Lydia ben benieuwd naar je sollies, maar blijf je niet in de zelfde salaris zitten als bij je andere sollie? Neem aan dat dit overal zelfde blijft? Gaat goed met Naomi supers en lekker eten. mbt autostoel hier zit Leander ook nog prima in de maxi maar ik wilde de prenatal aanbieding niet voorbij laten gaan scheelde 50 euro. Dus hij staat hier netjes weggeborgen nog voor een aantal maandjes. ahh tandjes erbij voor Naomi, hier nog geen tandjes te bespeuren. Elmo waarom overleggen met CB of Ruben groente mag? hij is al ruim 4 maanden geweest dus dan is het toch ok. Hij lijkt er aan toe te zijn. Werk ze vandaag. Aldonza pittig hoor 3 avonden werken. Lenneke fijn dat je gesprek zo leuk is geweest hopelijk maak je een hele goede kans. imani tjee hoe ga je dat doen een stoel mee naar Afrika die dingen zijn loeizwaar kan je meteen geen bagage meer meenemen. Ben benieuwd hoe je dat verzinnen gaat. En is er daar dan geen een te koop? Femke die van jouw is wel erg roze hahaha. Ik vind hem wel geweldig leuk maar hier is vriendlief alleen van neutrale kleuren. Persoonlijk vind ik het eigenlijk ook wel, stel dat je volgende keer een jongen krijgt zit je met een knalroze stoel. Maar daar zullen vast wel alleen bekledingen voor te krijgen zijn. Mijn weegschaal was ook mij gunstig gezind. Ben er ongeveer 2,5 kwijt dus mijn aangegeten kiloos van de afgelopen weken zijn er bijna af. Ik sta bijna op het gewicht voor ik zwanger was. Goed, ik zal open en bloot gaan. Ik woog tegen 110 aan toen ik af moest vallen van de gyn naar 104. Ik heb 105 gehaald en ben zwanger geworden. Einde zwangerschap was ik zo 116 kilo en op mijn laagste was ik 102,5 kilo na ziekenhuisopname mbt infectie. Toen stabiliseerde ik weer naar 105 a 106 en ik was nu op mijn hoogste weer tegen 109 aan. Nu ben ik 106 weer dus ik zit weer op de goede weg. Mijn doel is de 95 te halen als eerste. Dus nog 11 kilo te gaan. Hopelijk vanavond weer sporten als vriend het goed vind. Maar hij weet dat ik op moment 3 keer per week sport ivm afvallen. Later wil ik meer terug naar 2 keer per week. Leander dronk gisteren om 19.00 200 CC met 5 scheppen nutrix en meldde zich vanmorgen om 07.45 ook al zo`n grote jongen. Vandaag om 13.00 eerst naar fysio en daarna naar natasja toe. Laterzzz
Sterkte prinses, Wie weet voelt Flip zich vast vanavond weer beter genoeg om bij Tim te blijven. Slaapt Tim nog niet zo veel in de avonduren? Dat je tijdens zijn slaapje weg kan gaan.? Akelig je ongesteldheid ben je al weer aan de pil? dan is het snel weer een stuk minder. Liek
Tim slaapt eigenlijk altijd in de avonduren. Om 23.00 uur krijgt hij de fles en dan slaapt hij zo verder. Op zich zou ik wel kunnen gaan sporten, maar als Tim wakker wordt, en Flip moet hem verzorgen, dan ben ik bang dat hij Tim aansteekt (hijzelf trouwens nog meer). Naast het spugen vannacht, is hij ook al de hele week gigantisch verkouden. Dus dat risico willen we niet nemen. Ach aan de andere kant is het ook wel goed, dan ga ik lekker met de beentjes op de bank, zodat ik ook nog een aantal uurtjes kan rusten/slapen. Is denk ik ook niet verkeerd. Ik ben niet aan de pil en ben het ook niet van plan. Voordat ik zwanger wilde raken, was ik er ook al 2 jaar vanaf, omdat ik me altijd zo vlak voel met de pil. Ik ben dan nooit echt vrolijk en blij, terwijl ik dat nu wel vaak ben. Meestal heb ik alleen buikpijn met mijn ongi, maar daar neem ik dan vaak een aleve feminax voor. Helpt fantastisch. Nu ben ik zwaarder ongesteld dan anders, maar ik denk dat dit komt omdat de bevalling nog niet zolang geleden is. Je hoort toch vaak dat je dan erger ongesteld bent. De eerste ongi was erg licht, dus ik denk dat ik hem nu krijg. O, de kweek van de blaasontsteking was trouwens goed, niets verontrustends. Volgende week moet ik nog een plasje inleveren, om te kijken of het helemaal over is. Liek, knap hoor dat je zoveel sport. Petje af! Ik wil er in ieder geval nog 12 af, maar stel mijn doelen niet te hoog. Vanochtend woog ik 92, dus ik ga er nu eerst voor om de 89 te bereiken. En dan zie ik wel weer verder. Nu ga ik eerst eens kijken of Tim slaapt. Hij heeft net nog een behoorlijk tijdje gehuild. Toen ik dacht: Nu ga ik wandelen en de spullen ging pakken, werd het ineens stil. Dus ben benieuwd.
