Nou...ik kan ook wel tegen warmte.....maar op kantoor was het echt niet te harden (zit eigenlijk aan de verkeerde kant van het pand). Maargoed, ik klaag dan niet, doe mijn slippertjes lekker uit en ga op mijn dooie gemakkie aan het werk (heb onwijs zitten forummen vandaag ). Gelukkig hebben we zo'n watercooler, dat is echt heerlijk! Rubie ligt alweer op bed! Hij is ineens heel erg spraakzaam geworden zeg! Hij zat te kirren en te gillen! Echt superleuk! Zou Fem er morgen weer zijn?
WIe weet Hier is het avond mensje ook nog wakker, net een poging tot te bed leggen gedaan, maar nee hahahah
hahaha kan het wel gebruiken ja! Gister deed hij ook 6 uur op 1 voeding.. toen lag hij om half 8 op bed.. hij kan het dus wel.. Nou ja.. zijn tante zit met hem te knuffelen. Echt lief hij maakt telkens van die geluidjes.. zo lief
Lieve meiden, Ik ga sporten. Spreek jullie morgen wel weer. Inderdaad, het wordt tijd dat Femke weer terug komt. Toedels!
pfff, ben net thuis ......maar... Les Misérables was prachtig! duik nu mijn bedje in....tot later vandaag... Erna.
Hey Erna, ik ben benieuwd naar je verhaal! Fijn dat het leuk was! Ik ga mijn ventje uit bed plukken, die hoor ik miemelen. Hij heeft van 21:00 tot 02:15 geslapen en kwam daarna pas weer om half 6! joepie! Dat is maar 1 nachtvoeding!
Ik ben mega-brak. Ik begin een beetje een zere keel te krijgen en heb hoofdpijn. Dat betekent dat ik of ongesteld moet worden, of misschien wel ziek wordt. Ik ben vaak ziek in mei, dan krijg ik op de een of andere manier keelontsteking, die wel 3 weken aanhoudt. Ik moet zeggen dat dit de laatste 3 jaar niet is voorgekomen, maar het lijkt er wel verdacht veel op. Nou ja, vandaag maar een beetje luieren, molletjes eten en vanavond moet ik ook nog uit eten. Ik hoop dus dat ik een beetje opknap.
Erna, Ik ben ook zeer benieuwd naar je verhaal! Prinses, Oh bah, ik heb ook jaren achter elkaar steeds keelontsteking gehad...gaat ook al lang goed nu. Nou, succes ermee zeg! Natas, Oke dan! Heerlijk zeg, 1 voeding! Hij kan het wel! Hier (zoals ik voorspeld had) weer een vroege vogel :-D Om 6.00 uur werd het menis! Nou wij pap geven in de ochtend...moest mamsje er wel echt helemaal uit.....*zucht*. Gaf niks hoor. Om 6.30 de stofzuiger erdoor gehaald, afwas gedaan, wasmachientje aangezet...om 8.15 stond de familie Elmo lekker bij de supermarkt! Thuisgekomen hadden we geen stroom dus gelukkig had ik eigenlijk alles al klaar. De wasmachine was net op tijd klaar gelukkig dus alles ligt al gestreken en wel in de wasmand! Goed bezig toch! Ruben heeft heerlijk in het gras liggen spelen en zijn bakkie fruit weggelepeld (nou kon ik de staafmixer niet gebruiken dus zaten er stukjes in). Het is dat het fruit was, dus hij at het op, maar ben bang dat hij het bij groente niet pikt! hahaha Nu ligt hij lekker te tukken in zijn bedje. Papa heeft de stenen voor het terras geslepen (slaapt hij dus gewoon doorheen) en vanmiddag gaan we nog ff op visite. Vanavond Houswarming bij de nieuwe buren! Tot morgen dus! *zou Fem zich dan alweer gemeld hebben? Zo maar ff sms sturen *
Lydia okee...weer nieuwe zetpillen....ik hoop echt dat je meisje snel opknapt....ziek zijn met dit warme weer. Laura eczeem bij Arthur lijkt wel goed te gaan. Hij blijft alleen 2 plekjes op zijn borst houden die regelmatig wat meer opvlammen. En verder her en der wel droge plekjes maar kan het allemaal nog netjes bijhouden/smeren. Qua lengte...ja...zat terug te kijken..in 2 maanden tijd is hij 4 cm gegroeid. Had natuurlijk weer goede reden om weer nieuwe kleertjes bij te kopen. Prinses proficiat met je <90 kilo mijlpaal hoor! Ik zit hier zelfs alweer onder mijn startgewicht (voor zwangerschap)...nou wil ik alleen niet te veel verder afvallen (misschien wat lastiger te begrijpen voor mensen die kilo's er juist af willen hebben, maar ik heb dus eerder problemen met afvallen....ik ben al eens eerder echt mager geweest...dat ziet er niet uit! En het heeft ook wel tijd geduurd voordat ik weer gezond gewicht had). Heb alleen nog slappe buikspieren die ik eigenlijk