De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    is dat zo'n trigger dan?
    Dat wist ik eigenlijk niet.

2. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Zou het kwaad kunnen?

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik denk niet dat het kwaad kan, ik had wel begrepen dat je met tomaat wat voorzichtig moest zijn.
    Ruben heeft al geregeld tomaat gegeten en ik heb nog geen reacties gezien.
    Kan je het niet googlen?

4. Elmo

Elmo Niet meer actief

5. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Tanks!

Ik zat zelf ook net te lezen en zag dat je dan ook weer rekening moet houden met kruisbesmetting. Als je niet tegen tomaat kan zou je ook niet tegen latex en pollen kunnen. Krijgt ze misschien wel hooikoorts......!
    Liever niet. ( Toch, Fem? )

Ik ga het maar goed in de gaten houden. Morgen hetzelfde hapje op het menu staan dus ben benieuwd.

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Mmmm, dilemma! Schoonmama kwam net met een tas vol kleertjes (53 euro bij zeeman). Heel erg lief natuurlijk. Alleen nu is het meeste maat 68 (waarvan ik al 12 pakjes in de kast heb hangen). Het meeste is met lange mouwen, en als Tim maat 68 draagt, dan is het zomer. En ook is het niet helemaal mijn smaak. Erg lastig om aan te geven bij schoonmama, omdat ze het zo lief bedoeld. Ik voel me een beetje ondankbaar, omdat ik het ergens niet leuk vind dat ze dit aan ons geeft. Ik wil namelijk zelf graag de kleertjes van Tim uitzoeken. 1 pakje krijgen is natuurlijk hartstikke leuk, maar dit vind ik een beetje te veel van het goede.

Ik heb al gezegd, dat ik al veel 68 heb. En dat dit dus jammer is. Schoonmama beweerde dat kindjes deze maat wel tot 1 jaar aankunnen. Dit heb ik ook al weerlegt. Uiteindelijk heeft ze de bon achtergelaten, zodat ik het kan ruilen in een grotere maat. Maar eigenlijk ben ik er helemaal niet zo blij mee. Vriend zegt: Breng maar terug wat je niet mooi vind, en stop het geld maar in Tims spaarpot. Maar ook dat voelt niet helemaal eerlijk. Lastig hoor! Wat zouden jullie doen?

7. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Hmm, lastig zeg Prinses. En als je het eerlijk zegt? Of komt dat ook niet aan zeg maar. Ik vind de oplossing van vriend wel een goeie op zich. Of je koopt ergens anders iets wat je wel mooi vind in de goeie maat en weet dan dat je er veel meer plezier van hebt.
    En als jij blij bent is Tim ook blij en zal schoonmamma ook wel blij zijn, toch?

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @lenneke, Wat fijn dat ze vrijdag het wel naar naar haar zin had op het kdv. En wat een lief kadootje!
    Pasta gegeten! wat goed! En heeeel goed geslapen!

@Lieke, zeker afspreken wanneer het weer het toelaat! lekker wandelen met de boys!

@elvira, zeker goed hoor dat je 7 maanden borstvoeding gegeven hebt! petje af! Nu grote jongens eten!

@liek, leuk gehad bij de hemaoutlet (is wat voor femke! hahah)

@prinses, goed hoor dat het zo lekker gaat met je gewicht!
    (ik blijf maar stilstaan op 2 kilo voor mijn oude gewicht, mag ook niet lijnen, dus zal wel niet zo snel gebeuren)

@Erna, ik zal eens op hyves gaan neuzen dan!

@elmo lekker druk weekendje weer lees ik! gezellig!

Mbt de kleertjes prinses, hmm tja ik denk dat ik het zou gaan ruilen! of idd geld in zijn spaarpot. Zo zonde anders.
    Ik heb ook dingen gekregen waar ik helemaal niks aan heb, 2 dikke winterjasjes maat 56.. tja... laat het nou binnen no time zomers weer geworden zijn. Zo zonde.

Deantje heeft veel geslapen vandaag. hahaha slaapkop! je zou denke dat hij genoeg slapen had. Hij is nu weer wakker natuurlijk! hahaha mutsie!

