De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Geen idee hoor, die schema's! Tegen die tijd, kom ik wel bij jullie aan kloppen.

Het werken was echt kei-leuk. De kinderen hadden mijn stoel versierd, met ballonnen en inpakpapier. Ook veel leuke reacties van de kinderen, ze waren in ieder geval blij dat ik er weer was. Ik kwam eigenlijk uitgerust terug. Gek idee, eigenlijk.
    Ik ben net ook nog even op de steptrainer geweest. Was er deze week nog niet van gekomen. Zodadelijk nog wat buikspieroefeningentjes. En klaar ben ik weer. Ook nog even soapies kijken en misschien nog lekker in bad. Heerlijk zo'n avondje! :) :) :)

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    O,ja Elmo, leuk dat je naar MArco gaat!

3. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Natas, wat naar dat Dean zo'n last had van de prikken! Is hij weer opgeknapt van het slapen?

Sonja, mooie foto zo overdwars in bed.

Lieke, wat een flinke eter al die Leander. Hoe gaat het met je werk?
    Ik begin het nieuwe schooljaar pas bij mijn nieuwe baan.

Laura, zien zien zien die foto's! Gauw scannen! Spannend zo'n man en mamma die geheimzinnig doen! Is er iets te vieren?
    Gaaaf naar Marco. En lekker geshopt, altijd goed.

Prinses, leuk dat je zo verwelkomd bent op school! Versierde stoel enzo. Ze hadden je gemist! Vragen ze ook naar Tim of gaat dat een beetje langs ze heen? Jee en dan ook nog zo sportief....

Femke, ik heb je ge-pbt voor die kaarten....

Hier was Nicky na 2,5 week voor het eerst weer naar het KDV. Ze had de hele dag gehuild..... En ik had ook nog eens vergadering tot 17.00 dus was ook gelijk een lange dag. Voordat ik daar was was het 18.00u. Zo sneu, maarja. Ze was ook doodmoe. Lekker gegeten en op tijd naar bed.
    Er heersen waterpokken daar, al 16 kindjes hebben het. Ben benieuwd of Nicky ze ook gaat krijgen....

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje Lenneke...wat sneu zeg, voor Nicky!
    Hier ook waterpokken, heb gehoord dat hele kleintjes het niet krijgen...maarja, dat kennen we van de medische wereld!

We zijn morgen 5 jaar getrouwd!

Leuk je hier weer eventjes rond te zien neuzen!

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

TADAAAAAAA

6. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lukt me niet om uitgebreidt te reageren....erg druk met de keuken, maar het vlot gelukkig allemaal wel!
    Femke terug van een heerlijke vakantie (leuke vakantiekiekjes) en je meisje die al staat!!
    Lenneke ook terug van vakantie? En Nicky ook weer even opnieuw wennen aan KDV? Ik hoop ook dat ze het niet meepikt. Maar het is echt een fabeltje hoor, dat ze het zo klein niet kunnen krijgen. Kindjes van mijn vriendin hebben het ook gehad voordat ze 1 jaar waren (geloof idd een maand of 7-8).
    Natasja Dean dus zijn eerste prikjes gehad. Toch even last van gehad, maar ondertussen al weer beter. Nou is-ie er weer even een maandje van af. En kan ook maar best zo zijn dat het volgende keer beter gaat.
    Prinses jij alweer je eerste werkdag gehad, dat is wel weer wennen natuurlijk. En het lekkerste van weer werken...? Dat is natuurlijk het thuiskomen en je mannetje weer kunnen knuffelen.
    Elmo dat is nog even aftellen naar 18 oktober, maar wel leuk vooruitzicht. Ik ben geen Marco fan, maar kan ook uitkijken naar zo'n uitstapje (concert, theater, e.d.).
    Zag ook wat schemaatjes voorbij komen...
    Arthur krijgt zo ongeveer:

tussen 7-8: 200-250 cc opvolgmelk
    tussen 9.30-10.30: 1 portie fruit en daarna een rijstewafel of halve liga (soepstengel nog niet geprobeerd...mag-ie straks mee kliederen)
    tussen 11-12: 200-250 cc opvolgmelk
    tussen 15-16: 200-250 cc opvolgmelk
    tegen 17 uur: groentehapje (nu half 6-maandspotje, straks weer vers, dan is dat ongeveer 200-250 cc groentehap)
    en dan tegen 19-19.30 zijn laatste flesje opvolgmelk (200-250 cc) met pap.

