De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Arthur gefeliciteerd met je vermaanddag :)

@Natas: wie weet heeft/had Dean wel een regeldag of een sprongetje omdat hij het toch goed doet op je voeding.

@prinses: haha flip een toeter van een kraamfeest, hopelijk heeft hij nu geen knallende hoofdpijn.

Liek: Esmee slaapt heerlijk nu het donkerder is in haar kamertje, ze gaat als ze in bed ligt vrij snel slapen.
    nu papa en mama nog kunnen slapen, de buren hebben een puppie, dat beest heeft de hele nacht gepiept en gejankt , me man was het zo zat die heeft op de muur gebonkt, het is al zo gehorig ,gelukkig werd Esmee niet wakker die kwam om 8 uur pas , die heeft zo liggen wurmen dat ze overdwars in bed lag.

sigaretten rook: Esmee komt er niet mee in aanraking,sinds ik zwanger was van haar werden de asbakken verbannen me man was een week voor dat we achter de zwangerschap kwamen gestopt met roken.
    en als we ergens op visite gaan dan gaan ze spontaan allemaal buiten staan te roken.
    met een verjaardag staat bijna iedereen buiten ,ik heb zo van Esmee kiest er niet voor en er word niet bij me kind gerookt.
    me man gaat altijd op woensdag avond weg en als hij thuis komt stinkt hij ook naar de rook, het is kleren in de wasmachine en douche want wat een lucht.

werkweekend zit er weer op , ben nu 3 dagen vrij en ga heerlijk van de zon genieten, nu kan het nog als ze zon warmer word kan ik er niet meer in zitten dus nu ff voor kleuren (heb zonne allergie)

2. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ha meiden,

Hoe is het hier?

Hier net papa uitgezwaaid naar zijn werk.... Boehoe stond echt te brullen.....Hij is 2 en halve week thuis geweest.
    Hij heeft op dinsdag vrij en dan ga ik werken dus dan heeft hij papa-dag met zijn dochter.
    Vanmorgen voor het eerst met haar gedoucht, ze vond het heerlijk!
    Badje en tub vindt ze ook al zo fijn maar douchen dus ook.
    Wat ben ik toch megatrots op ons meiske en hoe ze het nu doet. Na alle moeilijkheden in het begin, het is echt een tevreden en zoet meiske....

:idea: Arthur gefeliciteerd met je half jaar!
    :idea: En ruben natuurlijk ook
    :idea: Natas, misschien een regeldag? Die hebben ze rond 6 weken.
    :idea: Prinses: flip weer een beetje bij zijn positieven?
    :)

Meiden geniet allemaal van het mooie weer. Ga ik nu ook doen. Dametje ligt heerlijk in dromenland....

Liefs!

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieve Arthur:

VAN HARTE MET JE HALF JAAR!

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Arthur, gefeliciteerd met je halfjaardag!

Hannah, is je mannetje weer thuis? Wat kan je je dan gaan hechten aan het "gezinnetje". Het went snel genoeg weer. Lekker alleen met je meisje, is ook erg leuk.

Sonja, lastig die zonne-allergie. Kan je wel onder de parasol, of heb je er dan ook last van?

Natas, lekker dat Dean weer een beetje in zijn ritme zit. Heb je zelf ook weer een beetje bij kunnen tanken?

Lieke, veel plezier morgen bij de kapper.

Elmo, een traphekje is een goed idee! Hahaha, dan realiseert hij zich vast eerder dat we een zoon hebben. Hahahahaha!

Tim jengelt. Straks weer terug!

5. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    zolang ik niet zomers in de warme zomer zon zit gaat het wel , zit vaak ook onder de parasol of in de party tent.
    heb al van alles geprobeerd, zonnebank voor dat de zomer begon, homeopatische pilletjes , zalfjes helaas werkt het maar even of helemaal niet, dus nu maar van deze zon genieten.

zal even de bloemetjes buiten water geven.

iedereen een beetje verder van het mooie weer kunnen genieten of waren er ook bij die moesten werken vandaag?

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hier ben ik weer.

Lastig Sonja, die allergie.

Hier wel lekker in de zon gelegen. Heerlijk in mijn bikini, met mijn striae in de zon. Ik heb gehoord dat het dan sneller, minder zichtbaar wordt. Dus hoop dat dit gaat helpen op de lange duur. Verder lekker buiten gegeten en met Tim ook buiten gespeeld. Heerlijke dag!
    Morgen heeft Flip zijn eerste ouderschapsverlof. Ik ga morgen nog even op zoek naar kleren. Ik heb niets met korte mouwen (dat past). En ook wil ik even kijken naar kleren voor een bruiloft. Kan dus mooi morgen! :p

7. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    prinses bij mij is de straie nog noit weg gegegaan in de zon, je zag dan allemaal witte strepen ,de rest was dan verbrand en de strepen bleef je zien.

Naomi gefeliciteerd met je vermaand dag

8. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik heb ze liever wit dan rood.

Ik ga zo even de stad in, shirtjes scoren en een zonnehoedje voor Tim.
    Fijne dag vandaag!

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lieve Naomi,
    Van harte met je half jaar meiske!
    Op naar alleen maar mooie en spetterende maanden voor je!
    Liefs Ruben!