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Nu maar hopen, dat hij vannacht ook nog doorslaapt, Natas. Dat zou wel lekker zijn.

Net Tim de fles gegeven. De liefde die ik voel voor hem, is echt niet te beschrijven. Volgens mij kan ik hem dat nooit duidelijk maken. Echt, het is een schat, lieverd, waar ik ontiegelijk veel van houd. :)

10. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo....zit op dit late tijdstip (net terug van late dienst) aan bordje chinees...mjammie...had mega honger.
    Lenneke Hopelijk trekt het snel weer beetje weg. Is dus toch iets om in de gaten te houden. Dacht altijd dat ik erg oplettend was met allergische dingen, maar Tuur heeft van de week ook ham, rijst, tomaat op...ging allemaal goed (alleen voor Tuur wennen aan de stukjes die erin zaten).
    Natasja lekker dat Dean zo lekker slaapt nu...kun jij ook je slaap weer beetje inhalen. Hopelijk slaapt hij vannacht ook beetje door.
    Elmo lekker uit wezen eten dus.....
    Arm hondje...wordt daar dus maar liefst door 2 man sterk geterroriseerd en vrouwtje grijpt niet eens in?!
    Prinses is niet normaal dat je voor een persoon zoveel liefde kunt voelen, he?! Ik dacht dat ik echt al zielsveel van mijn mannetje hield (doe ik ook hoor), maar de liefde voor Tuur is pas echt overweldigend. Heb daar in het begin zelfs moeite mee gehad...beetje lastig uit te leggen, maar het beangstigde me gewoon. Nou zat ik in die tijd ff niet zo lekker in mijn vel en is het helemaal goed gekomen, geniet er nu dubbel en dwars van.
    Wb de kleertjes...ja moeilijk. Ik zou het ook niet fijn vinden als je zo'n berg kleding krijgt wat je eigenlijk niet eens zo leuk vind. Als het nou 1 dingetje is..dan kun je evt nog dit aantrekken als je naar hen toegaat, maar zoveel kleertjes. Tuurlijk is dan de oplossing van je vriend slim, maar zou het toch proberen eerlijk aan te geven. Anders denkt ze echt dat ze je er een plezier mee doet en doet ze het misschien nog eens.

Had vanmiddag nog even half uurtje op bed gelegen voor ik ging werken. Had mega koppijn die maar niet wilde zakken, maar gelukkig na even te hebben geslapen eindelijk gezakt (en na 2 pijnstillers).
    Morgen nog een avond en dan is het alweer maandag. Morgen heb ik weer vroege dienst wb Tuur; dus die krijgt van mij de fles en dan duiken we allebei weer terug in bed. En dan mag papa maandag en dan draait mama zich weer om...mmm, kijk er nu al naar uit dat ik kan uitslapen.
    Heb nog een nieuwtje, maar weet in de loop van volgende week meer dus bewaar het nog even tot dan.

Groetjes, Erna.

(leuke cliffhanger, he :p 8) ?!)

11. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Elmo'lekker he op z'n tijd eens uit eten. Ik vind het zelf ook prettiger om dan zonder Tiago te gaan. Zit je toch wat meer op je gemak. Bovendien begint ie tegen die tijd dan al moe te worden.
    En idd, wat een hondenpesters bij jullie in huis hihi. Tiago ligt regelmatig in een deuk als de honden met elkaar spelen, of als ik met ze speel. Ook graait hij er al naar als ze dichtbij komen....

Lenneke; oeh, da's idd ff eng als ze uitslag krijgt. Zal toch wel meevallen op zich. hoop dat het inmiddels is weggetrokken en dat ze morgen weer lekker hetzelde menu opkan.

Prinses; jeee da's idd erg lastig. Een keer een kledingsstuk is leuk, maar een hele zak :confused: Vind het veel te leuk om zelf voor 'm te shoppen. Ik zou denk ik toch even met haar overleggen en tactisch aangeven dat je al teveel in die maat en liever een andere maat of korte mouw koopt...Suc6! Zijn lastige dingen.
    En wb de liefde....ik kreeg er gewoon een brok van in mijn keel.....ik voel helemaal hetzelfde! Heerlijk toch! Ik weet trouwens zeker dat ze dat voelen hoor ;)

Natas; ben benieuwd hoe Deantje het doet vanacht. Hoop dat je idd eindelijk eens kunt gaan bijtanken; is ook wel weer eens lekker!

