De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Gefeliciteerd Esmee met je 6 maanden!!

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Esmee, gefeliciteerd met je halfjaardag!

3. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Meiden, ik ben momenteel een beetje ego met reageren. Sorry!

Hier gaat het wel weer wat beter. Dus zo lekker uit eten. Nog wel hoofdpijn, maar de keelpijn begint wat af te nemen. Ik neem zo nog wel een molletje. Ik denk toch echt dat ik ongi moet worden. Stom dat ik dat nu helemaal niet meer bijhoudt. Knap lastig eigenlijk. Zo gauw ik het word, zet ik het in mijn agenda. Dan weet ik in ieder geval wanneer ik mijn witte broek veilig aan kan. Dat was dan wel weer prettig aan de pil. ;)

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Have fun!

5. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Sonja nog proficiat met Esmee d'r verhalfjaardag!! Lekker verwend dus met leuke kleertjes.
    Prinses fijn dat het wat beter ging. Was het eten gezellig? Ik zet tegenwoordig ook meestal wel ff in de agenda wanneer ik ongi ben geweest hoor. Idd om wel beetje voorbereidt te zijn dat ik spullen bij me heb (en idd bij voorkeur in die tijd niet de witte broek aan). Verder gebruiken we natuurlijk ook niets dus is het sowieso wel handig...stel dat...
    Elmo geef je Ruben dan ook een korstje? Wij moeten het ook nog proberen. Maar goed...je mannetje moet daar ws ook weer aan wennen, zou het dus gewoon aan blijven bieden. Denk dat ik hem vanmiddag een stukje Liga ga geven.
    En ja erg he...bedacht ik me laatst ook....voor Tuur eigenlijk altijd aan het koken....voor mijn eigen mannetje eigenlijk niet/nauwelijks. Maar....kook ook wel voor hem hoor, maar gewoon niet zo vaak....zeker niet in die oude keuken. En nu kan het dus ff ruim een week niet....maar als straks de nieuwe keuken erin zit zal ik toch ook weer vaker moeten koken.
    Natas lekker zeg....2 mannen die voor jou de tuin in orde maken..en jij straks lekker relaxen.

Okee..flesje gemaakt voor Tuur...ligt alweer te brabbelen. Daarna gaat hij (en moeders) nog wel ff terug in bed...gisteravond toen ik thuis kwam nog een keer speen gegeven en vannacht om 4.30 ook nog eens verschoond en speen gegeven.

Oja......

ALLEMAAL EEN FIJNE EERSTE MOEDERDAG!!!!

Kadootje staat hier sinds gistermiddag al klaar, maar manlief is werken....dus zal moeten wachten tot hij weer thuis is....pfff...hihi. Ben sooooo nieuwsgierig.

Okee...nu heeft Tuur écht honger...ik ben weg.[/u]

6. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hoi hoi,

Gelukkig gaat het hier weer wat beter. Tiago poept nog steeds dunner en vaker, maar voelt zich kipfit en is heel vrolijk. Ben echt blij dat het weer beter gaat. Moet wel nog steeds 1 x per nacht op, omdat hij dan gepoept heeft. Slaapt daarna weer meteen.
    Ik snotter alleen nog wat, verder ook weer fit; heb ook weer gewerkt.

Esmee; nog gefeli met je 6 maanden!!

Erna; lekker genoten van de musical! Haha is mooi meegenomen zo'n keukenvernieuwing als je niet van koken houdt. Met deze temp zijn salades en bbq idd ook heerlijk.
    Tuur is idd al lang zeg :confused: Ik sta er ook van te kijken hoe groot (lett en fig) Tiago al is. Ik vind het steeds leuker worden moet ik zeggen, maar soms gaat het idd wel heeel snel. Hoop het ooit nog eens te mogen meemaken.

Elmo; Dat heb ik nu ook; geen zin om te werken als Tiago zo heerlijk vrolijk is in de ochtend. Eenmaal aan de gang gaat het dan gelukkig wel.
    Heerlijk geshopt weer voor jezelf. Lekker zo'n nieuwe garderobe! Ik moet nog steeds gaan. En wat was je aktief zeg gisteren! Helemaal jaloers op. Heb gisteren mijn broer geholpen puin wegrijden met paardentrailer (is net gaan samenwonen), dus zelf niet veel in huis gedaan. Ga zo nog ff snel met franse slag door huis, want om 1 uur gaan we bij schoonouders eten...

