De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elmo

Elmo Niet meer actief

Spiraal hoeft niet perse 5 jr te blijven zitten hoor!
    Kan er prima eerder uit.

Ruben vond de erwtjes dus ook niks.....
    Banaan ging...maar ook niet van harte...pffff
    Ben blij dat we nu vast zijn begonnen met proeven!
    Wat een schurk zeg!
    Toen ik ermee stopte zat ie te lachen!
    Draak

2. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Lieke,
    ja ik heb heerlijk geslapen.
    Beetje kort maar goed heb goed geslapen dus dan is het te doen.
    Ben erg benieuwd naar morgen dan is Naomi natuurlijk thuis.

Liefs

3. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Haha elmo,
    dat gebeurt hier ook wel eens en dan dat gezicht wat ze trekt bij de eerste hap.
    Of het nou worteltjes zijn of iets anders maar ze terket dan zo´n vies gezicht.
    Ik lig dan slap van het lachen en naomi dan ook.
    Vervolgens zitten we door het lachen samen onder de spetters.

Liefs

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Nou, tijdens het eten kan er echt geen lachje af hoor! Hij vindt het echt vreselijk!
    Ga dan niet door hoor...hij zat gewoon echt gemeend ontzettend te huilen!
    Ik heb geen boefje gekregen om hem aan het huilen te maken.....dus dan maar niet.

Hij is gewoon echt blij als ik stop en/of zijn pap geef.

Vandaar zijn naam schurk denk ik...ik voelde dat al gauw aan volgens mij ;)

Er zijn nog vele groentes en we hebben alle tijd. Komt vast goed.

5. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Sorry, sorry, sorry, maar de uitgebreide reactie en foto's houden jullie nog van me te goed.
    Heb de afgelopen dagen mijn handen vol gehad aan het meisje. Huilen, huilen en nog eens huilen. Sprongetje? Tandjes? Verkoudheid? Wie het weet mag het zeggen.
    Ze slaapt nu eindelijk, dus nu mijn mannetje maar even aandacht gaan geven.

Later meer, als de rust is wedergekeerd.
    Prettig weekend allemaal!

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje Imani! Charlotte weet jullie ook wel vermoeid te krijgen he!
    Arm kind! Ik hoop dat ze gauw weer happy is!
    Doe rustig aan, wij lopen niet weg hoor!
    Knuf voor jullie!

Ik ga op bed! Toedels

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hannah, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Goedemoggul! Hahaha ik was hier als laatste en nu weer als eerste. Ik heb dus een korte dag gehad. Ik ga zo naar mijn vriendin en dan mee om de trouwjurk te passen (zij past, ik kijk). Zoiets heb ik nog nooit gedaan, dus voelt heel speciaal.

Reageren doe ik later. Toedels!

9. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0

OH! Dus je begint zomaar aan 6 maanden potjes! ;) ;)

10. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    maar ff in twee schermpjes vanaf woensdag.

orengate: Ben lekker brutaal geweest. Aangezien ik toch al in het ziekenhuis was met Marin ben ik mooi ff bij de kno-arts naar binnen gelopen. Kon een uurtje later al terugkomen. Er is helemaal niets met haar oren aan de hand! :confused: Links was helemaal mooi schoon en rustig, rechts een beetje vocht achter het trommelvlies, maar dat hoort bij deze leeftijd, amandelen klein dus rustig. Het muffe luchtje is waarschijnlijk oorsmeer en die orentrekkerij hoeven niet op oorklachten te wijzen. Goodlooking kno-arts meneer wenste ons een fijne vakantie waarin we ons beslist geen zorgen om oren hoefden te maken. Snappen jullie het nog?

