www.kinderstoeltje.nl allemaal autostoelen in de aanbieding! Liek, hele fijne dag vandaag! jarige jopje! (ik weet trouwens niet hoe zwaar Dean is hoor haahha ik ben benieuwd of hij aan de 4 kilo komt dinsdag bij het cb.) Op de rest reageer ik vannavond. ik ga onder de douche springen en dat gaan Dean en ik lekker wandelen naar oma! Eerste dagje zonder papa! doei!
Veel plezier Natas met z'n tweetjes! En Lieke...nogmaals héle fijne dag meid...tis mooi weer! Hier prikjes zijn meegevallen, was even huilen, maar gauw weer over! Nu kijken of de koorts wegblijft deze keer.... Liefs Nollie
heb de site bekeken Natas. Onze stoel is via die site 20 euro duurder. Denk toch dat babydump het goedkoopste blijft.
zo meiden, we zijn weer terug. Op zich was het een lekker weekend maar er was toch ook de nodige spanning, erg jammer maar daar ga ik hier niet over uit wijden. Naomi was in iedergeval een beetje van slag denk doordat ze niet thuis was. Vrijdag is het eertste tandje van Naomi doorgekomen. Het hele weeken heeft ze last gehad van haar mondje en van haar oortje. Naar de ergste pijn is nu over, al zitten er nog een stuk of 2 aan te komen. Ruben, Arthur en Indy gefeliciteerd met jullie vermaanddagen nog. Femke, Wat Sonja betreft je haalt me de worden uit de mond. Jij hebt gezegt wat ik dacht. Lieke, gefeliciteerd met je verjaardag. Natasja, Lekker naar oma wandelen. Het is mooi weer hier dus geniet ervan. Verder ben ik het echt kwijt, moets ook zoveel bijlezen. Liefs lyd
k sprak net een hele positieve teamleider van........... zo heet het huis waar ik naar toe kan gaan. Ik ga proefdraaien maandag en dinsdag volgende week. Ik gaf aan dat het voor mij vooral van belang is dat ik moet weten dat ik van centrum naar zuid kan rijden in de ochtend omdat ik geen chronische telaat komer wil zijn. Ze gaf gelijk aan ow dan kan ik altijd met je kijken of we werktijden kunnen aanpassen komt goed. Dat was echt leuk om te horen. Dus daarna mijn teammanager gebeld om dit door te geven. Gelijk aangegeven dat ik volgende week woensdag laat heb en dat ik deze liever niet doe nog. Ze luisterd gewoon niet naar mij he, ja en als je de vierde bent kan je rustig mee doen enz. Ze vergeet gewoon dat deze diensten eindigen om 23.15 en dat ik dan vanaf ochtend tot laat bezig ben. Ik trek het nog even niet gebruik de avond om te rusten. Ja en ze ging het nog wel bespreken enz enz. pisnijdig kan je er om worden. Ook belde mijn collega op dat ze mijn geruilde nachtdiensten niet kan werken. ( heb net alles omgezet bij gastouder mevrouw) Kan ik weer veranderen hopelijk bevallen mijn inwerkdagen zo goed dat ik nooit meer terug hoef naar de ..... want ik zal dan redelijk per direct overgaan heb ik begrepen ze hebben namelijk dringend personeel nodig op ........ Jammer vind ik het wel mbt clienten ik heb namelijk met een aantal hele goede contacten en banden. Zal dan toch een keer terug gaan om van deze mensen afscheid te nemen. Marlene.
Allereerst..Lieke van harte met je verjaardag! Lekker uit eten...mjammie! En 19 april dus groot feest! Fijne dag vandaag! Lees net je laatste bericht....wat een tr*t zeg die 'oude' teamleider...hopelijk bevallen de inwerkdagen goed en kun je snel naar die andere locatie...klinkt een stuk beter daar. Wel handig van je collega dat ze ineens bedenkt dat het niet kan...had ze in eerste instantie al toegezegd dan? Balen hoor! Femke geloof ik graag dat meisje kapot was als ze zo haar middagdutjes mist...dus even bijkomen. En die tikfouten...ligt dat aan de knoppies ? Lenneke fijn dat het goed is gegaan met Nicky en jullie lekker trouwfeest gehad, ook weer druk geweest verder. Werkze nog vandaag! Imani jij bent ook lekker bezig geweest..en lekker ticket geboekt..ikke ook wel nieuwsgierig waar naar toe en wanneer? Natas eerste dagje met zijn 2-en...hoe vond je mannetje het om weg te gaan? Het is hier ook heerlijk weer..mooi weer om er op uit te gaan! En zal oma ook wel errug leuk vinden jullie op bezoek. Nollie fijn dat de prikjes meevielen, nu hopen dat ze ook van de naweeën weinig last gaat hebben! Was ze verder weer helemaal goedgekeurd. Nu is ze voorlopig weer ff van de prikjes af (tegen 11 maand weer geloof ik). Hoor via babyfoon mannetje keihard op zijn speen lurken Lydia lekker weer gehad tijdens jullie weekend. Enne....als je er behoefte aan hebt om er wel over te praten...je valt ons er niet mee lastig. En als je het niet op forum wil kan je ons ook nog anders bereiken hoor , dus als je behoefte hebt... Naomi dus ook haar eerste tandje al! Lijkt me sneu als ze er zo'n last van hebben. Hier vanmorgen op kraamvisite geweest bij mijn vriendin, wat een klein mannetje dan weer. Zij moest ook weer even wennen aan zo'n 'reus' dan als Arthur en ik zat daar met zo'n heerlijke kleine frummel op mijn arm. Heb (voor de mensen die Arthur's site hebben) een foto van de 2 mannetjes geplaatst. Ow...geloof dat langer pc gebruik me even niet gegund is....speentje is geloof ik niet meer voldoende... Dus ga hem maar even uit bed vissen...flesje geven en daarna weer terug in bed, want bij mijn vriendin heeft hij natuurlijk niet geslapen. Vanmiddag ook weer gesprek met psych, dus ik vermaak me nog wel vanmiddag. Misschien nog tot vanaaf. Erna.
