Mbt kleertjes, heb best een aantal warme dingen 74 die dus als het beetje goed weer gaat blijven dus niet aankunnen veel te warm. Heb verschillende 74 gekregen bij geboorte die in de winter gekocht zijn. Verder heb ik ook nog wel wat t shirts nodig. Broeken heb ik genoeg nu. Natas, heerlijk hoor dat je ouders jullie kunnen helpen. Hopelijk verkoop je, je huis snel hoor. Ben je weer wat ruimer in de knip. Liek
Oh, manlief komt eindelijk op de bank zitten (is met het terras bezig).... Ik ga lekker met hem op de bank hangen en Derek kijken!
TXS, heb er zin in. Schoonzus past op Leander en komt hier vroeg heen. Ze gaat hem dan lekker wassen een aankleden en neemt hem mee en gaat van alles met hem doen wandelen enz. Zo hoeven wij niet vroeg met hem te slepen en of vrijdagavond al weg te brengen. Halen hem zaterdag wel weer op. Liek
Niet alles teruggelezen hoor...is me iets te veel... Lydia beterschap met Naomi...hoop dat de zetpilletjes het voor haar wat draaglijker maken en ze snel weer opknapt! Lieke jij druk druk druk...maar klinkt allemaal leuk en gezellig. Prinses zou het idd eerst met de huis-tuin-en-keuken middelen proberen...rolletje zoals Sonja ook maakt en bij verschillende dingen aan andere kant benaderen, bed andersom zetten/opmaken enzo. Misschien dat het zo al helemaal goed gaat. Je let er nu toch wel extra op, dus als je het idee hebt dat hij die voorkeurshouding blijft en bolletje idd zou afplatten kun je gelijk aan de bel trekken. Zou zeggen..probeer het een week of 2-3. Natas heerlijk dat je ouders zo kunnen bijspringen, is zeker wel lekker met dubbele hypo. Sterkte met je koppijn....nu toch nog even wat meer drinken...hopelijk dat het dan zakt. Hier wil dan een kop koffie ook nog wel wat verlichting brengen. Sonja fijn dat het zo goed gaat met Esmee....goed werk verricht met de fysio! Ik merk wel dat er toch nog zoveel verschil kan zitten in wat ene kind van bepaalde leeftijd doet dan ander kind. Bij ander forum is er 1 (zij is net wat ouder) die al lekker zelf kan zitten. En ook is de 1 bv al met 3 maand een tandje rijker en de ander als ze bijna een jaar zijn 1e tandje. Julie dus lekker aan de patatjes...jammie! ElviraR achjemig....arme Tiago...met dit hete weer..last van tandjes enzo..knuffel voor hem en natuurlijk beterschap en ook voor jou! Warm warm ja...hier toch nu ook al warm en loop hele week alweer op mijn slippertjes. Moet alleen nog mijn wat nettere open schoentjes weer opzoeken. Weet niet waar ik die gelaten heb na de verhuizing...zou trouwens best nog eens kunnen dat ze in de kast liggen van ons oude huis...haha. Morgen nl. naar Les Miserables. Heb vandaag lekker nieuwe kleertjes voor mezelf (en voor Arthur natuurlijk ook lekker wat korte broekjes en t-shirtjes) gescoord. Trouwens zat meneer weer eens lekker te lonken met verkoopsters en klanten en toen mama aan het passen was ook met zijn eigen spiegelbeeld! Laura lekker toch...'verplicht' shoppen.....ik moest vandaag dus ook echt ff....wat meer zomerkleertjes, een petje, parasolletje voor op wandelwagen, verder bleven er nog zo'n speelkoord voor in de wandelwagen aan mijn vingers plakken, klamboenetje voor over campingbedje (hier zetten we Tuur lekker mee buiten) en nog lading extra slabbetjes. Moet jij morgen dus nog werken? Sterkte dan en neem je waaiertje mee...als je dus geen airco hebt (kan je baas gelijk lekker op ijsjes tracteren ofzo). Hier gaan de hapjes prima....ook de zelfgemaakte prut gaat er heerlijk in..toevallig gister en vanavond wel weer uit potje (brune bone met