Arme Natas! Denk je er even leuk op uit te gaan! Balen zeg! Waarom moest ie de tweede keer zo gillen dan? Heb je dat kunnen achterhalen? Volgende keer bordje: gillend kind aan boord, maar omhoog doen! Succes met je hoofdpijn! Voordeel: nou heb je wel twee stuks van die knappe Dean :-D *spetter spetter, begint nou gore vormen aan te nemen*
de 2de keer gillen was denk ik van de warmte.. het was zo warm in de auto... of misschien niet genoeg gegeten achter het stuur.. geen idee.. vond het zo sneu!
Ja, leuk he We zeggen ook altijd tegen hem (en tegen zijn nichtje) doe die tong naar binnen.....Anders bellen we opa! Kan die je komen halen met het busje *opa rijdt op de taxi en heeft wel eens dat soort ritjes *
Hij zit al echt met die Snooze baby te spelen! Grote ogen, kijken, voelen......de babygym maar even weggezet. Het is echt een heel leuk ding! Echt eentje die je wel mee durft te nemen als je weggaat! Natas, Afgelopen weekend hebben we Ruben ook zonder jasje in de auto gezet. Zelf hadden we geen jas aan en het ook warm....dus hup, stoppen, jas van Ruben ook uit. Je kleed ze gauw te dik aan...wij wel in elk geval.
Euh.... www.snoozebaby.com Dat staat op het labeltje...ga zelf ook maar ff kijken. Het is verstuurd via Koterkado (had ik ook nog niet eerder van gehoord).
Hij heeft deze, in andere kleuren dan. Onder de knoop staat zijn naam! Kleurtjes zijn fel blauw en groen (grasgroen) erg vrolijk.
Ik wil die snooze-baby ook wel eens zin. Hahaha, ik heb net vriendlief een mailtje gestuurd op zijn werk. Iets in de trant van: Wat kan het leven heerlijk zijn in de zon, glaasje drinken, kind in de slaapmodus, kat onder het boompje. WERKSE VANDAAG! HAhaha, ik ben benieuwd wat ik terug krijg. Natas, vervelend van die hoofdpijn en je mag zeker ook niets nemen ivm borstvoeding. Vanmiddag dan nog maar even plat samen met Dean. Helpt hier altijd goed (hahaha, alleen met Tim dan natuurlijk).
www.koterkado.nl Jeetje zeg, dat had ik eerder moeten weten, die site! Leuk leuk leuk....inhouden Lau! Verwacht iemand binnekort nog een telg? Heb zin om dingen te bestellen
Ahhhh...hij zit in zijn schommelstoel (jaja, die van MaxiSwing) met zijn nieuwe labeldoekje... En hij kijkt zo flieft! Kijkt ie me aan en dan zo'n hele lieve glimlach....*zwijmel*
Pas maar op, dat je hem niet opeet! Dat labeldoekje kun je ook bij de prenatal kopen. Dus als ik daar een keertje heen ga, neem ik er 1 mee voor Tim. Hij kan nu ook dingetjes pakken en vasthouden. Ik weet zeker dat hij hem leuk vind. Thx voor de tip!
O, ja had ik al gezegd dat er een weer een kilo af is. Ik zit nu op 92. Hahaha, het grappige is, dat ik nu meer eet en dat het er toch af gaat. Ik heb vandaag een geluksdag!
Prinses, Vaker kleine beetjes eten en goed eten is ook belangrijk hoor! Vooral je ontbijt. Ik ben heel slecht met goed eten....vergeet ontbijt 9 van de 10 keer maar eet wel steeds een broodje (achter mijn pc)....slecht he! Goed dat je weer wat kwijt bent! Ga zo door!
Ik heb het gemerkt Elmo. Sinds ik goed lunch met 3 boterhammen, ipv met een plak ontbijtkoek, gaat het steeds beter. Had ik al gezegd dat het heerlijk weer is buiten?
Volgens mij niet....whahaha..... Ik ga strakkie lekker wandelen...Ruben zit nou zo lief te schommelen en te blazen. Man en ik hebben verschillende programma's vanavond. Verschil: ik heb het mijne gisteren overlegd......met hem! Hij niet....
hahaha, jammer dan voor hem. Wij hebben een kalender. Degene die het op de kalender heeft gezet, heeft de rechten. Ideetje?
Whhahahaha....bezoekje aan schoonzusje en boodschappen vind ik niet kalenderwaardig Ruben is echt helemaal niet gelukkig dus misschien doen we wel geen van twee! Hij is de hele dag eigenlijk doodmoe maar kan niet echt slapen. Als ik maar iets met hem doe....en dan niet te lang, niet te kort, niet te wild en vooral niet te rustig...snappie. Nu ligt ie op een speelkleed in de kamer...ging even goed maar nu alweer tranen. Hij probeert het nog maar ff Heb me sufgewandeld...mama wil zitten!
Arme Ruben maar gelukkig heeft hij een schommelstoel en een snoozedoekje. Prinses fijn dat je het zo naar je zin hebt. en wow weer een kilo eraf supers. natas Wat jammer dat Dean zo in de speenvarken mode stond. Volgende keer beter. Ik ben na het bekijken van de afdeling, waar ze mij graag willen hebben als is het maar om FTE op te vullen hahaha. Mijn eerste indruk is welkom maar het doet zo somber aan. Tis vrij oud, maar als ik mij niet vergis heb ik gelezen dat er renovatie op komst is maandag maar even na vragen. Ik deed er buiten spits met lekker doorrijden behalve al die rode lampen voor mij 18 minuten over dat is hopelijk gunstig ben benieuwd maandagmorgen. Daarna naar zuidplein geweest en heb ik bij prenatal de romer gekocht. ik stond zo supers geparkeerd dat het voor mij dus niet sjouwen was erg ver met dat ding loeizwaar. Alleen een bon van 20 euro accepteerden ze niet was los van labeltje. Maar ja voor 79 euries heb ik de stoel nu. Ik ga kind fles geven hij heeft het niet naar zijn zin. Ben verder heel gauw weggerend van het zuidplein want de vreettenten zoals ladage en de swirll company en alles riepen mij. Eet mij Eet mij. En nu heb ik honger. Mijn lunch was ook een plakontbijtkoek net als prinses. maar had wel goed ontbeten. doei Liek