Vakantie: yep, we gaan aanstaande zaterdagochtend weg. Jullie zullen me dus echt dik twee weken moeten missen. Maar pagina's vollullen lukt jullie prima zonder mij. Ik mag aannemen dat Imani of Lau me regelmatig op de hoogte houden van het wel en wee van mijn cyberdinnetjes. Toch?
    Nu maar hopen dat de auto op tijd klaar is. Vriendlief heeft donderdag met een ree geknuffeld. Bes is er met een stevige hoofdpijn vanaf gekomen maar wij hebben minstens voor €1700 schade. Gelukkig vergoedt de FBTO alles met behoud van no-claim. De auto zou op zijn vroegst a.s. donderdag klaar zijn. Nu hebben we een spliksplinternieuwe peugeot 407 sedan meegekregen. Ze mogen wat mij betreft best wat langer knutselen met onze auto. Dit ding heeft 6 versnellingen en allerhande laffe ditjes en datjes! Hier wil ik wel mee op vakantie! (zal je zien, is onze auto begin van de week al klaar :( )

Hoofdjesdraaien en voorkeurshouding: als ze vinden dat je het hoofdje bij het slapen moet draaien hebben ze vast nog nooit gehoord van een eigen willetje. Marin moest daar niets van hebben. Draaide stug haar hoofd wer terug. Wat je wel kan doen is het bed andersom zetten. ze draaien vaak naar het licht van een raam of deur met het hoofd. Nu liggen ze andersom dus draaien ze ook naar de andere kant met het hoofd.

Geld: helpen jullie in juli met graven van een vaargeul tot aan ons huis? Schip met geld kan telkens noet afmeren en we hebben 'm toch echt nodig!

Campingbedjes: ik vind de matrasjes altijd zo dun! Is wel zielig als ze een jaar of twee zijn en op zo'n plank moeten liggen. Ik had zelf die van bb gekocht als ik toen van zijn bestaan had afgeweten. Is tenminste niet zo zwaar en groot.

zo, nu eerst deel 1 posten want wil het niet kwijtraken.

11. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    Femke Heeft beessie het overleeft dan ? Kan mij voorstellen dat je graag met deze auto op vakantie wilt hahaha.
    Welke auto heb je zelf?

Prinses, Fijne dag.
    Ik mocht 2 weken geleden met schoonzus ook mee jurk uitzoeken maar ik moest helaas werken.

Imani sterkte met je meisje.

Strondbommen--------------------> Vanmorgen knallend orange van de wortels hahahahaha.

Marlene.

12. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    deel 2

Kledingmaten: meisje heeft vanmorgen een hele leuke nieuwe spiekerboks aan gehad van BFC. hebben ze zulke mooie kontjes in. Maar wel maatje 80 he.....

Leander: heb net de hyvesfoto's van onze rode rakker laten zien aan vriendlief. Hij vindt leander geloof ik wel een goede kandidaat voor in het keuzerijtje van Marin. (we huwelijken niet uit, maar geven haar de 123 keus; Ruben en Leander staan er dus nu bij- nog 1 plek vrij)

Sprongetjes: ben er mee opgehouden om elke dwarszittende scheet aan een sprongetje toe te kennen. Het komt er gewoon op neer dat als ze aandacht willen of huilerig zijn ze enorm oppknappen van een stevige knuffelpartij. Hier veranderen de reacties niet als het om een zogenaamde sprong zou gaan of niet. had er voor mijn gevoel alleen in de eerste weken wat steun aan. Nu gebruik ik het boek vooral om de vraag wat ze nu ongeveer zou gaan kunnen te beantwoorden en speltips op te doen.

lenneke: emo-tijd.Het zal ook de leeftijd van je meisje zijn hoor. Je begint nu ook zolangzamerhand de boel wat te verwerken denk ik. Ik merk dat nu de relatieve rust wat terugkomt ik gigantisch aan het denken ben geslagen.
    Yn 'e lijte is hier 30 km oftewel een minuut of 20 vandaan. Is mooie camping. Ook leuk om daar een paar daagjes extra te gaan staan hoor!
    Het badpak van marin is van Noppies. Zit geloof ik nu ook nog in de collectie. Ze had afgelopen week een andere aan omdat die gebloemde niet meer paste. waardeloos zeg. denk dat ik maar weer een nieuwe noppies scoor.

nancy:
    marin is een dame....... [​IMG]

Zwemmen: hier mag het vanaf 8 weken.