Lydia; Naomi dus ook virusje te pakken :cry: Zielig he! Tiago hheeft gelukkig maar 1x overgegeven, en de rest dus van onderen eruit. Jakkes...hoop dat het inmiddels weer wat beter met haar gaat!

Prinses; gefeli met je gewichtmijlpaal! Toppie dat het naar wens verloopt!

Natas; Dean gelukkig weer meer in zijn oude schema. Geeft je dan weer wat meer rust in de nacht. Liefff idd van je paps en mams hoor. Fijn dat dat precies op het goede moment komt!

Liek; flink gewerkt en druk gehad. Vandaag lekker kind zijn in movieworld :)
    Hahaha moest ook wel lachen om je Derek verhaal...Ik vind Derek echt fascinerend om te zien. Misschien ook eens kijken op do avond om 21.30...

Fem;hoe was je vakantie? Leuk dat je weer terug bent, want je verhalen zijn echt onmisbaar hier!

Sonja; leuk he dat rollen. Haha heel herkenbaar; hebben ze er geen zin meer in, draai je ze om en binnen een paar sec liggen ze weer op de buik haha. Tiago rolt soms al terug, maar omdat dat nog vrij ongecontroleerd gaat, vindt hij dat nog niet echt leuk. Knalt dan met hoofd te hard op de grond. Heb nu zo'n foam vloerpuzzel voor 'm gehaald als speelmat. Erg leuk! (heb er 2, omdat oppervlak anders te klein is)

Zo, de rest ben ik kwijt.
    Ik ga nog snel ff wat in huis doen.
    Morgen heb ik wedstrijd....
    See you soon!

7. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Oh ja, en natuurlijk allemaal gefeli met de eerste mamadag!!!

Ik had van Tiago een verjaardagskalender, met zijn foto´s en afdrukken van handen en voeten, gemaakt in het kinderdagverblijf! Erg leuk!
    Van papa mag ik een fietsstoeltje gaan uitzoeken.

Voeding, hier nog 4 x melkvoeding, waarvan 1 x bambixpap. Verder groente en fruit. Bij de groente nu ook aardappel en vis-vlees. Met boterham nog niet begonnen. Moet ik binnenkort ook eens proberen. Welk brood bieden jullie aan. Zonder korst dan neem ik aan?

Ik geef Tiago nu tussendoor ook diksap. Hoeft hij niet altijd, maar soms vindt ie het wel lekker.

8. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Joehoe....Tuur heeft net voor eerst zitten smikkelen van halve Liga! Okee..ook gedeelte zat op andere plekken dan zijn mond (haar, wangen, onderarmen...voeten, wipstoel). Maar hij vond het wel lekker. Laatste stukje ineens toch schrikken....verslikt hij zich, maar was snel weer goed en meneer lachen met toet vol Liga (maar ik schrok toch wel ff). Daarna lekker gewassen en nu ligt meneer lekker te slapen. Heb hier beetje proberen op te ruimen (zo goed dat gaat als je met de keuken nog bezig bent) en ga zo ff douchen.
    ElviraR fijn dat het met jullie weer de beterende kant op gaat. Tiago nog wel flink aan de poeperij....hoe is het met zijn billetjes?
    Ik kreeg het advies om juist de korst te geven of een stukje van het kontje van lichtbruin brood. Het zachte gedeelte wil nog wel eens een homp tegen het gehemelte worden.
    Leuk kadootje voor mamadag van je mannen!

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hoi meiden,
    Hier een drukke dag gehad. Gisteravond uit eten. Zeer gezellig. Laat in bed, ongeveer half 2. Tim vanochtend wakker om 6 uur. Ik megachaggi, want ik was aan de beurt voor de fles. Pffff, wat was ik moe en toch ongesteld dus. ;)

Vanochtend half 10 uit bed, naar mijn ouders. Heel gezellig. Half 2 weer thuis en direct door naar de ouders van Flip. 6 uur waren we hier weer. Tim heeft zich voorbeeldig gedragen en ligt nu helemaal knock-out in bed. Na het badje, viel hij vrijwel direct in slaap.

