ihihihi Dean doet dat ook weleens, wil ik net naar boven lopen.. slaapt hij al weer.. Hmmm zo is hij gister de hele dag wakker, slaapt hij nu al de hele dag... eten en weer ogen dicht.. hahahaahah jeetje tis ook nooit goed.
hahaha mooi niet, steek ik wel een stokkie voor! Nee hoor, hij doet dit wel vaker en slaapt dan snachts ook goed.. vaag toch?
Hahaha, is hier hetzelfde hoor. De ene dag is hij heel veel en lang wakker en de andere dag slaap hij een gat in de dag. Zal wel bij babytjes horen dan. Maar vaag is het!
Even inbreken: Natasja, Super van het balletje van Dean zeg! Pffff....ik vind dat (door de fert. toestand) toch een super geruststelling hoor! Wauwww.... *ben weer weg*
Ik zie nog twee erg belangrijke dingetjes: Vermaanddag van Tim! Omrollen van Leander! Jeeeeeh....wat worden ze groot he! Ik heb even tijd voor een korte update van huize Elmo: - Ruben eet heerlijk de 6 mnd potjes! Groentje lijkt geen probleem meer (zullen vast nog dingen zijn die hij niet lekker vindt). - Fruit vindt hij echt heerlijk! Mango, peer, appel, banaan....kan hem niet genoeg zeg! Hij eet 3 stuks fruit verdeeld over twee dagen! Eind van de dag nog een pot groente erachteraan dus! Misschien kunnen we al gauw naar 3 flessen? - Tanden ver te zoeken :-D - Omrollen, wat is dat? - Lonken, lachen, wippen, zitten, brrrrrr (zo doet ie dat) dat lukt allemaal prima! - Slapen ook erg goed (ook het logeren bij schoonouders). Wij sliepen daar ook hoor. Oh, ook nog sms van Femke gehad! Ik plaats dit ff dan zoek ik mijn mobieltje ff. Toedelssss
01-05-08 / 08.22 uur Goedemorgen deze morgen. Meisje ligt alweer in bed na de pap. Het is hier nu nog fris maar de zon schijnt. Marin en ik hebben al wat kleur op de neus. Hebben een fietszitje gehuurd. Vond ze geweldig. Gisteren met een ander stel wezen toeren. In Pezenas gewandeld met meisje in de buikdrager. Vond ze wel knus. ze pakt iedereen in hier. Francaises die even stoppen om tegen madam te babbelen zijn geen uitzondering. Tut ut La France.
Wat heerlijk dat Ruben nu zo goed eet! wil nog wel een lekkere knoei foto zien! Leuk te lezen dat in frankrijk alles goed is! hoop dat ze lekker genieten
haha leuk zeg marin die veel aandacht krijgt in frankrijk. gelukkig gaat het goed daar , het is toch afwachten hoe ze reageren als je op vakantie gaat. Ruben wat goed dat je zo goed eet en al vast gefeliciteerd met je vermaand dag morgen. hier gaat het verder goed. donderdag ging het even wat minder, Esmee dr snijboontjes vielen schijnbaar verkeerd dus dat kwam er allemaal uit, savonds na de papfles kwam er weer wat uit,dus dat werd weer omkleden en in bad. gister een verduisterings rol gordijn in dr slaap kamertje gehangen, madam gaat savonds om 7 uur te bed maar blijft wakker tot het schemerig word (uurtje of half 10) ,dus die maar op gehangen, wel vreemd want overdag slaapt ze wel als het ligt is , maar ja gister ging ze dus optijd slapen was ze om 4 uur vannacht klaar wakker, lekker las je moet werken en de wekker gaat om kwart voor 6, ben nu zo brak als wat. tanden: zie nog niks komen, soms denk ik ja er komt wat maar dat is steeds bedrog . omrollen,: wil wel maar dan met een klein zetje van ons. ze wil liever zitten, als ze ligt tilt ze haar hoofd omhoog zodat haar schouders ook van de grond komen.
Elmo, fijn dat het eten zo goed gaat. Het was dus toch een kwestie van wennen. FemkeJ, leuk dat het zo leuk is. Van mij mag je nu wel weer terugkomen. Sonja, hopen dat het verduisteringsgordijn gaat werken. Tim was vanochtend al om half 5 wakker. Er viel niets meer te rekken. Hij had gewoon honger. De laatste week is hij wel vaker vroeg wakker (altijd op de dagen, dat ik aan de beurt ben. toevallig?). Ik hoop niet dat hij te weinig voeding krijgt, want ophogen gaat, volgens mij, niet meer. Hij krijgt nu 180 + 6 en dat 5 x per dag. Ik hoop maar dat het een tijdelijke fase is. Ik heb uitslag aan de binnenkant van mijn elleboog (weet niet hoe het heet). Ik hoop niet dat het zonne-allergie is. ik zou niet weten waar het anders aan zou liggen.
Prinses Misschien een schepje Nutrix door de avondvoeding proberen? Hopelijk heeft hij dan een langer verzadigt gevoel. Eigenlijk staat nutrix vanaf 4 maanden maar heb het bij Leander ook wel eens gegeven om te proberen toen hij elke 2 uur nog wilde drinken om te kijken of hij langer verzadiging had er mee. Of bij de laatste fles als je merkt dat hij nog meer wilt dringen wat meer CC water toevoegen. Liek
hmm dat weet ik niet. Nutrix is een rijstebloem pap. Weet niet zo goed wat hyperallergeen voeding inhoud. Doe dan maar safe en probeer water extra. Liek
prinses: Esmee hfft ook een keer een uitslag plek aan de binnen kant van de elleboog gehad, heb er een paar dagen zinkzalf op gesmeerd en toen was het weg,weet niet of het het zelfde is als bij Tim, bij Esmee was het wat schraal.
*wipt ook ff snel binnen* Tim; gefeli met je vermaandag! Gaat snel zeg! Natas; suc6 met je boobies...ze hebben het soms zwaar te verduren Is Dean al weer meer in zijn oude ritme belandt? Prinses; heeft de zinkzalf al geholpen bij je uitslag? Elmo; tof zeg dat Ruben nu zo lekker smult! Tiago moest nog ffies op 4 (fles/borst)voedingen blijven staan. Denk zelf na de volgende controle (begin juni) naar 3. Heb soms ook het idee dat ie de hele dag aan't eten is hahaha Imani; fijne vakantie! Erna; die katten van jou houden je aardig bezig. Haha zie het helemaal voor me; jij erachteraan om 'm wakker te houden! Nog gefietst? Leander; goed zo kerel dat je zo goed omrolt! Tiago rolt nu ook al af en toe weer door naar de rug, maar heeft daarbij meestal nog onvoldoende controle over hoofd; dat knalt dan redelijk hard neer en dat vindt ie dan weer niet leuk natuurlijk... Sonja; voelt Esmee zich alweer beter, of is buikje nog in de war? Tandje is steeds meer zichtbaar; echt grappig! Net had Tiago even huilmoment. Was doodmoe, maar ging dus even ontroostbaar huilen. Gelukkig was het weer snel voorbij en sliep hij als een roosje. Net weer even wakker, maar nu weer aan't slapen.....of niet dussss *zoeft weer weg....*