Lieke wat betreft de flesjes opvolgmelk zit je straks dus ws op 3-4 flesjes (denk dat ik hier nog wel tijdje op 4 blijf zitten hoor), maar sommige kindjes kunnen naar 3 overstappen. Ik vind het zelf het belangrijkste dat hij zijn flesje nog steeds opdrinkt (en dat doet hij ook prima)

Ik heb nog geen diksap geprobeerd...wil ik eigenlijk ook nog niet doen. Ga eerst proberen of meneer water of thee wil drinken. Probeerde laatst al water (gewoon koud) maar dat wilde meneer natuurlijk niet. Tot iemand tegen me zei..misschien moet je het eerst wat warm maken (ze zijn zo gewend dat drinken warm is). Zo moest vriendin van mij voor 1 van haar zoontjes de diksap ook eerst altijd verwarmen, anders dronk hij het echt niet op (inmiddels wel hoor, maar goed nou zijn ze 15 maand).

Sonja die Esmee...meisje met eigen willetje, he?! Wel grappig zo overdwars in bed! Arthur ligt hier overdag met alleen rompertje of shirtje in zijn slaapzak en uiteinde daarvan stop ik goed in. Tot nu toe gaat dat nog prima en zwalkt-ie niet hele bed door. Hoe hoog hebben jullie bed en box nog staan? Op CB werd gezegd dat ik idd binnenkort de boel naar beneden moet zetten. Heb het nog niet gedaan (ga zo na mijn berichtje al wel de box naar beneden zetten). In de box draait hij al druk en slingert zijn benen al om en straks vast een keer over de spijlen. Zitten doet hij nog lang niet, maar kan natuurlijk maar zo zijn dat hij zich eens optrekt aan de spijlen (aan handen doet hij dat al beetje). Omdat hij in bed in slaapzak ligt gebeurt dat nog niet zo snel, maar denk dat we die toch ook zo naar beneden zetten (hij is al een keer gevallen toendertijd...).

Erg leuk die foto's voor baby van het jaar en ik hoop dat 1 van de bekenden die ik ken gaat winnen, maar ik ga verder ook niet stemmen. Heb in het begin alleen op kindje van collega van me gestemd. Ook een heerlijk meisje, maar dit vooral omdat ik weet wat dit kleine meisje (en haar ouders) hebben moeten doormaken en dat het een wonder is dat zij er nog is.
    Ik zie gister nog wel tegen mijn vriend....ik laat Tuur niet meedoen...is zo sneu voor die andere kindjes (haha..geintje natuurlijk, al vind ik zelf (net als elke moeder) dat ik een wonderschoon kind heb). Nee..vind het te massaal en heb geen zin om te shoppen voor stemmen (ben ik te lui voor...hihi).
    Zo....is het toch nog een hele lap tekst geworden......tja...siervloer wordt gelegd in keuken...dus kan niet al te veel en al helemaal niet heen en weer lopen. Af en toe beetje koffie zetten enzo.
    Tussen 10-14 uur komen ze de keuken brengen (die wordt zolang opgeslagen in onze garage), kunnen we vast weer even gluren...
    Vriendlief is nu naar de stort, nog hoop troep wegbrengen....oh shit...zou hij eraan denken dat ik nieuwe zakken wil voor de luiers....ff snel sms-en.

Toch maar ff gebeld...hij stond nog in de rij. Dat is trouwens wel bizar hoor, op vrijdag en zaterdag is hier dus de milieustraat geopend en er staat altijd een mega rij...soms echt tot aan de snelweg. Alsof heel Brabant daar de boel komt storten....

Okee...ga eens even kijken naar het begin van onze vloer...krijg zo al beetje beter beeld (zal straks trouwens wat foto's van keuken maken, voor en hoe het nu is en straks als het klaar is....plaats ze tzt dan wel op hyves)

Groetjes en misschien tot later, Erna.

7. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Owja....dom dom....