Ik heb trouwens last van mijn hormonen vanavond. Ik hoef niets maar voel me mega-opgefokt!

Aldonza, Lekker hoor, zo'n liga voor Tuur. Inderdaad eng dat hij zich verslikte, gelukkig ging het goed.

ElviraR, een echt moederdagcadeau van Tiago. Superleuk. Hier was Flip naar de winkel geweest. Ik heb een blender gekregen. Altijd makkelijk! (had ik ook om gevraagd).
    Gelukkig dat jullie aan de beterende hand zijn!

10. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Goede morgen allemaal.
    wat een weertje he, ben blij dat ik niet hoef te werken.
    Esmee heeft best wel last van de warmte , slaapt smiddags bijna niet , gelukkig staat er geen zon in haar kamertje maar het is er toch al snel 27 graden.
    savonds word ze wel is wakker dan heeft ze erge dorst, beetje thee of water geef ik haar dan en dan slaapt ze heerlijk verder.
    heb rompertjes gehaald met spaghetti bandjes.

Moederdag: ik heb een beker gehad met mama er op en snoep hartjes er in en ontbijt op bed :)

Brood: ik geef Esmee soms een sneetje licht bruin brood zonder korst, bewaar er wel 1 stukje van dan kan ze daar nog op sabbelen.

gister had ze een halve lange vinger die vond ze erg lekker.

dat was een vroegertje voor je prinses half 2 er in en 6 uur er uit, later nog wel wat bij kunnen slapen?

wij zijn gister ochtend naar me schoonouders geweest naar de camping en smiddags ben ik gaan lopen met Esmee naar mijn ouders.

vandaag word het weer zweten, dus dat word niet veel doen.

11. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Allemaal fijne moederdag gehad?
    Hier wel! We waren de hele dag op pad, pff lag afgemat op bed om 23;00, deantje was helemaal geweldig want die sliep tot half 4 :confused: dus heb ik voor de eerste keer in 2 maanden langer dan 2/3 uur geslapen!

Ik ben ook lekker verwend. Mega mooie kolftas gekregen en een romper voor Dean met Powered bij Mom's milk erop.
    Emo hoor zo'n eerste moederdag hihihi

12. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Bonsoir mes amies!

meisje wordt net wakker, dus moet haar ff flessen. Jullie kunnen vast van wat vakantiepret genieten via mijn album.

doei!

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ha Fem,
    Fijn dat je er weer bent. We hebben je gemist.
    Wat een mooie madamoiselle! (schrijf je dat zo?)

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

He Femke!
    Leuke foto's zeg!
    Ook ik ben errug blij dat je er weer bent!

Hier een paar zeer geslaagde dagen gehad :-D
    Errug laat geworden tot 2x toe maar wel beregezellig.
    De housewarming van de nieuwe buren liep om 2.30 uur uit op een kwarktaart/slagroom/cola gevecht .... maar de sfeer was super.

Moederdag:
    Ja, zo bijzonder! Vorig jaar zat Rubie in mijn buik op die dag...en nu ruim 6 maanden!
    Hij heeft een heel mooie cadeautje gemaakt bij De Bengels!
    Een steen met daarop zijn naam geschilderd en op de andere kant een afdruk van zijn voetje.
    Om de steen heen een ijzerdraadje met daarop een zonneboemetje. In het zonnebloemetje een gedichtje:

Lieve mama, word eens wakker
    Hier is dan je kleine rakker
    Doe je ogen nu eens open
    Ik ben bij je bed gekropen
    Weet je wat ik zeggen wou?
    Ik hou van jou!

*hoef niet te vertellen wat ik daar van vind he!*

Ik heb er foto's van gemaakt.....maar pc.....*verhaal is bekend*

Veel buiten geweest! Zelfs ik een pietsie verbrand op mijn rug (kan ik niet smeren he ;)).

