ElviraR, irritant dat je zolang ongi blijft. Had je dat voordat je zwanger werd ook al. Of is dit nieuw? Werkse nog vandaag! Lieke, mooie foto weer. Echt een stoere vent die Leander van jou. Die gaat later vast een heleboel meidenharten breken. En over de pil. Ondingen vind ik het. Mijn libido is dan ook nul komma nul. En ook ben ik er vele kilootjes door aangekomen. Nee, voor mij geen pil meer. Flip is nu weer aan de condooms. Ik vind het wel best zo. Hier vliegt het geld er trouwens ook uit. Ook zo'n leuke rekening is de WOZ. Grrr, daar gaan weer 710 euro! Echt niet leuk! Elmo, dealers aflopen is ook mijn hobby niet. Ik hoop dat jullie snel iets naar jullie zin kunnen vinden.
Dan maar gewoon doen, zonder voorzorgsmaatregelen. Of je schaft zo'n persona aan. Dan weet je wanneer je het niet moet doen. geen 100% garantie, maar dat is vast niet erg. Of....voor het zingen de kerk uit. Hahahahaha, het zijn maar een paar opties. O,jee Tim wakker. Fles tijd!
Snik , krijg net zo lief mailtje van een Cliente van mij. Hallo Liek , wat maak je me nou, zie ik je echt niet meer hier,dat kan toch niet waar zijn,en nu moet je helemaal naar zuid,ik zal je erg missen,maar waarom toch,het rommelt hier wel heel erg,vergeten doe ik je niet,laat je nog wat van je horen, liefs ....... Voelt toch best beetje emo mensen.
Hallo meiden, Lieke, lieffffffffff zeg. Kan me voorstellen dat je daar emo van wordt. Ik heb Naomi opgegeven voor baby van de maand, volgens mij is dat dan voor de maand mei. Maar dat mag de pret niet drukken. Elmo, zag dat Ruben er niet meer bij stond? Heb je hem weggehaald( de foto dan he )? Lenneke, dus een proefles, spannend hoor. Zal voor je duimen. Ik heb gebelt naar waar ik gesolliciteerd heb, de brieven zijn nu pas verwerkt en ze gingen vanmiddag de deur uit, dus of morgen en anders dinsdag aangezien de postbodes hier op maandag geen post bezorgen. Liefs
Hannah! Welkom hier en nogmaals gefeliciteerd met jullie dochter NIEVE (je had toch gezegd dat jullie een meisje kregen?). Ik hoop dat het goed gaat met jullie! Verder een onwijs drukke dag op kantoor gehad...hoofd is een beetje leeg. Auto nog niet gemaakt......wil het er ook eigenlijk niet over hebben!
Nee had ze niet gezegd! hahaha ik zei een keer Ze en toen zij ze: weet jij iets wat ik niet weet? hahaha Vond het zo'n meisjes koppie op de echo!
Oh, dan had ik dus ook een goed gevoel. Wist zeker dat het een meid zou zijn...wat gek! Zit er anders altijd naast :-D Nollie: Doe maar leuk! Woon in een dorp a la dorp ... geen supermarkt...geen slager..... alleen aan cafe, inclusief snackbar, vistent.
Lenneke, spannend proefles geven. Knuffels voor jou en nicky. Allebei een moeilijk weekje gehad. Hopelijk een heerlijk weekende even bijkomen. Veel plezier. Lydia , spannend dinsdag kijken of je een brief hebt. Lekker geslapen vandaag.? Elmo , succes met een dealer weekende. ElviraR, Vanmiddag gezwommen was erg leuk. Water was goed warm ook. Bril heb ik bij prenatal gescoord een babybanz noemen ze dat. Prinses, Nou dan mag ik niet mopperen met een WOZ van 500 nog wat euries hahahaha. Nancy belachelijk dat de tandarts kwaad op was, heeft toch wel eens vaker zwangeren gehad. Ik heb ook mijn tanden niet zo heel goed kunnen poetsen tijdens mijn zwangerschap ivm kokken. Heb veel gespoeld met mondwater en stokjes gestoken hahaha. Tja 3 gaatjes zijn nog te overzien, volgens mij zijn het ook vullingen die half bakken zijn hoor. Natas Leander eet goed van de worteltjes , kreeg vanavond deel 2 van het potje, morgen maar bruine bonen proberen. Alles goed met little Dean.? Is hij nog steeds veel naar mama op zoek.? Zwemmen mogen baby`s vanaf hun eerste inentingen. Hannah welkom met je kleine meid. Hopelijk knap je snel weer op. Liek
Ik had eerder geschreven, ik ga volgende week zodra mijn ongi voorbij is de nuvaring proberen. Hopelijk kan ik je goede ervaringen doorgeven ervan. Ik wil ook liever geen pil meer, de nuvaring geeft plaatselijk hormonen af dus hopelijk minder bijwerkingen van de pil. Hopelijk meer libido Liek
Yep...geen klagen! Voel me prima rondom de tijd dat ik ongie moet worden, idd wel minder klachten....zag erg tegenop het zelf inbrengen.... Maar sexlife....nog steeds niet als voorheen... Ik gebruikte altijd de pil én dit bevalt me veel beter! Ga je overstappen?