Ego update: Eigenlijk alles goed hier. De schade wat voeding betreft viel mee. Behalve dat we dus een heel vast slapend schurkje wakker moesten maken voor zijn fles. Ik vind 3 flessen echt te weinig...zeker als de laatste rond 12.00 uur zat. Maargoed, 22.30 geflest en vanmogen om 6.30 uur was meneertje er weer. Heerlijk een heel potje appel gegeten (na de eerste voeding uiteraard) en de rest gewoon flessen. Na het avondwandelingetje was hij zo in slaap gevallen dat ik hem rond achten gewoon een beetje wakker heb gemaakt (lag beneden in de wagen te slapen). Spercieboontjes geprobeerd maar volgens mij was het TE hongerig (was al een uur na flestijd eigenlijk). Papfles ging er met grote teugen in (gewone speen erop he!). Nog wat hapjes boontjes erna maar hij hoefde niet meer. Wat hij er echt van vindt weet ik dus eigenlijk niet. Boodschapjes gedaan, 2x lekker stuk gewandeld, bij zus op visite geweest, cadeau voor nieuw neefje Luuk besteld......en lekker friet gegeten! Saai en burgelijk dagje he! Morgen hebben we er nog zo een!
Ik had Fem gevraagd of ze de geplande bestemming wel hadden bereikt vandaag? Ja. Meiske net geflest. We gaan nu slapen. Morgen negen uur weer rijden.
Nou tis dat je niet in de buurt woont anders had ik echt hele leuke dingen 68 voor je om te gebruiken. hahahaha. Nu stop ik het allemaal in een box en die bewaren we maar. Ik heb gisteren bij een 2 de hands winkel ook nog een leuke spijkertuinpak voor 3,50 gekocht. Ziet er gewoon uit als nieuw. Had daar al eerder twee broekjes 68 gekocht van mexx. ook voor 3,50 ga er maar eens vaker kijken. Ze nemen echt alleen maar mooie dingen in. Femke dat is al een reis met hindernissen zeg. Hopelijk morgen een betere dag. Is cape de agde te ver in een dag? Sonja ook naar 68 dus. Ik ga zo lekker tukken in een heerlijk 2 persoonsbed voor mij alleen. Alleen helaas de wekker gaat morgen weer om 6.00. Doei... Liek ps Leander doet het goed bij schoonouders hebben ze gemeld hahaha. Zijn met hem op pad geweest vandaag. Paps was op het vliegveld aan het vliegen met zijn modelbouwvlieger.
Ff snel bijgelezen. Moet morgen vroeg op voor wedstrijd, dus hou 't ff kort. Nancy; gecondoleerd. Wat een vreselijk heftige ervaring heb je moeten meemaken. Heel veel sterkte hiermee! Ik hoop dat jullie toch nog enigszins kunnen genieten van de doopviering. Hannah; welkom bij de mama's. Jullie hebben een prachtige dochter! Ik hoop dat je de nare ervaringen snel achter je kunt laten en met volle teugen gaat genieten van je kleine meid! Elmo; niet normaal zeg van het KDV! Daar zou ik dus echt wat van zeggen. 6 uur zonder melk vind ik echt niet kunnen. Ik zou ze echt duidelijk maken dat melk momenteel nog de enige ECHTE voeding is. Gelukkig heeft Ruben er niet al te veel last van gehad! Lenneke; alvast fijne vakantie! Liek; je klinkt heerlijk enthousiast! Fijn dat het zo goed met je gaat! Wat een sukkelig team zeg, dat ze niet eens wat voor je gedaan hebben. Idd s...t aan hebben. Heerlijk dat Leander precies wist wat ie moest doen om mama op te beuren op de terugweg Erna; haha ik wil jou wortelgezichtfoto hier ook wel zien.. Balen dat je je weer ff slechter voelde. Hopelijk nu weer helemaal beter! Hier vanochtend weer kipfit gelukkig! Verder weinig nieuws te melden. Duik nu snel mijn nestje in! Trusten
@hannah! wat een moppie zeg! Gun jezelf de tijd om overal een plekje voor te vinden. @lieke, hoe is bevallen zo zonder man en kind? @Erna, weer een beetje beter? balen dat het altijd anders loopt wanneer je zelf ook niet zo lekker bent. @Elmo fijn dat het flessen gedoe de boel niet al te veel in de war heeft geschopt. @Elriva, succes met je wedstrijd! @prinses geslaagd feestje dus? vertel vertel! ons uitje naar de bios was geslaagd. Mijn ventje wachte braaf op mama met eten, dus flesje was niet nodig. De film was ook leuk (wij zijn naar Dunya en Desie geweest). Er gaan heel wat gave films op tv komen! Ik heb lekker uitgeslapen, rick ligt nu te tukken op de bank en Dean ligt op bedje. Misschien straks als de mannen weer wakker zijn naar mijn ouders, even lekker in de tuin. Mijn vader had nog een berg leuke fotos gemaakt vn Dean dus die ook even ophalen met de stick. Dan de bekerfinale kijken! Feyenooooooord! Doei!
