Lenneke super hoor! Van harte proficiat met je nieuwe job....leuke verandering. Per wanneer ga je daar dan beginnen?
Fem; hahaha je had weer heerlijke uitdrukkingen vandaag! Wat knap dat jullie erachter zijn gekomen dat darmpjes van slag waren door 8 mnd pap! Hoop dat je de billen nu weer steeds mooi afgedrukt ziet staan in de drollen Nog een paar daagjes tot jullie vakantie! Lekker hoor! Prinses; voor welke gelegenheid moet je je gaan verkleden (heb ik vast gemist ) Ben uiteraard ook heel benieuwd naar eindresultaat! Wat slapen betreft; Tiago had dit toch ook paar wkn geleden. Vreselijk vind ik dat ook! Ik heb net als Eva dezelfde rituelen als anders aangehouden en op een gegeven moment kon ik hem weer vrolijk wegleggen. Hij gaat nu weer lekker meteen slapen en glimlacht als ik wegga. Ben in het begin van dat huilen trouwens wel paar keer bij hem blijven zitten tot hij (bijna) sliep, omdat hij anders echt bleef krijsen. Suc6 met deze lastige periode! Natas; die Dean houdt jullie lekker aan de gang zeg....stoutert Hoop dat ie snel zijn fijne ritme weer te pakken heeft. Dit zijn gewoon echt lastige dagen (idd ook ik veel respect voor Lyd!) Ik raak altijd heel opgefokt van zo'n huilmomenten...Ff volhouden; gaat vanzelf weer over! (geef je trouwens 1 of 2 borsten per voeding?) Lyd; Fijn dat Naomi goed eet! Hoop dat de flesjes ook weer snel goed gaan. Komt vast wel weer. Ben benieuwd hoe je wasmasjien het doet! NICKY; 7 maanden alweer! Gefeli meis! Wat gaat de tijd toch snel! Liek; ik heb genoten van het filmpje van Leander! Super lief. En wat heb jij ook een lieve stem zeg! Leuk om eens te horen. Vrees dat ik me bij een meeting toch echt moet gaan schamen om mijn zachte G hahaha Eva; gelukkig is je buikie weer rustig. Kun je je echt beroerd van voelen he! Bleehhh idd eng zeg dat Arthur met hoofd onder dekens lag! Idd tijd voor slaapzak dus! Tiago is niet zo´n wirmelaar in bed gelukkig...Kruipt hooguit wat omhoog in bed, maar dat kan verder geen kwaad. Nancy, moest wel lachen om het kikkerkussen van Fem. Ga maar snel zoeken, zodat je de prins toch nog te voorschijn kunt laten komen Ben het verder weer even kwijt. Wordt steeds meer verliefd op mijn kleine muis. Hij is zo onwijs vrolijk vanaf ie wakker is! Brabbelt super veel, lacht heel vaak *zwijmel zwijmel* Verder nog steeds ongi...bah bah! Sorry voor mijn geklaag erover, maar wordt er echt strontgek van!
Lenneke, gefeliciteerd met je nieuwe baan en met Nicky haar vermaanddag. Ik ben nog niets wijzer, als er morgen nog niets bij de post zit dan maar weer eens bellen. Erna, leuke foto hoor. Lieke, grappig filpmje, Als ik zo doe bij Naomi zie ik haar denken spoor je wel mam? Ze heeft er geen idee van hoe gek haar moeder is. Nollie, Blond dat wil ik zien haha. Prinses, Een baard moet je niet scoren maar scheren dacht ik Laura, waar hang je uit? Of zijn jullie vandaag al op auto jacht geweest? Het weekend gaan we voor het eerst met naomi naar de camping. Ben erg benieuwd hoe ze dat gaat vinden. Morgen weer werken bah geen zin in. Komt vast omdat ik toch echt weg wil denk ik. Liefs Lyd
Eva, leuke en herkenbare foto Lenneke, SUPER zeg! Hartelijk gefeli met je nieuwe baan. Welk onderwijs ga je nu les geven en waar geef je nu les? Afscheid nemen van leuke collega´s vond ik ook minder, maar je krijgt er vast weer heel leuke collega´s voor terug!
