Het ging vanmiddag wel aardig met Tim. Eerst even opgezeten bij de visite, toen in de kinderwagenbak. Helaas, geen succes. Toen maar weer bij mama en lekker geslapen. Flip is nu naar een barbeque en ik ben heerlijk thuis. Tim ligt te tukken. Straks krijgt hij de fles en als hij dan weer naar bed gaat, probeer ik wat extra uurtjes slaap te pakken. Ik ben echt te druk geweest de laatste dagen.
Hahaha, bbq is op zich wel leuk, alleen de mensen niet! Hahahaha! Nee, niet bijgeslapen. Ik volg ineens weer een film, en nu kan ik er niet van loskomen.
Zoef, zoef, even heel snel. Weinig van me laten horen, even de tijd voor mezelf genomen (en voor m'n gezinnetje natuurlijk) Komende week zal ik ook niet langskomen, lekker op vakantie. Dus, tot over een tijdje! Succes met alle 'kleine onverwachtheden' van het mama zijn en geniet van alle mooie momenten van het mama zijn.
Goedemorgen....nouja....ben behoorlijk sjaggo dus dat goede bewaren we even voor later tijdstip op de dag.... Imani fijne vakantie! Prinses nog proficiat met 3e vermaanddag van Tim. Probeer nog lekker te genieten van het thuis zijn....dat werk dat komt wel (helaas dus sneller dan je denkt). En misschien valt het allemaal wel mee....weet je...het is zo lekker thuis komen van je werk als je dan je kleine mannetje weer ziet! Persoonlijk vond ik het errug lekker om juist weer aan het werk te gaan. Miste Arthur wel hoor, maar vond het heerlijk om weer eens met heel andere dingen bezig te houden. Komt vast goed meis, knuffel. Natasja Dean dus regeldagje lijkt het? Hopelijk snel weer op orde. Jij hebt nog wel lekker vooruitzicht...7,5 week vrij...dan 3 weekjes werken en dan weer vakantie...jammie hoor! Leander you roll on!!! Okee....hier dus gebroken nacht achter de rug...om 2 uur wakker met kriebels in mijn keel en hoestbuien. Toen is vanaf een uur of 4 Arthur wakker geweest...speentje erin...schone broek...nog een keer speentje, aai over de bol, nog een keer speentje...zo tot een uur of half 6. Uiteindelijk stil, ging die rooie kat aan de slaapkamerdeur van Tuur hangen. Alle deuren boven staan werkelijk open waar hij heen kan, maar nee...DIE deur moet open...dus weer gemiemel en een furieuze Erna achter de kat aan. 6 uur wekker vriendlief gaat af...en iets voor half 7 wilde Tuur dus echt de fles...Zit nu dus maar aan mijn ontbijtje. Ga me zo aankleden, want verwacht vandaag pakketje bij de post...dus moet daar eigenlijk voor thuis en op blijven. Als ik mijn ontbijtje op heb spring ik dus maar even onder de douche, kleertjes aan en kruip dan onder deken op de bank. Verder is mijn missie eigenlijk vandaag (tot ik vanmiddag moet gaan werken)...zorgen dat die rooie ook niet zal slapen...Aaargh. Toedelsss, Erna.
Ach Erna toch! Balen he? Lekker bijkomen hoor! Niet van de bank af komen voorlopig! Hier een soortgelijke nacht, veel wakker, Dean erg onrustig.. eindelijk op bed gaat de kat aan de deur krabben met veel bombarie.. whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa elke keer hazeslaapje van 1,5 a 2 uur... pffff Hij slaapt nu gelukkig.. heb geloof ik in 12 uur tijd 6 keer gevoed..
Vervelend meiden. Breekt echt op zulke nachten, gelukkig heeft Leander tot nu toe altijd nog doorgeslapen. En ik maar mopperen dat hij nu vaak al rond 6.30 komt hahaha. Heb dus niets te mopperen zo te horen. Aldonza Succes met het wakker houden van je rooie kat. Vandaag ga ik weer zwemmen met hem. Leander is echt druk met omrollen moet hem keer op keer weer terug leggen hahaha hij wandeld van zijn speelkleed af op deze manier of blijft steken achter de spijlen van de activigym. Liek
Jeetje meiden, brak dus! Dan tussendoor nog maar even liggen en niet te veel doen vandaag. Liek, veel plezier! Onze kat is nu aan het overgeven. Eerst even opruimen. Jekkie! Zielig ook.
Nou missie volbracht. Brrr, ik krijg er zelf kokhalsneigingen van. Ik ga zo even naar buiten. Volgens mij is het lekker!
Nou..niks op de bank gelegen....beetje zitten surfen op internet, tussendoor wasje gedaan en opgevouwen, groentehapje gekookt, afgewassen (nog 2 weken en dan weer vaatwasser....jippie). Heb al wel de nodige bakken koffie achter de kiezen...die rooie kijkt de hele tijd al schuldbewust...en ligt nu bij me te slijmen...en of die beesten het in de gaten hebben! Tuurtje vanmorgen nog lekker tijd geslapen en heb hem net ook nog weer even op bed gelegd voordat ik hem naar gastouder breng...daar krijgt hij weer genoeg aandacht en blijft hij ws wel wakker tot mijn vriend hem vanmiddag ophaalt. Ziet er idd heerlijk uit...geloof dat ze dit weekend ook heerlijk weer voorspellen....mmm, weer lekker fietsen. Prinses he jak en idd zielig...kotsende katjes....zo lang ze het maar op plek doen waar je het makkelijk op kan ruimen....dus niet op de bank...op de tafel op je nieuwe boek oid, maar dan gewoon 'lekker' op de plavuizen ofzo! Lieke zwem ze vanmiddag! Groetjes, Erna.
Het is inderdaad lekker weer en van het weekend en volgende week wordt het nog beter! Jippie! Gelukkig heb ik nog verlof, kan ik nog even lekker genieten. Anders trouwens ook wel, werken bij kleuters (lees=buitenspelen) is zo gek nog niet!
Jeetje Erna, dat is geen uitrusten natuurlijk! (hier ook hoor, wasje gedaan, keuken aan kant enzz, hahaah) @Prinses hahaha jij staat tot de zomervakantie de hele dag buiten te spelen!
Hahaha ik zie die kinderen helemaal voor me: Juf..Juf... JUF! Ja? wanneer gaan we nu eens naar binnen? whhahahhah
Hahahaha, zo gaat het soms wel! Ach je kan het niet iedereen naar het zin maken! Tim heeft de alarmstand aan. Ik denk dat ik hem er nog maar even uithaal. Hij viel in slaap tijdens de fles, maar volgens mij wil hij nu toch echt nog even spelen.