Blehh ik heb geen zin meer om te werken, dus vond dat een goed excuus om vast bij te lezen Jee, weer aardig gebept hier! Denk niet dat er heel veel is blijven hangen. Lenneke; fijn dat het gesprek zo goed verliep! Ben benieuwd of je door mag naar 2de ronde. Liek; knap hoor dat je zo fanatiek bezig bent! Petje af! Jammer dat gebouw er somber uitzag; hoop dat het meedraaien een goede indruk op je achter laat!\Veel plezier bij Natas! Elmo; leuk die "in love"berichten! Ik kan ook zo genieten van mijn kerel. Wat zijn we toch rijk he! Fem; die roze römer stoel ziet er echt super uit! Wij gaan denk ik toch voor neutraal (vooral manlief is daarvoor) Prinses; da's minder zeg als je mannetje zo beroerd is en dan zelf ook niet lekker; bah! Hoop dat het snel weer beter met jullie gaat. Lydia; goed hoor dat Naomi ook op 4 voedingen zit! En al haar 2de tandje door! Wauwie die is er vroeg bij. Haha grappig het groentespetter verhaal. Tiago is altijd zo vreselijk snel met zijn handen bij eten geven. Eten zit dan dus vaak aan handjes en daarna dus overal haha Natas; leuk zo'n abbo op de dierentuin (welke?) Jammer dat het einde van je uitstapje wat minder was; volgende keer gaat het vast weer beter. Veel plezier met bezoek van Liek vanmiddag! Imani; Heb dat ook even gekeken liefde in Afrika. Wel leuke verhalen soms in memories! Tweede tandje dus ook al door! Hoop dat meisje voorlopig even rust krijgt (en mama dus ook) Kreeftje; erg leuke foto's van je meiskes! Jee wat een schrik bericht idd van die tweelingmennekes Dat zal je maar overkomen zeg! Afschuwelijk! Tiago was woe weer ineens erg verkouden (komt toch erg vaak terug vind ik! Hoorde dat ze in het eerste jaar wel 14 keer verkouden kunnen worden Heeft toen na eucalyptusbadje lekker geslapen gelukkig. Gisteren minder last (wel eerder moe bij zwemmen en overdag ook meer geslapen). Vannacht was het echter prijs is 2/3 keer wakker geworden. Hij slaapt ook nog steeds minder goed in; heeft het liefst dat je er bij blijft staan. Hoop dat dat over gaat, want ben anders bang dat ie zich dat gaat aanwennen... Verder gisteren ook erg genoten van het weer; lekker flink stuk gewandeld. Zo, ik ga toch nog maar even werken
Vervelend dat hij zo vaak verkouden is. Maar wat hij gehad heeft, heeft hij gehad. Het is alleen zo vermoeiend. Nog eventjes volhouden ElviraR. Bijna tijd om naar huis te gaan (tenminste dat denk ik, ik weet niet tot hoe laat je moet).
