Hahaha, nou ik ga nergens van uit. Ik zal straks zijn mondje even controleren. Waar moet ik dan zoeken? Welke tandjes komen het eerst?
hallo mama's. hoe gaat het hier zo? alles goed met de mama's en de kindertjes? hier gaat het prima. Esmee kwijlt enorm en bijt het liefst over al op, voor al op mama's vinger , maar tot op heden nog erg weinig te zien, af en toe denk ik wat te zien en later is er niks meer te zien, op sommige stukken van de kaak is het dat wat witter maar dat trekt dan weer bij. Leander gefeliciteerd je bent alweer 5 maanden groetjes sonja
Zo meiden ik ga ff in 2 schermpjes zitten zo kan ik jullie beter af gaan. Elmo Nieuwe outfit en nog meer plannen om deze uit te gaan breiden helemaal lekker toch. Hoe is het met Ruben zijn gezicht? Ja jouw grote zomerjasje hoeft ook niet meer hahaha, kan inderdaad doorgeschoven worden. Hier heb ik hem bij de rest van de zw-kleding gestopt. Misschien mag ik hem ooit weer aan. Ruben vandaag beter gemutst ? Spannend hoor je interview. Heb Leander ook net weer in bed gebonjoerd hahha. Aldonza Ben je weer opgeknapt nav je niet lekker zijn in je nachtdiensten? ElviraR Weer 3 de geworden op het paard, heel erg goed hoor. Rijd je eigenlijk dressuur? Succes zonder de cerazette hoop dat je niet lang meer vloeid. Ben benieuwd of je toch weer spontaan zwanger gaat raken hoor. Ondanks dat de kans er weinig tot niet is , is Tiago er ook gekomen. Hopelijk krijg je, je libido weer terug. Hopelijk ikke ook hahaha. Lama`s ben ik niet echt fan van. Lydia Heb je vandaag nog post gehad? Druk met de cursussen, vind deze altijd nog vermoeider dan werken. Alhoewel BHV vind ik altijd erg leuk. Nancy Gezellig in jouw tuin hahahaha. Die kikker is banger voor jou dan jij voor hem. Hier sta ik ook vaak te koken met Leander naast mij in de kinderstoel. Hij vind dat erg leuk om mij zo bezig te zien. Heerlijk die pampers in de reclame ik aas ook al op 3 pakken halen en 2 betalen maar zie ze alleen voor 26 euries 3 pakken nou dat vind ik te weinig schelen. Heb nu etos huismerk dit gaat ook wel goed, voor de nacht heb ik vaker de pampers aan. Natasja Dat klinkt als een niet meer willen overdoen nachtje. Half 5 pas een slapende kind wat zul je moe zijn vandaag. Heeft Rick er wel beetje doorheen geslapen? Die moest vandaag gewoon werken weer. Alhoewel mama zijn is ook hard werken hoor. Femke Nu is het echt aftellen voor je vakantie echt supers. Nog een beetje op de hoogte van de huidige temperaturen.? Leuk die banz ben beniewd hoor. Fijn dat Marin weer helemaal nagekeken is door een oorarts. Een brutaal mens heeft de halve wereld en jij kan met een gerust hart op vakantie gaan. Alvast heel veel plezier. Autogate ? Lenneke DE babybanz bij prenatal was 17 euro. Tis dat ik die bon probeerde te wisselen anders vond ik hem wel erg prijzig, maar ja als hij strakjes heerlijk op vakantie geen zonnetje in zijn ogen heeft dan is het wel prettiger. Mijn bedoeling is er een stoere pet bij te regelen. Deze banz is van grijs legerprint en ik wil daar dan een grijze legerprint pet bij proberen te