Naomi gefeliciteerd met je halfjaardag! Lieke, Jippie, dat is een gelukje! Dat wordt shoppen. Hoe gaat het trouwens met sporten en lijnen en met je lichamelijke klachten? Ik hoor er de laatste tijd niet zo heel veel meer over, ben nieuwsgierig. Ik ga straks even dat filmpje bekijken. Lydia, lekker even bijtanken. Nog verkleurd? Ik heb vanochtend geshopt, en ben een beetje geslaagd. Superleuk petje en een romper met pijpjes gekocht voor Tim bij de H&M. Zelf bij de promiss en etam geweest. Ik heb 3 shirtjes, een rok en een blousje gescoord. Bij de miss Etam kreeg ik er gratis een Sonja Bakker boek bij. Zou dat een stille hint geweest zijn? Hahahah? Ik ben goed bezig met de lijn. Niet gesnoept en lekker gesport. Heerlijk! Nu zit ik lekker nog eben buiten, alhoewel het nu wel kouder begint te worden. Ik hou van de lente/zomer. Ik word er helemaal vrolijk van!
*doet net of het normaal is d'r dinnetje zo gruwelijk te verwaarlozen* Prinses, Goed van je leefpatroon zeg! Lieke, Beterrrrrr, geld terug! ALtijd goed. Heerlijk ventje inderdaad zeg, Leander! Natas, Gaat de voeding / ritme weer helemaal zoals mama wil? Misschien wat last van het weer/drukke dagen gehad. Ruben was ook wel een beetje van zijn padje af. Babyfoon tikt al wat dus zal het wel weer af moeten raffelen hier..... Hier gaat alles goed. Zoals jullie gemerkt hebben is het heel druk op kantoor (tis toch erg he ). Ruben gaat als een speer (wel weer onder de krassen) en de eczeem blijft. We hebben het aardig onder controle maar hij begint nu op zijn borst wel echt jeuk te krijgen...heel sneu. Eten gaat goed. Die bladspinazie ... ach... rook echt vreselijk! Zelf zou ik het ook niet hoeven. Visrisotto was een zeer groot succes! Kleine Bourgondier! Ik ga er zo alweer vandoor.... Gisteren kaarten weten te scoren voor Najib in Martiniplaza! Duurt nog wel ff maar we hebben er zin in! Mijn nieuwe buuf heb ik ook aangespoort op zp te komen schrijven Het zijn echt hele leuke mensen! De andere nieuwe buren (oud collega) trekt het weekend in haar nieuwe huis! Het kon nog wel eens gezellig worden dus Lang leve het stralende weer!
Ruben is een lekkere eter dus wel sneu dat hij zo last heeft van de eczeem , zal ik even een emmertje zeewater naar je toe sturen (schijnt te helpen) spinazie vind Esmee nog steeds niet lekker, misschien is proberen met een eitje er door heen zit er tenminste wat smaak aan. word gezellig bij jou in de buurt met de nieuwe buren Najib dat is een leuk voor uitzicht, vind hem ook zo geweldig, eind deze maand begint hier de kaart verkoop weer voor het theater, zag dat jochem meijer kwam dus ff kaarten scoren. gister goed nieuws gehoord, het zoontje van me vriendin is van de zonde voeding af en ligt in de door groei kamer, hopelijk mag hij snel naar huis toe. Lieke dat is lekker dat je geld terug krijgt , dat is altijd leuk Esmee was weer vroeg wakker, half 6 al ,dat vond mama wel heel erg vroeg, gelukkig viel ze na dat ik aan het touwtje van dr tingelding had getrokken weer in slaap en kwam ze om 7 uur, kijk dat zijn betere tijden. zometeen boodschappen doen als madam wakker is want morgen en vrijdag weer werken, zal wel puffen worden, als het buiten bv 24 graden is lijkt het binnen wel 48 graden, en dan klagen de ouderen nog van het is zo koud. iedereen die vrij is geniet van het mooie weer en iedereen die moet werken sterkte.