Prinses, Naomi heeft het ook gehad dat huilen in bed. Maar ik liet haar huilen, ging na 10 min weer naar haar toe. Weer laten huilen en dan ging remon na 10 mi naar haar toe. Het kost tijd en geduld maar bij ons werkte het wel. Natas, ik denk dat dean toch in een sprong zit. En respect voor mij Wordt er verlegen van, zonder remon en jullie had ik het niet gered. Femke, Welke voeding ga je meenemen? Enig idee hoe je dit gaat oplossen, ga je de voeding mengen net als met de fles? ElviraR, Verliefd op Tiago? hoe kan dat nou? grinnik Liefs
Lyd, sjee da´s balen zeg, dat je inmiddels toch zo graag weg wil. Hoop dat je toch nog een beetje plezier houdt in je werk, is anders echt zwaar lijkt me. Dit weekend naar de camping...leuk hoor! Echt vakantiegevoel lijkt me! Ben benieuwd hoe het Naomi bevalt!
Joehoooooooooooooooooooooo. Lenneke Een dubbel feestje voor jou. En een vermaanddag en een nieuwe baan. Van harte feli hoor. Ben ff kwijt waarom je een nieuwe baan wilde eigenlijk.? ElviraR Niet schamen hoor om je zachte g. Ik vind mijzelf soms te Rotterdams gaan klinken. Moet er echt om denken haha. Leuk he steeds meer verliefd naarmate die kleine mensjes steeds meer en meer gaan doen. ENE bedankt voor de compliment aan mijn lieve stem.. Tis altijd zo raar om je eigen te horen. Kan mij voorstellen dat je gek van ongi wordt. Ik vloei ook al een week en daar ben ik al flauw van. Lydia Leuk naar de camping met Naomi, Ze voorspellen goed weer zei vriend dus lekker genieten. Heb je nu nog niets gehoord mbt je sollies duurt wel lang hoor. En ja hahaahah We doen inderdaad gek om die kinderen maar te vermaken. Stond vanavond tijdens het koken nog te dansen voor Leander die prompt begon te giechelen erom. Aldonza Leuk wortels zitten echt overal bij Arthur. Zo bont is het hier nog niet geweest. Het bleef onder de neus en erin.... Nollie Ook ff in da house. neee ik heb nog geen webcam. Hoe bevalt het jou combi werken en mama zijn? Wat is jouw ritme een beetje als je werken moet."? Liek
Meiden, ik heb mega-hoofdpijn, dus hou het even ego. Mijn outfit is klaar. Jippie! Het is voor een personeelsfeest. We hebben een moorddiner en iedereen heeft een personage gekregen. Ik ben dus een sjeik van 176 kilo. Verder zitten er allerlei nationaliteiten aan tafel. Het lijkt me wel grappig eigenlijk. Hier was het huilen ook met een kwartiertje over. Thx voor jullie antwoorden. Ik hoop dat het wel weer overgaat, want weggaan als Tim huilt, daar heb ik altijd moeite mee. Ik zag volgens mij twee vermaanddagen, gefeliciteerd! Lenneke, gefeliciteerd met je nieuwe job. Ik duik even in bad. Die hoofdpijn wordt alleen maar erger achter de computer.Ik heb echt te weinig gedronken vandaag. Eigen schuld, dikke bult (en natuurlijk ingespannen gezeten achter de naaimachine).
Weer even snel bijgelezen, sorry er is niet veel blijven hangen. Lieke, Net je filmpje bekeken, samen met manlief. En we zijn het er beide over eens, Leander is een lekker ding! Lenneken, Hoera, een nieuwe baan! Gefeliciteerd! Voor de rest ben ik het kwijt, maar ben dan ook doodop. Heb ook respect gekregen voor Lydia. Sinds een week is het meisje heel veel aan het huilen en niks is goed. Zelfs niet op schoot zitten of bij mama drinken. Gelukkig vertoonde ze hetzelfde gedrag op het KDV. Dus het ligt niet alleen aan mij. Waar het aan ligt, geen flauw idee. We zijn er nog steeds niet achter. Ondertussen ben ik zelf snipverkouden geworden. Heb het nog nooit zo erg gehad. Is er ook nog iets positiefs? Ja hoor. De nachten slaapt ze nog steeds goed door (moet ook wel als je overdag maar anderhalf uur bij elkaar slaapt) en ze is dol op groente en fruit. En ik weeg weer een halve kilo minder zwaar. Zo, dat was even een klaagzang van mijn kant. Hopelijk volgende keer betere berichten en minder ego.