zoeken lijkt mij superstoer. Arme vakantie centen he , deze gaan bij mij ook op aan de WOZ. Gelukkig heb ik een niet al te dure zomer vakantie dus kan het wel missen dan. Gelukkig komen dan de belastingcenten er ook nog achter aan. Vakantieplannen klinken goed, ik ga straks ook aftellen naar 2 Juni. Nicky aan de broodkorsten grote meid al hoor. Prinses Is de rust al weer een beetje gekeerd tussen jou en je moeder? Hier ook een mannetje wat lekker kwijlt en slijmt maar geen tandjes en of harde plekjes te zien. Heb je nog gecheckt ? Hoe lang heb je nog verlof? Wat waren ook al weer je plannen na je verlof? Ben het beetje kwijt hoe je werken gaat enz. Sonja Weer terug van weggeweest ? Ja supers he , Leander al weer 5 maanden vandaag. Esmee nog geen tandjes dus , wie weet komen ze snel. Hoe is het verder bij je .? ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO nu mijself ff doen. Ook vandaag bij de gastouder was Leander uit zijn hum. Meer gehuild dan anders en ook thuis huilende. Dacht eerst moe hij had om 14.30 nog fles gehad van 230 CC. En het was pas 16.30 , uiteindelijk heb ik een half potje bruine bonen met appeltjes gegeven en bij de laatste hapjes weer huilen. Toen heb ik een fles van 60 CC gemaakt en deze dronk meneer op en was nog niet voldaan , weer 60 CC gemaakt en deze weer opgedronken. Tegen 19.00 weer miemelen en moe, dus heb papfles gemaakt van 150 en deze ging op 80 CC na op. Ik moet echt zoeken naar een goed eet drink ritme bij hem. Hij schiet daarin opeens met sprongen omhoog zeg niet bij te houden. Draaide 2 weken geleden zijn mond nog weg voor een lepel. Morgen maar weer even proberen hoe of wat. Ws zal ik tussen 11.00 en 14.00 fruit op menu erbij zetten met een liga of zo gekruimeld. Hopelijk is hij dan tevredener want zo ken ik hem echt niet zoals gisteren en vandaag. Nuvaring Ik ben ook al vanaf vorige week woensdag aan vloeien enkel en alleen door een keer pil vergeten. Dacht door die ring te zetten dat het dan wel ophield. Nu moet deze 3 weken blijven zitten, voel er niets van tot nu toe. Werken, Kreeg vandaag nog een leuke opmerking van een soort interim manager dat ze vond dat ik een aanwinst was voor de afdeling. Was erg leuk om dit te horen , voelt als gewaardeerd. Heb het vandaag erg naar mijn zin gehad met werken. Nu weer 3 dagen vrij , en dan weekende werken. Liek
He Lieke, Dat klinkt zeker goed zeg, op je werk! Fijn dat je gewaardeerd wordt! Die bonnen van bijv. de grote P komen altijd wel op he :-D Ja, heel spannend de plaatsing van het interview! Er komt denk ik ook een foto'tje bij.......*spannend!* Ik hou jullie op de hoogte De auto is weer terug sinds vanmiddag! De rekening moet nog komen.....maar we hebben besloten ons daar niet over op te winden :-D Sonja, Ik heb gelezen dat het witte wat je op het kaakje kan zien, niet per se een tandje hoeft te zijn. (Talg) kliertjes zouden ook vaak het "tandjes" idee oproepen. Succes met de natte shirtjes! Natas, Vanacht een beter nachtje hoop ik! Ben ook wel benieuwd hoe brak Rick vanmorgen wakker werd Hier: De Bengels