Bij ons gaat de autostoel in de stationwagen. Degene die thuis is, die heeft deze auto tot zijn beschikking. Alleen als oma oppast, dan zullen we iets anders moeten bedenken. Mmm....nog niet over nagedacht eigenlijk.
De stoel komt in "mijn" auto. Mijn auto wordt altijd gebruikt als we gezamelijk weggaan. Dus in Lau zijn auto zal hij niet komen (tenzij de mijne het niet doet ). In Lau zijn auto komt dus niet eens een autostoel. Ja, het is idd die groene!
Thanxx meiden! Pff autostoelen, dan te bedneken dat wij er 2 moeten ze zijn ook niet echt goedkoop Zijn trouwens wel mooie stoelen.
Hallo meiden, Kreeftje leuke foto´s. Autostoel hebben we nog niet overnagedacht. Ze zit nog prima in de maxi cosi. Vanaf gisteren zit Naomi dus op 4 flessen. Vanacht ging het dus goed, hoop dat het aankomende nacht ook goed gaat. Al hoor ik haar nu soms wel even door de babyfoon. Afwachten maar. Vanmiddag heeft Naomi een potje groenten gehad, het was leuker om er mee te brrrrr en dan het op te eten. Gevolg? Naomi onder, slap onder en mam onder en papa maar lachen. Maar goed het hoort erbij hé? Vanmiddag heerlijk buiten gewandeld met Naomi en hond. Daarna even naar de winkel wat boodschapjes gedaan. Vanavond hebben we patat gegeten, daar had ik zo zin in. Lenneke, Hoe ging je gesprek? Ben aan het duimen hoor. Ik heb zelf vandaag weer twee sollicitaties de deur uit gedaan. Ben benieuwd of ik er wat van hoor. Liefs Lyd
Whahaa Lydia! Wat voor groente heb je gegeven? Ik zie Remon idd al op aan afstandje staan lachen, met de camera in zijn hand :-D Goed zeg, op 4 voedingen! Ben benieuwd! Lenneke, Ik ben ook benieuwd! Ik ga woensdag eens overleggen met het CB. Ruben kijkt het eten ons van het bord! Als ik iets eet of drink en hij zit op schoot dan wil hij het met open mond afpakken! Serieus! Vanavond, wij zaten aan tafel, hij lag op een speelkleed. Bijna klaar......was hij het echt zat. Dus ff op schoot. Ik prikte het laatste beetje slavulling naar binnen en meneer zou mijn vork wel ff afpakken! Lau kwam niet meer bij....hij had blijkbaar al de hele tijd mijn vork gevolgd (ook met open mond). Denk dat hij wat groente wel op prijs zou stellen! Woensdag overleggen dus...dan is hij 5.5 mnd
Komt iemand complimentjes halen. Nou, vooruit, vangen! *wij willen ook complimentjes voor onze fantastische kinders*
Bram Ladage.......huh, wat is dat? Kreeftje, Mooie foto's. Autostoelen, Zien er ook mooi uit. Hier geen probleem met twee auto's, we hebben er maar 1 (in Nederland). We zitten er wel aan te denken ook een naar Afrika mee te nemen, voor daar in de auto. Hoe of wat, daar moeten we ons nog in verdiepen. Eten, Hier vanavond voor het eerst een worteltje aangeboden. Spannend! Eerst wist ze niet wat ze er mee moest. Vervolgens gaat ze er heel hard op sabbelen. De halve wortel ging haar mond in. Ik haalde hem er toen maar uit, vind het toch nog wel een beetje eng. Moet denk eerst maar eens met wat andere groente beginnen, of de wortel nog zachter koken. Trusten!
Mooie stoelen meiden! Wij hebben iets met Toby....?! Even kort, ga zo naar bedje: Gesprek was erg leuk. Goed gevoel. Ze waren erg enthousiast. Ik hoor morgen of maandag of ik verder mag. 2e gesprek zou dan woensdag zijn... Dus even duimen nog! Lydia, waar heb jij op gereageerd? Trusten allemaal!
Poeheey....gaat me niet lukken om na 3 dagen op alles en iedereen te reageren (heb 3 avonden gehad). Ga morgen een poging ondernemen...want ik heb nu lekker weekend! Maar ga nu ff mijn rode wijn verder opsloeberen en dan duik ik naast mijn pindarotsje-in-de-branding....hij ligt al te snurken want mag morgen weer vroege dienst doen. Weten jullie of het lekker weer wordt morgen en van het weekend...ach..surf nog wel ff naar weerbericht...heb wijn toch nog niet op. Truste meiden en tot morgen! Erna.
haha gisteren vergeten te melden. Naomi haar tweede tandje is er ook. 6 dagen na de eerste. En de volgende zit er ool al aan te komen. Dus dat gaat de goede kant op. Lenneke, Ik heb wederom gesoliciteerd op een kinderdagverblijf/buitenschoolse opvang. Liefs Lyd
Pff, wat een dag! Dat belooft nog wat voor de rest van de dag. Ben nu al kapot. Gisteravond was ik me toch duizelig. Dus maar naar bed, na de fles. Vervolgens gaat manlief vannacht over zijn nek. Hij heeft behoorlijk lopen spugen. Tim werd pas om half 8 wakker, gelukkig. Normaal gesproken gaat hij na de fles nog slapen, maar nu dus niet. Ik heb hem maar in bad gedaan en nu ligt hij in de kinderwagen. Ik vond het zo zielig als grote Flip er last van zou hebben. Ikzelf ben ook niet helemaal top, komt vast omdat ik zwaar ongesteld ben. En ik ben nog zooooo moe. Om 11.00 uur komt het gastouderbureau om de contracten te tekenen. Dan vraag ik mijn schoonmoeder om nog even te blijven, zodat ik de weekendboodschappen vast kan halen, want manlief bij Tim lijkt me nu niet zo handig. En ik moet eigenlijk ook nog even schoenen halen, want de kortingsbonnen die ik heb, zijn nog maar geldig tot morgen. Ook valt mijn sportavond in het water door het ziek zijn van grote Flip. Ik baal maar een heel klein beetje hoor.........pfff, Tim begint weer te huilen. Toch maar even een speen er in drukken.