Hoe weet je dat? Ben je bij de arts geweest? Jippie! \/ Een hoeraatje voor de balletjes van Dean! Hoera!
Het is duidelijk te zien. Zakje was eerst overduidelijk leeg en nu gevuld, en ik kan hem voelen! Even spammen... verlieft....
prinses: de doos stelt idd niet veel voor, maar ja het is (bijna) voor niks, betaalde alleen de verzend kosten. Natas: gefeliciteerd dat Dean zijn balletjes zijn ingedaald wat een lieve foto
Natas; supers voor Dean! Hoeraaaaaaaa! Lieve foto! Prinses; hoe was de voorstelling? Sonja; het bleek idd door de tandjes te komen, want....tatatatatatattata zijn eerste tand is door! (klein randje pas, maar dat mag de pret niet drukken)
Gefeliciteerd met het eerste tandje! De voorstelling heette verplichte figuren, en was de moeite waard. Erg leuk! Wat doen jullie allemaal vandaag op koninginnedag en morgen met hemelvaart?
hoera Tiago krijgt een tandje vandaag en morgen gewoon werken prinses. vanmiddag na het werk boodschappen gedaan en toen was ik zo moe dat ik nergens puf voor had, me ogen vielen gewoon dicht. en het scheelt Esmee slaapt bijna de hele middag dus dan ga ik ook al shet niet hoeft weg dan laat ik haar liever slapen. morgen ook wer werken en dan 1 dagje vrij en dan het weekend weer. vorstelling was dus leuk, dat is mooi ben je er weer ff uitgeweest. ik ga dacht ik 7 oktober naar de schouwburg, naar Rene Froger, zou deze maand eerst zijn maar hij had afgezegt ivm de toppers
Vandaag eigenlijk lekkere luierdag gehad. Heb net alleen even paardgereden en Tiago heeft ook veel geslapen. Morgen wordt denk ik shopdagje. We gaan waarschijnlijk naar de Makro en naar outlet in Maasmechelen (Belgie). Prinses leuk dat de voorstelling geslaagd was! Sonja; balen dat het niet doorgaat. Ik ga in okt met mams en schoonmams naar Evita! Lijkt mer erg leuk. Schoonmams heeft dat gisteren voor verjaardag gekregen en mams krijgt het voor moederdag of verjaardag in juni.
Natas, leuke foto trouwens! Hier weinig gedaan vandaag. Stukkie wandelen, even bij vrienden op visite en toen lekker thuis. Morgen zal het wel net zo'n dag worden. Ik vind het toch nog wel lastig om met Tim op stap te gaan. Volgend jaar zal het wel heel anders zijn. Vorig jaar is Tim trouwens verwekt (30 april of 1 mei), dat is dan ook wel weer een gek idee. Hahahahaha, maar wel leuk. Gisteren hebben Flip en ik het heel gezellig gehad in bed. Het deed in ieder geval geen pijn meer en smaakt naar meer.
He bah, zijn je hormonen zo in de war? Gedsiederrie, je zou haast spontaan aan de pil gaan. Nou hopen dat het snel weer vertrekt!
Ik heb 2 dagen gewerkt waren pittige drukke dagen. Nu 2 dagen vrij en dan het weekende weer. Helaas moest vriend vandaag werken dus geen vrije dag samen. @prinses wat vind jij lastig van met Tim op stap gaan? Dit is juist de makkelijkste tijd nog. Luiertas vullen met melkpoeder en flesjes.... Wagen en wagenbak mee kind kan overal nog lekker slapen. Nu Leander uit zijn bak gegroeid is kan hij niet overal meer goed slapen. Gelukkig kon hij aantal keren goed op het 2 persoonsbed slapen. Ook nu hij fruit eet is het wat beter plannen met weggaan. Daarom krijg Leander nu fruit in de ochtend zodat ik nu alleen nog maar melk mee hoef te nemen bij weggaan. Pss, ik zal hem best durven meenemen volgende week naar movieworld de hele dag. Maar dan leg ik mijzelf beperking op om niet overal in te kunnen anders had hij zich rustig vermaakt. Wij zijn dan ook heel makkelijk met weggaan hoor. Geniet er lekker van. Ene ook van het gezellig zijn in bed LOL. Toevallig heb ik het van de week ook erg gezellig gehad. Was blij dat alles het nog deed hihi. @natas vervelend dat je weer bloed. Jij slikt nog helemaal niets? En fijn dat Dean zijn balletjes helemaal goedgekeurd zijn. Liek.
