Hai ladies, net een uurtje thuis, ik ga dean even in bad doen en op bed leggen en dan kom ik gezellig mee kletsen!
ElviraR bij mijn andere kookboekje staat witlof (samen met spruitjes) niet echt als 1e hapje...zou wel kunnen, maar kids vinden dit vaak niet zo lekker omdat het wat bitterder van smaak is. Heb je toevallig al eens witlof aan Tiago gegeven en zoja, hoe vond ie het?
Oja...en ik zag dat je ook best aardbei kunt geven...stel dat hij erop reageert, dan kun je de aardbeien ook eerst wassen met warm water....hiermee kun je die zwarte haartjes eraf wassen (die zorgen nl voor een evt allergische reactie).
Lenneke; klinkt leuk je nieuwe taken! Erna;stoute kat! Had dat bed wel eens willen zien...viel de schade mee? Natas; fijn dat Dean weer meer in zijn ritme zit. Goed dat je de 2de borst ook altijd aanbiedt! Ik had in het begin ook genoeg met 1 borst en bleef daardoor ook maar 1 borst aanbieden. Dat was dus op een gegeven moment niet meer genoeg, maar ik was dus zo'n muts die dat niet door had en ook niet op het idee was gekomen mijn tweede borst aan te bieden. Vandaar Vandaag weer lekker gezwommen. Kregen te horen dat 12 juni onderwaterfoto's worden gemaakt! Lijkt me super leuk! Vanmiddag flink voorraadje eten voor Tiago aangelegd. Blender wist niet wat 'm overkwam haha. Voor de geinteresseerden, ik heb de volgende cobi's gemaakt: -courgette/aardappel -bloemkool/broccoli/aardappel -bloemkool/wortel/aardappel -witlof/appel/ aardappel -mango/banaan/kiwi Voel me nu echt een goede mama hahaha Tiago smult trouwens net zo hard van de potjes hoor! Vind dat fruit zelf ook goed te eten! Voordeel van eigen gemaakt vind ik dat er iets meer structuur in zit. Vond arts van CB ook. Oh ja, daar ben ik dus ook nog geweest. Tiago is goedgekeurd! Gewicht 7715 gr; lengte 68 cm en hoofdomtrek 44,8 cmp Vond zelf tegenvallen wat ie was bijgekomen, maar arts wat dus niet ontevreden. Dan zal het wel goed zijn he...
Erna; zie boven witloftip Vlekken; hier ook fan van Biotex Oxi nog iet in een klein oranje flesje, speciaal voor vlekken. Auto; Tiago is er ook helemaal fan van en houdt idd ook vooral van de hogere snelheden haha dan is het zo stil achterin!
Nou, alle groenten waar je mee zou moeten beginnen vindt Ruben dus echt niet te eten....hahahah Nou, wat de groenten betreft trekken we denk ik maar een eigen plan. Tis gewoon een beetje apart kind denk ik :-D Dat van die paar dagen deed ik dus wel...met het fruit eigenlijk niet, omdat hij dat lekker vindt. Kan het alsnog gaan doen natuurlijk. Natas, Gezellig! Rustig aan...we zien je zo wel! Oh, Derek komt zo op RTL4 ....wil ik wel zien eigenlijk! Erna, Foei trouwens, Kano's zitten kanen!
Elmo; je merkt vanzelf waar Ruben aan toe is. Tiago vond de eigengemaakte sperziebonen ook niet te eten, potje wel (en bedankt haha) Nu lijkt hij echt alles lekker te vinden. Enkele favorieten; courgette, mango, banaan. Maar zoals ik al zei, intussen vindt ie alles lekker. De witlofcombi van hierboven vond ie ook super. Smaakte lekker zoet door de appel.
Ja, daar ben ik dus ook van overtuigd. Vroeger hadden ze ook niet van die "protocolletjes" dus ik maak me daar ook helemaal geen zorgen om hoor. Hij gaat het vanzelf lekker vinden. Bij die bonen bleef hij ook heel lang een vies gezicht trekken...maar die schuur ging wel aldoor open Whahaha.....Lau gaat net met de honden lopen, moet hij die ouwe eerst weer in drievoud uitnodigen (die is zo sloom joh) gaat ie op de vader-kind toer.... Ik lag in een deuk... Oh, zegt ie, tis geen Ruben.....Hond, sta op en loop! Nou ja, als je erbij was geweest was het wel heel geestig :-D
Erna, bedankt voor de aardbeien tip! Hij heeft het vanmorgen dus al gehad (in combi met twee andere soorten) dus nu maar hopen dat het niet zo afloopt als met die notencreme. Ik heb nu trouwens 3 nieuwe producten aangeschaft waar geen parfum inzit en die echt goed zouden moeten zijn voor Ruben zijn huid. - Balneum extra vettend (hadden ze bij ons niet) - een zonnebrand factor 30 (werkt de hele dag) - insmeercreme (vaseline achtig maar smeert veel fijner en ruikt ook beter). Als ik hem zo zie vergaat me de zin om eens te gaan zwemmen echt. Zo gaat het weer heel goed en nu, vandaag, zit zijn hele buik weer onder. Ik kijk het nog even aan anders ga ik er toch weer mee heen hoor..... Wij treffen het wel met die huidjes he Erna!
