Ja de auto gaat idd meevallen, hij is nl goedgekeurd. Asl we het geld van de belastingdienst terug hebben gaan we kijken voor een andere. Dus nog even in deze rondscheuren. En ja als ik uitgenodigd word dan ben ik dit wel weer vergeten. Maar je hebt gelijk zo moeilijk is het toch niet om een brief terug te sturen? Staat volgens mij standaard in de pc, net als een ontslagbrief en een brief van afwijzing. Maar misschien zijn wij wel te helder met dit soort dingen. Liefs
Lekker hé! Ikkuh nog steeds niet... Lieke ga jij maar lekker Brabant onveilig maken samen met je zoon.. Lydia...lekker dan die solli...ze weten het wel spannend te houden he? Beetje slordigheid van ze denk ik... Elmo; Druk aan de slag met de staafmixer...heb helaas geen tips of recepten, maar hoor ze ook graag van de andere mama's! Liefs Nollie
Oh, kind heeft slaapje uit! Toch weer 1.5 uur gepakt! Het wordt hier steeds donkerder....denk dat het zo gaat regenen. Dan maar een dagje thuis blijven..... Nollie, Balen maarrrr gelukkig kan jij het volgens mij wel hebben....of is je figuur echt heel erg veranderd. Een verkoopster zei gisteren: Je past soms wel weer in je oude kleding...maar het zit gewoon niet meer. Je houdt een heel ander figuur over! Nou, ze sloeg de spijker op zijn kop. Sommige dingen pas ik qua maat wel.....maar het past ook eigenlijk weer niet...zeg maar... Snappie nog?
Whahaha...fijn (pfieuw) Lydia, goed zeg, in 1x door de APK! Altijd fijn! Wat zoek je voor een auto? Belang bij een mooie ruime Renault Megane Scenic? Whahahah Nee, zoeken jullie een bepaald type/merk? Kind is weer stil.... B-foon slaat wel steeds aan..dus hij ligt wat te spelen denk ik.... Zal wel zien hoe lang hij het volhoudt.
We zoeken een ruime wagen waarbij de hond in de kofferbak kan. Zal wel een staion of iets in die richting worden. En nee renault trekt me niet zo hahaha. En ik begrijp je ook helemaal. Hier slaapt meisjelief nog steeds. Denk (lees hoop) dat ze slaapt tot een uur of 2, niet zo zeer voor mij maar meer voor haar, ze heeft gisteren ook al weing geslapen. Zou het nou door het weer kunnen komen dat ze gisteren zo weinig at en sliep? Als dat zo is kunnen we onze lol op als we een goede zomer krijgen. Liefs
Nou, ik denk meer dat ze gewoon een minder dagje had (voor zover ik dat kan beoordelen op afstand ). Dat hebben ze nou eenmaal.....je ziet vaak dat ze het zelf wel weer rechttrekken :-D Ruben ligt op zijn speelkleed in de kamer...echt te chillen volgens mij :-D
Whahaha..heb Ruben even op zijn buik gelegd en Guusje (kleine hond) scharrelt voorbij......en een dikke glimlach joh! Volgens mij vindt hij haar wel leuk! Nu doet hij pogingen om weer op zijn buik te gaan liggen...hij kan het, 5 maart is het ook gelukt hahahah
Zo nu eens eerst uitgebreid reageren. De laatste dagen waren enigszins hectisch, waardoor ik haast al weer ontwent ben. Ik voel me ook enigszins aso, dat ik zo weinig aandacht aan jullie geschonken heb. Nou ja, ik heb in ieder geval wat te doen, let's go! Elmo, lekker zeg dat je weer wat kleding gescoord hebt. Dan voel je je vast een ander mens. Heb jij dat ook dat je dan niet kan wachten om het aan te doen? Grappig dat Ruben wel gecharmeerd is van fruit en niet zo van groente. Echte tips voor fruit heb ik niet, maar vers smaakt het vast lekkerder dan uit zo'n potje. Auto-gate, dus nog niet voorbij. Een punthoofd zou je ervan krijgen. Ergens is het ook jammer om meteen een andere te kopen, aangezien je er nu weer geld ingestopt hebt. Hopen dat de laatste mankementen nu verholpen zijn en dan je de komende 10 jaar op pad kunt, zonder klachten! Natas, Lekker dat je weer even hebt bijgetankt. Ik moet zeggen dat sinds ik moeder ben, ik toch altijd vermoeid wakker wordt. Nu ben ik ook niet zo'n ster 's ochtends, dus dat zal er uiteraard mee te maken hebben. Als ik jouw nachten zo lees, dan heb ik toch diep respect voor jou. Toch 2 keer eruit voor de borst. Toch gebroken nachten en je klinkt vandaag helemaal happy de peppy. Tim kwam eigenlijk maar 1 x per nacht, en dat vond ik op een gegeven moment, ook vrij heftig worden. En ik had nog een papa dichtbij, die in kon springen. Helaas heeft Rick geen borsten. Anders had hij het even van je over kunnen nemen. Ik ga vanavond ook naar de Prenatal. Afgelopen vrijdag hebben we 30 euro aan kadobonnen gekregen. Ik ga voor een campingbedje. Die hebben we nog niet. Ook nog even een jasje scoren. Tim heeft nu nog maat 56, en die wordt erg klein. Hopelijk kan mijn Flip ook mee en past oma even op. Ik heb echt behoefte om even wat met zijn tweeen te doen, en voel me er haast schuldig over. O, ja ik heb wel een emailadres van hetgeen we gaan doen. Ik zal het straks even opzoeken. Lieke, hahaha verlegen moet je niet worden, maar TROTS! Je hebt gewoon een kanjer geproduceerd. Kon ook niet anders, want hij heeft jullie echt verrast, toen hij het snelste zaadje was. Echt een wondertje. Ik moet trouwens zeggen, dat je een leuke stem hebt. Je bent vast een lieve mama. Leuk zeg, dat hij zich aan het omdraaien is. Is dat voor het eerst? Eerst even wegsturen!