Nou, volgens mij heeft iedereen genoten van het mooie weer. Het is hier echt niet druk geweest. Het feest was leuk. Iedereen had zich leuk toegetakeld. Ieder personage kreeg een tekst, waarin je alibi stond en ook je motief. Tussen de bedrijven door, werd er gegeten. Het was leuk! En het grappige is dat ik het goed had. Ik maak nu kans op een prijs: www.dinerspel.nl Natas, Ben je nog bij je ouders geweest? Leuk dat het uitje geslaagd was. ElviraR, hoe is het gegaan met de wedstrijd? Aldonza, hoe is het? Hannah, wat een beauty! Lieke, zijn de mannen weer thuis? Elmo, hoe was deze dag vandaag? Alweer burgerlijk? Sonja, vandaag ook nog in de tuin geweest? Hier lekker visite gehad en heerlijk in de tuin gezeten. Tim sliep vanmiddag goed, dus die heb ik net pas in bed gelegd. Hij heeft niet geprotesteerd, dus denk dat hij nu goed moe was. Morgen moet Flip 1 dagje werken en dan lekker 4 dagen vrij. Dinsdag trouwt mijn vriendin voor de wet. Dus morgen maar even wat leuks kopen.
Ik ben er even heel kort. Leuk weekend gehad! Vooral gewoon gezellig. Ruben deed bij ons vandaag hetzelfde als bij het KDV...heeeeel lang slapen! Zat ook veel tijd tussen, dit zelf weer ingehaald Als hij eenmaal slaapt buiten... Maargoed, wij geven als hij wakker wordt wel melk dan, geen fruit! Vandaag lekker mango - banaan! Geef ik morgen ook mee. Groente nog steeds een dikke nee. Spercieboontjes was het vandaag (net als gisteren). Dat wordt nog wat. Ik ben weer weg...zoeffff
He meiden, We zijn weer thuis. Nancy, gecondoleerd meis. Even een tip tussendoor, misschien zit je er niet op te wachten maar praat er veel over wat je hebt meegemaakt. Ik heb dat toendertijd niet gedaan en dat heeft me heel wat gekost om het te verwerken. Dus doen meid, mag ook naar mij via pb. Elmo, ben je klaar mee, schrijf je op hoe en wat en doen ze het niet lekker dan. Gewoon een gesprek aanvragen en je ongenoegen uiten. Fruit wil Ruben dus wel maar geen groente. Komt vanzelf. Lieke, Van je collega´s moet je het hebben zeggen ze dan. Leander maakte het idg goed die dag. Hannah, Erg leuke foto´s van je meisje. Doe rustig aan en neem de tijd om het verwerken en een plaats te geven. Ehm nu ben ik het kwijt. Naomi zit tegen het volgende sprongetje aan. Flessen niet leeg drinken, hangerig, en toch wel huilen. Maar goed komen we wel door. Op de camping was het de eerste nacht feest. Tweede nacht ging goed. Zal wel gewoon wennen zijn geweest. Verder gaat het eigenlijk zijn gangetje. Nieuwe wasmaschine draait al een tierelier dus helemaal tevreden. Verder weet ik het niet meer. Liefs Lyd
FF snel... Ik was weer derde! Helemaal heppie de peppie dus. Mannetje ook weer helemaal tevreden en vrolijk vandaag. Wat wil je als mama nog meer haha Lydia; fijn dat weekend goed bevallen is. Fff wennen is natuurlijk normaal. Die flessen gaan binnenkort wel weer leeg Prinses; wat leuk dat het feest zo geslaagd was! Kan me voorstellen dat het er leuk uitzag met die verkleedspullen! Natas; lekker dat jullie je vermaakt hebben in de bios en mooi meegenomen dat Dean op je gewacht heeft. Waren de foto's van opa leuk? Tuurlijk, want Dean staat erop Elmo; heerlijk he als ze zo goed tukken. Tiago kan er ook wat van de laatste dagen! Hebben ze soms gewoon nodig. Verder was het bij jullie dus lekker burgerlijk...saai hoor Erna; weer helemaal fit? Liek; Blij dat je mannen weer thuis zijn? Flink geknuffeld zekers haha Wat was het toch een heerlijk weertje vandaag he! Lekker genoten van het buiten zijn. Hoop eigenlijk dat het zo blijft, want ik heb een weekje vrij. Helaas zijn de voorspellingen minder... Oh ja, mijn toppie doet het ineens ff niet. Hoop dat ie snel weer beter is hihi Zit nu op pc van manlief.... *sjeest er weer tussenuit* Trusten allemaal
Lieve meiden, Geen tijd gehad om te reageren... Morgen een weekje op vakantie zoals verteld! (Zonder internet....) Tot volgende week allemaal! Liefs Lenneke
@Elvira gefeliciteerd met de 3de plaats! @prinses whoehoeee jij hebt het geraden! @Lenneke veel plezier! Vandaag lekker rustig dagje, weekend is altijd zo druk. Dean ligt lekker te slapen en ik zit te eten. Ik ga lekker soapies kijken die ik heb opgenomen. doei!
