Hey meiden, Heb jullie door drukke gezinssituatie even verwaarloosd. Heb alles bijgelezen, maar ga ff ego reageren... Wel even een hoeraatje voor Ruben, Arthur en Naomi! HOERAAA gefeli met jullie half jaar! En een hoeraatje voor de omrollers en voor Marin's staan HOERAAA! Nou, over hier; Tiago is behoorlijk ziek geweest. Heeft 2 dagen hoge koorts (39.8 ) gehad, heeft moeten braken en was (en is nog een beetje) aan de dunne...Echt zielig! We zijn zondag nog bij de ha post geweest, omdat koorts bleef stijgen en zelfs met zetpillen niet echt daalde. Daarnaast dus braken en weinig drinken. Moest even aan Ruben denken Gelukkig was het volgens de ha niks ernstigs; waarschijnlijk buikgriepje in combinatie met het krijgen van tandjes.....Jawel, meneers 3DE! tand is al door aan't komen. De nachten waren minder de laatste dagen... gaaaap Koorts is gelukkig voorbij nu en drinken gaat ook al beter. Ongerustheid is dus weer over gelukkig. Ben daarnaast zelf ook nog ziek geweest ma en gisteren (flink verkouden), maar ook dat gaat weer goed. Pff hopelijk nu weer volop genieten. Tiago bleef ondanks ziek zijn wel heel alert en vrolijk overdag (dat was ook al een goed teken volgens ha) Zijn vocabulair is inmiddels uitgebreid met dadadadada en tatatatata. Echt super
Meiden, Ik ga straks toch weer even de ha bellen aangezien Naomi alleen vanochtend vroeg een plasluier had. De voeding drinkt ze wel maar geeft toch na de voeding weer wat over. Als ik meer weet horen jullie van me. Liefs Lyd
Succes lydia. Goed dat je gaat. ElviraR, gelukkig zijn jullie weer aan de beterende hand. Ziek zijn, en dan ook nog met mooi weer, is niet grappig!
Tiago alweer een 3de tandje op komst. arm mannetje dat hij zo ziek was, gaat het nu weer helemaal beter met hem. Lydia hoe is het afgelopen bij de dokter? prinses: alleen al Tim anders om in bed leggen scheelt al wat. goed in de gaten houden of het niet platter gaat worden, bij Esmee was het extreem plat maar was er nog op tijd bij. wat een feest zeg dat rollen op de buik , wil ze niet meer op dr buik leggen rol ik haar weer terug want dat kan ze nog net niet, 2 tellen later ligt ze weer op haar buik hahaha sprak vandaag een vriendin van me haar dochter is 10 maanden en doet dat nog niet , is die nou traag of is Esmee gewoon snel. ik zal is even de frituurpan aanzetten, we doen vandaag makkelijk, lekker een patatje. Esmee ligt nu lekker in bed, heeft vanmiddag amper geslapen, ze had er geen zin in, als ze wakker word kan ze in bad morgen moet ze weer naar opa en oma toe.
Ik zit te denken om zo'n baby-sleep aan te schaffen.Dan leg ik hem overdag op zijn zij te slapen (als hij dat wil). Vanmiddag dacht ik even, ik laat hem lekker liggen zoals hij wil liggen. Heeft hij automatisch zijn hoofd de goede kant op. Dus misschien maak ik me wel zorgen om niets. Eet smakelijk Sonja! Of is het al op?
Even gauw! Tiago Beterschap! Naomi, ik hoop dat de dokter goed nieuws had voor jullie! Ruben wordt even geplonst, dan fles en op bed. Tot vanaaf!
wat ik deed om Esmee op haar zij te laten liggen was een badcape op rollen en die in haar rug leggen en zo tussen haar benen door en een kruik met water gevuld zodat hij zwaarder was en die tegen de rol aan leggen, zo rolde ze ook niet om. Eten was lekker. net Esmee in bad gedaan en de fles gegeven en die ligt nu in bed, hopelijk slaapt ze snel want ze is best wel moe maar vecht tegen haar slaap om wakker te blijven (eigenlijk al bijna de hele middag)
meiden, Naomi heeft een virus te pakken. We hebben zetpillen meegekregen. als het met 3 dagen niet over is dan moeten we terug. liefs lyd
Oke dan, gelukkig klinkt het je arts bekent in de oren (denk ik dan maar). Ik hoop dat de zetpillen aanslaan (en wel heel gauw!). Beterschap voor je meiske!
