De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje Femke, wat een verhaal zeg....vreselijk gewoon!

Wat voedingen betreft: onze beebjes zijn nog zo klein! Kmt vast wel goed allemaal.

Ruben kwam om 3 uur, speen er even in.
    Toen om half 4, op zijn buik gelegd (vindt ie nou eenmaal lekker)...kwart voor 5 wakker maarrrrrr eerste voeding tot 6 uur kunnen rekken!
    Geen nachtvoeding dus! Nou misschien proberen vol te houden.

Waar slapen julllie kids?

Ruben in zijn wieg op onze kamer....
    Wanneer zou het beter zijn hm leggen op zijn eigen kamer te leggen? Sowieso niet voor hij doorslaapt...

2. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Naomi slaapt al vanaf haar geboorte op haar eigen kamer in haar ledikantje.
    wij hebben de ruimte niet om haar bij ons te leggen.

liefs lyd

3. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    Wat een verhaal Femke moet er niet aan denken dat je zoiets overkomt.
    Doet mij beetje aan Door denken die ook haar kindje verloor.
    Ze kwam ook veel met mij samen in de NOD topics destijds.
    En ja hoor ik doe lekker rustig aan.
    Ben alleen niet alleen thuis vriendlief ligt ziek te zijn in bed. :cry:
    Denk nie dat hij de kerstboom voor mij van de gemaakte vliering afhaalt en zelf kom ik daar absoluut niet boven op.

Lydia Vervelend dat je meisje zo slecht tegen allerlei indrukken kan en dat ze daar zo op reageert.
    Wordt ze dan huilerig?
    Wij kunnen Leander overal naar toe nemen hij zal er geen kick meer of minder om geven

Elmo Leander heeft het goed gedaan hier. Hij kwam na 22.30 met zijn 75 cc fles pas om 4.00 en weer om 8.15 en ligt nu nog te tukken na de fles.
    Ga hem zo wakker maken.
    Is het niet te vroeg zo zonder nachtvoeding?
    Ik geef liever om 4.00 een fles en dan kunnen ze lekker door tot 8.00 is voor jezelf ook erg lekker haha.

Leander sliep de eerste 2 weken naast ons in zijn kinderwagen bak.
    1,5 week geleden is de kinderwagen bak verhuist naar zijn ledikant dus hij slaapt in zijn bak die dus in het ledikant staat.
    Hij ligt nog zo lekker knus in deze bak dat ik hem nog niet in het grote bedje wil doen ( tis erg koud bij ons boven in de nacht )
    Heb wel een slaapzakje vrij kleine maat maar deze is nog net te groot.
    Wanneer deze aankan dan ga ik hem proberen te laten slapen in zijn ledikant met kruikjes erbij.
    Het gaat nu goed en overdag slaapt hij ook beneden in zijn wandelwagen bak en soms slaapt hij in de box op de dubbelgevouwen voedingskussen een heerlijk bedje is dat.

Liek

4. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Poeh, Fem, wat een naar verhaal zeg. Moet er ook echt niet aan denken!

Wat ik aan mezelf merk is dat sinds Nicky er is ik veeeel angstiger ben dan voorheen. Angstig is misschien een beetje te veel gezegd maar, iig heel bezorgd. In de auto ben ik bang dat iemand ons niet ziet ofzo en we een ongeluk krijgen. Of als mijn man gaat wielrennen dat hij valt ofzo en dat hij iets ergs heeft... Echt ik zou er niet aan moeten denken dat ons gezin iets overkomt.
    Als er iets op tv is over kinderen ben ik ook veel emotioneler dan voor we Nicky hadden.
    Herkenbaar?

Nicky slaapt ook nog steeds in haar wieg bij ons op de kamer.
    Ons plan is ook om haar hier te laten slapen totdat ze doorslaapt of dat ze niet meer in de wieg past. (ze groeit namelijk zo hard...) Dan vind ik het vroeg genoeg om haar naar de eigen kamer te doen in het ledikant.