Natas: waarom moet een spiraal lang blijven zitten? Moet je zelf weten hoor. Ik heb de Mirena

Lieke: we hebben zelf een volvo V40. dus qua inpakkerij maakt het niet veel uit. De V40 valt vies tegen wat kofferbakruikte betreft. En ja, dat k-beest heeft het in eerste instantie verleefd. Denk echter niet dat dat lang kan duren voor zo'n beestje. Vaak gaan ze later aan inwendige bloedingen dood. Zonde van zo'n lekker stukje vlees. =P~

Marinneke heeft zere billen....... Allemaal kleine bultjes waar nu de kopjes van stuk zijn. Smeren dik met sudocreme. Hopen dat het voor de lange autorit voorbij is. Poep is ook al niet echt vaste substantie. Vijf keer per ag is geen uizondering. Zielig....

13. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lieke proficiat, las het net eerst al op hyves dat het nu officieel is en je bent aangenomen bij je nieuwe job!
    Leuk (en stoer) die babybanz bij Leander...laat zonnetje maar komen!
    Ongesteldheid...hier ook nog niet zoals het voor de tijd was hoor....zit nu weer op ongi te wachten. Ik wist sowieso wel dat ik niet meer aan de pil wilde...heb hem toen zolang geslikt en voelde me echt een ander mens toen ik hem niet meer slikte (in positieve zin). Het kan iig wel veranderen na een bevalling. Kan me trouwens wel voorstellen Natasja dat je dacht dat die langer weg zou blijven omdat je bv geeft. Zo heb ik slechts 3 weken bv proberen te geven, maar werd ongi zo'n 10 weken na de bevalling.
    Lenneke vermoeiende drukke tijd achter de rug..niet zo raar dat je dan sneller emo bent. Dan laat je dat soort dingen ook meer toe. Net hetzelfde dat mensen nog wel eens denken...je hebt nu toch een kind...wat zeur je nou. Dat is moeilijk. Ik kan me zo wel voorstellen dat evt meiden die nog in de MMM zitten en zelf nog geen wondertje hebben dat zo voelen hoor (had ik toen ook wel eens). Maar sommige mensen (niet de mensen van de MMM, want die kennen het) snappen niet wat voor een impact het op je leven heeft (gehad). Als je idd eenmaal een wondertje in je armen hebt dan voel je je gelukzalig, maar je voelt ook zo goed de pijn van je mede MMM-ers die nog niet zover zijn....en die gun je het toch het meest!!
    Super dat je volgende week een proefles mag gaan geven...hopelijk jij binnenkort ook nieuwe job!
    Die spiekerbox (is idd een spijkerbroek), is bij mij dus hetzelfde....ik zocht er al een hele tijd naar, maar kon dus telkens niets vinden. Die ik nu heb is ook weer zo'n broek die ik helemaal afdraag, hij zit echt heeeeeeeeerlijk.
    Succes voor je mannetje.....jemig..150 km..aardig stukkie (hij moet geloof ik ook door Groesbeek heen dan ofniet?...misschien zelfs nog wel dichter hier in de buurt, maar ken het parcours niet).
    Nancy was heerlijk weer om ff stuk te lopen (tenminste hier in Brabant wel). Hopelijk dat de therapeut het voor mekaar krijgt om je nekspieren wat meer te ontspannen.
    Lydia jaaaaaaa, Naomi gaat voor beeb van de maand mei (mijn stem heb je alvast!). Zag idd ook dat Ruben er niet meer bij stond..hoe kan dat nou?
    Wat een gedoe met die sollicitatie....zit je maar te wachten in spanning...je geduld wordt weer eens op de proef gesteld, maar goed dat je ff gebeld hebt hoe het zit.
    Elmo ga het niet met je hebben over iets op 4 wielen (die zitten er toch nog wel onder, he?!).
    Jij dus al druk met de hapjes, maar die Ruben is een grote clown..stiekemerd! Hier binnenkort ook maar proberen, maar verwacht zelfde taferelen zo'n beetje als bij jou...haha.
    Imani handen vol aan je meisje dus...hopelijk gaat het snel weer beter en is ze weer vertrouwde goedlachse meisje. En idd...als ze dan ff rustig is moet je ook weer aandacht hebben voor elkaar als partner...dusse...tot later.
    Hannah ook hier natuurlijk van harte proficiat met geboorte van Nieve! Weer een meisje in de walvisbeeb zee!!
    Femke lekker brutaal maar slim dat je gelijk ff bij KNO arts bent geweest (by the way dus nog erg leuk om te zien ook nog!!?), en dus met gerust hart op vakantie gestuurd.
    Hopelijk in dit geval dat het allemaal wat langer duurt voor de auto klaar is..duim met je mee. Wel prettig dat alles vergoedt wordt en je je no-claim blijft houden!
    Ow....BFC, heeft ook errug leuke dingetjes!
    Idd is vind ik nu het Oei ik groei boek leuker om specifiek speelgoed aan te bieden...niet te veel maar echt meer gericht op wat hij zou kunnen.
    Hier ook de laatste dagen een mannetje wat echt bijna elke luier wel volgescheten heeft. Gelukkig zien ze billetjes er nog redelijk netjes uit, maar smeer ook al wel braaf met sudocreme nu.