Lydia, Wij hebben ook een stationwagen. Echt ideaal. Je doet de kofferbak open, schuift alles erin, en je bent binnen 5 minuten weg. Wij hebben dan wel geen hond, maar die heeft ook alle ruimte. Wij hebben een volkswagen passat. Echt een ideaal ding! Alhoewel ik ford focus ook wel aantrekkelijk vond. Alleen dit was een betere aanbieding. Irritant trouwens van de sollicitatie. elmo, die verkoopster van jou, heeft trouwens helemaal gelijk. Dat is hier ook zo. De oude broek die ik nu aanheb, is van Esprit. Die zitten altijd heerlijk. Gelukkig nu nog steeds! Leuke naam voor een hondje trouwens, Guusje! Is het een (hoe heet zo'n hond ook alweer).....? Ik kom er straks wel op. (ik bedoel zo'n klein druk hondje, gladharig, wit met bruin of zwart). Imani, beterschap! Nu weet ik het even niet meer. Ik lees straks nog wel even terug. Ik zit lekker buiten, alleen nu betrekt de boel. Ik hoop niet dat het hier zo los barst, ik vond het net zo lekker. Nou ja, even afwachten nog. Misschien moet ik eerst een plan van aanpak maken. hihi, wat moet eerst naar binnen. Tim, kat of laptop. Hahaha, ik denk dat het Tim word.
Jack Russel...nee, wel een kruising met Jack Russel Ze is gelukkig niet zo hyper! Ford Focus denken wij ook aan of een Opel Astra...misschien ook wel een ruime Hatchback (zoals bijv. de Seat Toledo) ach...we zien wel. Ruben lag heerlijk te spelen en ineens was het helemaal over. Hysterisch krijsen! Thee geprobeerd (voor het eerst). De eerte teugen gingen wel maar toen weer hysterisch huilen. Hij zit nu in zijn maxi swing na te snikken met zijn labeldoekje Zal zo nog wat thee proberen, tis eigenlijk nog geen flestijd!
Dus het thee zetten is gelukt! Lastig soms te achterhalen wat er is. En inderdaad Jack Russel, daar kon ik niet op komen!
Nou, ik zie het al...wrijf wrijf...hij is doodmoe. Hij krijgt zo zijn fles en dan is het lekker slapen voor meneer! Ik probeer nog iets te rekken....hij is vandaag al zo vroeg met zijn voedingen. Dan strakkies maar wat boontjes!
Wat een gelukje! Flip komt eerder thuis. Dan ga we naar de mazzeldagen!. Dus Tim nu maar even flessen. Dan kunnen we gelijk weg als hij thuiskomt. Toedels!
Hollen! Whahahah veel plezier bij de grote P! Ruben op bed gebonjourd! Ben benieuwd wat hij in een gewone bui van de thee vindt. Bij de voeding deed ie zo raar.....snapte er niks van! Wat bleek, ik had per ongelijk zijn standenspeen (voor de pap) erop gezet. Uiteraard op L *bloos* Natasja, Ik heb net al je filmpjes gekeken! Wat ontzettend leuk zeg! Dat neefje van jou is ook wel errug leuk zeg!
Nou, was voor wel drie kwartier...toen huilen huilen huilen...niks was goed. Uit wanhoop in zijn BB wipper gezet en wat denk je? Dikke pret! Keihard wippen en maar lachen.....schurk! Lekker wezen wandelen daarna, nog even een frisse neus halen in het waterige zonnetje. Bijna thuis zie ik allemaal politie en brandweer....gauw hondjes aangelijnd (want dat gaat sneller) en met een flinke pas naar huis. Een paar blokken terug zei gelukkig al een aardige dame dat het mijn huis niet was (dat scheelt toch wel iets op je hartslag). Het was inderdaad niet bij ons. Eind van de straat bij een alleenstaand vrouwtje met een kleintje. Ze kwam nog later aan dan ik (sponsorloop op het sportveld). Dikke tranen, ik wist meteen dat het haar huis was. Vreselijk, dat soort dingen...ik raak daardoor echt van slag zeg! Ik hoop voor ze dat de schade meevalt. Hier net de boontjes erin gekieperd! Voor de eerste hap keek hij al vies (beginnen jullie zijn bijnaam te snappen) maar stiekem vond hij het toch wel erg lekker! Potje is leeg! Is een heel bakkie / potje fruit en een heel potje groentje extra te veel? Het gaat erin als koek dus mijn gevoel zegt dat ie het wel kan hebben naast 4x 180 + 6. Hij zit nu lief te spelen in zijn BB wipper.....lampie gaat zo wel weer uit denk ik...we zien wel. Zo het eten maar eens opzetten (Lau is nog ff langs de kapper).