Hier ook gefopt met de speen vannacht. Nicky kwam om 5.00 en hebben het door de speen kunnen rekken tot 6.00. Manlief moet er toch om 6.15 uit dus toen lekker eten! Haar laatste voeding had ze om 22.30 gehad!
    We waren wel trots op haar, hopelijk gaat dit vaker lukken!

5. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Hier een druk weekend gehad.... visite en feestje.

@Voeding
    Hier zoveel mogelijk op verzoek, maar langzamerhand ook meer op mijn eigen verzoek.
    Afgelopen nacht de laatste keer om 22.00 uur gehad en toen kwam ze pas weer om 04.00 uur. Jawel, ik heb 5 uur achter elkaar kunnen slapen!. Was tussendoor wel bang dat ze het misschien begeven had.
    Ik probeer nu 6 voeding per dag aan te houden en dat is de afgelopen twee dagen gelukt. :)
    's Nachts slaapt ze goed en is ze makkelijk in haar bed terug te leggen, 's ochtends ook nog. Maar in de middag en vroege avond weet ze het te presteren om niet te gaan slapen tussen twee voedingen in. Heb daar nog geen verandering in kunnen brengen. Probleem is dat ze dan ook aan een stuk door huilt.

@Slapen
    In haar eigen kamertje. Heb twee nachten geprobeerd haar op onze kamer te houden. Maar het meisje maakte zoveel lawaai dat ik geen oog dicht deed. Nu hoor ik haar 's nachts nog steeds, maar door de muur die er tussen zit klinkt het wat gedempter.

Elmo, zolang Ruben in zijn eigen wiegje slaapt maakt het volgens mij niet uit hoe lang je hem op je eigen kamer houdt.

@Sex
    Ik wil wel, maar hij niet! Manlief heeft de bevalling goed meegekregen, hij heeft zelfs gekeken hoe de knip werdgezet. Ik denk dat door dat alles zijn libido flink gekelderd is.
    Anticonceptie, nog niet veel over nagedacht. Heb geen zin in de pil, i.v.m. hormonen. Wordt dan toch maar een ballonnetje, denk ik.
    Baal er trouwens wel van dat mijn cyclus al weer op gang is gekomen, met een tussenpoos van twee weken. Die had van mij nog wel weg mogen blijven.

Goed, moet maar weer eens overgaan tot de orde van de dag. Charlotte kwam vanochtend pas om half 9, dus ik heb wat uit kunnen slapen en zit sinds een uurtje pas in de kleren. :oops:

P.S.: Ook ik vind het lastig om op iedereen z'n verhalen persoonlijk te reageren. Ben al blij als ik even de tijd heb om alles rustig te kunnen lezen. Maar ik denk dat jullie wel begrijpen dat ik met alle verhalen meeleef.

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mijn nichtje sliep vanaf de kraamdagen door dus te vroeg is het volgens mij nooit hoor. Kindjes geven het zelf wel aan denk ik.
    Ruben houdt zichzelf prima op temperatuur dus kruikjes gebruiken wij eigenlijk al niet meer.
    Als we weg gaan heeft hij zijn jasje aan, een dekbed in de wagen en zo'n kapje eroverheen.
    Nu het echt winter wordt hebben we ook nog zo'n geval waar we hem helemaal in kunnen wikkelen.
    Maar dat zeg ik, hij voelt altijd lekker warm aan.
    Overprikkeld is hij ook niet gauw..zelfs na die begravenis 200 km verderop heb ik geen kind aan hem gehad..
    Nu klinkt hij ideaal maar meneer vindt met 6 wk dat je overdag niet meer hoeft te slapen...dus heb er nog wel een beetje werk van hoor :-D

Ruben ligt verder altijd gewoon in zijn wieg of bij hoge uitzondering een keer in de box.
    Ik vind andere plaatsen eigenlijk geen plek om te slapen maar dat is mijn mening. Soms heb je geen keus natuurlijk.
    Bij Prenatal gisteren een dikke slaapzak met afritsbare mouwen gekocht. Mauwen laten we er nog even af, anders kan hij niet bij zijn handjes, voor het geval er gesabbeld moet worden ;)