Prinses, Ik heb vorige week niet gesport heb een week vakantie genomen mbt sporten. Ze waren toch al dicht met die feestdagen dus het lukte niet om te gaan. Ik wilde afgelopen maandag gaan maar Jeroen moest thuis werken dus het was prettiger als ik thuis bleef. Ging dat kind vanaf 17.30 slapen had ik net zo goed kunnen gaan hahaha. Gisteren moest Jeroen overwerken dus is het ook niet gelukt. Hopelijk gaat het vanmiddag lukken. Ik ben nu ongeveer 3 kilo kwijt heb er nog 7 te gaan voor een bepaald doel en dan nog 5 hopelijk voor September. Sta nu ook even stil heb een aantal dingen verandert in eetpatroon. Eet geen bolletjes meer maar boterhammen met 30 plus kaas en snee roggebrood er tussen. dit scheelt al heel wat. Mijn lichaam is weer goed in orde. De rug is en blijft een belastbaar punt maar niet pijnlijk en of belemmerend. kortom ik ben weer opperfit zoals voor de zwangerschap. Elmo Wat akelig dat Ruben zo last heeft van jeuk. In ieder geval lekker aan het eten. Leander kreeg aardappelschotel met kip gisteren maar dit was geen succes tranen met tuiten wat flik je me nou in mijn mond. En ja vandaag gaan we naar de kapper toe. Zal proberen vanaaf fotoupdate te doen van Leander. Ik ga ff hier stofzuigen en doen. Dan is dit weer klaar. Liek
hoi meiden, Pffff Naomi wil totaal niet slapen. Geeft vanaf zaterdag al steeds wat over en wil dus niet de groente of fruit hap hebben. Ze begint er met voole teugen aan maar na een paar happen is het gedaan. Ze huilt ook weer meer dan anders, geen idee waar het vandaan komt. Liefs Lyd
Misschien het warme weer? Nou naar de gyn geweest en ons dossier is voorlopig gesloten. Zo raar.. voel me zelfs een beetje emo.. :misticj: Juni 2005 met de lpil gestopt. September 2006 voor het eerst naar de gyn geweest.. alle onderzoeken enz afgerond in Oktober 2006, terug in februari 2007.. de molen in 5 maanden hormonen slikken en spuiten.. Inseminaties..zwanger in Juli 2007, daarna bij de gyn gebleven en 14 maart 2008 een mooie zoon. Gek omdat ineens af te sluiten na bijna 3 jaar.. maf! Hier moe.. weer een drukke nacht met voeden.
Inderdaad, raar om af te sluiten. Aan de andere kant, ook wel lekker. Even geen zenuwen en gestress meer. Lydia, vervelend dat Naomi niet wil slapen. Ik moet zeggen dat Tim ook al vanaf 9.00 uur wakker is, en ook niet in slaap te krijgen. Vanochtend even naar het Cb geweest, naar het weeguurtje. Ik ging eigenlijk voor het afplatting van het hoofdje van Tim. Hij was inderdaad niet rond meer en heeft een bepaalde voorkeursligging. Ik moet nu zijn hoofd draaien en er dan een rolletje onder leggen. Nou leuk bedacht, maar het werkt nog niet. Nou was hij natuurlijk ook niet in een diepe slaap, maar toch. Straks komt ik nog op de anderen reageren. Ik ga nu eerst wat drinken. Heb het zo warm!
