O, ja Liek, het lijkt me een goed idee dat je gaat overstappen. Je krijgt er vast geen spijt van. Lyd, postbode al geweest? Vast nog niet. Misschien inderdaad goed om contact op te nemen met het CB. Dan weet je misschien in ieder geval hoe en wat je het beste kan doen. Zo, woonkamer, gang en wc en trap klaar. Strijk weg! Nu vouwen en dan nog de keuken! Hahaha, nu al geen zin meer!
Hahah nee de post komt hier niet voor 12 uur. Soms pas om 16 uur is geen pijl op te trekken. Denk idd dat ik maar even ga bellen. Liefs
Net het cb aan de telefoon gehad. Het vermoeden bestaat doordat Naomi bezig is met tandjes en er ook al twee heeft ze dorst heeft. Dus ik mag haar wat diksap of verdunt vruchtensap gaan geven. Toen ik vertlede dat ze de potjes van 4 maanden niets aanvindt, zei ze dan begin je toch met de potjes van 6 maanden. Wel moet ik dan haar ontlasting even in de gaten houden wat me logisch lijkt. Dus ik ga het maar proberen, ze geeft vanzelf wel aan of het gaat of niet. En als het niet gaat dan stoppen we ermee. liefs
@femke, owjee oortjes! Hoop dat het op deze manier zich kan oplossen. Hier tot mijn 7de verjaardag 10 x ooronsteking gehad.. niet leuk @Lyd, duim nog voor de job! En je meisje zo'n lekker hongerlapje! goed toch? groeien kost veel energie! @Prinses, wel ergggg gave schoenen! Tis dat ik arm ben hahaha anders had ik ze ook gehaald! @Elvira, goed hoor dat je zelf nog 2 voedingen geeft! Leuk dat het andere voedsel een succes is! @Lieke, leuk dat je voor die job gaat! nieuwe omgeving, nieuwe mensen! Kan je weer met een fijn gevoel naar je werk! Gister avond zijn we naar mijn schoonouders geweest, Dean voor het eerst bij hun thuis. Daarna naar huis, hij was een beetje van slag, in badje gedaan en toen gedronken. Hij wilde niet meteen slapen hahaha dat is balen als je zelf ook moe bent. Om half 12 lag hij onderzijl en kwam toen pas weer om 4 uur! joepie! en daarna weer om half 8! Daarna hebben mama en dean tot 10;30 geslapen. Nou kan ik er weer tegen aan! :blush: Vandaag even wandelen naar mijn moeder, heb er gister mijn auto achter gelaten, Rick kwam me ophalen. Misschien nog even naar de prenatal, heb nog een bon voor 20 euro die brand in mijn portomonnee!
Femke, Balen zeg! Krijgen we nu een oren-gate? Ik hoop dat je het op de geadviseerde manier kan regelen met die flappertjes! Dat de vakantie maar niet in het teken van Franse ziekenhuizen komt te staan. Trouwens...moeten we je de hele vakantie missen? Nee toch! Prinses, Nou, elke dat Mac en choco zou ik zeggen :-D Prinses en Elvira, Schoenen.....euh...niet mijn smaak Gelukkig maar! Meer keus voor jullie :-D Lydia, Kleine hongerwolf van jullie! Ik hoop dat de suggesties helpen! Hier vanavond erwtjes proberen! Als hij groente echt niks vind mag ik rustig met fruit gaan beginnen. Niet dwingen zei ze, alsof ik dat de moeite vind zeg. Ik dwing hem nergens toe, zeker niet tot eten! Verder weer goed gegroeid. Lengte zit onder de lijn, gewicht er keurig op. *pakt het groeiboekje ff* Lang (of kort) 65 cm Zwaar 7420 Hoofd 42.2 (zou ook aan de kleine kant zijn, zonder wangen dan he ). Volgende maand weer en dan om de twee maanden. Verder was alles goed, ze vond hem een vrolijke sterke baby. Erg helder en wakker. Nieuwsgierig naar wat er om hem heen gebeurd! Neigt wel naar rechts zei ze...aan zijn hoofd te zien. Nou, daar doen we verder niet zo veel mee....ik ga dat kind niet nu al plagen met van alles moeten etc. Voeden al op de andere kant en speelgoed hangt ook al bewust links. Klaar toch. Was trouwens een andere, ik kende haar niet. Auto-gate: Nog niks van gehoord...ik rij nog steeds Toyota. Wipper: Ruben zit onwijs hard te wippen..zou ie het eindelijk door hebben? whahaha Ruben vanmorgen! Rond 6 uur jengelen...weer stil....rond 7 uur weer...weer stil. Om 8 uur fles! Toen om 10.30 wakker moeten maken voor het cb! Daarna om 12.00 pas weer de fles gehad! Hij is goed bezig. Kijken hoe lang hij dit volhoudt (meestal loopt hij wel weer in). Hij is wel erg moe, 2 dagen Bengels he! Nou.....toedels
Ahhhhhh emo momentje: Hij zit lekker te wippen, bedenkt zich ineens dat mama vlakbij op de bank zit. Stop met alles wat ie deed....draait zijn hoofd naar mij en begint te lachen. Zit doodstil en maar lachen...hij blijft me flieft aankijken...ik ga ff knuffelen.