Elmo en husband van harte proficiat met jullie 5-jarig huwelijksfeest...gaan jullie nog wat leuks doen?!
    En al een erg mooie foto van Ruben (vind het vaak wel het mooist..zwart-wit of sepia)!

8. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    HEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej Gelukt met Ruben leuk zeg.
    Geweldige foto. Echt een kind van zijn vader lijkt precies.
    Leuk dat het zo snel is gelukt.
    Inderdaad een lachebekje.
    Van harte met jullie 5 jaar trouwdag.
    Gaan jullie nog iets bijzonders doen.?
    Ze hebben vast een geheimpje voor je , ze deden van de week toch zo geheimzinnig hahaha.

Hier vanmorgen om 7.00 een paniekerig mannetje.
    Normaal is hij kletsende in bed dan laat ik hem rustig zijn gang gaan.
    Nu was het meer huilende dan kletsen, kom ik binnen ligt hij met zijn slaapzak aan omgedraaid en bed en op zijn buik.
    Hoe ze dat voor elkaar krijgen.....?
    Lekker getroost fles gehad en niet meer in bed gelegt maar om 07.30 zaten we beneden.
    Heb alleen geen bank dus behoorlijk saai.
    Kon de mijne vrij vlot verkopen via marktplaats.
    Hopelijk kunnen we vanavond onze bank bij schoonzus ophalen.
    Ligt er aan of hun verhuisbus vroeg arriveerd.
    Ze verhuizen morgen en we konden hun bank overnemen.
    Wij hadden een ikea bank en deze kwali is veel beter ergens in de prijsklasse waar ik dus geen nieuwe bank voorkan kopen haha.
    Bank is 2 jaar oud nu.
    Aan Leander zijn slaapzak zitten 4 lussen, weet iemand waarom deze er aan zitten.? Je kan toch niet je kind daarmee aan het matras vastbinden.?
    Vind het echt rare lussen.

Lenneke , Arme nicky weet je ook waarom ze gehuild heeft?
    Was het over zodra ze jouw weer zag of dat ze thuis was.?
    Is ook best gevoelig meisje of niet.?
    Zal snel weer even neuzen op je site of je al weer foto update gedaan hebt.

Prinses
    , Leuke eerste echte werkdag zo verwend worden.
    Geeft vast een heel warm gevoel.

Natasja , Hoe is het met Dean.?

Femke , Ook je eerste werkdagen weer overleeft.?
    Hoe doet Marin het bij de gastouder na de vakantie ?

Lydia
    , Al weer uit de nachtdienst? Ben je weekende vrij.?
    Als je vrij bent niet zo heerlijk camping weer voor je?
    Of trotseren jullie de regen.?
    Ik ben zelf lekker weekende vrij , heb er 2 gewerkt dus ook 2 vrij gelukkig.
    Ik ben een boffert dat ik er zelfs 7 dagen vrij ben dus woensdag is weer werkdag voor mij en dan weer 2 vrij..... :oops:

Liek.

9. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Ziet er goed uit schema.
    Ik wil binnenkort ook gaan koken , ben nu meer aan expirimenteren met potjes die nog niet altijd even goed naar binnen gaan.
    Vaak geeft ik tegen 16.30 al een warm eten omdat als ik hem een fles melk ga geven hij dus echt geen warm eten meer wil.
    Na warm eten krijgt hij tegen 19.00 wel weer wat trek en krijgt dan of melk of papfles meestal gaat dit nog niet helemaal op.
    Hij komt niets te kort maar als ik verhalen van jullie lees dan zijn het veel betere eters hahaha.
    Van begin af aan heeft hij altijd minder gegeten dan richtlijnen.
    Ach ik pas mij er wel op aan , alleen lastig dat hij gewoon niet dagelijks het zelfde doet.
    Toen we van weekende weggingen ging schoonzus oppassen.
    Heb maar wat richtlijnen opgegeven en zei, expirimenteer maar een beetje hij doet toch niet iedere dag hetzelfde.
    Ik heb gisteren rooibos thee gekocht ga het vandaag proberen.
    En inderdaad de diksap had ik aangemaakt met warm water.
    koud hoef ik al helemaal niet te proberen.