Knuffie Imani! Zal duimen dat je meisje snel weer tevreden is. Wordt je idd niet vrolijk van zo...Komt vast snel goed! En TUURLIJK ligt het niet aan jezelf! Muts...
Goedemorgen, Hier een zieke Nollie, heb het buikgriep virus te pakken geloof ik...pfff! Indy heeft er geloof ik niet echt veel last van...maar die heeft weer te maken met het euvel wat tandjes doorkomen heet...verkouden, hoesten, oogjes wrijven, onrustig, hangerig...herkenbaar? Lenneke gefeliciteerd met je nieuwe baan en alsnog gefeliciteerd met de 7e vermaanddag alweer van Nicky! Erna wat een heerlijke foto...lekkerrrrrr hoor worteltjes! Als ik dat zo zie jeuken mijn handen echt al om Indy haar eerste groentepotje te geven.. Lieke...en ik maar wachten met mijn cam! Hihi....Combi werk en mama zijn gaat me wel goed af, heb zo nu en dan avonddienst en dan om het weekend nog mijn stiefdochter, maar al met al is alles goed te combineren. Ik ga nu weer wat proberen te eten, kijken of dit binnen blijft.... Liefs Nollie (heeft al Natural blond van L'Oreal in huis gehaald)
Nicky, Van harte met je 7 maanden meid! Leander, Van harte met je 5 maanden lekker ding! Femke: Dat is het gekke juist, hij lijkt helemaal geen jeuk te hebben. 1 plekje bij zijn borst, maar dat lijkt niet op eczeem. Dat lijkt meer op irritatie van natte shirts (maar hij kwijlt niet hoor.... ) Idd ja! Nollie blond Lieke, Geweldig filmpje! Wij proberen het spetteren een beetje af te leren en jij zit juist te spetteren! Whahahah... Natas, Ik hoop dat Dean zich weer gauw houdt aan jouw planning :-D Niks he, die onzekerheid! Lenneke, Super gefeliciteerd met je nieuwe job! Ik hoop dat je daar heel wat jaartjes plezier zult hebben! Erna, Heerlijke foto zeg! Lekker ventje die Arthur! Prinses, Ik vind dat we gewoon recht hebben op een foto van jou als Sjeik! Maarre...ik vind dat wel een super leuk idee voor een personeelsfeestje hoor! Wij gaan binnekort ook op pad met kantoor. Volgens mij zo'n survaivel-toestand! Ben benieuwd! FF opslaan
Thee, Hoe maak je dit klaar voor je uk? *ik dan blond?* Auto, We hebben besloten daar de tijd voor te nemen en niet overhaast een andere te kopen. Hij doet het nu immers weer ja. Zucht, gezeur is het wel natuurlijk! Groente/Fuit, Fruit vindt Ruben wel erg lekker! Potje gaat in 1x leeg. Dit is dus wel de moeite om vers te gaan maken. Iemand nog tips? Kleding, Gisteren weer een leuk shirtje en een zomerrokje gescoord! Blij blij blij! Euh....nou....zoveel bijzonders gebeurd hier dus niet Alle lieve mama's met de hangerige kids heel veel succes! Dat is zeker niet leuk zeg! Lydia is er al die maanden doorgekomen, dus jullie gaan je ook zeer zeker redden! Oh, mijn schurkje vraagt om een fles!