Die Mac laat maar zitten. Het was niet eens echt lekker. Ben er een beetje op afgegeten, geloof ik! Hahaha, en die schoenen. Ik moet zeggen dat ik normaal ook een ander soort schoenen aan heb, moet dan ook erg wennen aan deze muiljes. Maar ik vind ze gelukkig echt tof. Ik krijg er trouwens wel zere voeten van. Hahaha, nog even inlopen dus! Elmo->, ik zit even naar de cijfertjes te kijken. Volgens mij is het hoofd van Tim net zo groot qua omvang. Gek vind ik dat eigenlijk. Hij is toch ruim 2 maanden jonger. Ach ja, er zal wel veel in zitten! Ook qua lengte is Tim bijna net zo groot als Ruben. Ruben zal dan inderdaad wel onderin de balk zitten, terwijl Tim bovenin zit (dat schreef je natuurlijk ook al). Wij doen ook niet zoveel met de neiging om op een bepaalde manier te liggen. De CB-arts zei vorige keer dat we anders het hoofd maar moesten draaien als hij slaapt. Nou doen we echt niet, stel je voor dat hij dan wakker wordt. Daar gaat onze nachtrust. Volgens mij doen jullie het zoals je het nu doet, op de goede manier. Natas-> Ik ben dan weer blut voor de Prenatal. Gelukkig heb jij nog een bon. Volgens mij hebben we nog 50 euro op onze lopende rekening. We hebben echt te veel gekocht deze maand. Dus nu nog even knibbelen de laatste dagen. Ik vind het altijd zonde om wat terug te schrijven van de spaar.
Prinses idd proberen kunnen we altijd. Maar maak eerst nog het ene potje op waar ze gisteren aan begonnen is. Weggooien is zonde. Laura, mooi he? Liefs
Hahaha...wij blijven ook maar geld uitgeven aan Ruben hoor! Hij is nu 5.5 maand en het lijkt er nog helemaal niet op dat het minder wordt! Er ligt al een envelopje klaar voor de babydump! Ook schaffen we nu toch zelf maar een campingbedje aan. Bij de P zijn ze zo'n 40 euro (vond ik erg meevallen) maar nu heeft de Gamma ook 1, zou dat wat zijn? Lijkt een beetje op die die de Blokker ook wel eens heeft (die donker blauwe). We hoeven geen super ding hoor....het zal altijd voor eventjes of een paar nachtjes zijn. Ruben ligt overigens alweer op bed..... Dat lonken is vaak wel een teken... Met een brede glimlach en zijn duimpje in zijn mond ben ik van zijn kamertje afgegaan...heb niks meer gehoord. Prinses, Ja, grappig is dat he, het verschil tussen alle kindjes! Ruben heeft zijn lengte tot nu toe van mij (arm kind).
