Prinses, gewoon bij een foto winkel. Hema bij ons levert niet zulke mooie foto´s. En we hebben een keer een aantal foto´s niet gekregen en noem maar op dus voor ons geen hema meer. Maar voor bijna 600 foto´s vind ik het wel mee vallen. En het is een gewone maat. Maar wel glans. Liefs
@femke whahahahahah geweldig! @Lieke, wat lief! @Prinses, ben nou wel benieuwd wat je genaaid hebt! (eeeuh ) @Lyd, lekker berg fotos! dat word plakken! @Erna, fijn dat je een beetje bent opgeknapt! whahaha en dat van te veel en te weinig slapen herken ik wel! even weer terug lezen .. want ben het kwijt.
Nu even serieus. Ik word een sjeik. Dat is iemand, die zo'n lange jurk aan heeft. Die jurk heb ik gepoogd te maken. Vanavond ga ik voor jurk nummer 2. Ghehehehe!
Als ik mijn outfit klaar heb, zet ik wel een foto op hyves. Ik heb nog niet alles compleet. Moet namelijk nog een baard scoren.
Iedere avond als we Tim in bed leggen, begint hij te huilen (nog voordat we weg zijn). Ik vind dit altijd zo moeilijk. Iemand enig idee hoe dit kan? Meestal is hij na een kwartiertje huilen wel stil, maar het is zo naar welterusten zeggen.
Dank voor de complimenten meiden. Prinsess, hier is het ook vaak huilen hoor als Leander in bed wordt gelegt. Vind het altijd zielig maar sommige baby`s hebben het nodig om in slaap te komen. Meestal is het met 10 minuten dan ook wel over. Liek
Blonde Nollie...ja ....wel apart ja... ! Lieke............aaaaaaaaah, wat een heerlijk jong is het ook. Zo leuk hoe hij je nadoet! Prinses ben wel heeeeeeeeeel benieuwd naar het eindresultaat (incl. baard natuurlijk). Wil je evt ook mijn hyves dinnetje zijn (als je wilt mag je me je hyves pb-en). Wordt het dus een Oosters feestje? Lydia sohee, dat zijn een hoop centjes, maar goed...ook een hoop foto's. Kan me voorstellen als je slechte ervaring hebt daar met de Hema dat je het wel ergens anders zoekt. Hier ook nog steeds iemand waarvan de foto's alleen op de pc staan. Wordt echt tijd nu....zelfs oma vraagt naar recente foto's (ze doet het nu met printjes vanaf de pc...dat is het nou eigenlijk ook niet. (vond trouwens jouw idee Prinses bij ander topic wel leuk...die kalender voor moederdag). En hier......Arthur heeft vanavond voor het eerst hapjes wortel op! Na de lepeltjes pap die we hadden geprobeerd had ik er eerlijk gezegd niet veel vertrouwen in, maar toch ging het helemaal niet slecht...moet wel heel duidelijk wennen, maar heb er wel vertrouwen in. Dus morgen en overmorgen staat er ook wortelhapje op het menu. Ik heb nog wel foto gemaakt maar moet even kijken hoe ik hem fatsoenlijk hier bij mijn berichtje kan plaatsen. Groetjes, Erna.
Ow Prinses vergeet ik helemaal op je vraag te reageren... Er is een tijd geweest dat Arthur dit ook deed..ik vond het echt vreselijk....maar veel kon ik er niet aan doen. Probeerde gewoon het ritme wel vast te houden, knuffelen, liedje zingen, speentje en aai over de bol. Uiteindelijk ging het huilen weer over.... Maar ik weet dat het soms heel moeilijk is, omdat ze dan echt heeeel zielig en soms zelfs hard kunnen huilen. Dikke knuf voor jullie....hou vol...gaat vanzelf weer over.
Hier goed nieuws, ik heb de baan gekregen! De proefles was heel erg leuk en de leerlingen ook! Ik zie mezelf er al helemaal rondlopen. Nu nog mijn baas en collega's inlichten. Het gezicht van mijn baas zou ik wel op de foto willen zetten, hij heeft echt geen idee van mijn sollies. Mijn collega's zullen wel heel erg schrikken denk ik en die zal ik ook wel erg missen. Lydia, jij al wijzer geworden van je sollie? Lieke, leuk filmpje! Natas, jammer dat Dean zo onrustig is met slapen. Hopelijk vind hij snel zijn ritme. Lang leve het verlof! Prinses, hier ook vaak even huilkwartiertje voor het slapengaan. Ik heb gelezen dat het voor die kleintjes een manier van verwerken van indrukken is. Voordat ze zich over kunnen geven aan de slaap. Ben ook benieuwd naar je jurken! Is het oosters bedrijfsfeest ofzo? Of een verkleedfeest? Nollie en blond, hahaha. Zou je wel veel ontkleuringsmiddel voor nodig hebben, dan hou je vast geen haar over! Laura, knap hoor dat jullie hebben besloten je niet druk te maken om de autorekening! Hier moet mijn auto nog voor de APK, zie nu al tegen de rekening op! Gaan jullie nog wel op auto-jacht het weekend? Erna, leuk Tuur aan de wortels! Hier hebben we bloemkool geintroduceerd vandaag. Op zich niet bijzonder, maar paps en mams lusten het allebei niet. Maar wil het meisje toch laten proeven. Zij lijkt het heerlijk te vinden! Zo even ontslagbrief typen, ghegheghe....