prinses: zei het cb niets over fysio voor Tim? bij Esmee begon het ook toen ze 3 maanden was en nu bijna 3 maanden fysio verder is het bijna weg door de oefeningen die ze moest doen. ook hebben wij Esmee anders om in bed gelegt, met haar hoofd aan het voeten eind. vind Tim het prettig op zijn buik? anders zou je hem ook af en toe op zijn buik kunnen leggen. niet dat je straks zo ver bent en hij een helmpje op moet. hoofdje draaien heeft niet veel zin, hij draaid hem dan met de zelfde vaart weer terug, deed Esmee tenminste wel. Lydia: arme naomi , drinkt ze haar flesjes wel of spuugt ze die ook uit? net als wat natas zegt wie weet door het warme weer. Natas: dat lijkt me ook een raar idee, na 3 jaar en dan is het nu echt voorbij
Hij woog 6890 gram. Ze is niet begonnen over fysio. Ik had natuurlijk ook geen echte afspraak, dus misschien dat ze daar de komende keer wel over begint. Inderdaad zo'n helmpje wil ik graag voorkomen. Ik heb de mobiel die boven zijn bed hing, maar weggehaald. Eigenlijk wel logisch dat hij het liefste recht omhoog keek. Hopen dat dit nu veranderd. Ik leg hem om de week andersom in bed. Ook als hij wakker is, laat ik hem veel op de buik liggen. Alhoewel hij dit niet echt prettig vindt. Nou we zien wel. Meer als ik nu doe, kan ik volgens mij niet doen.
Nou handig zo'n rolletje naast het hoofd. Ik ging kijken of hij sliep. Hahahaha, doekje ligt nu op zijn buik, maar hij heeft wel zijn hoofd de goede kant op. Ik denk dat het knuffeltje aan die kant, meer effect heeft, dan het rolletje.
Hallo meiden, Hier alles goed. Ga langzaam aan wel een ritme krijgen. Ons meiske doet het super op mama's slagroom In 9 dagen is ze bijna 400 gram aangekomen. Heb mn bevallingsverhaal geplaatst bij 'de bevalling' Prinses: ik heb hier een opgerolde handdoek met tape eromheen als rolletje. Natas: lijkt me idd heel gek om dan na zo'n tijd het dossier te sluiten. Lydia: wat vervelend zeg met Naomi.. Lieke: goed bezog hoor!
Femke post! 07-05-08 10.49 uur Loop ik net bij de box langs, staat (!) Marin me lachend aan te kijken!!!!
Ruben een topdag vandaag! Hij is even mee naar kantoor geweest en had voor iedereen een ontzettend brede grijns! De meest voorkomende reactie was: wat een lachebekkie zeg! *trots* Op de terugweg even langs het centrum vlakbij mijn werk gereden! Wibra had Sesamstraat dvd's in de aanbieding :-D Ik heb ze alle 5 gehaald :-D Hele dag verder in de tuin geweest. zelfs 2x lekker geslapen boven. Nu had hij een minder momentje....in zijn wipstoel de dvd van Sesamstraat (uit die serie van Felicitas) doet echt wonderen. Hij slaat heel gauw om en zit dan te lachen en hard te wippen! Hij wordt groot zeg! Ik heb ook zo'n Nuby bijtring gekocht (van Femke afgekeken) en alvast een tuitbeker (is vanaf 6 mnd!). We kunnen altijd eens gaan kijken wat hij daarvan vindt. Ook zijn zijn voeten helemaal hot sinds een week! Slaapzak open, graait ie meteen naar zijn voeten....whahahah... heel grappig! Hij zit me nu ook flieft aan te kijken.....papfles maar maken denk ik (warm eten wilde hij niet!). Groene groente....hmmm...sperciebonen/spinazie etc. Zou hij daar gewoon niet van houden? Fruit: kiwi, banaan, appel, peer en mango! Alles gaat er zonder mopperen in! Tis echt een fruit en buitenkind (verkeerde land geboren misschien). Ben zo weinig aanwezig...dat ik het gewoon niet meer zo weet.
HOERAAAAA Esmee kan zelf op haar buik rollen ben zo trots op me meisje (dat is gelijk einde fysio,alleen in juni nog even heen) Prinses: je kan ook verder niet meer doen dan je al doet met Tim. ik moest eerst een rol onder Esmee haar benen doen, dat was natuurlijk leuk want dan kon ze zich afzetten , hier werkte het niet met de rol. marin wat goed van jou Liek hoe was het bij de kapper gegaan?