hadden het idee dat Ruben een beetje bij moest slapen, gek he, na al die dagen slecht slapen! Hij was heel lief en goed gemutst (thuis ook echt wel) en heeft dus lekker getukt! Na de fles van 7.15 uur thuis kwam hij daar pas om 12.20 uur! Die was dus echt kapot! De bloemkool was wederom niet zo'n succes...de arme knul! Morgen ga ik op bonen + appeltjes jacht! Eerst krijgt hij lekker fruit! Nog een interview aanbod, maar dan voor mijn moeder! Ik heb meegewerkt aan het boek "open zenuw" en naar aanleiding daarvan wil ze graag mijn moeder interviewen, voor het blad OOK. Heel erg leuk, vond ik.... Mijn moeder heeft toegezegd! Whoehoeeee Ik hou jullie wederop op de hoogte :-D
nee Esmee heeft nog geen tandjes, heb wel vaak van nou ze zullen wel komen , maar het is tot nu toe alleen maar schijn met al dat gekwijl en gebijt, wie weet komen ze wel binnen kort. heb vorige week een aardbei voor haar gekocht, is net zo iets als een bijtring maar dan in de vorm van een aardbei. verder gaat het hier uitstekend. ze groeid erg hard op. ze wil nu alles tegelijk gaan doen, ze wil zitten,op haar buik draaien (erg handig met luiers verschonen ,niet dus) afgelopen donderdag hebben we de kinderwagen omgebouwd, ze lag klem in de bak, dat is wel iets heel intressants, ze kijkt haar ogen uit. alleen die stomme parasol wil niet erg blijven zitten nu de wagen een wandel wagen is geworden, had hem al aan het voetensteuntje gedaan maar dan kiepert die nog om, het is wel vreem nu ze zo zit in de wandel wagen want kan haar nu niet meer zien. ander halve week geleden is me vriendin bevallen. ze belde om kwart over 4 snachts ik had al welke gek beld er om die tijd. ze is in de zelfde verloskamer bevallen, ook met de zelfde gyn die ik ook had en ook met de vacuum pomp, toen ze dat zei voelde ik het gelijk weer. (haar zoon is 2 maanden tevroeg geboren) heb al gezegt de volgende die een aan een kindje begint te denken moet maar een meisje maken, Esmee zit tussen de knullen. Elmo: het komt en gaat die witte plekjes wie weet is het wel wat jij verteld. vroeg het ook al aan me schoonzusje die zei al zo zie je niks en opeens zit er een puntje. we zien wel wanneer de 1ste tand komt. shirtjes worden idd erg nat met al dat gekwijl
@Liek, dat is mooi dat je zulke leuke complimentjes krijgt! Zo heb je wel lekker zin in je werk! Blij te horen! En die Leander lekker aan de smikkel! @Elmo, ventje zit dus weer wat beter in zijn velletje? Wat gaaf je moeder ook al geintervieuwd! jullie worden nog beroemd! @Nancy.. hahahaha die kikker! @SOnja, grote meid dus al! Mooi. pffff ik word een beetje grrr hier! Kind is bijna de hele dag al wakker en veelal miepelend... Niks is goed..wil alleen maar eten de hele tijd.. Ik had rick vannacht om 3 uur wakker gemaakt want ik was zo gaar als de pest.. hij heeft toen luiertje gedaan en even met Dean gezeten. Daarna Dean maar in bed genomen omdat papa echt moest slapen. Hij ziet er nog redelijk happy uit hoor! hahahahah