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik zal tussendoor (illegaal) proberen te reageren. Ik begin bij het begin.

Ik moest (wilde) werken. Had niet zoveel aan een vrije dag ;)
    Braderie is er tot de avond. Ik zou wat eerder weg, lukte uiteraard niet, maar hebben dus na het werk nog even lekker gewandeld :-D

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zonnehoedje: C&A, bij de P hadden ze ook een leuke. Voor jongens wel veel minder keus dan voor meisjes...
    Opzicht wel logisch...maar 1 voor jongens en 20 voor meisjes :(

12. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    Zo meiden, na 3 werkdagen nu lekker vrij.

Prinses die straie strepen helaas heel veel geduld hebben na verloop van jaren zullen ze meer als huidskleur tevoorschijn komen.
    Hopelijk kan je lekker slagen in de stad.

Elmo jammer dat je niet eerder wegkon maar lekker gewandeld dus.
    Doet Ruben het nog goed op zijn potjes.?
    Ben je overgestapt nu naar opvolgmelk?

Arthur
    en Naomi

Van harte gefeliciteerd met jullie vermaandagen.

Sonja, vervelend die allergie. Ik heb nog niet echt van weer genoten heb alle dagen gewerkt.
    Ga straks even op pad met Leander naar de stad.
    Of misschien ook niet naar de stad, heb even geen centen genoeg om uit te geven hahahahaha.

Hannah Ook jouw eerste echte alleen mama dag achter de rug.
    Fijn dat Senna het zo goed doet.

Verder is het niet zo heel druk geweest hier.

Zal ff hier wat updates vertellen.

Vandaag zouden we eigenlijk naar de kapper met zijn 3 en daarna naar gemeentehuis om paspoorten en voor mij rijbewijs aan te vragen.
    Helaas moet vriendlief vandaag overwerken dus het was onzin om halve dag te werken en om 17.00 weer terug te gaan naar zijn werk.
    Ik baalde echt had er zo`n zin in vandaag.
    Wilde eigenlijk lekker vanaaf afsluiten met een BBQ op balkon.
    Hopelijk krijgt hij morgen vrije middag.
    Leander heeft vandaag voor eerst echt zomerkleertjes aan.
    Gisteren is hij met zijn gastmevrouw en gezin meegeweest naar Blijdorp vroegen of hij mee mocht.
    Hij was zondag ook al op pad geweest met zijn vader.
    Kind was gisteren na zijn bruine bonen prak zo moe dat hij vanaf 17.30 niet meer wakker is geworden, behalve dan door mij omdat ik om 08.30 nog een fles gegeven heb.
    08.30 vanmorgen was hij weer aanspreekbaar.
    Het rollen heeft hij echt uitgevonden.
    Afgelopen 2 nachten heeft hij in zijn 90 CM slaapzak geslapen ipv zijn 70 CM deze was echt te kort aan het worden.
    Mama weer een nostalgische waarde minder snik.
    Toen ik het slaapzakje pas kocht leek hij zo groot en nu vind ik hem zo klein hahaha.
    Afgelopen nacht ook geen deken over hem heen gedaan.
    Nu ligt hij lekker te slapen in zijn bedje zonder slaapzak.
    Liek

13. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb voor Esmee een pet met haar naam er op laten maken ,gelukkig kan je hem verstellen met klitteband want anders was hij veelste groot geweest, en had ik al de kleinste besteld.

@Lieke, jammer dat je met het mooie weer moest werken, ik ook wel maar ja ik ben smiddags al vroeg klaar.
    stukje wandelen of lekker in de tuin met Leander is ook leuk, tja de stad is is erg leuk maar ik word altijd zo hebberig zie altijd zoveel leuke dingen.
    En wat Elmo al zegt voor meiden is er veel meer te krijgen dat zie ik wel als je een speelgoed winkel in gaat , 1 wand is voor jongens en de rest van de winkel is voor meiden, kwa kleren is er ook veel meer voor meiden, wel jammer hoor dat het niet gelijk is.

14. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    Daarom ik zie ook altijd veel te veel dingen.
    En ik moet deze maand ook nieuwe paspoort en rijbewijs betalen.
    Duur grapje.
    Helaas hier geen tuin , heb een balkonnetje op 4 hoog. 8) 8)
    Heb er eigenlijk niet zo veel nog op gelet mbt kleren.
    Slaag altijd wel redelijk snel.
    Moet ook op pad nog voor een zonnepet of hoed.

15. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Hallo meiden,
    Arthuur nog gefeliciteerd met je vermaanddag.

Hier een beetje kunnen genieten van het mooie weer, heb merendeel liggen slapen.
    Straks Naomi even ophalen.

Verde eigenlijk weinig nieuws hier.

Liefs Lyd

16. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
  17. Elmo

Elmo Niet meer actief

LIEFFFFF *geen geluid op kantoor :(*

18. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    leuk filmpje.
    Leander ligt vrij rustig in de box of kwam dat door dat je aan het filmen was.
    stoere kleren heeft hij aan :D

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    aaaaaaaaaaaaw super lief!

20. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.290
    263
    83
    Joepi , de gevreeste jaarnota is binnen.
    En we krijgen geld terugggggggggggggggggggg.
    WOW wat ben ik blij , ik kneep hem gewoon.
    Liek

Deel Deze Pagina