij een jarige vriendin end e evaluatie van de eerste maanden bij de gastouder.

Nollie, we zijn met 5,5 maand met groente begonnen en na 6 maanden pas het fruit geintoduceer.

Nu Medium kijken.

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn!

Lau vond het ook erg gezellie hoor! Dus dat is wederzijds!

Meteen maar zappen hier!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieke,
    Alvast gefeliciteerd voor morgen!
    Fijne verjaardag!

7. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Lieve Ruben, Arthur, Naomi en Indy, (nog) Van Harte Gefeliciteerd met jullie vermaanddagen!

Zo, 'even' 7 pagina's aan abc-tjes e.d. bijgelezen.... Alles is wel gezegd zo'n beetje vind ik. Fem, je hebt het weer duidelijk verwoord!

Gezellig al die bezoeken onderling. Gaat nu toch wel spannend worden denk ik wie welke schoonzoon of -dochter aan de haak gaat slaan, hahaha.

Natasja, Nollie en Laura hebben net voor mij zo'n beetje alles op een rijtje gezet en ik wil niet te veel in herhaling vallen.... Dus vergeef me dat ik niet weer het hele rijtje op noem.

Nog wel een paar extra:

Lieke, ben benieuwd wanneer je terecht kan voor het proefdraaien en hoop dat het je bevalt. Zou wel lekker zijn, toch?
    Lieke, morgen jarig begrijp ik, alvast van Harte!

Marin, wat heb je van Ruben kado gekregen? (zijn helemaal niet nieuwsgierig hier hoor...hihihi)

Ook een Lama-fan hier, Erna ik wist niet dat ze er mee ophielden?!

Charlotte een tandje joepie! Is'tie al helemaal door of nog een puntje?
    Bij Nicky voel je nu net een klein puntje, hoe lang duurt het voor dat het tandje er helemaal is?

Hier een superweekend gehad!
    De bruiloft was erg leuk, hele mooie bruid. Helaas alleen rotweer in dat hoge noorden van jullie! Terwijl zaterdagochtend volop de zon scheen....! Maar de pret was er niet minder om.
    Met Nicky was het supergoed gegaan bij haar tante. Ze hadden zich reuze vermaakt. Ze had goed geslapen, was maar 1 keer wakker in de nacht. Lekker in bad geweest met haar tante en gewandeld. Helemaal toppie.

Tante was alleen wel versleten toen we meisje kwamen ophalen. Ze had nog het nodige in haar huis willen doen maar was daar echt niet aan toe gekomen, ze heeft nu dus echt bewondering voor al die werkende moeders die ook nog wat aan hun huishouden doen!

Zaterdag weer thuisgekomen en toen kwamen opa en oma in huis en gingen wij naar een vrijgezellenfeest van andere vrienden. Was dus lekker druk. Vandaag nog naar een oom en tante geweest en nu gevloerd op de bank. Ga zo lekker mijn bedje in.

Lydia, jullie een leuk familieweekend gehad?

8. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Hoi Len,
    Waar in het hoge noorden zaten jullie?
    heb nog een vraagje aan je.
    De kleine meid van mijn nicht blijkt een glutenallergie te hebben (is nu vrijwel zeker, er is donderdag een darmbiopt genomen). Ze wordt eind deze maand een jaar en weegt nog maar 6 kilo.
    Heb jij tips waar mijn neef en nicht hun info vandaan kunnen halen?
    groetjes emke

9. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Indy en Naomi ook al weer een maandje ouder, wat vliegt de tijd nog. Gefeliciteerd!

Lenneke,
    Gisteren voelde ik een puntje en vandaag een kartelrandje, het zet dus wel door bij haar. Maar ik heb ook wel eens gehoord dat het nog tijden duurt voordat het puntje/ tandje doorzet.

Femke,
    Marin afgedraaid van de afgelopen dagen. En jij? Energie voor 10?

Ga nu slapen, ben moe. Hele dag druk in de weer geweest: twee weken strijken weggewerkt, kind troosten en voeden, tuin gefatsoeneerd, ticket geboekt :) , bankzaken geregeld :( , etc.

Tot snel!

10. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Indy gefeli met je 4 mnd! Grote meid!
    (de rest had ik al gehad)

Liek; alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Ben ook benieuwd of je al weet wanneer je proef gaat draaien?