Goedemorgen meiden. Ja heerlijk genoten zo alleen heb ik dus absoluut geen moeite mee. Gisteren gewerkt daarna ff relaxed gegeten , douchen. Buurvrouw had mij uitgenodigt voor verjaardag en ben ik hier beneden op de galerij ( stuk gedeelte bij onze lift waar niemand verder komt ) gezeten bij de verjaardagsvisite van buuf. Het was heerlijk toeven met een heerlijk wijntje erbij. Vriend kwam later thuis met Leander en nadat Leander fles gekregen had is hij uitgevloerd zijn bedje in gerold. Wij nog heerlijk buiten blijven zitten tot 22.00 geloof ik. Lydia , Altijd even wennen voor Naomi weer een andere omgeving he. Hopelijk wordt ze straks makkelijker als de caravan haar 2 de plekje gaat worden. Zal vast goed komen als de 2de nacht al goed is. Elmo dat was een snelle zoef naar binnen. Al groente geprobeerd te mengen met een liga.? Dit vind Leander heerlijk geeft meteen een wat zoeter smaakje. ElviraR supers weer 3 de geworden, wat voor paardesport doe je eigenlijk.? Ben het beetje kwijt. Ja heb de mannen weer lekker geknuffeld. Natasja Fijn dat het uitje geslaagt was en Dean op mama`s borst gewacht heeft voor herhaling vatbaar dus. Lekker aan de soap. Ja ik vond het heerlijk alleen hoor zoals eerder geschreven ik geniet er gewoon van. Prinses ook een heerlijk avondje gehad. Lenneke fijne vakantie ( denk niet meer dat je het leest ) Nou dan hebben we met zijn allen genoten toch. Ik moet morgen en overmorgen werken. vriend moet dan hemelvaart werken ( ivm buiten de servergeplande werkzaamheden enz ) Dan werk ik het weekende dus weer. Dus hier hebben we deze week echt geen vrije dagen samen. Pas pinsterweekende 2 dagen samen omdat ik maandag wel werk. We gaan die zaterdag naar movieworld bottrop. Leander gaat dan logeren weer of bij schoonzus of bij oma. We nemen hem niet een hele dag mee naar een park. Mijn zus met 4 kids heeft 8 vrije kaarten dus gaan we lekker genieten. Het zal wel druk zijn hopelijk geen al te gekke wachtrijen. We zullen zien. Liek
Pfff, moe. Vandaag hier ook een rustig dagje. Lekker niksen! Misschien nog een bloemetje kopen of zo. Het weer is hier bagger, dus wij blijven binnen!
Nee, nog niet laten prikken. Als ik eens in de buurt ben, zal ik het eens laten doen. Vroeger had ik altijd wel een laag hb, maar moet zeggen dat het nu niet zo aanvoelt. Ik kan niet zo goed tegen gebroken nachten, dus ik denk dat het daaraan ligt. En ik ga ook structureel te laat naar bed, dus het is ook wel eigen schuld, dikke bult.