Ik heb net zijn ledikant al opzij geschoven..denk toch maar dat de wieg vanavond op zijn eigen kamer gaat. Dan heeft hij 's ochtends geen last van Laurens zijn wekker en gaat het doorslapen misschien ook makkelijker.
    Ik hoop dat ik de wieg ook echt kan verplaatsen...voelt nog een beetje auw (muts he)

Daarnaast heb ik nog mega geweldig, fantastisch blij nieuws (sorry na dat verhaal van Femke):

Een vriendin van mij heeft al 10x een terugplaatsing gehad en raakte maar niet zwanger. Ze heeft ooit 1x de testdatum gehaald maar bleek ook toen niet zwanger.
    Nu, de aller aller aller laatste keer: ZWANGER!
    Dus zelfs de 11e keer kan het alsnog raak zijn.
    Jullie willen niet weten hoe ontzettend blij we voor hun zijn! Heb echt staan janken toen ze me belde!
    Zo...dat moest ik even kwijt. Net belde ze weer: de bloedtest was ook mega positief 1200 hCG (ik gok op twins!).

DIkke smakkerd voor jullie

7. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Imani hier hetzelfde verhaal!
    Vrijdag en zaterdag avond was het echt feest hier, maar niet heus!
    Had haar nog nooit zo verdrietig en overstuur meegemaakt.
    Gelukkig de nachten wel lekker geslapen.

8. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Laura, wat geweldig voor je vriendin! Kan me voorstellen dat je superblij voor ze bent!

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ruben slaapt ook zeker 1 keer per dag tussen twee voedingen in niet.
    Ik heb zelf het gevoel dat ie dan gewoon even uitgeslapen is....
    Maarja, jullie geven bv en ik fv..dat zal qua op verzoek voeden ook zeker uitmaken denk ik.

10. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heey lieverds,

Hier weer een inbraak van mij...

Wordt lastig om op ieder persoonlijk te reageren dus probeer even op items te reageren.

* Voeding:

Sinds de fv gaat het dus prima hier met ons mannetje en voeden gaat hier ook nog steeds op verzoek hoor (probeer het heel soms een half uurtje te rekken met pink/speen als het zo uitkomt, maar meestal niet hoor). Meestal zit er ook zo'n 4 uur tussen de voeding in, dus meneer kan best goed zelf zijn schema bepalen (mama moet geen schema opdringen want daar raken we alleen beiden gefrustreerd van dus dat hebben we snel losgelaten). Hij krijgt nu ook nog zo'n 6 voedingen per dag.
    Wat betreft doorslapen.... hier meestal ook elke nacht nog een voeding hoor. Maar hij is ook nog maar net 6 weken en idd zoals Elmo al ergens schreef...geen automaatje. Zo heel af en toe hebben we een heerlijke nacht....eergisteren kreeg hij om 23.30 de laatste fles en meldde zich om 6.30 weer...vond dat een hele luxe! Komt vanzelf wel dat hij de nachten gaat doorslapen, ik geef het maar de tijd, want ben er al snel achter gekomen dat dit toch niet/nauwelijks te regelen valt.
    Arthur heeft helaas wel bijna standaard na de fles last van krampjes. Dat is echt zo sneu. Dus dan zitten we nog even lekker met hem op schoot tot dat de boel gezakt is. Heb toevallig vandaag overlegd met CB, omdat ik evt wilde overstappen naar voeding tegen krampjes. We gebruiken nu Nutrilon Hypoallergeen en wilde evt naar de Omneo. Echter dan zou hij dus geen H.A. meer krijgen. Volgens arts kunnen we dus nu beter johannesbroodpitmeel (Nutriton) toevoegen aan de fles met de H.A., dit zou nl ook helpen tegen de krampjes en zo krijgt hij toch de H.A. voeding. Dus dit gaan we maar eens proberen.
    Verder proberen we de krampjes maar zoveel mogelijk de baas te blijven met warme Cosi bag, masseren buikje en cinebaby druppels. We zullen zien of het verbeterd.