Ben gisteren nog een keer met vriendin wezen stadten. Had laatst al 2 shirtjes gekocht en gisteren nog een polootje en 2 t-shirtjes. Verder ook een sweatvest wat ik van de zomer ga gebruiken als jasje. Wilde Arthur zelf laten kiezen tussen 2, hij keek telkens naar degenen met blauwe details ipv naar de groene......heb toch maar de groene gekozen omdat ik die leuker vond...haha, nu kan het nog, he?!
    Verder nog wat extra rompertjes en heb ook nog bobux schoentjes besteld (bruine met een helicoptertje erop). Waarschijnlijk kan ik ze volgende week ophalen.
    Oja..en een leuk cdtje van Dirk Scheele en Dikkie Dik (incl. boekje). Ik ben hier helemaal lijp van Dikkie Dik....dus zo af en toe collectie weer eens uitbreiden.
    Okee...ga er weer vandoor. Vriendlief is met onze oude kat naar dierenarts (jaartje of 14-15) hij heeft vanmorgen veel gespuugd en oogt erg sloom: niet willen eten en nauwelijks gedronken..dus hoop dat hij bij arts een flinke vit. boost krijgt en hij nog een aantal jaartjes bij ons blijft.
    Verder vanmiddag nog naar 'alternatieve' opa en oma van Tuur (zijn oom en tante van mijn vriend, zijn beide ouders leven niet meer, maar dit zijn zijn surrogaatouders), daar Selamatan...dus lekker eten. En niet te laat terug naar huis, wil nog even oogjes dicht doen voor ik de nacht in ga.

Ga snel het kadootje nog inpakken....toedels en tot later, Erna.

14. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Heb je de foto's van Tim ook al op hyves gezien? (prinses riekt naar plekje nummer 3). Hahahaha!

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Even kijken of ik kan antwoorden. flip is aan de wandel met Tim, maar zal zo wel terugkomen voor de fles. Die zal ik dan uiteraard moeten geven, omdat ik al een hele tijd weg ben geweest.

Emoties: Stuitte ik tijdens het lange proberen al op onbegrip. Gisteren brak helemaal mijn klomp. Schoonmoeder is volledig op de hoogte van de problemen die we hebben gehad om zwanger te raken. Maar volgens mij is er sprake van struisvogelpolitiek. Gisteren gaf ze de opmerking: Dan neem je er toch snel een tweede achteraan. :confused: Ik zei toen, ten eerste neem je ze niet en ten tweede gaat het vast niet snel. Ik was echt shocked. Toen zegt ze ook nog, de tweede gaat vaak sneller dan de eerste. Ja, duh.....snapt ze het niet of wil ze het niet snappen.

Lydia, ik ga ook stemmen voor Naomi.

Femke, goed van je dat je bij de KNO naar binnen bent gestapt. Ik geloof niet dat ik dat gedurfd zou hebben. Maar je was in ieder geval snel aan de beurt en dat ook nog mooi voor de vakantie. Toch wel een geruststelling dat er niets aan de hand is, hopen dat dit zo blijft. De tijd zal het leren.
    Leuk dat je een nieuwe spiekerbokse hebt gescoord. Grappig he, zo'n minikontje.
    Alvast veel plezier gewenst op vakantie. In jullie geval hoop ik dat het nog twee weekjes duurt, voordat de auto klaar is. Ik gun jullie wel, dat je met een supersonische bak op vakantie mag.