Succes met je keuken. :eek: :eek:

10. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lieke je mannetje groeit prima op wat hij krijgt, dus hoef je niet druk om te maken (denk ook niet dat je dat doet hoor ;) ). Het is soms alleen lastig met wat je klaarmaakt. Maar hier gaat bv potje groente in etappes, helft warm maken en als hij dat op heeft en wil evt nog meer krijgt hij andere helft.

Ow...heb gister lekker rose biertje op....dat ene glas tikte alleen behoorlijk aan, omdat ik al zo moe was. Maar moet zeggen dat ik heerlijk heb geslapen vannacht!

11. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Inderdaad zo gaat het hier ook.
    Potjes gaan in etappes , maak liever even snel wat warm erbij dan dat ik alles maar kan blijven weggooien.
    Ik maak mij inderdaad niet druk , hij doet het er prima op.
    Alleen van de week maakte ik mij wel iets zorgen dat hij toch meer moest drinken had niet echt super natte luiers.
    Maar verder zie ik elke dag wel weer wat hij doet.
    GA zo ff proberen flink te bezemmen in huis.
    Heb alle ruimte zo zonder banken.
    Dus lekker stofzuigen en dweilen.
    Heb eigenlijk zin om de box te verplaatsen naar een plekje wat beter staat, maar daar zijn stopcontacten dus vind ik minder geslaagt.
    Dus tja laat het maar zo.
    DOEI.

12. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Hallo meiden,

Allereerst wil ik Laura en Laurens van harte feliciteren met hun 5 jarig jubileum.
    Dat het maar een leuke en liefdevolle dag mag worden maar dat kan bijna niet anders dacht ik zo.

Met Naomi gaat het gelukkig weer iets beter.
    Ze drinkt nog niet echt optimaal maar de luiers zijn weer nat idg.

Haar schem is ongeveer als volgt.

Tussen 6 en 7 200 cc opvolgmelk.
    Rond 10 uur fruit of verse sinaasappelsap met liga.
    tussen 11 en 12 200 cc opvolgmelk
    tussen 15 en 16 200 cc opvolgmelk.
    Rond half 6 warme hap ene keer potje andere keer vers.
    Tussen 7 en 8 200 cc opvolgmelk met pap.
    Daarna slaapt ze dus tot de volgende morgen 6 uur.
    Vind het wel vroeg maar ja doe je er aan.

Hoe slapen jullie kleintjes overdag?
    Naomi slaapt bijna niet soms 2 uurtjes sochtends en smiddags maar meestal is dat maar een uurtje.

Erna,
    dus de keuken komt eraan?
    ben erg benieuwd of je idd dan wat meer gaat koken.

Lieke,
    ja we gaan de regen trotseren we gaan gewoon lekker naar de camping.
    Kleine meid moet er toch ook aan wennen, gelukkig is het niet zo erg heet meer.

Lenneke,
    welkom terug meid.
    Dus Nicky helemaal van slag op het kdv sneu voor je meisje.
    Hopleijk is ze gauw weer gewend.

Femke,
    Hoe ging het met Marin de eerste dag weer naar de gastouder?

Prinses,
    Je eerste werkdag alweer achter de rug.
    Gaat snel he dat verlof.
    Hoop voor je dat je snel weer in je ritme zit.

Natas,
    hoe is het nu met Dean?
    Gaat het alweer wat beter na de prikjes?

Imani,
    Hoe gaat het met jou meis?
    en met Charlotte uiteraard?

Liefs Lyd

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Elmo, en elmoman, GEFELICITEERD met jullie jubileum!

Lydia, veel plezier op de camping. Hopen dat het niet te veel regent. Gelukkig gaat het weer ietsje beter met Naomi. Nu gaat het de goede kant op.
    Tim slaapt nog wel regelmatig, maar die is natuurlijk ook een stuk jonger. Tussen de flessen is hij ongeveer 2 uur wakker.

Lieke, heb je de boel al schoon?

Aldonza, mijn vriend is ook aan de rose-biertjes. Die schijnen heerlijk te zijn. Voor mij is bier bier, en alles even goor.

Elmo, die Ruben is een schatje. Waarom schrijf je hem niet in voor baby van het jaar? ;) Whahahahahhahahahaha!