* Slapen:

Hier slaapt meneer dus al lange tijd op zijn eigen kamer (was nog in de kraamweek). Dit gaat prima. Kan me ook voorstellen dat je de kleine nog lekker op de kamer houdt. En Elmo ik denk dat je je kindje zolang bij je op de kamer kan houden zolang je je er goed bij voelt. Dus als je er nog niet aan toe bent om heb op eigen kamertje te laten slapen gewoon nog niet doen hoor.
    Arthur slaapt eigenlijk altijd wel in zijn bedje. Hij ligt ook nauwelijks in de box. Alleen als mama even de handen vrij moet hebben. En verder slaapt hij onderweg lekker in de wandelwagen of in de draagzak.

* Sex:

Ook dat komt hier langzaam aan weer, maar nog wel de nodige voorzichtigheid geboden hoor....Buitendat....ben nog niet aan nieuw voorbehoedsmiddel begonnen dus sowieso de nodige voorzichtigheid (het zal wel niet, maar je weet maar nooit). Hier ook nog steeds geen ongi. Moet volgende week op nacontrole bij de vk (en trouwens a.s. woensdag bij de gyn ivm ok). Denk dat ik daar maar even vast wat meer info ga vragen over het Mirena spiraaltje. Hoor verschillende verhalen. En sommigen zeggen dat je eerst een keer ongesteld moet zijn geweest voordat ze die plaatsen en bij een ander hoeft dat weer niet.

* Spanningen tussen pap en mam:

Hier ook wel hoor....slaaptekort doet een hoop en dan schiet je nogal eens sneller uit je slof (vooral ik heb dat probleem van een korter lontje). Maar gelukkig kunnen we niet lang boos blijven en een knuffel doet een hoop wonderen.

Lenneke herken dat ook wel hoor....sneller bezorgd...je kijkt nu toch heel anders tegen dingen aan omdat je de verantwoordelijkheid voor zo'n kleintje hebt. En Femke dat is idd een naar verhaal...je moet er toch niet aan denken. Prijs mezelf dan weer zo gelukkig dat het bij ons allemaal goed is gegaan. En dat emotionelere ken ik ook wel (al ben ik wel een mega emobom...altijd wel geweest en nu dus nog meer dan anders).

Lydia las dat Naomi Kiss heeft....wel goed dat je nu meer weet wat er met jullie meisje is omdat ze zoveel huilde. Hopelijk helpt de therapie jullie meisje en gaat dat snel wat beter.

Nou....nodige puntjes gehad en moet er ook weer een eind aan breien.

Want heb straks afspraak waar ik op tijd moet zijn. Zal trouwens ook nog iets meer over mezelf vertellen...
    Reden dat ik dus minder aanwezig ben/was had ook te maken met de drukte rondom regelen van alles voor verkoop dit huis en koop nieuwe huis. Maar grotendeels ook omdat ik het echt even allemaal niet meer zag zitten. Heb echt sombere dagen gehad waarop ik alleen maar kon huilen. Was erg bang dat ik teveel door zou schieten en heb bijtijds bij huisarts aan de bel getrokken. Goed gesprek doet al veel! Het is niet dat ik een postnatale depressie heb hoor, maar wilde ook niet dat het daar naar toe zou gaan. Inmiddels dus gesprekken met psycholoog om dingen op een rijtje te zetten. Het gaat eigenlijk ook alweer een stuk beter met me hoor, maar heb echt nog wel eens die mindere momenten (gelukkig worden die steeds minder frequent). Had zo laatst ook weer een dag dat het huilen me weer nader stond dan het lachen en het allemaal weer zo zwaar aanvoelde......en dan ineens laat Tuurtje dan zijn 1e lachje zien...nou, nog harder brullen natuurlijk...maar dan om andere reden. Ook hier zijn de lachjes nog spaarzaam hoor, maar ze komen wel steeds meer, heerlijk!

Pff, nou..nu weet ik het echt even niet meer...nog even wat drinken en dan op naar de psycholoog.

Groetjes en allemaal dikke knuffel, Eva.

11. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oh, sjips.....vergeet ik het nog..

Laura wat een supernieuws van je vriendin....kan me voorstellen dat dit heel emo is..eindelijk dan na zo'n lange weg!! Van harte hoor! Wat zullen hun heerlijke feestdagen hebben!

12. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    pss even voor duidelijkheid.
    Ik probeer geen schema op te dringen want verder gaat het uitstekend.
    Alleen de avond geeft wat moeite en zie ik die fles liever om 23.00 dan al om 21.30 maar als het niet gaat dan geven we hem toch wel. ;)
    Goed, ik heb een plekkie gecreeerd voor de kerstboom.
    Vriendlief gaat toch proberen hem te voorschijn te toveren voor mij.
    Dus ik ga strakkies beebs eerste kersballen er in hangen.
    heb er 3 kon namelijk niet kiezen bij tuincentrum van de week haha.

Liek.

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ontzettend fijn weer van je te horen Eva! Super!
    Neem lekker de tijd aan jezelf..wij zijn het minst belangrijk hoor :-D

*hier gaat een sirene...ff snel dus*

Zouden jongetjes alle lachjes voor later bewaren misschien ;)

Jep, ga mijn kanjer uit zijn wiegje verlossen..wat denkt mama nou! Tussen elke voeding slapen...tsssss

14. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Eva,
    fijn om je hier weer eens te zien.
    Doe rustig aan meid.

Vanmiddag weer met Naomi naar de therapeut geweest.
    Het was al beter dan de vorige keer vertelde die.
    Hij denkt nog 2 tot 3 behandelingen te moeten doen en dat het dan over is.
    Dit kan ook de reden zijn dat ze weinig slaapt overdag.
    Nu ligt ze nog in de maxi-cosi te slapen.
    Laat haar maar even denk ik, anders is het weer gillen ben ik bang.

Lieke,
    Normaal heeft Naomi er ook niet zo´n last van als we weg zijn geweest, maar waarschijnlijk vond ze het teveel en ze was ook echt toe aan de behandeling.

Verder ben ik even leeg nu.
    Liefs Lyd

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Fijn dat Naomi goed reageert op de behandelingen zeg! Het zou echt super zijn als ze er inderdaad na max. 3x vanaf is zeg!
    Goed om te horen.
    Maarre...gaat het met jou wel helemaal goed?
    Kan me voorstellen dat je er onderhand wel ff goed doorheen zit zeg....blijven babbelen he...jij moet het ook kwijt hoor!

Hier nog even heel iets anders:
    Na onze boxspring-gate hadden wij als tegemoedkoming een textielbon ontvangen.
    Deze zijn we dus zaterdag even gaan verzilveren. We hebben gewoon een achterlijk duur overtrek uitgezocht van 100 euro!
    Kan aan mij liggen hoor, maar vind dat voor een overtrek echt belachelijk duur!
    Maargoed, de bon was zo precies op (was niet van plan bij te betalen).
    Dus tjah...dat dan weer wel....

16. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lieke misschien dat ik het een beetje raar op had geschreven, maar doelde zeker niet op jou toen ik over dat schema van de voeding vertelde. Het euvel was dat ik dat zelf in mijn hoofd had gehaald....met als gevolg ja dat ik en ook Arthur er alleen maar gefrustreerd van raakte. Voor zo'n tiep als ik....plannen en onder controle houden is dit gewoon een lastige tijd en (dat is ook een belangrijk leerpunt van mij) dat ik dat toch wat meer zal moeten leren om dat los te laten. Met een kind valt gewoon heel veel niet te plannen. Dus ik sprak eigenlijk meer over mezelf hoor.
    Kan me voorstellen dat het wel lastig is als hij 's avonds wat meer rommelt met de tijden...ook al weet je dat het niet te plannen is....je bent toch bezig met wat is er nou aan de hand en hoe kan ik het verhelpen, toch?
    En jij dus kerstboom al gezet, met maar liefst (!) 3 kerstballen (haha, voor Leander dan...mag hopen dat er meer in hangen) ;) .
    Lydia fijn om te horen dat de therapie idd lijkt aan te slaan en dat het erop lijkt dat je niet al te veel behandelingen meer nodig hebt.
    Sluit me ook aan bij Elmo...als ik lees wat jij allemaal voor je kiezen hebt gehad en Naomie die zoveel huilde (en je toen nog niet wist wat er aan de hand was)....Weet je...toen ik dat las dacht ik wel eens bij mezelf...wat zeur ik nou....kind van mij is tevreden, slaapt veelal en klonk dan toch zo heftig bij jullie. Dus ik hoop ook dat je jezelf niet vergeet en dat het beetje goed gaat met je. En idd..lekker hier ventileren hoor!
    Elmo ja belachelijk zo'n duur overtrekset, maar goed...ze hadden wat goed te maken, toch!?