Ruben ook wat roosvice aangeboden. Hij vindt dat toch wel wat gek. De tweede keer wel al wat lekkerder volgens mij.
    Ik geeft dat overigens uit een tuitbeker (vanaf 6 mnd).
    Hij heeft het erg goed gedaan in de warme dagen. Gisteren even wat minder (leek veel op kramp en vermoeidheid).

Vandaag zowaar groene groente gegeten (was vast een foutje).
    Nou, ik vind het wel weer even mooi geweest.

Toedels

15. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Leuke foto`s Femke.

Ik ben zelf dus ook lekker druk geweest afgelopen dagen.

Prinses, Succes met je eerste werkdag morgen weer.

Lydia , Hoe is het met je meisje.?

MBT Moederdag , hier niet gevierd.
    Vriend deed er thuis nooit wat aan dus vond het niet bijzonder.
    Ach ik vind het zelf ook niet echt bijzonder.
    Zit zelf ook niet bij mijn ouders op de stoep daarom.
    Dus niet verwend hahaha.

Maar Zoals ik lees zijn jullie verwend voor jullie eerste moederdag.
    Lekker er van genieten.

MBT Liga`s, Lange vingers. Deze werkt Leander er ook met gemak in.
    Je wilt niet weten hoe hij er dan uit ziet.

MBT Warmte , Geen moment nog warm gehad vind het ook nog wel meevallen met warmte eigenlijk.
    Ook in Movieworld was het beslist niet te warm en wat ons meeviel was het ook niet heel druk.
    Leander geeft ook geen warmtekick ook, vind het allemaal wel best.

Verder heb ik niet zo puf om ellendelange verhalen te schrijven.
    Waren drukke dagen , ga zo slapen.

LIEK

MBT

16. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik ben een beetje onrustig. Toch een beetje zenuwachtig voor morgen en ook nog ongesteld. Ik heb net maar even heel de benedenverdieping gepoetst, anders zou het niet gezellig zijn geweest voor de sfeer.
    ik duik zo even onder de plomp en ga op tijd naar bed. Morgen de hele dag vergaderen, dus echt werken is er nog niet bij.

Grappig trouwens, woensdag een jaar geleden, testte ik positief. Vandaag hadden we verjaardag. Vorig jaar, op die verjaardag, was ik nog steeds niet ongesteld. Ik weet dat ik toen de hele avond in mijn broek gegluurd heb. Op de een of andere manier, denk ik hier met weemoed aan terug. Ik hoop het ooit nog eens mee te mogen maken.

17. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Fem; super leuke foto's. Prachtig dat ze al staat!

Elmo; lekker gefeest dus. Fijn dat Ruben af en toe "foutjes"begint te maken mbt groente eten haha

Prinses; heeeel veel suc6 morgen. Je zit er vast zo weer in. Ik herken je gevoel....hoop het ook ooit nog eens mee te maken! Ik heb eigenlijk zoiets van; ik hoef nog niet zo nodig zwanger te worden, maar van de andere kant wil ik het eigenlijk wel, zodat ik dan niet hoef te piekeren of het ooit nog eens lukt....Is dat stom?

Liek; ik heb ook geen last van de warmte hoor! Heeeeerlijk. Doe mij daar nog maar een paar maandjes van! Jullie hadden het dus leuk gehad in movieworld. Ik hou ook wel van zo'n parken.

Sonja; lekker gewandeld? Ontbijt op bed...lekker he! Manlief was dat voor me klaar aan't maken, maar toen stond ik ineens al beneden haha. Toen hebben we maar gezellig samen in de tuin ontbeten. Net zo leuk hoor! Zeker met dit weer.

Koekjes; Tiago heeft al kleine rijstwafels, ligakoekjes en soepstengels gehad. Gaat sinds kort erg goed. Soms verslikt ie zich nog wel eens (eng!), maar over het algemeen gaat het goed. Ligakoekjes geven alleen zo'n troep! Vind de andere opties daarom prettiger haha

Diksap/water heeft ie vandaag ook goed gedronken. Hij heeft hier niet altijd zin in.

