Lenneke Supers dat je door mag naar de 2 de ronde. Imani Hoe oud is Imani als jullie op vakantie gaan.? mbt de maxi. En jij en femke een heerlijke dag toegewenst. prinses Het wordt gezellie ken ik ook hahaha. Liek
Hahaha, dacht al dat jij de stoel leuk zou vinden Len. Fijn in de volgende ronde. logisch dat ze je willen hebben toch? lau, we gaan zondag naar Imani en duopenotti komt echt wel op de foto hoor.
Oh... over bijvoeding gesproken, Vandaag voor de tweede keer een worteltje aangeboden. Had dit keer een wat grotere wortel gepakt. Dat ging beter, deze verdween niet zo'n eind in haar mond. In het begin keek ze een beetje vies, daarna heeft ze er lekker op zitten sabbelen en een beetje zitten schrapen met haar tandjes. Dat was het dan ook, er is nog niks daadwerkelijk in haar maag gekomen.
Imani, doe jij alleen grote stukken of ook fijngemaakt? Ik doe een beetje een combi, maar weet niet of dat kwaad kan. Heb jij een idee daarover?
Lieke, Ze is dan ietsjes meer dan 9 maanden. Op zich is ze niet supergroot (nu 64 cm). Anders moet ik eens naar de curve gaan kijken hoe het verloop ongeveer gaat worden, om te zien hoe lang ze dan ongeveer kan zijn.
Moet echt wel kunnen hoor. marin is nu rond de 74 en komt nog niet boven de rand uit. Xzou wel een hele grote groeispurt worden....
Lenneke, Had vandaag ook een combi gedaan. Een groot stuk en wat fijngemaakt. Het fijngemaakte wilde ze niet. Ik denk dat het geen kwaad kan om een combi te doen. Zo leren ze van beide wat. En het is alle twee erg leuk om te doen.
Dan kan ze misschien zelf in de maxi cosi mee die we nu hebben. Als ik de lijn doortrek waar ze nu op zit in de groeicurve komt ze met 9 maanden rond de 70 cm.
Imani en Fem, Zei ik wat anders dan....? Ik bedoelde ook zondag. Het zal het tijdstip zijn. Lieke, Ons is vanaf begin af aan gezegd niet te gaan bijvoeden als je kind vatbaar is voor eczeem en astma, bronchitis etc. Nou heeft papa dat en Ruben die luchtweginfectie gehad. 2 artsen afzonderlijk van elkaar de situatie voorgelegd en beide gaven ze het advies te wachten. Wij volgen dat dus braaf op. Kind ziet er nu af en toe al niet uit...vraag me echt af hoe dat straks moet. Lenneke, Super gefeliciteerd met de volgende ronde! Ik wist het wel! Gave stoel he, die van Marin, ik baalde alweer bijna dat Ruben een slurfje heeft (bijna hoor). Hahahahaha Erna, Lig jij dronken achter de bank? Heb niet bijgehouden wanneer je laatste post was hoor...ik beschuldig je dus nergens van Whahah...Imani, moet jij echt zelf in die autostoel joh! Lieke heeft wel het beste met je voor! Hoop dat je gauw heel hard groeit! Autogate: Morgen kunnen we tenminste een leenauto ophalen. Dat is ook het enige goede nieuws.
Dat klinkt wel heel gezellie Vind het soms jammer dat ik niet tweetalig ben opgevoed (Limburgs niet meegerekend). Leuk dat Charlotte dit voorrecht wel heeft!
Niet hier op het forum. Ik wil hem ook wel malle pietje of gekke jopie noemen hoor! Kom maar met ideeen?
Denk het niet Imani :-D Ik laat het op deze lengte (niet helemaal natuurlijk..anders zou ik er niet heen hoeven ) en Fem doet ook kleurtje...ikke niet. Prinses, Was meer omdat Tim nu wel genoed wordt...dacht dat Flip wel zou volgen. Hou het maar op Flip dan, daar ben ik nu aan gewend. Als je het verandert blijf ik het rustig zo schrijven hoor
Tim zijn naam staat in de top 10, dus daar zijn er heel veel van. Flips naam is wat onbekender vandaar!