Sonja, Hier ook de wandelwagenbak vervangen voor de buggyinzet. Ik kan hem dus ook niet zien maar vind het niet echt een heel nadeel. Hij kijk lekker naar voren en vind het prima. Parasol , wilde ik ook nog kopen maar heb al vaker gehoord dat dit een crime schijnt te zijn op de wagen net zoals jij het beschrijft. Grappig dat je vriendin ook bevallen is net zoals jij , zelfde kamer, gyn en vacuum. Elmo, dat is inderdaad lang slapen voor Ruben. En ja die bonnen zijn geen probleem om bij P te besteden. En ik ben ook blij dat ik gewaardeerd wordt op mijn nieuwe werk. Had ik echt wel ff nodig na al die ongeinen. Voel mij vanaf begin zwangerschap al niet meer prettig op mijn oude werk heb altijd maar gevoel gehad dat ik de dingen maar zelf moest uitzoeken. Succes met bruine bonen en appeltjes jacht Ik grijp elke keer bloemkool mis . Liek
Hoi mama´s, Zo eindelijk een dagje rust. Wat een dagen zeg ben dat niet gewend hele dagen zitten. Maar goed ben weer geslaagd voor mijn bhv en mag weer reanimeren. Vandaag de eerste les dag gehad van de agressietraining. Best wel interesant maar als ik bij de bewoners moet gaan doen als ze agressief zijn wat hij zegt dan hebben we heel veel fracturen bij de mensen. Maar dat zal wel loslopen. Lieke, Heerlijk zo´n complimeten toch, daar groei je van roep ik altijd! Nog steeds niks bij de post, zijn erg traag hier de post. Iets wat mijn schoonvader 3 jaar geleden op de bus heeft gedaan moet nog komen. Laura, autotje weer klaar dus, die rekening tja wat moet je ermee. Helaas gewoon betalen denk ik. Lenneke, hoe is je proefles bevallen en wanneer hoor je meer? Erna, Hoe ist meid? Femke, je zal wel druk zijn met de voorbereiding van je vacantie. Nog een paar dagen en dan viva la france... Gaan jullie vroeg rijden? Prinses, ben het van jou even kwijt. Erg he? Maar alles goed met jou, flip en tim? Natas, Misschien dan dean een regeldag heeft? Komt geloof ik voor rond 6 weken, maar pin me er niet op vast. Naomi gaat lekker. Waren we van het wakker maken voor de laatste fles af dachten we, we moeten haar dus nu nog steeds wakker maken voor de laatste fles. Tussen 6 en 7 krijgt ze de fles en dan valt ze als een blok in slaap. Ze komt zelf nl om de 5 uur en soms wil ze dan nog niet eens meteen de fles. En aangezien ze het nog wel nodig heeft maken we haar maar wakker. De potjes van 6 maanden gaan goed althans het fruit. Groente gaan we morgen proberen. Ben erg benieuwd. Morgen lekker een mama dag, ga lekker genieten. En morgen komt de nieuwe wasmaschine. Joepie 1600 toeren dus volgens mij komt de was er praktisch droog uit. We zullen zien. Liefs Lyd
Eerst even afreageren. Ik ben voor het eerst, iets aan het naaien met de naaimachine. Zaterdag heb ik personeelsfeest en daar ben ik iets voor in elkaar aan het flansen. Zoals ik al had verwacht, gaat het niet helemaal zoals ik wil. De draad vliegt de hele tijd uit de naald en ook snap ik de ballen van mouwen. Ik word overigens sjeik. Ik ga morgen wel weer verder, maar ben echt helemaal opgefokt. En vriendlief vind het ook nog leuk om me te plagen. Ik had bijna de laptop door de kamer geflikkerd. Ik ga zo op iedereen reageren!