Elmo en Fem gezellig dagje gehad dus! Leukies.
    Fijn dat De nieuwe autostoel zo goed bevalt!
    Elmo; Tiago wil ook het liefst rechtop, zodat ie vooral maar alles gezien krijgt haha. Is anders ook al snel ontevreden. Aangezien de wandelwagenbak hier ook aardig krap werd, hebben wij sinds dit weekend buggy. Beviel erg goed vandaag!

Nollie; ik geef sinds gisteren nog 2 x bv (en 2 x fv)

Lenneke; leuk dat het weekend naar wens is verlopen. Altijd weer leuk om buidjes te kijken! Gelukkig heeft tante het ook overleefd allemaal :D
    Bij Nicky ook al tandjes onderweg...Gaat snel hier met de tanden!

Prinses; gezellig bij broer op bezoek geweest. Tim is inmiddels ook een aardig contente baby geloof ik he!

Erna; als Tuur nog geen lepel wil, dan maar niet toch. Hij heeft er nog tijd genoeg voor. Heb bij Tiago vanaf plm 5 mnd geprobeerd met Nutrix. Hij vond het toen meteen lekker!

Imani; hard gewerkt zeg! Heeft Charlotte veel last van het tandje dat doorkomt?

Natas;nog veel visite gehad?

Hier ook druk dagje achter de rug.
    Enorm geboft met het weer op de wedstrijd! Er was nl natte sneeuw voorspeld, maar we hebben de hele dag zon gehad.
    Was wel tevreden met rijden, maar had net geen prijs.

Tiago heeft vannacht heerlijk geslapen...tot 9.30 vanochtend weliswaar :confused: :D
    Ik denk dan ook dat het toch niet de tanden zijn waar hij last van heeft gehad (zie nl ook nog niks).
    Nu ligt mijnheer ook weer heerlijk te pitten (*klopt snel af* hihi)

Hier bij de P was idd ook alleen de grijs-beige autostoel in de aanbieding. Ik vond hem wel mooi; neutraal in de auto.

Ben redelijk gaar van het drukke dagje, dus ga zo mijn nestje in en nog ffies tv kijken.

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    huh,....bedoel je nu spijbelen? :)

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    ElviraR, Tim is een zeer tevreden baby. Je kan hem er goed bij hebben. ;)

ik ga nu flessen en dan slapen! Trusten!

13. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Meisje was vooral afgedraaid omdat we nu twee keer haar middagdut hebben overgeslagen. Ze houdt zichdan de hele tijd erg goed, maar stort thuis dan toch echt in. raar hè...... (Imani, jullie zullen het zondag wel merken als we de dijk overkomen).

Römer stoel is volgens mij het goedkoopste bij de babydump (€89,-) . We hebben op de romersite eerst dekleur opgezocht die we wilden hebben en dat doorgebeld aan de babydump. Levertijd van vier tot zes weken is wel gebruikelijk dan.

14. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    hmmmm ja.
    Toch lastig. de knoppies van toppie worden snel minder.
    Iemand tips?

15. Nollie

Nollie Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.076
    0
    0
    Zuid Holland
    Net (pas) foto's van Natasja bekeken op de site van Dean....MOOI!

Ik ga lekker slapen nu, morgen naar cb voor derde keer prikjes...

Liefs Nollie

16. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Fem,

Op www.glutenvrij.nl staat heel veel info. Dat is de site van de patientenvereniging.
    Daar moet ze zeker lid van worden als het echt zo is. Dan krijg je een kwartaalblad met veel info en een map met heel veel leesvoer. Ook staan daar per regio alle activiteiten in. (ook op die site trouwens). Bijvoorbeeld brrodbaklessen voor glutenvrij brood of met sinterklaas bijvoorbeeld pepernoten maken. Of een ouder en kind bakles voor als ze wat groter is. Er word best veel georganiseerd.

Glutenvrije producten kun je kopen bij een reformwinkel, en sommige supermarkten wagen zich er nu ook aan. Bij AH staat door zo'n tekentje achterop of iets glutenvrij is.

Via internet kan je heel veel kopen. Ik bestel vaak bij www.glutenvrijemarkt.com en allergiesupermarkt.nl

Zo ik hoop dat je/ze hier wat aan hebben. Wil je meer weten dan weet je me te vinden! Er is goed mee te leven hoor. ik weet niet of ze zich daar veel zorgen om maken? Zeker als je zo klein bent dan weet je straks niet beter....

Ohja, we waren in Tolbert en midwolde en oostwolde!

Nu snel naar het werk...!

17. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Goedemorgen

Lenneke

Fijn dat alles zo goed is gegaan met Nicky terwijl jullie aan het feesten waren.