prinses: klinkt leuk zo een feestje , wie weet win je nog wat. had je geen ijzer tabletten mee gekregen van uit het ziekenhuis? ik kreeg gelijk een doos mee na de bevalling, weet niet of dat altijd zo gaat hier in het ziekenhuis. natas heerlijk een avondje uit geweest naar de bios. wij gaan 20 mei een dagje/avondje weg zonder Esmee, hebben dan een bruiloft , ze blijft dan voor het eerst een nachtje bij opa en oma slapen.breng haar daar smiddags dan heen ,zal wel vremd zijn zonder de kleine meid. maar jij hebt in ieder geval een leuke avond gehad. had een voor stukje van die film op tv gezien,leek me wel eem leuke film. zal is kijken of die van de week ofzo al op internet staat. vanavond eerst alles is liefde kijken die ligt ook al weken klaar om gekeken te worden. lenneke fijne vakantie. gister weer wezen zwemmen, eerst vond ze het niet leuk want het water was best wel koud,op een gegeven moment zijn we bij zo een warmte kacheltje gaan zitten dat warmte het water in blaast, toen werd het wat beter kwa temp. verder niet veel gedaan ,vond het neit zo lekker weer om in de tuin te zitten en de voor tuin is weer mooi geplant met bloemetjes , nu alleen achter nog doen,maar dat komt wel . morgen weer naar de fysio met Esmee,en dan zijn de vrije dagen ook weer om, woe en do werken en het weekend. zaterdag komen me ouders weer terug van vakantie,komen ze de hond weer halen, wat een gedoe zeg,moet ik even naar boven moet esmee weer in de box,zet haar soms maar ff met wipper en al in de box. de hond houd niet zo van kinderen, nou is ze bijna 17 en doof en blind maar je weet maar nooit,vertrouw die hond niet zo.
Heey Lenneke fijne vakantie, lekker genieten! Tot over een weekje. ElviraR proficiat met je behaalde 3e plaats....niet slecht toch?! Is podiumplaats! Natas avondje uit was dus geslaagd..en alsof-ie het wist heeft Dean het dus prima uitgekiend en weer lekker bij mama gedronken, fijn! Prinses herken het probleem (al valt het hier meestal met de gebroken nachten wel mee, maar telkens als ik me voorneem om bijtijds naar bed te gaan lig ik er nog vaak pas tegen middernacht in....pfff, heb jij dat ook dat je juist zo laat op de avond bedenk wat je nog even wilt doen (en daardoor dus laat naar bed)? Laura Ruben dus slaapje weer lekker ingehaald....die groenten komen vast nog wel hoor....ik denk hetzelfde als jou....gewoon aan blijven bieden, maar niks forceren. Gister had ik voor Arthur bloemkool gemaakt, maar daar moest hij overduidelijk aan wennen....paar hapjes, maar toen was het ook weer klaar. Lieke....mmm, lekker die avonden buiten zitten...wijntje erbij..jummie. Hier wel weer redelijk opgeknapt....buik is toch echt wat langer van de waps geweest, maar lijkt nu goed te gaan. Gisteren eindelijk voor het eerst met Arthur op de fiets weggeweest...vond het wel eng in het begin hoor, maar nadat ik mezelf er echt van verzekerde dat hij goed vast zat zijn we vertrokken. Eerste stuk zat hij echt van die snuifgeluiden te maken omdat hij wind in zijn gezicht kreeg, maar later zat hij volop te lachen en te kraaien achterop....tot het ineens stil werd....was meneer lekker in slaap gevallen. Ondertussen zelf genoten van de omgeving (ontdek steeds weer opnieuw mooie gebieden hier in de buurt). 's Middags ook nog met meneer buiten geweest. Heb hele voortuin onderhanden genomen....Handen zitten onder de krassen van de rozenstruiken, maar voortuin ligt er weer prima bij. Van de week nog 2 planten eruit gooien en beetje herstructureren en dan kan het er van de zomer weer tegenaan. Vandaag en morgen nog vrij. Moeten nog op zoek naar vloer voor in de keuken. En koninginnedag allebei werken...dus Tuur gaat in zijn oranje outfit naar oma! Zo....had vriendlief half uur geleden al gevraagd of hij zin had in bakkie koffie...zal ik maar eens ff gaan zetten. Fijne dag (hier regent het overigens ook, maar is wel lekker voor de tuin nu), groetjes Erna.
Hahahahaha, ga je eindelijk met je kleine man weg, gaat hij liggen tukken op de fiets. hoe schattig! Ik leef 's avonds inderdaad op, en dan ben ik niet moe meer en moet er weer van alles gebeuren. Sonja, ik ben thuis bevallen, en heb geen ijzertabletten meegekregen. Binnenkort laat ik het wel even checken. Was het bij jou gisteren dan geen mooi weer? Hier was het echt heerlijk. Gek dat dit zo kan verschillen.