@Lydia, 2de tandje alweer! Grote meid die Naomi! Ik duim voor je solicitatie! @lenneke, voor jou ook! ben benieuwd! @prinses, owjee die grote flip. Hoe is het nu? Niet in de stress schieten, komt allemaal goed! @aldonza, pff 3 avonden werken.. moet er niet aan denken! Respect hoor! @imani, zie je al helemaal zeulen met zo'n grote stoel! hihi @elvira, heb een abbo op blijdorp. aaaw knuffie voor Tiago... met zijn gesnotter! Wij hebben een gezellige middag gehad, Lieke was hier even op de thee met Leander! We hebben leuke fotos gemaakt van de 2 mannen! Zal straks eens even wat laten zien! Ik ga even mijn tiet te voorschijn toveren want Dean wilde maar heel even drinken toen zijn vriend op bezoek was! doei
Natas, leuk dat het gezellig was met Liek. Ik ben inderdaad benieuwd naar de foto's. Het was wel een heftige morgen, maar de rest van de dag, gaat het goed. Grote Flip is nog steeds niet lekker. Vanochtend heeft hij getwijfeld of hij naar zijn werk zou gaan. Ik deed mijn bril op en zei meteen: Jij hoeft niet te gaan. Hij was zo wit als een spook. Vanmiddag zei hij al: Ik ben blij dat ik niet gegaan ben. Schoonmoeder komt straks nog even, zodat ik nog even boodschappen kan doen. En die schoenen, dat zie ik nog wel even. Anders ga ik morgen en neem ik Tim mee. Kan natuurlijk ook nog! Nu ga ik even eten. Wel vroeg, maar heb mega-honger. Anders eet ik zo deel twee van de pak koekjes leeg en dat lijkt me niet nodig.
Ik heb ons trouwens bij het lijstje gezet op de eerste pagina. Misschien dat Nancy er ook nog bij moet?
fijn dat het met grote flip wat beter gaat.. goed dat je streng geweest bent, hij moet maar even uitzoeken!'' Oooow vergeten te zeggen! Dean heeft ook een Snoozebaby van Josien en haar man gekregen! Zooooo lief! Dank je wel Josien!
Goh wat een little Dean zeg. Zo klein is Leander echt niet geweest hoor. Een super lief en mooi ventje. Complimenten aan de ouders. Ik heb ook hele leuke foto`s heb ik net gezien. Zal ff kijken wat ik hier kan plaatsen. ook 2 super leuke filmpjes gemaakt. Het was gezellig natasja. ElviraR Wat naar dat je ventje zo verkouden is. Kunnen ze benauwd van zijn in de nacht. En jij joepi naar huis knuffelen en weekende vieren. Hier staat de ovenschotel gehakt met kastanjes in de oven. En na het eten ga ik ff sporten maar. Zal ff vragen of vriend het goed vind. Ws zal Leander toch slapen hij heeft amper getukt vandaag. Liek
Ahhhhhhhhhhhhhhh, Lieve foto's. Fijn dat het leuk is geweest meiden. Hoe is het met de rest? Groetjes, Elvira
Hihi, was mijn laatste bericht voor de nacht. Dus heb je raad ongemerkt opgevolgd. heb ik je nog gebeld?
Wat een fantastische foto's! Vind dat Leander al zo stoer uit zijn ogen kijkt. Beschermend naar de kleine Dean. De stoel is idd gillerig ja. Dat was ook de bedoeling hoor. Hoezen zijn los verkrijgbaar en we hebben er ook een lichtblauwe/grijze zomerhoes bij. Moest hier praten als brugman. Vriendlief vond 'm niet echt mannelijk in zijn militaire auto. (ja en......) Maar vond dat we al een neutrale maxicosi en koelstra hadden en dat ik nu wel een echte meidenstoel verdiend had. (en marin ook wel een beetje ) Kilo's. Ik ben gestopt met wegen toen ik over de 110 kwam. Ben denk ik een 20 kilo aangekomen (of meer, heb de laatste 3 weken niet meer gewogen). Ben ze nu wel weer kwijt. Maar was voor de zwangerschap al een 93 kilo. Schommel nu rond de 91/92 en mijn streven is om eerst maar eens de 85 te halen. Maar ga er niet voor diëten. Wil mijn internist eigenlijk ook niet hebben. Ben de laatste 3 maanden 3 kilo zomaar kwijt geraakt en ze vond dat het meest gezond.