Tuitbeker; hier ook in huis, maar nog geen suc6. Op de een of andere manier snapt ie dat nog niet. Drinken uit een beker vindt ie wel mega stoer. Al gaat dan de helft erlangs haha. Verder biedt ik dus nog gewoon de fles aan.

Verder geen nieuws. Morgen weer werken......heb het gevoel morgen nog vrij te hebben, omdat ik de maandag altijd vrij heb. Valt dus ff tegen hahaha

Trusten allemaal!

18. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Hoi Allemaal!

Allereerst, Ruben, Arthur, Naomi en Esmee nog gefeliciteerd met jullie vermaanddagen! Wat gaat de tijd toch hard!

Hier ook heerlijk genoten van het mooie weer.

Aansluitend aan ons weekje ardennen zijn we nog bij mijn zus geweest in duitsland en bij mijn broer in zwolle. Luxe he zo'n lange vakantie?

De Ardennen met vrienden was heel erg leuk, vooral met de kids. Wel erg vermoeiend want je wil toch de hele dag gezellig doen en je hebt weinig tijd voor jezelf met zo'n groep.
    Nicky heeft goed alles afgekeken van de 2 jongens!

Sinds dinsdag 6 mei kan ze zelfstandig zitten!
    Met eten gaat het ook heel goed, ze kan echt lekker smullen en we zijn langzamerhand aan het uitbreiden.
    Gisteren kwam ze voor het eerst een meter vooruit door een soort kruip/tijgerbeweging! Dit hebben we heel hard toegejuigd en aangemoedigd natuurlijk als trotse pap en mam!

Voor moederdag lekker douchegel en bodylotion van Dove gekregen. En van mijn moeder een shirtje voor Nicky en voor mezelf en van mijn zusje een ontbijtje op bed. Zo blij zijn ze met hun kleinkind en nichtje.

Femke, wat een leuke foto's! Gaaf dat ze kan staan!

Her en der wat berichten teruggelezen, maar nog niet alles. Was best heel veel, hihi. Gelukkig maar!

Veel liefs!

19. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Hallo meiden,
    Met Naomi gaat het weer wat beter, ze geeft niet zoveel meer over als eerst.
    Soms nog wel wat maar goed dan kan.
    Sinds ze vanaf 7 mei kan omrollen heeft ze de smaak te pakken.
    Ze rolt maar om en dan wil ze terug en dat lukt nog niet dus hup pap of mam even een handje helpen.

Vanacht heeft ze de hele nacht op haar buik geslapen met haar billen de lucht in.
    Ach ja het moet maar lekker liggen.

Ze ligt nu weer te slapen en ik ga er ook nog even in want moet vanacht weer werken.
    Ben het echt zat die onregelmatige dagen.

Femke, erg leuke foto´s.

Lenneke,
    Fijn dat je hebt genoten.
    En lekker verwent dus.

Liefs Lyd

20. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    @femke: wat een leuke foto's van marin, wat is ze opeens groot zeg als ze zo staat in de box.

@natas: leuk en handig kadootje heb je gehad voor moederdag

@Elmo: dat was dus een gezellig feestje.

@ElviraR: we hebben heerlijk gewandeld, heb denk tig km omgelopen dook steeds elk straatje in waar veel schaduw was.

@lieke: ik vind dat moederdag en vaderdag ook niet zo bijzonder , mijn ouders/schoonouders willen nooit wat hebben.

@Lenneke:wat goed van nicky dat ze al zelf standig kan zitten :)
    lekker lange vakantie zo gehad heerlijk, jullie hadden mooi weer.

@Lydia: fijn dat het beter gaat met Naomi.
    ook al aan het omrollen.
    hier ook steeds druk bezig er mee.
    ze worstelt in bed er ook al mee, dan gaat ze eerst zo wurmen dat ze dwars in bed ligt en dan hup op haar buik , na een tijdje hoor je een hoop gekrijs want dan wil ze terug en dat gaat niet.
    vanmorgen kwam ik bij haar en lag ze op de op in bed (met de voeten aan het hoofdeind) en ze had nog wel een trappelzak aan.

Deel Deze Pagina