Erna; haha ik slaap ook zo graag in de ochtend. Wel goed plan om om de beurt te flessen (doordeweek doet opvang het, maar in het weekend....) Thnx voor de tip ;)
    Gelukkig is je hoofdpijn gezakt. Is anders echt ellendig werken. Morgen nog en dan ma lekker vrij?
    Nou nou, wat een leuke cliffhanger hahaha Weet je wel hoe nieuwsgierig ik aangelegd ben? Laat me raden.....huis verkocht?

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Elmo, ik had weer helemaal over je uit eten verhaal heengelezen. Sorry! Lekker hoor, om er af en toe met zijn tweeen uit te piepen. Hier ziet vriendlief de meerwaarde er nog niet van in, dus ik zal hem binnenkort moeten ontvoeren.

Erna, jeetje wat een cliffhanger weer! |Ik denk ook dat het wat met je huis te maken heeft. Offe...heb je de lotto gewonnen? :p

ElviraR, Ik had nooit gedacht dat de liefde voor je kind, zo zou voelen. Ik zou mijn leven voor hem geven.

Natas, hoe is het Dean vergaan?

Lenneke, is de allergische reactie weggetrokken?

Je&@^ even kwaad op vriendlief. Gaat hij moeilijk doen over waar ik de wasknijpers heb neergelegd. Jeetje wat een chaggi. Gelukkig heeft hij ze nu gevonden (ik had ze dus toch niet opgeruimd). Maar hij snapt niet, dat mijn hoofd een vergiet is. Onbelangrijke dingen kan ik echt niet meer onthouden. Ik vind dit zelf ook behoorlijk frustrerend. Gaat dat nog over?
    O, ja en haaruitval? (het is namelijk echt niet normaal meer. Iedere dag ligt de wasbak vol met haren).

Vanmiddag hebben we verjaardag. Ik ben benieuwd hoe het gaat met Tim. Vast goed, maar vind het altijd afwachten. Gelukkig zijn we dichtbij, dus kunnen zo weer naar huis.

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @erna hahahah lekker gesmaakt die chinees! (ik hoop dat je nieuwtje is dat je huis is verkocht!)

@Prinses, ja ik snap je helemaal. Soms kijk ik naar Dean en dan krijg ik gewoon kriebels in mijn buik. Je kan echt verliefd zijn op je kind.. *zwijmel*

@Elvira, leuk dat ze dan ineens bewust zijn van hun omgeving, graaien naar de hond enzo. lief he.

Nou hier weer lekker geslapen hoor! Meneertje had gister om 20:45 gegeten en viel om half 10 in slaap, wij lagen er vrij laat in, dus toen hij om 1 uur kwam was ik nog wide awake. Daarna heeft hij weer geslapen tot 6 uur! whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lekker hoor!
    Ik hoop dat hij het erin houdt! :D

14. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Erna, hier nog zo'n nieuwsgierig aagje!

Nicky heeft weer de hele nacht geslapen, geweldig he?

De uitslag is gelukkig weer weggetrokken. Ik hoop dat het niet terugkomt...

Prinses, gaaf en beangstigend tegelijk he die liefde voor je kind. Zo herkenbaar!

Femke, ik las in de wij jonge ouders over eenkennigheid, heeft Marin daar last van?

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hoera voor nicky! :D

16. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Oh Natas, wat lekker he die paar uurtjes langer slapen. Super dat Dean het ook zo goed doet. Hopen dat deze trend zich voortzet bij onze kinders!

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    nou het scheelt enor, 2,5 of 4/5 uur slaap! echt heeerlijk

18. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Heeft iemand goede ervaringen met zo'n fotoalbum maken online? Zo ja via welke site? Lijkt me wel leuk om een babyboek te maken. En voor de oma's een klein boekje ofzo.

19. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Ja he, je kan dan weer even wat meer hebben qua energie. dat is wel erg lekker.

Deel Deze Pagina