Lenneke, zijn de waterpokken al toegeslagen?

Natas, hoe is het bij jou? Heeft Dean al een ritme?

Femke, bijna weekend. Ik hoop dat je alle strijk erdoor hebt.

Hier, vandaag een rustig dagje. Het valt me op dat Tim al best lang op zijn buik kan liggen. Hij houdt ook zijn hoofd al goed rechtop. Het is een vrolijk mannetje, wat echt kan schaterlachen. Wij liggen dan ook geregeld in een deuk. Soms heb ik het idee dat hij wil omrollen. Zijn benen vliegen dan alle kanten op. Echt lukken wil het nog niet. Als hij te lang op zijn buik ligt, wordt hij chagerijnig. :p Meneer heeft echt een eigen wil!

We hebben trouwens dat zijligkussen gekregen. We leggen hem er wel eens in, maar hij vind het niet fijn liggen. Het liefst ligt hij op zijn rug. We draaien nu zijn hoofd tijdens het slapen. Nu nog steeds naar dezelfde kant, maar ik denk dat we misschien ook de andere kant op moeten. Straks is de andere kant van zijn hoofd, ineens plat. ;)

Vanavond lekker sporten. En misschien nog een jasje scoren. Ik heb volgende week bruiloft, waarbij ik getuige ben. Ik heb al een rok en een truitje. Een jasje maakt het geheel net iets sjieker. Ik heb alleen geen zin, om ontzettend veel geld uit te geven. We houden namelijk een stuk maand over! Ons geld is op (niet op de spaarrekening, maar daar kom ik liever niet aan).

14. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Hopelijk kan je slagen voor een goedkoop jasje.
    Hier is de stofzuiger er door heen.
    Heb overhemden gestreken en zo direct nog even dweilen.
    Dan vind ik het wel weer genoeg voorvandaag.
    Onee, ik moet vandaag boven ook nog de was opruimen en stofzuigen.
    Dus nog niet helemaal klaar.
    GA boven maar even weer kijken.

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Zo moest even bijlezen. Zit er niet zo bij met mijn hoofd de laatste paar dagen, Deantje is behoorlijk van de leg van die prikken. Veel huilen, vooral bij weglopen van mama of neerleggen in de box/bed/wagen enz.. pfff

@Laura en Laurens gefeliciteeeeeerd met jullie 5 jarige jubileum! hihihi Super leuke foto van Ruben!

@Lenneke, achossie die kleine meid helemaal over der toeren, was zo leuk met mama 2,5 vrij! :D

@prinses, aaaah super dat je dagje zo goed is bevallen en dan je leerlingen je zo leuk ontvangen hebben.

@Aldonza word nu wel erg nieuwsgierig naar je huisje, volgende meeting bij jou? hahahah

@lieke, is je bank eral? lekker zitten straks! Arm ventje helemaal verkeerd om in bed! hij heeft gefeest :D

@lyd, have fun op de camping! Knuffie voor Naomi!

Die kleine man was hier tot een uur of 1 wakker vanmiddag vanaf half 9 :confused: ik kon niks doen want dan was het huilen geblazen. Nu ligt hij nog lekker te slapen. Als ik bij hem blijf heeft hij praatjes voor 10 en een lol!
    We hebben ons eigen ritme, komt bijna wel elke dag op het zelfde neer. Voeding valt meestal rond 10/half 11 en dan naar bedje. Hij slaapt in de avond nu ook al wat meer, eerst kon hij echt gewoon van 5 tot 10 wakker zijn.
    Helaas was het vannacht weer 2 keer feest. Hopelijk komende nacht weer wat beter.

ik ben wel moe hoor poeh!

16. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Laura en Laurens, van Harte met jullie 1e lustrum!

De foto is echt prachtig van Ruben! Was het er 1 of heb je een serie?

Prinses, jij vroeg of Nicky de waterpokken al heeft, maar zo snel gaat dat volgens mij niet...
    Erna, weet jij dat misschien?
    De incubatietijd is toch iets van 2 weken? Duurt het dan dus ook 2 weken voordat het zichtbaar zou zijn bij je kind?
    Prinses trouwens leuk om je verhaaltje over Tim te lezen, grappig he, zo jong en dan al zo'n duidelijk een eigen willetje! Ze weten al zo goed wat ze wel en niet leuk vinden.