Nollie

Succes met Indy en haar 3 de prikjes. Hoop dat ze minder last heeft van haar prikjes als de vorige keer.
    Hoe gaat het werken bij jou? En hoeveel uur werk je nu gemiddeld.?
    En nee ik heb nog steeds geen cam haha.
    Ik sta weinig online met MSN omdat ik veel website werk verricht op moment nog dus besteed daar alle mogelijke vrije tijd aan.

Prinses

Fijn dat Tim zo makkelijk is geworden , hopelijk blijft het zo.

Femke

Klinkt erg leuk je vakantie , ben heel benieuwd.
    En fijn dat je er al bekend bent.
    Heerlijk rijden met je nieuwe Romer stoel voor Marin.
    89 euro bij babydump? Tjee hier betaal je nog bij prenatal 169 of zoiets voor de grijze die wij dus wel willen hebben * lees vriend * omdat hij geen knallende kleur in zijn auto wil en aangezien daar de stoel in komt ivm het feit dat we afstand rijden er in en ik liever niet in mijn halfgare auto die stoel er in wil hebben voor vast ivm diefstal. ( omdat ik dacht dat deze toch ruim 200 euries waren.) Ik heb zelf een stoel via een vriendin haast nieuw maar minder comfortabel dan de romer.
    Aangezien Leander er bij mij maar 5 minuten in hoeft te zitten op werkdagen is dit even voldoende.
    En als ik hem langer nodig heb dan zetten we hem gewoon om.
    Maar welk model heb je? zie dat er ook allerlei namen aan de stoelen zijn gegeven.

ElviraR

Fijn dat de buggy je bevallen is wat een grote jongen wordt jou Tiago dan he , niet meer in de kinderwagen bak.
    Jammer dat je net geen prijs had, maar je hebt fijn gereden.
    Dus jullie houden ook van neutrale autostoelen kleuren.

Elmo

Leander huilt niet als hij in de bak ligt maar ik heb tegenwoordig wel het scherm omlaag want merk dat hij wil kijken ook.
    Duurt hier niet lang denk ik voor ik overga naar de buggy, wil eerst ff proefbouwen om te zien hoe het er uit ziet de buggy.
    is ook al weer lang geleden dat ik hem gezien heb haha.

Natasja

Dean is lekker aan het groeien al met zijn 4 kiloos.
    Ben heel benieuwd naar hem.
    Zal wel een verschil zijn met Leander naast hem is vast wel een foto waard haha.

Lydia

Vandaag weer op weg naar huis toe. Hebben jullie het leuk gehad.?

Imani

Ticket geboekt....Leukies waar gaat de reis naar toe en wanneer.?

Aldonza

hier is Leander ook niet zo fan nog van het lepel eten. Ik wacht er gewoon nog eventjes mee. Tot die tijd doe ik ook nutrix in zijn flesje zo nu en dan. Ik ga de kruitvat 3 luiers dan ook weer proberen vond de newborn altijd erg prettig daarna alleen pampers gehad ivm de mega taart die ik had en daarna de pamper aanbieding en de aldi luiers.

Nancy

hoe bevalt het weer mannetje thuis. ? Zekers wel emo weerzienvoor je. of ben je niet van de traantjes.

MBT proefdraaien, ik was vrijdag al gebeld maar ik had de foon niet gehoord toen ik in de stad liep.
    Ik ga straks even bellen kon vanaf vandaag weer bellen had ze ingesproken op de voicemail.
    Ik ga proberen af te spreken volgende week maandag en dinsdag proef te draaien.
    Vanmiddag hebben wij ook de gastouder evaluatie.
    En morgen heeft Leander zijn 3de prikjes.
    Verjaardag vier ik vandaag niet wel gaan we vanavond even uit eten.
    Zal ws de suchibar worden JAMJAM.
    19 April vieren vriend en ik de verjaardagen samen op zaterdagavond.
    Lekker makkelijk aangezien hij 6 weken later dan mij jarig is.
    Liek

18. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Bedoelde natuurlijk €189,-
    Ze zijn daar wel goedkoop maar niet gek!

19. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    haha typvoudje Femke, ik zat net al te neuzen op de babydump site.
    Goed dan ga ik hem deze week nog halen bij de prenatal.
    Ben ik ook mijn 110 euries aan bonnen kwijt heb ik ze dan toch heel goed besteed dacht ik maar.

Liek .

20. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Liek, gefeliciteerd!

De naam van de stoel weet ik zo niet maar het is die met die gillerige bloemen in mijn album.
    Het is er één van de Trendline serie.

Deel Deze Pagina