appeltjes), die gingen er rap in (en even later ook weer lekker uit..jemig wat een stank zeg!). Vandaag op CB geweest....1e indruk was erg goed....leuke arts, leuke assistente....gastvrij enzo...krijgen dus okee stempel van ons...haha. Waren tevreden over Tuur (goed ik ook al hoor ). Gaan nu ook echt met fruit beginnen. Ook opvolgmelk en Liga nu in huis. Ik hoefde trouwens van opvolgmelk geen H.A. meer te gebruiken. Volgens CB arts waren er recente onderzoeken en artikelen die v.a. 6 maand geen meerwaarde hechten aan H.A. opvolgmelk, dus we gaan over op de gewone. Maar Laura ben wel benieuwd...jullie hadden toch ook H.A. of had je al standaard? En welke opvolgmelk gebruik je nu? Verder hier druk met verbouwen van de keuken...je wilt niet weten wat voor rotzooi het is...en overal stof...maar goed; er wordt hard doorgewerkt en over tijdje zijn we er weer vanaf en kan ik eindelijk weer eens verder met opruimen....mijn handen jeuken... Ga nu toch nog even wat kleine spullen opruimen en dan niet te laat naar bed....heb laatste tijd toch chronisch slaaptekort en wil morgenavond natuurlijk nog wel beetje fit zijn...eerst nog stuk rijden en dan de musical. Hoorde van collega dat ik me eerst ff goed in moest lezen in het verhaal, omdat het anders lastig te volgen schijnt te zijn...dus ga ik zo ook nog maar ff doen. Oja....heb mijn huidige gastouder aangegeven dat we een andere gastouder hebben (nu hier in het dorp). Weet niet zeker of ik dat hier al verteld had dat we met andere gastouder bezig waren, maar bij deze dus. De maand mei gaat hij nog naar haar en vanaf juni naar de nieuwe. Okee...kan niks meer verzinnen voorlopig.... Allemaal kus, geniet van het warme, heerlijke weer en tot later. Groetjes, Erna.
Lieke, we gaan echt niet weg het weekend. Met dit weer in de auto en Naomi is toch al niet fit lijkt me dat geen goed plan. We hebben thuis ook nog genoeg te doen dus dat gaan we dan maar doen. Shoppen voor de zomer heb ik systematisch al gedaan. Naomi heeft nu maatje 68 aan want 62 gaat bijna niet meer over haar hoofdje dan is het brullen en dat is niet nodig vinden wij. Maar ook dat gaat in rap tempo want sommige dinge van 68 zijn alweer te klein, is geen pijl op te trekken. Maar goed we zullen zien hoeveel ze gegroeid is 22 mei. Liefs Lyd
Hahaha, ik heb dat ding al besteld en betaald. Dus te laat! Nou ja, heel duur is hij niet (16 euro of zo). En anders zet ik hem zo weer op marktplaats. Lieke, veel plezier. Aldonza, lekker met je beentjes omhoog. Verbouwingen geven altijd eerst veel rommel, maar het wordt altijd mooier. Fijn dat je een nieuwe gastouder hebt kunnen vinden. Scheelt weer reizen. Ik ga even naar Tim kijken. Hij heeft zo'n rolletje onder zijn hoofd. Het lijkt nu te werken. Toch ben ik een beetje bang dat hij zijn hoofdje gaat draaien en dat hij dan met zijn mondje in het rolletje komt. Dus ga regelmatig even checken.
Zoals je zegt kan je thuis ook lekker de tijd nemen om van alles te doen wat maar liggen blijft. Ik moet ook nodig hier een gedeelte verven. Succes het weekend en hopen dat meisje weer snel opknapt.
Derek Hmm ben er niet zo fan van. Houd eigenlijk helemaal niet zo van duitse series. Vriend al helemaal niet , dus komt hier niet op TV. Liek
Derrick....haha..sorry Lieke moet even lachen om je misverstand.. , maar het is idd Derek Ogilvie. http://www.rtl.nl/reality/derek/home/ Oja....vergeet het nog helemaal te melden....Tuur dus 7295 gram, 70 cm lang en hoofdomtrek bijna 44 cm. Zo...hoogste tijd om mijn bedje op te zoeken. Truste meiden!