Ja het schijnt toch wel te heersen. Hoop ook dat het snel over is voor haar. We blijven ook lekker thuis het weekend. Als er dan wat is kan ik hier met haar naar de ha. Liefs
Gelijk heb je hoor, maar even geen drukke schema's! Heeft ze nu extra last van de warmte? Morgen 25 graden hoor ik net....(ik zit doodleuk op kantoor en mijn airco is gejat!).
N.a.v. het weerbericht (voorspelling voor morgen) ben ik ineens heel blij dat ik net alle zomerkleding gewassen en gestreken klaar heb liggen. Geloof dat ik me morgen maar in een zomerjurkje ga hijsen! De teenslippertjes had ik ook alweer aan!
aaah die kleine Naomi! Knuffie voor haar.. @prinses, Dean ligt al vanaf dag 1 in de zijligger, elke dag een andere kant op, en overdag op zijn rug. Geen deukje of iets te zien! Ze mogen er tot 4 maanden maar in. Ik heb vandaag voor Dean geshopt met mijn mams. We kregen gister een groot bedrag van mijn ouders (mijn zussen ook) omdat we toch erg krap zitten met de 2 hypotheken. Het arme kind had geen enkel zomers dingetje dus hij moest wel. Dus een hele berg kleren hier! Ben helemaal blij. De rest van de centjes op de spaarrekening en een klein beetje om mijn tuin zitbaar te maken. Heb een zere kop van hier tot tokio.. veel te weinig gedronken.
25 graden! Jeetje, je zal maar vrij zijn. Elmo ik zal aan je denken. Natas, Ik heb net de baby-sleep besteld, kom je vertellen dat ze er maar tot 4 maanden in kunnen. Hahahaha, heb ik weer. Nou ja, kan hij in ieder geval nog 3 weken (als de bestelling snel komt). Natas, Wat een heerlijke ouders heb je toch. Naomi, beterschap!
whahahahahah sorry prinses. Ik had namelijk gevraagd toen die mevr van het CB hier was tot wanneer hij er in mocht, ze zei toen 4 maanden, want daarna zijn ze sterk genoeg om hun hoofdjes te draaien. Lief zijn ze he mijn paps en mams.. echt.
Beterschap voor Naomi, Misschien als het beter gaat kan je lekker zaterdag nog naar de camping gaan. Merk je snel genoeg toch. Elmo leuk dat ze zo gek op je lachebekje waren, dat is Ruben zeker een echte lachebek. Heerlijk . Beterschapjes voor Tiago en voor de mams, hopelijk zijn jullie allebei opgeknapt voor het pinsterweekende. Sonja, hier ben ik ook steeds bezig Leander terug te leggen. Hij kan het wel maar rolt zich klem af en toe hahaha. Lekker aan de patatjes gezeten jummie. Prinses Voor je een baby/sleep aanschaft zal ik het eerst proberen met een rol inderdaad zoals Sonja beschrijft kijken of hij het wel wil. Zonde als je een rol aanschaft en hij wil het niet. Of een 2 de hands proberen te scoren op MP. Ben verder eigenlijk beetje druk geweest op eigen forum om wat dingen te veranderen , koste wel een beetje tijd ook. En vandaag gewerkt dus , heb heerlijk werkdagje gehad. En beslist niet te warm gehad , ook al stond ik in een redelijk warme huiskamer te koken met de deuren dicht ivm woongroepgevoel creeeren. Dat geeft rust. Leander heeft vandaag goed gedronken. Gaat morgen kennis maken met zijn Australische oom ) Broer van mij moeder. Heb hem al lang niet gezien dus gezellig bij oma op de koffie waar ze dus morgen ook zijn. Daarna naar kennissen toe die ook in Den Haag wonen. Normaal komt hun dochter bij mij stageuurtjes maken, maar ik ben toch al in het haaggie dus wil lekker bij hun gaan wandelen. Wonen vlak bij zuiderpark. Tegen 15.00 wil ik de A 13 over zijn omdat ik om 17.30 op Zuid weer moet zijn ) gaan afdelings etentje doen. En zaterdag morgen vertrekken we vroeg naar Movieworld. Zondag naar schoonouders en maandag weer werken. Dus jullie zien mij weinig. Liek
Jeetje Natas, heerlijk zeg! Eerst je Citroentje, nu dit! Fijn toch, als je ouders je op deze manier even goed kunnen helpen. Heel lief zeg! Ik merk ook dat de kleertjes rap gaan met dit mooie weer! Moeten we weer winkelen....