Aldonza, Wie is Dirk Scheele? Nog nooit van gehoord.
    Hahaha, grappig dat je toch zelf nog de keuze hebt gemaakt voor Arthur. Ik denk dat het hem nu nog niet uitmaakt. Over een jaar of twee zou er misschien een driftbui ontstaan, maar dat zie je dan wel weer.
    Sterkte met de kat! Het is toch een gezinslid geworden. Tenminste dat is hier wel zo.

Marlene, hahaha die strontbom kleurde vast mooi bij zijn haar! ;)

Imani, ik hoop dat Charlotte vandaag beter gehumeurd is. Laat het sprongetje, de tandjes, verkoudheid of wat het dan ook is, maar snel voorbij zijn.

Elmo, lastig zeg, dat hij die potjes nog niet lust. Of maak je het zelf? Anders is dat misschien een idee. Ik vind die potjes ook altijd vreselijk ruiken.

Hier een hele fijne ochtend gehad. Een mooie bruidsjurk en daarna nog even een broodje gescoord. Ik heb nog een kouseband voor mijn vriendin gekocht (terwijl ze erbij was). Of eigenlijk heet zij hem gekocht en heb ik haar het geld gegeven. De winkel had geen pinautomaat, en ik had natuurlijk weer geen geld in mijn portomonnee. Niet handig dus. Maar we hebben er hard om moeten lachen.

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Mijn dokter zei dat als je een spiraal liet zetten hij minimaal 2 jaar moest blijven zitten.

Kiesje voor Marin Wellicht?

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @Erna fijne dag!
    Leuk he die liedjes van Dirk scheele!

@Prinses, lekker he die mensen die er zo makkelijk over denken.
    Leuk dat je een kouseband aan je vriendin gekocht hebt.

Hier een luie dag, eerst heel lang in bed geluierd met zijn 3en, Dean ging slapen, dus papa en mama lekker samen onder douche. Boodschappies gehaald en nu even lekker op de bank.
    Ik ga wel even een cake bakken, lekkerrrrr en achter psp iets moois knutselen.

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    o, Natas. Heerlijk om iets te bakken. Ik doe het expres niet, omdat ik dan ook alles op moet (=wil) eten.

Hier vandaag een flessengate. Ik had een fles klaargemaakt voor Tim en even op de tafel gezet. Trap op, Tim zijn luier even verschonen, trap af, voedingskussen op de bank, Tim neer nestelen, fles pakken, spuugdoekje neerleggen, fles geven, ondertussen kletsen met papa, na 1 min, heeft hij de fles al leeg. Ik denk: jeetje dat is snel, dat kan toch niet. Om er vervolgens achter te komen dat het truitje van Tim wel erg nat is, het voedingskussen helemaal nat is, mijn broek doorweekt, zelfs mijn onderbroek nat is, de bank vlekken vertoont. Mmmm, volgende keer de dop aandraaien. Hahaha, domme doos! :oops:

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    whahahah ow jee prinses toch!

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat hebben jullie veel geschreven zeg....pfff lange stukken!

Ik ga mijn best doen.

Baby van de maand:
    Per ongeluk had ik sommige beebs ten onrechte verwijderd...dus uit coulance Ruben ook verwijderd. Vond het anders zo raar staan.

Dirk Scheele, erg leuk!
    Wij draaiden deze vaak op de groep (verstandelijk gehandicapten). Net als Klein Orkest etc.
    Leuk leuk leuk!
    Heb hier ook al veel kindercd'tjes liggen! Ik vind het geweldig! Ruben ook gelukkig.

Femke,
    Ik ga je missen zeg!
    Tuurlijk hou ik je op de hoogte!

Lenneke,
    Heb volgens mij wat dingen gemist in mijn reactie naar jou, sorry!
    Ik hoop dat het weer wat beter gaat bij jullie!

Prinses,
    Leuk he, trouwjurken shoppen!
    Heel emo! Leuk zeg, dat cadeautje! Kunnen ze aan je denken na het feest :-D

Ik ga ook ff gauw verzenden!

Deel Deze Pagina