Sonja, dus bij jou nog geen tandjes in beeld. Fijn dat het zo goed gaat met Esmee. Mooie foto trouwens! Lieke, leuke opmerking van de manager. Dat geeft weer een boost! Leuk hoor, geniet er maar van. Lastig dat Leander zo uit zijn hum is. Gefeliciteerd met zijn vermaanddag! Ik zal gelijk even antwoord geven op je vragen: * Is de rust al weer een beetje gekeerd tussen jou en je moeder? Ja, alles weer uitgesproken. * Hier ook een mannetje wat lekker kwijlt en slijmt maar geen tandjes en of harde plekjes te zien.Heb je nog gecheckt ? Volgens mij nog niets te zien. * Hoe lang heb je nog verlof? Nog 1 week verlof en dan nog twee weken vakantie. Dus in totaal nog 3 weken. * Wat waren ook al weer je plannen na je verlof? Na mijn verlof, werk ik 3 dagen in de week. Maandag, dinsdag en donderdag. Vriend is op dinsdag vrij. Oma komt 2 dagen oppassen. Elmo, Leuk dat je moeder ook een interview gaat geven. Jullie zijn wel in beeld. Toch fijn dat zoveel ellende, ook nog iets leuks kan brengen (hahaha, Ruben is er natuurlijk het allerleukste van). Natas, ik denk toch dat het een sprongetje is of een regeldag. Ik hoop dat je vannacht je nachtrust wel krijgt. Parasol. Ik heb een parasol gekocht van Hema. Universeel. Ik mag hem niet meer gebruiken van Flip, omdat hij de wagen beschadigd (de stang dus). Toch vind ik de parasolletjes van Bugaboo te duur (40 euro ) Lydia. Grappig dat je blij kan zijn met een nieuwe wasmachine. Vroeger kon ik me dat echt niet voorstellen. hahaha, nu wel! Met Tim, Flip en mij, gaat het supergoed. Het is alweer bijna flestijd. De tijd vliegt echt om. Soms heb ik wel iets meer behoefte aan tijd voor mezelf. Gewoon even niets doen. Hahaha, ik zal er maar aan moeten wennen, dat het de komende 20 jaar, ietsjes minder is met de vrije tijd. Over 3 weken ook nog werken. Volgens mij hou ik dan helemaal niets meer over.
Zo, bijgelezen. Hou het kort, want moet nog ff voeden en dan naar bed; ben moe (ja alweer ) Leander; gefeli met je 5 mnd knul! Natas; misschien regeldag(en) Gaat vanaf nu misschien meer drinken en moet dus even zorgen dat mama ook genoeg melk daarvoor gaat produceren (heeft Tiago ook gehad). Elmo; auto eindelijk weer terug! Goed dat jullie afgesproken hebben niet te gaan opwinden. Fijn dat Ruben weer goed gemutst was vandaag. Ben nu al benieuwd wat hij van de bruine bonen met appeltjes gaat vinden! Liek; wat fijn zeg, dat je meteen zo gewaardeerd wordt op je werk! Leander dus ook ff vreetmonster momenteel haha Hij is ook weer een maandje ouder he Lydia; gefeli met je BHV! Geniet van je mamadag en nieuwe wasmachine! Lenneke; stoer dat Nicky al een broodkorst weggewerkt krijgt! Vakantieplannen klinken leuk; gezellig om met een paar stellen te gaan lijkt me. Ben benieuwd of de slaap-eet schema's een beetje op elkaar lijken... Ben het verder weer kwijt..... Hier niet zo veel te melden. -vloei nog steeds... -Tiago was vandaag weer heerlijk gemutst en kletst de oren van je hoofd -oh ja; Tiago heeft vandaag zelf zijn fles vastgehouden en helemaal leeggedronken terwijl wij aan't eten waren! Ben hele,aal trots op 'm. Het zag zo schattig uit he! Dat was het....Trusten!