Erna, Ja heb zin om heerlijk te eten lekker suchi jam. Ja mijn collega had al toegezegt, Tis zelfs al helemaal geruild op de dienstrooster. Dus ik heb gastouder ook al omgezet. En de regels zijn ( als je ruilt en de ander kan bv niet moet je terug ruilen.) Ook bv als je geruild heb en je collega is ziek, kunnen ze je opbellen om als nog te werken. ben helemaal flauw van mijn werk. Hoop echt dat het op de nieuwe locatie ( het valt wel onder de zelfde organisatie ) er verder wel wat beter aan toe gaat. En de positieve reactie van teamleider kwam goed aan bij mij, ipv wat ik elke keer hoor de laatste tijd ik hoor alleen nee. Er speelt gewoon zo veel meer dat het er niet leuk meer is. Ik zoef zo ff naar je site toe. Natasja Spannend een eerste dag zo alleen.... Nollie fijn dat het mee viel , en laat de koorts nu maar wegblijven. Lydia, Jammer dat er spanningen waren het weekende hopelijk niet om de huilmomenten van Naomi. Daar kunnen jullie ook immers niets aan doen. Liek
Liek Wat een rare regels Liek! Het lijkt me toch dat als het op het dienstrooster ook al geruild is, dat het dan definitief is. Pfff, lekker handig zeg! Heb je geruild en net alles geregeld en dan komt die collega zeggen dat ze toch niet kan. Nou dan moet het wel heel dringend zijn, anders zeg je toch niet toe. Die nieuwe teamleider lijkt in ieder geval een stuk leuker, dus volgens mij hoef je er niet lang meer of na te denken! Erna/Eva/Aldonza Grappig he, die geluidjes door de babyfoon (behalve het huiltje dan ). Bevallen die gesprekken bij de psych en heb je er ook wat aan? Zo te lezen heb je er geen hekel aan. Lydia Jammer dat er toch de nodige spanningen waren, dat maakt het weekend toch minder leuk. Kwamen de spanningen ook doordat Naomi, pijn had, of wil je daar niet over uitweiden? Nollie Fijn dat de prikjes meevielen. Tim moet woensdag en vind het best een beetje spannend. Net belde er al iemand die op visite wilde komen, maar die laat ik nu een andere keer komen. Ik wil eerst eens zien hoe hij er op reageert.
Hebben jullie het gemerkt? Echt niet? Vast wel.... Al is het maar een klein beetje..... Ik was werken vandaag! Whahahah Ruben heeft weer heerlijk bij de Bengels gespeeld en ze zijn daar echt knettergek op hem! Heel leuk om te zien! Lydia, Knuffie meid! Het zit jullie echt niet mee he! Zelfs geen relax familie weekend! Lenneke, Gelukkig ook een leuk weekend gehad in Tolbert! Das niet zo gek ver bij ons vandaan hoor. Het weer was hier overigens prima hoor! Femke, Tuurlijk vertel ik ook nog even dat Ruben een hartstikke leuk speleding van jullie heeft gekregen! Hij heeft er net nog op zitten kwijlen! Natas, Hoe ging jullie dagje samen? Erna, Gek he, het ene kind gaat uit zijn dak van het "lepeltje" en de ander wil er niks van weten. Ach, hij kan nog lang genoeg met bestek eten toch Lieke, Ik hoop dat de andere locatie stukken beter zal "bevallen". Imani, Naar man's land? Weet niet of het genoemd "mag" worden? Alvast veel plezier! (Duurt nog tot juli toch?). Weer een poging gedaan om in Ruben zijn mondje te gluren...maar hij doet steeds zijn tong ervoor. Nou, dan maar niet. Ik ga niet met mijn vingers (of lepels whahah) in zijn mond zitten raggen om te voelen of er wat zit. Dat witte puntje gaat ons een keertje toelachen! Ruben zit te schuivelen in zijn wipper...tijd voor een badje en zijn bedje denk ik! Morgen weer werken....vanavond lekker Grey's kijken!
