De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Prinses paracetamol geef je boven 38,5 dan spreek je van koorts.
    Anders is het verhoging. Zo heb ik het geleerd.
    dus heeft nu nog geen zetpil gehad.
    Feli met je moderatorschap had het nog niet gezien.
    Niet zenuwachtig zijn hoor, komt best goed met de prikjes.
    De eerste zullen ze niet echt last hebben en meer slapen.
    Dus een makkelijke dag voor je.

Elmo ja gek he dat het proppen is in de bak haha.
    Dat scheelt gewoon een paar cm met jouw Ruben.
    Wat balen van je wagen , zit je startklaar om te werken.
    Heb je dit weer net weer beter en nu weer te laat komen op je werk.

Nancy ik werk inderdaad in de zorg.
    Op zich is het niet zozeer de werkdruk bij ons die het hem doet.
    Het is zo dat er een financhiele questie meespeelt bij ons dat er
    vreselijk bezuinigt moet worden en we leveren nog steeds overproductie dus die wordt niet betaald.
    Er zijn daardoor een aantal drastische maatregelen met een streng management die niets meer toestaan.

Natas ook lekker gegroeid jouw Dean.
    Supers dat je voeding zo goed loopt.

Liek

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahaha, nou ik hoop maar dat het een makkelijk dagje wordt (kan het nog makkelijker dan? ;) ) Kan ik mooi oefenen voor het moderatorschap.

Nou ik ga even in bad. toedels!

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Euh..was ik te laat dan Lieke?
    Nee hoor, keurig op tijd!

Paracetamol geef ik zonder te tempen aan Ruben.
    Soms zijn ze er gewoon niet lekker van en helpt dat molletje heel goed, zonder koorts of zelfs verhoging.
    Ik zou gewoon lekker naar Leander kijken...en niet naar de thermometer (bij dit soort dingen dan he ;)).

4. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    haha Elmo was ik er toch vanuit gegaan dat je dan meteen te laat kwam.
    Dan is het allemaal supersnel gegaan zodat je toch op tijd kon komen.
    Kan inderdaad ook paracetamol geven zonder tempen.
    Maar ja ben nogal klinisch gewend te werken.
    Komt goed, Op moment slaapt hij heerlijk en voelt niet warm aan.
    Liek

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Sowieso, als ie lekker slaapt niet geven natuurlijk!
    Morgen voelt hij zich vast stukken beter.

Ja, ik had de auto eerder geprobeerd te starten ivm bevroren ramen en dat ik niet een ijskoude auto wil met Ruben.
    Zodoende kwam ik er dus al vroeg achter.... + dat ik altijd ruim op tijd ben (overal) voor het geval er iets gebeurd......:(
    Moest ook tanken...eigenlijk...

6. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Hier nog even een berichtje van ons...

Veel goede berichten teruggelezen.
    Natas, fijn dat het zo goed gaat en jullie zijn lekker vlot weer saampjes... Lekker hoor dat het weer goed voelt als Rick en Natas.

Lieke, fijn dat je je proefdraaidagen hebt gepland. Ben erg benieuwd. En fijn dat Leander het zo goed deed met zijn prikken!

Laura, wat een domper van je auto vanmorgen! Gelukkig was je er zo vroeg bij. Nu wel weer balen als je hem weer even kwijt bent.

Prinses, lekker aan de wandel. Ook weer goed voor de lijn hihihi ;)
    En gefeliciteerd met je moderatorschap!

Imani, leuk als je ook mijn hyves-vriendje wil worden!

De rest ben ik even kwijt...

Hier ook bij het CB geweest vanmorgen, alles weer prima. Vooral advies over de bijvoeding gekregen.
    Nu pas weer met 9 maanden terugkomen.

Vanavond met de leerlingen gekookt voor de ouders en serveren in het restaurant. Was echt super maar ben nu wel versleten. Met Nicky en pappa was het prima gegaan. Is ook wel weer lekker voor mamma, kan ze vaker avondjes weg plannen. (was nog niet zo vaak voorgekomen...)

Morgen weer naar babyzwemmen, erg leuk alleen zo vroeg. :(

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou Lenneke,
    Denk dat jij al (bijna) in het water ligt!
    Fijn dat Nicky het zo goed doet...jeetje zeg, bij 9 mnd pas weer terugkomen!
    Kleine meisjes worden groot.....