Hallo meiden, ik ga straks met naomi weer naar de ha. Ze blijft ondanks de medicijnen overgeven en het lijkt wel meer te worden. Heb haar bedje moeten verschonen. Haar slaapzakje zat onder., Meisje is ook niet vrolijk meer, terwijl ze dat gisteren nog wel was. Liefs Lyd
Achgossie Lyd! wat een pecht heeft je meisje! @Erna, lekker gegroeid die gozer van jou! Fijne avond bij de musical! Zo hier net de dame van Felicitas gehad, niks gekocht. Ze was erg aardig en zeker niet opdringerig! Mijn mannetje ligt hier vrolijk te kletsen met de hik hahahaha Hij heeft goed geslapen. Hij had eerst een uur de boel bij elkaar geschreeuwd (was bijna de hele dag wakker geweest, de dondersteen) lekker gebadderd met hem in het grote bad, borst gegeven en om 8 uur lag hij op bed, daarna kwam hij weer om 01: 20 en daarna heel lief pas weer om 5 uur! Joepie! Ik ga even een boterhammetje eten!
Erna, Wij hadden de standaard en zijn overgegaan op nr. 2. Dit ging zonder problemen eigenlijk, Ruben werd er niet anders van. Van de pap heb ik vanmorgen van beide 3 lepels gedaan (3x1 en 3x2). Echt grappig, Ruben ontbijt dus nu echt met een bordje pap! We gaan op deze manier echt al een beetje naar 3 maaltijden (voor je gevoel dan he). Zelfgemaakte groente vindt Ruben echt minder lekker....is toch wat dikker. Ik ga het de volgende keer wat verdunnen met melk denk ik. Geven jullie de kids al wat drinken tussendoor? Gisteren heb ik aanmaak gekocht (vanaf 4 mnd) en wilde dit (zeker voor na het warm eten) wat gaan proberen. Water vindt hij echt NOT DONE! Thee....ook niet. Ga ik het weekend ook weer proberen (wat melk erdoor). Wat voor melk is eigenlijk het beste? Pfff... vind het zo lastig he....al die nieuwe dingen! Lydia, Hoe is het met Naomi? ElviraR, Geldt ook voor Tiago! Natas, Lekker wassen vandaag (alle nieuwe kleertjes). Ruben is ook meer van het zitten dan van het rollen. Hij kan echt al heel goed zelf zitten, steunt nauwelijks! Pfff...is Femke al terug? (nee, weet het, zaterdag of zondag ). Imani, Hoe gaat het bij jou? Nancy en Hannah: IDEM! Tis gelukkig rustig vandaag. Bestellingen doe ik zo de deur uit... Kan ik de hele middag met de archivering bezig...jak!
Hahaha...lees nu de rest pas (pagina vergeten). Lieke, Whahaha...DEREK! Heel goed *proest* Kan je ook niet helpen hoor...niet lullig bedoeld! Maarre...babyfluisteraar? Misschien zegt dat je meer. Ik ben in de reclame weer eens in slaap gevallen! Niet veel van gezien dus. Lydia, Ach jee...lees nu de rest pas...sterkte met je meiske! Natas, Ruben is ook wel eens heel lang wakker hoor! Begrijp dat echt niet hoe ze het volhouden. Hier ook in het grote bad geweest, voor het eerst in het zitje (geen idee hoe dat ding heet). Hij vond het geweldig! Ik heb foto's en film.....maar kan daar dus nog steeds niks mee Erna, Hoe gaat de eczeem van Tuur? Wat is hij lang zeg! Ruben is een stuk zwaarder en een stuk korter (hahahaha...dat wordt nog lachen!). Fijn dat hij hartstikke goedgekeurd is!
zo weer thuis, heb andere zetpillen meegekregen. ze is nog niet aan het uitdrogen, hij wilde ook ors voorscrijven maar ja meisje drinkt niet dus dat word lastig. het is toch een buikvirus, maar als ik het niet vertrouwit ik zo bij de ha post. ze is in de auto inslaap gevallen, had vanaf 6 uur tot 10 voor 12 maar een half uurtje geslapen. liefs lyd