Nou Vanf een uur of 11 is het feest hier. Alleen maar huilen, huilen en nog eens huilen. Dacht dat het beter ging en dat deze dagen over waren maar helaas niet dus. Ik zie gewoon op tegen morgen. Ik heb d´r maar in bed gelegd daar kan ze ook huilen. Heb vanalles geprobeert wat drinken beethe fruit, met d´r zitten, lopen. Alleen tijdens het lopen is ze stil. Nou hebben we wel een draagzak maar met dat ding heb ik de hele tijd ruzie dus die krijg ik niet om. Naar de winkel geweest toen was ze stil, maar tijdens het uitlaten van de hond aansluitend aan ons bezoek aan de supermarkt heeft ze de hele weg gehuild. De tranen zitten mij enorm hoog en zie het even niet meer zitten. Sorry hoor meiden voor mijn klaagzang. Ik ga steeds meer denken dat er toch iets niet goed zit bij mij, maar ja daar zal ik nooit achterkomen. Liefs
@Lyd.. meis toch! dat heeft niks met jou te maken! Wat zou er bij jou niet goed zijn waardoor zij zo moeten huilen? @Elmo aaaw liefie ruben! tja zijn lengte onder de curve... als je ouders niet echt groot zijn kan je zelf ook niet enorm zijn toch? @prinses hahaha ja zonder die bon was ik ook echt niet gegaan... opperdepop de centjes.. klote zooit die 2 huizen! Ik ben uiteindelijk nergens heen geweest. Kwam iets tussen.
Lyd, ligt echt niet aan jou hoor. Nu niet aan jezelf gaan twijfelen. Het komt vast door de tandjes of door het sprongetje. Hier........HONGER! (oftewel trek)
Sprongetje heeft ze al gehad. Zouden er dan nog meer tandjes aan komen. God bewaar me, die andere twee hebben al zoveel elende gebarcht. Nou ja elende hoop gehuil idg. Pfff hoop het ff niet. En het gaat alweer wat beter. Meisje heeft om kwart over 3 de fles gehad en ligt nu eindelijk te slapen. Hopelijk haar gewone twee uur. Liefs
Zie je wel dat het niet aan jou ligt. Ik kan me voorstellen dat je wel angst voor het huilen hebt ontwikkelt en dat je steeds denkt, van het zal toch niet. Respect voor je, hoe je het er allemaal van afbrengt en hoe je het in de moeilijke maanden hebt volgehouden. Ik ben blij dat Tim geen huilbaby is, want ik zou niet weten of ik daar tegen zou kunnen en in stand zou blijven. Respect Lyd!
Ach lieve Lydia! Het zit je niet mee he! Ik hoop dat het huilen weer even voorbij is zeg! Morgen hopenlijk een leuke en gezellige dag. Elke dag heeft nieuwe kansen! Ruben vond de erwtjes iets beter te eten...maar was er nog niet echt kapot van. Het ging wel beter dan dag 3 van de worteltjes dus we hebben goede hoop Verder weer echt een slaapdagje. Heeft tijdens het wandelen lekker in de wandelwagen geslapen en daarna nog een flinke tijd in de tuin. Wandelwagen is dus slaap-goedgekeurd! Denk dat ik de bak maar naar boven doe....ben bang dat hij dit zo leuk vindt dat hij echt niet meer in de bak wil. Iedereen in het dorp: Oh wat leuk, wat wordt ie al groot! Wat een lief toetje zeg, hij lacht meteen! Dat heb je dan IN een dorp en IN de wandelwagen he :-D Hou van dat ventje zeg!
Ben bijgelezen meiden. Zal morgen lekker uitgebreid de tijd nemen. Nu heb ik meer zin aan niets doen. Zijn drie enerverende dagen geweest. Liek. Maar wel even tijd om lydia een knuffel te geven. Wat naar dat je denkt dat Naomi het niet fijn met je vind. Naomi heeft een hele lieve moeder die het allerbeste met haar voorheeft. Naomi is alleen een supergevoelig meisje die overal extra last van heeft. Waar Leander doorheen wandeld heeft Naomi last van. En heus geen last van jou hoor. Sterkte met jouw. Hoop dat je snel nieuws in je brievenbus vind.