Wat een gebep zeg. Alle kids lekker aan de groente zeg. Ik geef zelf nog maar halve potjes anders heb ik weer moeite bij leander de melk er in te krijgen. en vind die melk ook nog zo belangrijk. Hij heeft vandaag bloemkool gehad en dit ging er in als zoete koek. Ik wil ook zelf gaan koken dit is immers snel gedaan en zo gemakkelijk in de vriezer. Moet alleen nog even een paar bakkies gaan scoren. Goh lydia daar wordt je wijzer van dat je brief is ontvangen. Hopelijk krijg je snel een uitnodiging. Prinses geweldig die verkleedpartij , wilde via mail reageren maar hij weigerde. Je was een creabea dus. huidjes vervelend hoor dat die mannetjes zo onder de plekken zitten op hun huid. Goede aankopen Elmo hopelijk reageerd Ruben er goed op. elviraR goede combies, ga ik ook eens mee aan de slag. Ik heb een leuke dag gehad moest wel voor de file terug gaan. Mocht wel blijven eten maar er stonden frietjes op menu. Aangezien mij afgelopen zaterdag er al aan vol aan heb gegeten ben ik sterk geweest. Thuis maaltijdsalade met krab en garnalen en pijnboompitten. en daarna hup naar de sportschool gegaan weer ruim 700 kalorietjes afgebrand. Ben al drie keer gegaan deze week. Ben erg trots op mijzelf.... En jaa prinsess op op mijn snelle zwemmer Leander.
Liek; ben ook trots op je! Fijn dat je het gezellig hebt gehad vanmiddag. Salade klinkt lekker! Elmo; haha luie hond! Geweldig he die gekke bekken bij eten geven in begin. Super dat ie evengoed doorhapte haha! Natas;trusten! Ik maak het ook niet laat denk ik... Ben erg onder de indruk van Derek!
Nou hier nog iemand die helemaal onder de indruk is van Derek...pfoe heey..ben er echt emo van....Ik geloof dus echt dat hij in staat is om met geesten te communiceren....dit soort dingen verzin je niet en hij is echt in staat om details te vertellen die anderen niet kunnen weten en ook niet zo algemeen zijn dat je ze op allerlei manieren kunt opvatten (a la Char ofzo). Ow...zou wel heel graag die Derek eens willen ontmoeten en een reading krijgen....lijkt me ook wel eng, maar goed. Ben nu helemaal onder de indruk...denk dat ik maar eens lekker warm ga douchen en mijn bedje in kruip.. doeg, Erna.
Liek, knap van je! Op het moment is afslaan heel moeilijk, maar later ben je dan echt trots op jezelf. Heb jij dat ook? Zodadelijk even flessen. En dan wachten tot Flip thuis komt. Misschien kunnen we nog even gezellig beppen.
Ja emo werd ik er ook van Erna! Volgens mij raak ik dat niet meer kwijt haha Hoef maar zoiets te zien en moet echt moeite doen om niet mee te janken haha Reading; zou ik dan weer niet durven. Vind het wel echt heel bijzonder om naar te kijken! Die details idd. Char stelt dan ECHT niks voor idd! Prinses; veel fun met Flipbeppen en alvast trusten!
Vannacht om 1.00 uur naar bed. Tim was om 6.00 uur wakker en daarna kon ik niet meer in slaap komen. Om half 9 mijn bed maar uitgegaan. Misschien kan ik vanmiddag nog een uurtje liggen. Ben nog wel een beetje moe.
Hier ook al even wakker. VInd het zo leuk he al jullie verhalen te lezen over groente hapjes en fruit enz.. Ik zit lekker stiekem alles te leren op deze manier. Toch nog een voordeel van een beetje achter lopen! @Liek, vind het reuze knap van je hoor! applaus! @erna.. lekker kat.. ik word ook gestoord van die van mij. 1tje heeft het nu weer in haar bol en piest op de deurmat! je zou ze toch! vanmorgen nog achter 1 aan gevlogen die de babykamer in holde en er niet meer uit wilde! Heb geen Derek gezien helaas.. manlief wilde pertinent niet kijken. Ik kijk wel op de website vanmiddag. @Lyd, naaaa jaa zit je op die brief te wachten, staat er nog niks in! @Elmo, ach het jochie toch met zijn huidje! Heb een zusje met exzeem (nu niet meer maar vroeger) zielig is het wel! Hier een lekker nachtje gehad. Dean heeft geslapen tot half 3! daarna kwam hij weer om 5.. het lijkt wel of hij dan snel weer trek heeft omdat hij eerst zolang doorsliep. Ach ja.. vind het niet erg omdat ik dan al een paar uur goed geslapen heb! (daarom gister ook zo happy de peppy) Daarna kan ik toch weer verder slapen. Rick was ook klaar wakker en is om half 6 uit bed gegaan en was belachelijk vroeg op de zaak, maakt wel dat hij lekker om 15:00 naar huis kan! joepie! Klein ventje ligt naast me te slapen nadat hij zijn buikie weer vol gegeten heeft. ik blijf nog eventjes in mijn bedje, lekker warm! Owja heb gister toch maar een kolf aangeschaft (Lieke nog bedankt voor je aanbod, maar heb toch maar zelf gekocht, ook voor een 2de handig, LK hier raade af een kolf te delen met iemand anders.) Ik had zo'n zere borst al 2 dagen, na leeg drinken was het weer zacht maar vulde zich rap weer met melk en weer zeer! Nu voelt het super! kolfde gister in 6 minuten 110 ml en mijn borst voelde weer goed! In Mei wil ik beginnen een vooraad aan te leggen aangezien ik ook wel eens weg wil en ik eind juni weer moet werken. (bijna gelijk 3 hele dagen op cursus!) Zaterdag gaan Rick en Ik trouwens naar bios! Mijn zusje komt oppassen. (zo heb ik ook een lekker melkje in de koelkast staan, dan ga ik de borstfles gebruiken!)