Lieve foto`s hoor Natasja. hahaha Femke Leander kijkt inderdaad stoer naar kleine Dean. Hij vond het wel wat toen Dean naast hem gelegt werdt. Moest er even om lachen. Ik vind jouw stoel wel gaaf hoor. Zie je vriend al rijden in zijn militaire wagen. Liek
Natas en lieke, leuke foto´s hoor. Elmo waar zit je heb je de hele dag nog niet gezien hier. Liefs Lyd
Wat een leuke foto's van Leander en Dean. En inderdaad, Leander is echt al een bink om te zien. Lenneke en Lydia, Succes met de sollicitaties. Toch altijd weer spannend die gesprekken. Lydia, Jouw meisje gaat in een stroomtreinvaart door met tandjes krijgen. Waar komt de derde door? Natasja, Was benieuwd hoe die speciale fles/ speen bevalt, die je toen in het kraampakket hebt gekregen. Stoel naar Afrika, Tja, heb er zelf ook al een beetje beeld bij. Normaal gesproken worden de kinderen daar los vervoerd. Maar de weg die wij moeten rijden vanaf het vliegveld naar de uiteindelijke bestemming, daar rijden ze als gekken. Moet er niet aan denken dat er wat gebeurd. Ik was al een beetje research aan het doen, maar ik kwam toen tot de ontdekking dat niet iedere kinderstoel in elke auto kan. Maar misschien kan ze nog wel in de maxi cosi (die schijn je ook groter te hebben) en die kan gewoon mee als handbagage.
Wat is er met Elmo haar stoel? Jeetje, ik kom niet bijgelezen hier zeg. Vier en Fem kwekken, mod lounge was veel bij te lezen.......en hier ook maar een pagina of 5! Naomi, Gefeliciteerd met je tweede tandje zeg! Lieke en Natas! Wat een scheetjes zeg! Lieke, Nogmaals , die voeding stellen wij puur en alleen uit omdat hij stikt van de eczeem. We smeren ons suf en nog krijgen we het niet weg. Bijvoeding geven is dan niet het slimste wat je kan doen, aangezien het daar 9 van de 10 x erger van wordt. Imani en Fem, Ontzettend veel plezier morgen! We zien graag foto's van de hartsvriendinnetjes Charlotte en Marin (opgelegd maar dat telt ook). Prinses, Beterschap met Flip ((gaat die ook nog eens een naam krijgen?) Erna, Ik krijg alcoholische neigingen bij jouw berichten Lenneke, Fijn dat het een goed gesprek was. Weet haast wel zeker dat je woensdag weer moet. Ik druk ff op verzenden!
Whaaaahhh, de tweede ronde! Ze hebben vanmiddag gebeld of ik woensdag voor een 2e gesprek wil komen! Leuk leuk! Jij ook hopelijk Lydia! Natas en liek, wat een heerlijke mannetjes. Daar zou je toch accuut verliefd op worden! Heerlijk zeg. En wat is Leander al weer groot dan zeg. Fem, ik vind je knalstoel echt geweldig! Prinses, beterschap voor grote flip! Imani, hoe hard groeien de tandjes bij Charlotte? Hier na een week nog steeds alleen maar een kartelrandje. En doe mij maar glutenvrije appeltaart, haha... Erna fijn weekend, lekker even bijkomen van de avonden. Laura, alles goed? Autogate al opgelost?
Lenneke, Ik heb wel het idee dat ze ieder dag een beetje meer doorkomen, maar het kan best zijn dat dat na een paar dagen over is.
Aha, Ik denk dat ik dit dan nooit goed begrepen had dat je bij exceem de boel uitsteld. Ik meende te begrijpen als je te vroeg ging beginnen met bv fruit dat dit exceem kan creeren. En dat groente dan geen kwaad verder kan om te geven. Vandaar. Liek