Tjah, vandaag dus geen auto.
    Ik had graag nog even naar Luuk willen gaan. Ik heb hem door het ziek zijn nog maar 2x gezien!
    Vind dat echt niet grappig!
    Mijn moeder belde gisteren.
    Ze komt langs met oma en haar vriend (wonen hier 400 km vandaan!). Ze komen bij Luuk kijken.

Vanmiddag dus hier...ze gaan altijd overal even langs. Nu had ik gelukkig nog wat bakdingen staan (van de verjaardagen die steeds niet doorgaan) dus ik ben Brownies aan het maken.
    Wel gek...die maakte ik de laatste keer vlak voor de bevalling.
    In het ziekenhuis hebben we ze opgegeten (nou ja, de visite dan).

Ruben is lekker vrolijk, het zonnetje schijnt....eigenlijk heb ik een hartstikke goed leven!

8. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Hallo meiden,
    Hier gaat het eigenlijk alemaal wel goed.
    Naomi is best wel vrolijk en nu alweer wakker.
    Beetje kort geslapen maar dat mag de pret niet drukken.
    Ga haar maar gauw uit bed halen.

Liefs Lyd

9. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Goeiedag, 9 pagina's :(
    Nou, ik begin maar eens met lezen op pagina 197.

10. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Allereerst wil ik mijn allerliefste dinnetje feliciteren met haar verjaardag!

Imani, gefeliciteerd

(en tot zondag)

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Imani, gefeliciteerd!

Ik heb een beetje last van nekklachten en daardoro hoofdpijn. Dus probeer niet zoveel op de comp te gaan. Hahahaha, wel moeilijk, want ben haast verslaafd.

Tim heeft zijn prikjes gehad. Zielig hoor. Even heel hard huilen, maar het was al snel weer goed. Nu ligt hij lekker te slapen.
    Hij was goed gegroeid. Met lengte/gewicht/hoofdomtrek zat hij bovenin de curve. Maar omdat dit met alles zo is, is dat niet erg.

gewicht: 6005 gram
    lengte: 61,5 cm
    hoofdomtrek: 41,8

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Het is voor ons ook nog maar afwachten hoe het bevalt. We hebben de vrije keuze aan de oma's gelaten. Mijn moeder wilde niet, en mijn schoonmoeder wilde 10 jaar geleden al. Hahahah! Misschien stappen wij uiteindelijk ook wel over naar een andere oplossing, maar nu lijkt het ons ideaal!

Ik ben er voor gevraagd. Ik voel me ook helemaal vereerd. (Hahahah, natuurlijk heb ik me behoorlijk in lopen likken bij Elmo, Natas en Vier. Whahahahahahaha! ;) )

13. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Snel even bijgelezen (betaald haha)

Imani; gefeli met je verjaardag meis en Charlotte gefeli met je 6 maanden!

Prinses; fijn dat Tim zo goed geroeid is en gefeli met mod-schap. Heeft Tim geen klachten meer gehad van de spuiten? Hier bij cb vertelden ze dat baby's het meeste last hebben van de eerste en van de 4de spuit.

Liek; Heeft Leander geen last gehad van de spuitjes?

Elmo; wat irri zeg als je auto je zo vroeg in de ochtend in de steek laat! Knap dat je altijd ruim plant....lukt mij dus nooit 's morgens :oops: Ben altijd net op tijd!

Fem; begrijp ik nu uit je verhaal dat je geen sex meer hebt gehad sinds je bevalling?

Natas; lekker hoor dat Dean het zo goed doet! Ik vond het zelf ook altijd een vreemd idee dat ik niet wist hoeveel Tiago had binnengekregen. Went vanzelf als je kindje goed blijft groeien en tevreden is. Ik ging wel regelmatig naar het weeguurtje in de eerste 12 wkn.

Lenneke; lekker gezwommen? Wij mogen morgen weer :D Onze les is om half 11; valt dus reuze mee, maar ik heb evengoed altijd tijd tekort 's morgens haha

*gaat weer snel aan het werk* ;)

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Imani:
    GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!