Natas, hier ook heel lang 's nachts nog 1 a 2 voedingen gehad. Tot het opeens over was en ze doorsliep van 23.00 tot 6.00. En vaak was Nicky ook overdag beneden en af en toe een slaapje in de box of in de kinderwagen en pas rond 23.00 ging ze dan ook echt slapen. Pas later ging ze echt overdag slapen. Komt vanzelf vast ook wel bij Dean.
    En dan kan mamma ook weer bijtanken!

Lydia, Nicky slaapt vaak in de ochtend 1,5 a 2 uur en in de middag ook. Maar als we weg gaan of naar buiten gaan dan slaapt ze veel minder. En andere dagen is het soms ook maar een uurtje. Gisteren bij het KDV had ze heel weinig geslapen en vandaag weer super.
    Nu ligt ze ook al vanaf 15.15! Kon mamma snel weer even stofzuigen en opruimen en de vaatwasser doen enz....
    Lekker er weer even uit naar de camping, veel plezier!

Erna, ja leuk keukenfoto's! Kunnen we inspiratie opdoen voor volgend jaar! Wat moet ik me voorstellen bij een siervloer?
    Hoe gaat het met je kleine man?

Zo hee Liek, hou je voorjaarsschoonmaak? Actief aan het soppen als ik het zo lees! Kan je die stopcontacten op dat andere plekje niet afplakken of van die beschermdingetjes er in doen? Heerlijk zeg 7 dagen vrij!
    Straks lekker op je nieuwe bank uitpuffen?! Fijn dat je hem kon overnemen.
    Ik weet niet zo goed waarom Nicky nou zo huilde gisteren. Ze zit wel een beetje in zo'n mammafase geloof ik. Thuis ging het wel weer.
    Helaas nog geen foto-update. De laptop is vol! manlief heeft te veel muziek er op gezet voor zijn ipod. Dus dat moet er eerst af, maar daar wil hij een nieuwe externe harde schijf voor kopen.... zucht, mannen!

Vandaag ging het gelukkig weer een stuk beter bij het KDV. Ze was weer gezellig, haha.
    Ik kreeg nog een moederdagkado, heel lief. Een zakdoek met haar voetje er op gestempeld en met stift geschreven een dikke kus voor mamma. En een foto die ze van haar gemaakt hadden. Daar zit ze echt op te schateren.

Ze had ook hele harde poep zeiden ze, weten jullie of ik haar dan gewoon meer water aan kan bieden of thee ofzo?
    ik ben altijd bang dat ze dan te weinig melk drinkt daardoor.

Over melk gesproken, welk merk flesvoeding geven jullie en waarom?
    Wij moeten gaan bedenken wat we straks gaan geven. Ik ga stoppen met kolven en moet dan flesvoeding gaan aanbieden. Maar er is zoveel keus!

17. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Zo vanmiddag ben ik wezen shoppen voor Leander.
    Heb allerlei 6 maandspotjes eten en fruitpotjes inslagen.
    Volgende week even naar xenox en moet ik nog bakjes gaan halen en dan ga ik zelf aan de kook.
    Bij marskramer hadden ze alleen hele dure bakjes.
    Ook opvolgmelk gekocht , ben aan de laatste pak nummer 1 bezig.
    Ik zelf heb alles bij kruitvat ingeslagen potjes zijn veel goedkoper dan olvarit en komt opzelfde neer.
    Leander heeft heerlijk gesmuld van de sperciebonen met rundvlees van kruitvat ( half potje hele is nog te veel )
    Heb een 6 maands tuitbeker gekocht van mamam heet dat zo.?
    Hij krijgt er niets uit moet je best hard voor zuigen vind ik.

