Owwww Marin staat, geweldig zeg. Echt supers gezicht lijkt mij dat. Van harte Marin. Liek Lydia er staat wel een andere op hyves. Zal hem later wel ff uploaden nu geen zin meer in.
Meiden wat hebben jullie veel geschreven. Ik heb even geen zin om te reageren, ik kom net van de steptrainer af. Leuk filmpje van Leander! Hoofd van Tim net bijgedraaid in zijn slaap. Ik had er een rolletje onder gelegd, maar helpt niets. Dan maar anders! Ik ga nog even forummen en dat lekker gtst kijken (2 afleveringen) en dan douchen!
Prinses, Hier ook een lichte voorkeur hoor.... Wij nemen het met een flinke hap zout. Geef je uk eerst de kans maar om zelf te draaien hoor! Bij Ruben blijkt het achteraf ook flink mee te vallen.
Ik kan zelf geen voorkeurskant ontdekken voor Leander. Hopelijk valt het allemaal mee prinses. Misschien de tip van Sonja om hem ondersteboven in bedje te leggen. Dit kan ook al schelen. Ik moet hier mijn ventje straks weer wakker maken. om 16.30 was het weer huilen om te eten. Of hij te moe is dat lijkt wel zo. Drinken doet hij dan daarna ook niet veel terwijl het pas zijn 3 de fles is. 0m 7.00 dronk hij 210 CC en 7 schepjes om 10.00 fruit een hele banaan met liga ging er met smaak in. een half uurtje daarna drinken wilde dhr niet. 0m 12.30 hele fles gedronken Na het avondhapje zonder succes wilde hij maar iets van 100 CC drinken en om 19.00 was het moe moe. Zo ging het gisteren ook al. luier was vanmorgen helemaal droog. Dus hij gaat zo echt hopelijk een flinke fles wegwerken. Anders ga ik fruit laten vervallen en krijgt hij mooi een fles.
Inderdaad misschien met een grote hap zout nemen, maar toch ben ik er wel een beetje zenuwachtig over.
Gunst kijk mijn verslagje, whahahahaha. Wilde DHR niet. Lijk wel of ik aan het rapporteren ben op mijn werk .
Niet doen joh, zonde van je tijd. Je probeerd wat je kan. Ik dacht dat Leander ook een wat plattend koppie kreeg omdat hij het haatte op zijn buik. CB heeft er niets van gezegt, ws wel als ik het aangegeven had. Maar ja ik kan het koppie van Tim niet zien dus niet echt zeggen of het daadwerkelijk meevalt.
Inderdaad zonde van mijn tijd. Ik ben de laatste tijd toch al een beetje zenuwachtig. Ik denk doordat ik bijna moet werken of zo, en door wat gedoe in de prive-sfeer! Nou ja, het zal allemaal wel weer goed komen!
Kan mij voorstellen hoor prinses. Aan het werk gaan is niet niets hoor. En dan nog wat sfeer problemen maken de dingen niet makkelijk. En je bent nog lang niet ontzwangert ook dus hormoontjes zullen ook meegieren nog. knuffie