Femke,
    Tjah, zo loop je te leuren voor pag. 200 en zo zitten we er al weer dik overheen.
    Wij hadden precies hetzelfde gevoel over oppasen door ouders....maar dan niet zo komisch onderbouwd ;)

Prinses,
    Beste knul al zeg, die Tim!
    Volgens mij groeit meneertje als kool!

Lydia,
    Heeft Naomi ook een slaapdag-wakkerdag-slaapdag etc?
    Fijn dat ze wel vrolijk is!
    Jij weer bijgekomen van het familieweekend?

Hier heerlijk (zonder hondjes, had ik echt ff geen zin in) 1.5 uur met Rubie gewandeld!

Om 11.30 uur kukelde hij in slaap en geloof het of niet....hij slaapt nog steeds.
    Buiten, in de tuin...jas aan....dekbedje erop....en tukken maar!
    Al ruim 3 uur dus :confused:

Oma is vertraagd dus die komen over een uurtje ongeveer.
    Ach, de brownies staan klaar, het huis is aan kant, kind uitgeslapen en vrolijk (neem ik maar aan)....

Nou moet de garage nog ff met goed nieuws bellen :(

Ik ga nog ff gauw wat modderen hierzo....tjah....een slijmbal minder maar ook minder werk als het goed is :-D

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

Pffff...

Ik lees net de kleintjes van Walvismama Vergo/Diana alletwee zijn overleden.
    Dinand en Dylan....vreselijk.

16. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Tim heeft toch wel een beetje last van de spuiten. Nadat hij wakker werd door een poepluier was hij ontroostbaar. Zelfs bij mama zitten, was niet leuk. Uiteindelijk de laatste noodgreep gebruikt: Wandelen. Dat vond hij dan wel weer leuk, alleen stilstaan is uit den boze. Nu hij de fles op heeft, is hij weer een stuk vrolijker. Hij speelt nu lekker in de box.
    Ikzelf heb vandaag hoofdpijn. Ondertussen al het tweede molletje op. Ik denk dat het komt door de spanning op mijn nekspieren en hoop dus niet dat vriendlief me aangestoken heeft.

Elmo, hij groeit inderdaad als kool. Van mij hoeft het niet zo hard te gaan, maar ik geef hem toch echt niet te veel voeding. Ik was ook bang dat hij te zwaar zou zijn, maar alles is dus in verhouding. Gelukkig maar!

Ik las het nieuws ook van Vergo. Kippenvel. Brrr, echt vreselijk nieuws!

17. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    ElviraR: ja

Hier alles de hele dag in de war.
    Meisje heeft eerst tot 9 uur geslapen. (vrij normaal, maar wel lekker)
    Twee keer overgegeven met een lach.
    Van 10.30 tot 13.30 geslapen. Dat is lang voor haar doen.
    Toen om 15.30 weer naar bed. ben zelf maar meegegaan want had knallende koppijn. Ik ben er om 18.00 weer uit gekomen, maar madam slaapt nog!
    Ik zou net eten gaan klaar maken. Belt mannetje dat hij rond 8 uur thuis is. Was wel bekend, maar deze weke had hij me er niet meer aan herinnerd. Hoef ik ook niet uitgebreid te koken. Draai straks wel wat snels inelkaar.

Trouwens erg apart. Imani heeft vandaag al twee keer een gemiste oproep op haar tel gehad van mij, terwijl ik haar helemaal niet gebeld heb! Hoop dat mijn telefoon deze grappen vannacht niet volhoudt. Zouden we op de radio geweest zijn?

Nu eerst maar eens een uit de kluiten gewassen marmot uit bed vissen.

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Femke,
    Is het soms niet zo dat telefoons soms traag zijn?
    Heel soms krijg ik een sms pas na een paar dagen.

Is Marin wat grieperig...? Of dat verder niet?

Ik hoop dat ze morgen weer de "oude" is :-D

19. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    nee, lijkt me niet. Het gaat om de 'vaste' telefoon en die heeft geloof ik geen vertraging.
    het gekke is dat we alleen vanmoren hebben gebeld en dat ik verder niet meer gebeld heb naar haar.

20. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Lief Lotteke

6 maanden alweer!

Ik kom je zondag knuffelen.......

Deel Deze Pagina