Tim gefeliciteerd met je vermaanddag!!! 3 maandjes al weer! @Prinses, geen idee waarom ik weer bloed, lijkt al weer weg te zijn nu.. maar ja. kan zo weer opkomen @Liek nee ik slik nog niks en wil dit ook niet Geniet lekker van je vrije dagen! Ik ben moe.. pfff Deantje heeft een beetje raar geslapen dus moest er 2 keer uit om te voeden, vervolgens wil hij om de 2 uur eten.(van ongeveer 6 uur tot 10 ) hij slaapt nu gelukkig!
Liek, het vervelende er aan, is dat hij moeilijk in slaap komt of blijft bij een ander. We gaan wel weg en alles is te plannen, maar het is wel een heel gedoe. Hahaha, het wordt dus nog lastiger, nou dan maak ik mijn borst wel nat. Natas, ik vind het soms ook erg fijn als Tim slaapt. Even tijd voor mezelf! Tim is vandaag 3 maanden. Jippie, wat leuk. We zien hem groeien. Gisteren heeft hij zijn stem helemaal ontdekt. Hahaha, er komen steeds allemaal andere geluidjes uit hem. Zo leuk! En hij is ook zo tevreden. Echt heerlijk om te zien. Nog anderhalve week en dan moet ik weer werken. Ik begin nu tegenzin te krijgen.
Prinses, Lastiger vind ik meer mbt eten en drink momenten. Niet dat het probleem geeft hoor. Slaapt Tim ook niet overal gewoon lekker in zijn eigen wagenbak? Misschien scheelt het dan Leander de eerste maanden van zijn leven overdag alleen maar in zijn wagenbak sliep en alleen maar in de nacht in zijn ledikant. Dus waar die wagenbad stond was dus geen probleem. Het was zijn mobiel bedje hahaha. tis dat hij er uitgroeide want tot aan de dag dat hij er in kon sliep hij er overdag beneden er nog heel vaak in. Wij zijn ws ook erg veel weggeweest met hem hoor. Kind wordt overal naar toe meegenomen vanaf geboorte dus is ook niet anders gewend. Bv gisteren was het papa dag maar hij moest nog wat doen. Hup gaat mee in maxi cosi en naar opa en oma gebracht en 3 uurtjes later weer opgehaald naar huis gegaan. En om 17.00 lag kind al weer opnieuw in de cosi omdat schoonzus en zwager sleutel van nieuwe huis hadden gekregen. Fles mee melkpoeder mee en rijden maar. Daar in een kaal huis fles gehad en thuisgekomen in bad daarna lekker slapen. Tis dat vriendlief werken moet vandaag anders had ik graag naar Beverwijk en zandvoort gewild. Misschien vanavond lekker uit eten dan staat hij ook gewoon naast ons in de wagenbak en zit dan vaak lekker te spelen. Maar ik besef dat niet elke kind net zo makkelijk is als Leander hoor. PSSS Leander maakt al hele rollen van rug naar buik en draaid dan ook al weer door naar de rug goed he...
Hopelijk slaapt hij bij de oppas dan wel. Want als hij nu niet goed kan slapen zal het best wennen zijn voor hem. Het beginnen met werken is echt niet leuk. Maar als je eenmaal bezig bent en je ritme vind is het best lekker hoor. Liek
Thuis slaapt hij regelmatig in de kinderwagenbak, daarom vind ik het ook zo vreemd. De ene keer gaat het heel goed en een andere keer is het pet. Vanmiddag gaan we ook op visite, dus ben benieuwd hoe hij het dan doet. En de oppas is oma. En oma komt bij ons thuis, dus zo heel veel zal er voor hem niet veranderen. Applaus voor Leander!
Aha dat is lekker dat oma aan huis komt. Dat zal fijn zijn voor hem. Maar ook zeker voor jou want dat scheelt enorm veel tijd dat je, je kind niet eerst hoeft weg te brengen ( en aankleden en voeden ) Inderdaad vreemd dat het zo wisselend is voor Tim. Fijne dag hoor, ik verveel mij eigenlijk klein beetje. Had liever deze dag lekker met zijn 3 er op uit getrokken. Nog van harte met je 3 de vermaandag Tim
Applaus voor Leander! pff werken.. nog 7,5 week en dan mag ik ook hhahahah gelukkig maar voor 3 weekjes en dan weer zomer vakantie! Jeetje, Dean is niet in zijn hummetje.. wil telkens eten.. heb er zere boobies van hahaha