Vervelend dat gevoel van het litteken van de keizersnede. Kan mij wel beetje inleven hoe het kan voelen. Ik heb zelf natuurlijk onderaan een litteken van de knip. Dit is ook nog een gevoelige plek en erg stug. Heeft goed olie nodig om te glijden zeg maar
Natas, je bent er inderdaad vroeg bij. Maar als het goed voelt (whahahah), dan is het toch goed. Wat ik van mijn zieke mannetje wil? Nou nu niets, maar als hij weer beter is, dan weet ik genoeg hoor. Hij mag beginnen met een heerlijke massage!
*BAFFF*..geeft Prinses een schop. En nu snel he Valt best mee hoor. Heb het zelf ook gehad. Is het zieligheidsgehalte van je mannetje erg groot haha. Als mannen ziek zijn.... Liek; leuk Leander in de buggy. Zal ook snel je site gaan bezoeken..ben ik helaas nog niet aan toegekomen.
Nou misschien wel Natas. Kon me niet voorbereiden natuurlijk...en was er zelf helemaal niet bij (voor mijn gevoel was ik er dus ook echt niet bij)..... Geloof dat ik er maar eens overheen moet stappen! Je bent idd vlot denk ik...... Geeft toch niks...als het maar lekker is (speciaal voor Prinses). Prinses, Ja, als hij eenmaal open staat...pak je er toch al gauw 1tje he :-D Lieke, Ik vind het nog zo koud.... Ik heb ook wel zo'n lekkere voetenzak...maar dat arme koppie! Hij zat vandaag al helemaal onder het snot (in babyhuisje geslapen in skipak met muts op, uit de wind). Ik probeer hem tot het weer echt beter wordt nog ff in de bak te houden (klinkt dat onaardig he). Toedelssss
Wij hebben het nog maar 1 keer gedaan. Nu met de blaasontsteking lijkt het me beter om het even rustig aan te doen.
@elvira.. heeeeerlijk zeg 2 uurtjes wandelen! het was ook erg lekker weer! (ik vond het ook veeeeel lekkerder dan tijdens de zwangerschap.. dat vond ik eigenlijk maar niks) @prinses.. jaaaa het voelde heeeeel goed @liek, ja dat lijkt me ook een erg lastige plek!
Natasja haha je moeder ook nieuwsgierig naar Leander. God ik had vanmiddag evaluatie van gastouder bureau. Ik was voor dat we gingen starten op het bureau geweest om te tekenen enz. Nu vertelde ze dat Leander nog steeds een onderwerp van gesprek kan zijn dat er regelmatig aan haar gevraagt wordt of ze weet hoe het gaat met hem. God dat kind maakt overal wel indruk zeg. Ik kan nergens komen of er wordt gezegt , wat een haar zeg. Mijn schoonmoeder heeft hem met pasen geknipt. vastgehouden door mij en schoonzus, ik durfde niet te knippen. Maar het haar viel over zijn ogen en oren heen geen gezicht was het. Uhhh natas als je moeder zin heeft komt ze toch ff langs vrijdag.?
Wandelen met dit weer is inderdaad heerlijk! Ik ben er vandaag ook twee keer uit geweest. Elmo, inderdaad als ie open staat, is het heel verleidelijk. Het fleurt de boel altijd weer op! Natas, fijn dat je zo genoten hebt! In de zwangerschap vond ik het ook minder. De eerste keer bij ons, was toch nog niet zo prettig. Het was nog erg gevoelig daar beneden. Liek, die onderste foto, heeft hij daar zijn haar geknipt. Ik vind het echt leuk zitten.
Ja komen toch weer bacterien bij kijken. @lieke, ja mijn moeder zei al, mag ik even komen spieken? hihi
Euh...moet wel zeggen dat het nu veeeeel leuker is dan de afgelopen drie jaren waren hoor! Het voelt nu eindelijk.....zoals het hoort
Kan mij voorstellen dat je het koud vind. Ik wilde ook liever even wachten maar hij trapte met zijn teentjes tegen de rand aan elke keer. Hoop dat hij nog even in de bak kan hoor, had het zelf ook liever gewild. Leander krijgt van mij ook nog zijn plopmuts op dus dat scheelt ook nog wel even.
hahaha jaaaa dat gevoel vond ik gister echt heerlijk! niet voor een kindje, niet zwanger maar gewoon als natas en rick