Heb hier van de week kerstkaarten bij webprint besteld....tuurlijk met foto van Tuur erop. Hopelijk krijg ik ze deze week nog en kan ik ze nog op tijd verzenden voor de kerst (anders wordt het voor O&N). Wat gaan jullie eigenlijk doen met de feestdagen. Zag het hier tijdje terug nog echt niet zitten die feestdagen (vond dat ook zo krom....eindelijk dan met zijn 3-en, hetgeen waar je al die voorgaande jaren juist in deze tijd van droomde en ik zag er mega tegenop - gelukkig gaat dat nu beter hoor).
    1 van de kerstdagen gaan we naar mijn moeder en de andere blijven we lekker met zijn 3tjes thuis. Met O&N blijven we overigens ook thuis en dan komen er wel wat familie leden en vrienden naar ons. Vriendlief heeft mega veel vuurwerk gekocht (vond het eigenlijk te gek, maar ja). Hij wil zo graag dit prachtige jaar afsluiten met een mooi vuurwerk...dus vooruit dan maar. Ben overigens wel heel benieuwd hoe het met de kleine gaat tijdens dat geknal straks. Hoor wel van meerderen dat ze vaak er gewoon doorheen slapen (ik hoop het hier ook en dat ie zich niet kapotschrikt).

Groetjes Eva.

17. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heb trouwens vandaag ook een 'Oei, ik groei' boek kunnen scoren via mp. Toch wel leuk om zo de 10 sprongen een beetje te volgen. Okee, ik weet het is maar een richtlijn, maar vind het wel een leuk boek om te lezen.
    Ga me zo ook maar eens even aanmelden voor de e-sprongenwekker. Krijg ik weer een reminder tegen de tijd dat er weer een sprongetje aan kan komen.

Eva.

18. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Ja hoe gaat het met mij?
    Met tijd en wijlen zit ik er wel doorheen.
    Maar gelukkig neemt manlief dan een hoop over.
    Fam. heb ik niet in de buurt wonen dus zit vaak echt de hele dag met Naomi thuis.
    En dan kan ik me best alleen en eenzaam voelen.

Wat we doen met de kerstdag 1e kerstdag komen mijn ouders en de 2e zijn we als gezin lekker thuis.

Met oud en nieuw weet ik het nog niet.

Liefs lyd

19. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Kerst:
    Eerste kerstdag gaan we in de loop van de middag naar mijn schoonouders 6 km verderop. Was anders altijd 's ochtends al maar wil nu echt een eigen-gezinnetje-moment hebben.
    Zij hebben al een box staan en we nemen ons campingbedje mee. Slaapt Marin nu altijd al in bij de oppas dus dat is bekend.
    Tweede kerstdag komen mijn ouders hier. Zus, zwager en neefje wonen ook hier in het dorp en komen ook hierheen. Neefje blijft hier slapen zodat ze niet eerder naar huis hoeven. Hij slaapt nl. niet meer als ze hem 's avonds laat nog wakker gaan maken om naar huis te gaan.

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Eerste kerstdag lekker thuis als gezin.
    Tweede kerstdag naar opa en schoonouders
    Derde kerstdag (ja, die hebben wij ook) gaan ik shoppen met moeder en zus voor bruiloft broertje.
    O&N hebben we de meute hier uitgenodigd. 2 kunnen waarschijnlijk niet dus blijven alleen mijn ouders over (ook prima).

Sinds Ruben er is ben ik helemaal niet meer zo visiterig....vind samen thuis zijn of er met zijn drietjes op uit gaan vaak al veel te leuk.
    Maarja...moet soms he;)

Deel Deze Pagina