Een heel ietsiepietsie beetje misschien! ............... ................................................................................................ Tuurlijk, ik heb je gemist vandaag! Fijn dat je genoten hebt van je werkdag. Ben je weer helemaal beter?
Ja, heb het lekker druk gehad! Dat scheelt altijd wel. Ach, nog 1 daggie en we hebben weer twee mama-dagen! Ik voel me stukken beter...nog steeds niet op en top fit maar ben dan ook flink ziek geweest. Komt helemaal goed met mij :-D
Lieke wat een stomme regel...dat kan toch helemaal niet!?! Hier is geruild, geruild en als de ander zich toch bedenkt terwijl het op dienstlijst al rond is dan moet diegene het zelf oplossen....begin toch echt te denken dat er bij jou op de afdeling regels gelden die vlgs mij in strijd zijn met de CAO...tijd om daar te wieberen en op je nieuwe stek te beginnen! Prinses de gesprekken bij de psycholoog hebben me zeker geholpen! Na de verhuizing had ik even een terugval, dus ben toen nog wel paar keer bij haar geweest. Gelukkig gaat het nu weer beter, zo goed zelfs dat we vanmiddag als afsluitend gesprek hebben beschouwd, dus dat is mooi! Die prikjes kunnen aardig meevallen, is gewoon per kind heel verschillend. Maar, zeker ook voor je eigen gemoedsrust, is het misschien lekker om niks te plannen. Lydia voor jou een dikke knuf (je hoeft het zeker niet te vertellen...die knuffel krijg je sowieso!). Ik hoop gewoon zo graag dat het voor jullie nu ook eens wat mee gaat zitten. En niet als het 1 weer wat beter gaat dat dan het volgende op jullie bordje komt vallen. Nogmaals....dikke knuffel! Tja Elmo valt wel op ja..stuk rustiger...lees het alleen nu omdat ik grotendeel van de dag ook wel op stap was. Ging het goed weer werken? Ben beetje in de bonen...wilde al zeggen...nu weer lekker weekend, maar de week is net begonnen . Beetje van de waps hiero.... Vind het ook hoor van het lepeltje eten....ga er niet moeilijk over doen. Denk juist dat er problemen zouden komen als ik nu koste wat kost hem van lepeltje wil laten eten. Tuur zit ook niet zo lekker in zijn vel. Vanmorgen ook al wat jengelig, maar was nog goed te doen. Maar vanmiddag niet zoveel slapen, lekker willen hangen bij me en dus regelmatig huilen. Had hem vanavond ook even lekker in badje gedaan, maar was meneer vanavond ook niet zo van gecharmeerd....dus kort badje...maar toen moesten we nog afdrogen en insmeren met de hormoonzalf....bah vind het zo naar om te zien..hij lijkt zo'n jeuk te hebben en krabt (bijna) zijn huidje kapot...Ik weet niet of die hormoonzalf echt voldoende is. Morgen toch maar weer even de huisarts bellen. Mijn vriendin, waar ik vanmorgen was, heeft zelf ook last (gehad) van eczeem en ik liet haar de plekjes zien....ze herkende het zelf heel goed als eczeem. Hoop dat de huisarts me een zalf o.i.d. kan geven dat iig tegen de jeuk helpt... Na badje en flesje pap nog even lekker samen zitten tutten en nu ligt hij lekker te slapen. Dadelijk lekker op de bank kruipen (mannetje zit/ligt er al....maffend..hij is vanmorgen uit nachtdienst gekomen maar slechts 2 uurtjes geslapen. Vond het veel te mooi weer om te slapen, maar is nu dus wel kapot) en eens kijken wat er op TV komt. Groetjes, Erna.
GREY'S! Hier is de buik weer aan de beurt, met plekjes. We smeren ons suf..... Hij krabt nu voor het eerst, op zijn borst zeg maar...hmmmm....om doodmoe van te worden he!
Mijn mannetje is niet lekker. Dus ben hem lekker aan het verwennen. Kopje koffie, paracetamolletje, etc. Ik ga zo nog even lekker in bad! Heerlijk!
Prinses Prinses...wat laat jij je in de zeik nemen zeg! Hij drinkt nog koffie! Dan zijn ze dus NIET ziek Whahahahah Vinden jullie het ook geen tijd voor pagina 200?