Lenneke, Ik zelf heb vanaf begin kruitvat voeding gegeven.
    Ik vond de prijs van 6 euro een pak of is het nu 6.99 maakt niet uit veel aantrekkelijker dan de nutrilon.
    Hij heeft het vanaf begin goed op gedaan dus ben het blijven geven.
    Mijn keus was het prijsverschil en het toch wel goed aangeschreven kruitvat product.
    Nee hoor geen voorjaarsschoonmaak , maar ik kwam nu overal goed bij zonder bank in huis.
    Nu staat de bank er heeeeeeerlijk.
    heb meteen twee meurende ( slapende ) katten er op liggen.
    Stopcontacten zijn in gebruik dus niet af te plakken en de TV kabel is op dat plekje dus helaas geen optie.
    Bij Leander deed ik als hij wat harde ontlasting had een granen pap in zijn fles die vanaf 6 maanden was.

Sonja, Ik zag dat Bambix een nieuw product heeft avondpapje.
    Dat is een pak pap met biscuit die je aanmaakt met water.
    Dan krijg je beetje pyamapapje effect.
    En de prijs is 1.79 geloof ik.
    Misschien iets voor jou.?
    Ik heb het zelf ook gekocht voor Leander.
    Eens kijken wat hij ervan vind.
    Geef hem namelijk altijd een paar scheppen pap in de laatste fles.
    Of als hij goed gegeten heeft weer niet , dan vind ik het te machtig voor hem.

Natas kan mij voorstellen dat je moe bent, lijkt mij inderdaad vermoeiend als je hele dag in weer bent met kind.
    Hopelijk krijg je snel je nachtelijke rustuurtjes.
    Ik kan er niet goed overmee praten want Leander sliep al heel snel door.
    En kwam daarvoor maar een keer echt in de nacht rond 3.00.
    Succes, Het is voorlopig geen wandelweer hahaha.
    Zodra het gaat spreken we weer af, keej.?

Liek

18. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    nog niet alles gelezen hier, gister niet geweest was zo moe lag om 7 uur even in bed tegelijk met Esmee.
    Esmee werd snachts wakker om 2 uur en huilen had een beste natte luier dus die verschoont ik was gelijk klaar wakker, toen begon die kat te janken grrrr hield die dr kop begon me man te snurken dus ik was gister middag helemaal uit geteld en ben even te bed gegaan om 7 uur savonds voor een uurtje.
    vandaag werken en bij me ouders gegeten,man had cursus en ging uit eten, net Esmee pap gegeven en die ligt nu in bed.

Liek die pap heb ik laatst gekocht , is geen succes in een fles zelfs ik kreeg er niks uit het is zo een dikke brij, moeten iets van 7 eetlepels in 160 cc water.

Lydia: Esmee slaapt prima overdag, smorgens na de 1ste fles wil ze vaak gelijk terug in bed en slaapt ze tot een uur of 9 a half 10 en dan is ze wakker tot na de volgende fles dat is rond half 1 a 1 uur dat ze er weer in ligt en dan slaapt ze meestal tot een uur of half 4 en heel soms wel wat langer.

Laura:gefeliciteerd met jullie jubileum

schema Esmee:
    rond 7 uur fles opvolg melk a 200 cc
    rond 10 ur fruit
    half 12 broodje (soms half ,soms heel sneetje)
    12 uur fles opvolg melk a 200cc
    als ze wakker word rond half 4 flesje thee en soms een lange vinger
    half 5 warm eten (altijd vers gemaakt potjes vind ze smerig) + toetje
    kwart voor 7 pap fles a 180 cc
    en dan slapen tot de volgende ochtend.

19. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Ik heb de pap vanavond geprobeerd.
    Ik heb 180 water in de fles gedaan met 10 schepjes van de voeding.
    Leander had het best snel leeg dus is nu lekker vol naar bedje gegaan.
    Esmee slaapt wel lekker veel nog overdag.
    Hier echt niet langer dan 30 a 45 minuten.
    Tegen die tjid dat ik denk ik ga lekker aan de slag is hij al weer wakker hahaha.

Liek

20. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Naar de oppas ging prima hier. Uiteraard is Marin ook wta ouder, dus misschien si dit het ook wel. Was er echter toch wel opgelucht over, aangezien we drie weken niet geweest waren.

Liek, hoe kom jij aan zo allemachtig veel stemmen?

Marin heeft Nutrilon. Dit vooral omdat je dit overal kan krijgen. Vanaf een week of twee zit ze op 2 flessen en soms 3.

Geweldoge foto lau! Hoe zit het met de foto's van het stel samen van laatst?

Deel Deze Pagina