Prinses; haha had je wel eens willen zien met die naaimachine Fijn dat het zo goed gaat met je gezinnetje. En ja, tijd kom ik ook regelmatig tekort Elmo; oh ja, ik ben natuurlijk ook erg nieuwsgierig naar je intervieuw. Dus tijdig melden dat ik de Viva moet gaan scoren
ik kom vanmiddag even reageren. Ik moet zo naar de psycholoog voor het afsluitende gesprek. Gister Dean om 20:00 aan de borst.. hij viel uiteindelijk om 21:15 in slaap. En geslapen heeft hij.. tot 01:45 uur! eerste keer zolang zonder eten! Alleen mama kon niet slapen, helemaal over de vermoeidheid heen.. had dus pas 2 uurtjes geslapen toen de kleine zich weer melde.. en weer niet ging slapen erna.. pffff om half 4 was hij eindelijk weer in slaap. Nou ja.. hoort er allemaal bij.. Krijg steeds meer respect voor Lyd! (dat had ik toch al) Tot later
Hee lau, heb je al eens geprobeerd om Ruben in een havermoutbad te doen? Helpt bij waterpokken heel goed tegen de jeuk. misschien helpt het nu ook wel. Als je meer weil weten over het hoe en wat hoor ik het wel. Wat die auto van jou betreft: zal ik het logeerbed maar klaar houden totdat je een nieuwe hebt? Schoonmoeders: hier gaat het eigenlijk best wel weer goed nu ze haar plaats weet... bambi-gate: onze auto kan vandaag weer opehaald worden. Toch wel blij me ehoor. Weet ik tenminste hoeveel ik straks moet inpakken. nancy: vraag ook eens naar een warmtepakking. Zag dat ze ook bij Kruitvat(?) in de aanbieding waren. is perfect voor zeer nekje en bovenste deel van de rug. Macro is beslist niet altijd de goedkoopste ook allijkt dat vaak wel zo. Blijf telkens maar weer wachten op de etos aanbieding. heb Marin nu een DA om maar dat zit ook best goed moet ik zeggen. Volgende keer kikkertje wel ff zoenen. Voor hetzelfde geld komt er een rijke prins voor Senna uit! Sprongetjes:niet alles is aan een sprongetje te relateren hoor. Anders was de diarree van Marin ook door een sprongetje zijn want ze is per slot van rekening 8,5 maand. Begin bijna net zo'n fobie voor het woord sprongetje te krijgen als Lau met leukies. Lenneke: geweldig leuk dat jullie in dat huisje kunnen. heb er zo'n zin in! Marin haar difraxbanz koste 12,95 Zonnecreme: bij het cb zeiden ze minimaal factor 30. Rode kindjes dus 50 . Het hoefde niet perse kindercreme te zijn. Als je eerst maar ff op een plekje test om te kijken of ze er tegen kunnen. (dus niet zoals met Lau haar beukennootje) Ik heb zelf de ambresolaire kids factor 30 voor marin. Is niet zo vet. Zwitsal vlekt erg op de kleren! Leander: gefeliciteerd met je vermaanddag! Nicky: ook al weer een maand ouder. Gefeliciflappert! Prinses: marin heeft tussen tand 2 en 3 zo'n vijf maanden gekwijld! Maar de eerste 2 waren er al met 3 maanden. Nu eerst posten, meisje in bed slingeren, onder gemalen water staan, spulletjes pakken. Later meer
Natasja, Succes met je gesprek, hopelijk komt Dean ook weer in rustiger vaarwater terecht. Femke, Fijn dat de auto weer terug is. Oei, Dan kan ik voor Leander dus factor 50 halen. Gaan in najaar naar Spanje toe dus is heel hard nodig voor deze rode jongen. Wacht je op de Etos pamper aanbieding? of de etos eigenmerk aanbieding.? Leander heeft nu overdag Etos luiers deze bevallen ook prima. Voordeel van de pampers ervaar ik alleen dat het zacht blijft door de gel. Andere luiers worden wat stijfer naarmate ze vollopen. en een goede strondbom daar is geen enkele luier tegen bestand. vond de Etos wel voordeligste aandoen met 56 stuks voor 8 euries. ElviraR , jammer dat je nog steeds vloeit, ik vloei ook al bijna een week nu ben er echt flauw van. Leuk dat Tiago zelf zijn flesje leegdronk. Leander, dronk vanmorgen om 7.00 180 CC papfles. Liet 60 CC staan. Om 10.00 begon hij al weer te huilen en gaf ik hem 230 CC en deze ging schoonleeg ( alleen melk ) Nu hopelijk tot een uur of 13.00 volhouden en dan ga ik liga met fruithapje geven. en probeer dan wat diksap. Zo kan ik de 3 de fles rekken tot 15.00. Dan kan ik rond 17.30 warme hapje te geven en dan als laatste rond 19.30 een fles met wat pap er in. Hopelijk is dit het schema voor hem. Lijkt het wat? Liek