weer moet trainen (maar ikke lui ), dus heb echt bewondering voor je doorzettingsvermogen Prinses! Beterschap, hopelijk knap je snel weer op en kun je vanavond toch lekker mee met uit eten. Natas Dean alweer 8 weken voorbij! Gaat snel he?! En vannacht 1 nachtvoeding...voor jou slapen ook wel lekker! Les Misérables was echt mooi. Wij zijn eerst ook lekker wezen eten in bijbehorende restaurant. Het is wel een 'donkere' voorstelling...speelt zich in de jaren 1800 af. Voor mensen die het verhaal niet echt kennen is het wel slim om van tevoren even het verhaal te lezen...dan kun je het bij Musical beter volgen. Marius werd alleen helaas niet vertolkt gisteravond door Jamai (weet niet wie het wel was) en madame Thenardier werd niet door de origele speelster gedaan maar door Karin Bloemen (erg leuk!). Was dus na elven afgelopen...toen eerst nog weer schoonzusje naar huis gebracht....daarna mijn moeder en uiteindelijk zelf dus tegen kwart voor 2 thuis..heb heerlijk geslapen vannacht en dacht wel eind in de dag door te slapen, maar om 9 uur toch alweer wakker en opgestaan. Lieke als het goed is ben je er al lang, maar wens je fijne dag toe. Femke vast nog druk met rommeltjes ruimen en wasjes draaien enzo...hopelijk fijne vakantie gehad...horen je vanzelf weer. Hier vandaag ook nog rommelen in huis. We kunnen de keuken nu niet meer gebruiken. Water pakken we in de bijkeuken en eten is nu dus behelpen. Maar vanavond pizza (moet werken en pizza is nog over), morgen ws BBQ-en. Ach en verder zijn salades ook heerlijk...willen we hier in de buurt nog eens een restaurantje uitproberen, hebben we onszelf ook bij vrienden uitgenodigd..we redden ons wel. Heb nog wat hapjes voor Tuur in de vriezer en de rest maar even uit potje. Als straks de keuken klaar is kan ik weer nieuw voorraadje aanleggen. We zijn gister begonnen met fruithap....nou, had het ook niet anders verwacht hoor....maar meneer smult er echt van! Het is wel wat dunner en hij knoeit er wel mee. Maar ja...wil hem sowieso met fruit snel meer aan happen van grotere stukken laten wennen. Ligaatjes ook in huis, maar beginnen we straks ook maar eens mee en korstjes brood... Mannetje wordt groot! (naast trots ook beetje weemoed hoor). Mijn vriend is nu boodschappen doen. Ik had gister van hem al navigatiesysteem voor n de auto gekregen, maar hij is nu ook nog moederdagkadootje halen (ben heeeeeeel nieuwsgierig), helaas moet hij zelf morgen werken (ik wel vrij), dus overdag ga ik naar mijn moeder. Okee....ga er eind aan breien....geniet van het lekkere weer....ga ik ook nog even doen voor ik ga werken. Doeg, Erna.
@Elmo, oepsie ja dat is dan wel erg vroeg he? hihihi Maar ja zo heb je lekker vanalles kunnen doen en kan je nu genieten van het heerlijke weer! @Erna, klinkt als een leuke avond! En jouw mannetje ook lekker aan de fruithapjes. Groot zijn ze dan ineens he? Ik heb boodschappen gedaan.., pfff wat een warmte, even de tuinmannen verzorgd (man en zwager staan in de warmte mijn tuintje vorm te geven... kan ik alsnog van het weer genieten in mijn tuin! Dean ligt al een hele tijd te tukken in de box (boven is het echt te warm) Ik zit nu zelf ook een broodje weg te werken.
Alleen maar goede berichten Erna! Ach, zo'n keukenprinsesje was je toch al niet. Je kookt trouwens wel voor Tuur...en voor die arme vriend niet!? Hahahaha Fijn dat zijn eczeem goed te doen is! Dat fruit....dat is hier ook favoriet hoor! Hoe ga je beginnen met brood? We hebben al eens een stukje geprobeerd...maar hij was NOT AMUSED! Heb nu jam gekocht...wie weet. Nou...Ruben is wakker! Toedelssss
Hoera me meisje is een half jaartje. vanmiddag even wezen rokjes en tshirtjes voor haar wezen kopen en een paar schoentjes. en ze heeft nog even in het zwembadje gezeten. strakjes bbq-en Elmo: ik had van de week kinderjam gekocht en dat vond Esmee wel lekker op brood, een half sneetje heeft ze gegeten en wat gesabbeld op een brood korstje. had het al is eerder een stukje brood gegeven met wat appel stroop maar dan sabbelde ze het lekkerste er af en de rest kwatte ze uit.