@Nicky Gefeliciteeerd 7 maandjes alweer! @Leander en jij alweer 5! @Erna aaaaaaaaaaaw wat een lieve foto! worteltjes snoet! @Lenneke, gefeliciteerd met je nieuwe baan! soms is het tijd voor wat anders! @Lyd, ooow lekker naar de camping! ik hoop dat het weer gezellig mee doet in het weekend! @Prinses, klinkt wel erg leuk zeg dat feest! super leuk idee! (als de organisatie iets op papier heeft staan erover hoor ik het graag!) @imani, oow balen ook een kindje helemaal uit balans! soms weet je even niet meer wat te doen. @Nollie, owwwjee! beterschappies! Naar die buikgriep! @Elvira, meestal geef ik 1 borst, maar soms ook 2. Ik bied de 2de wel altijd aan, maar vaak wil hij die niet erbij. ghehehe en verliefd zijn op de kleine muis... heerlijk toch? Nou halleluja.. hier weer een normale nacht! Om 20;45 ging ik Dean in bad doen. Daarn was hij heel even bij papa in slaap gevallen maar de trek overwon en om 21:45 lag hij tevreden aan de borst. Daarna heeft hij lekker geslapen tot 2;15! Hij werd daarna om 4;30 weer wakker voor een slokje en heeft daarna geslapen tot 9:30! yeeees! mama dus ook weer bij getankt. Hij ligt trouwens na de borst (2 dit keer) uitgeteld naast me op bed te dutten. Eens kijken of oma zin heeft in de prenatal! Mama mazzel dagen zijn begonnen! en ik heb nog steeds een bon!
Elmo, ik heb gisteren een halve liga door de banaan geprakt. Dit vond Leander heerlijk. Nollie beterschap. Natas heerlijk bijgetankt , have fun bij prenatal. Imani ook beterschap, en sterkte met alles. Nog even en dan ook heerlijk vakantie houden. hahaha waar ik ff snel voor online kwam. Ik was even boven bezig met kleertjes uitzoeken van Leander. Kwam ik even beneden kijken. Hij lag op zijn speelkleed, ligt meneer vrolijk zichzelf op zijn buik te vermaken. tijdens dit typen heeft meneer zich voor de 3 de keer al weer omgedraaid. Zodra ik probeer te filmen doet hij het niet. Ik wordt een beetje verlegen van jullie liefde voor Leander meiden. Maar jullie hebben ook heel lieve kindjes wilde dit toch ook even kwijt. We gaan straks op stap naar putte brabant met zijn 2. Op visite heb er zin in, dus snel verder voorbereiden. Liek psssssss en dat was al de vierde keer meneer heeft de smaak te pakken.
Whahahah Lieke! Jeetje, Leander gaat als een speer zeg! Qua lengte en qua ontwikkeling! Hij is groot en dat zal met dit soort dingen ook wel meehelpen denk ik? Camera paraat en filmen maar...whahaha Met fruithapje bedoelde ik als je het zelf maakt. We hebben wel eens een appel door de staafmixer laten pureren maar Ruben vond dit niet zo'n succes. Het was een Fuji dus die zijn meestal wel zoet toch? Potjes voelen nu wel ff lekker vertrouwd hoor....maar zelf maken (las hier al iets over mango) lijkt me toch ook wel erg leuk! Natasja, Heerlijk dat Dean zo goed geslapen heeft! Die vrouw bij onze P had wel ff mogen zeggen dat de mazzeldagen bijna kwamen...we hebben zaterdag dus een campingbedje + matrasje + weer een hoop extra dingen gekocht Beetje jammer!
Banaan was ook helemaal vers gemaakt Elmo Geloof dat je er zelfs een scheut sinasappelsap vers er door heen kan doen. Verder ben ik nog niet zo crea bea met fruit. Meloen , peer en perzik kan je doen dat stond in boekje van consultatie bureau. JAJA hij gaat als een speer die jongen. ligt nu te slapen.
Ja ja eindelijk bericht vn mijn solli. En wat staat er in? Dat ze mijn brief hebben ontvagen en dat ik verder geinformeerd wordt over hoe en wat. En dat na bijna twee weken. Maar ja ze houden het wel spannend. Naomi drinkt toe nu toe beter dan gisteren. De flesjes gaan nu weer zo goed als leeg. Boodschapjes gedaan en de auto laten keuren. Kind de fles en die slaapt nu. En dan vanavond even werken. Bah ben echt gaar aan het worden. Zal later even reageren op de rest. Liefs Lyd
Nou Lydia, dat schiet zeker op zeg....... Misschien mega veel brieven ontvangen? Nou ja, dan kan je natuurlijk alsnog meteen na ontvangst ff een bevestiging sturen. Tis een kwestie van 1 brief maken en steeds het adres veranderen toch Wie weet krijg je een uitnodiging en dan vergeet je dit trage gedoe vast snel! Gaat de auto meevallen denk je? Fijn dat Naomi goed drinkt vandaag!