wij hebben al regelmatig iets bij albumprinter besteld. Als je fotos van goede kwaliteit zijn (lees hoge pixels) dan maak je hier mooie dingen!
Ben ik gisteren voor niets naar de HEMA outlet in Beverwijk gereden. Het was er niet meer zat nu een oranje hal in bah bah. Had mij zo verheugd maar ja. Dus niet geslaagt, wel voor budget zonnebrandcreme factor 50 voor kids van loreal paris en een factor 30 van zwitsel nog geen 10 euro bij elkaar. Wat een heerlijke doorslapers voor jullie Lenneke en Natasja. Kan je zelf heerlijk op teren toch. Hopelijk gebeurd het veel vaker dat jullie lieffies doorslapen want dat doet echt goed. Elmo, Lekker uit eten geweest maar met zijn 2 heerlijk. Wij gaan vanavond lekker maar dan gaat Leander gewoon mee. Hopelijk is hij net zo lief als anders. Probeer hem nog wel even te laten slapen daarvoor nog. Erna Ben heel benieuwd naar je verrassing hoor. Hopelijk heb je, je huis verkocht Lekker uitslapen morgen , kan je al op verheugen. Hier ben ik de gene die het altijd doet 7 dagen per week behalve als ik weekende werk. Vriend werkt 5 dagen per week en moet dan vaak om 6.00 al op. Terwijl ik met mijn 24 uurtjes vaker kan uitslapen dan hij. Als ik moe ben gaat Leander na zijn fles gewoon terug. Lenneke hoe is het met de uitslag van Nicky.? Leander had vanmorgen ook wat rode spikkels rond zijn achteruitgang laten we het zo maar zeggen. Misschien door tandjes.? ken het niet van hem altijd zulke gave billetjes. ElviraR , Hier ook een mannetje wat bewust naar de omgeving gaat grijpen ook naar de katten hahaha had hem gisteren goed vast. Als je hem op schoot heb voor de pc op zo dan grijpt hij gelijk naar de muis. Hij heeft zijn buik echt gevonden. Prinses, Ja heerlijk he wat je voor je kind kan voelen. Wij verbazen elke keer over zijn liefheid enz enz. Dan zeggen we elke keer agossie kijk nou hahaha. Vanmorgen was ik wel beetje chagoo hoor. Kind was om 07.45 wakker prachtig hoor. Maar dan beetje lopen mieren met die fles en maar draaien enz enz. Ben er mee gestopt en maar weer in bed gedaan. Toen ging hij daar lekker kletsen en ik ben lekker in bed gekropen. Hij is toch klein beetje uit zijn hum afgelopen dagen. Kleertjes kan je inderdaad omruilen. Hier vraagt mijn schoonmoeder vaak welke maat heb je nodig en wat heb je nodig zodat ze altijd wat bruikbaars koopt. Jammer dat je al zoveel 68 hebt zodat je het ws niet eens kan aandoen. En 68 is niet altijd tot een jaar te dragen hoor hahaha. Leander heeft al 74 nu ( heb ook 74 winterkleren ws zal dit weinig aan kunnen ) Succes. Natasja Voel , je hopelijk wat uitgeruster als je wat langere nachten mag maken. Ik was zelf vanmorgen ook weer een kilo minder volgens mijn weegschaal is er 5 kilo af. Nog 3,5 voor mijn eerste doel en dan hopelijk nog 5 voor September. Ik ga mijn abbo opzeggen op de sportschool. Ik ga een crostrainer via internet kopen en dan dagelijks een half uur er op dan beweeg ik ook meer dan voldoende denk ik. Ik vind het eigenlijk te duur de sportschool. Misschien houd ik hem 1 keer per week aangevuld met eigen crosstrainer. Even nadenken nog. Liek
Is ook best duur de sportschool! Mijn zusje verhuisd in september naar Moskou, dan neem ik haar kaart over bij David lloyd, even kijken of ik mijn draai daar kan vinden. Balen zeg dat de hema outlet er niet meer zat!
David loyd vind ik erg duur. Voordeel vind ik dat je kinderopvang hebt. Weet alleen niet op het bij prijs is inbegrepen. Maandkaart abbo onbeperkt is 60 euries. en dan een keer per week is 35 euro. Dus dat is nog te doen. Maar hopelijk vind ik zelf een goede crosstrainer. Denk dat ik gemotiveerd genoeg ben om hier dagelijks op te staan. Kunnen die kids van jullie ook zo gillen af en toe.? hahaha. Soms denk ik hij vind er niets aan maar dan gilt hij gewoon van plezier. Denk dan ieder moment dat hij krijsen gaat. Jammie ik heb trek aan vanavond. Gaan ergens eten waar ze een megatoetjes buffet schijnen te hebben met 2 chocolade fonteinen. witte en gewone choco. Slecht voor mijn lijn.
zo werk weekend is ook weer voor bij. Natas: wat lekker dat Dean zo goed heeft geslapen, hopelijk blijft dat ook zo en is het niet 1 malig. Je zus verhuist een aardige eind uit de richting, moskou ligt ook niet om de hoek. Lenneke: de vlekken weer weg bij Nicky, dat is mooi, had ze er verder geen last van (jeuk bv) Liek: verheug je je ergens op is het er niet meer, wat zal je gebaald hebben. Esmee kan ook zo gillen, maar grommen doet ze nog beter , dat is weer wat nieuws sinds de laatste week, net een beer wat ligt te grommen, als we dan zeggen van je lijkt wel een beertje dan ligt ze te schateren van het lachen. vannacht was ze in paniek, ze lag op dr buik, heeft ze nog wel een trappelzak aan en nog preteren om op de buik te draaien, vannacht maar een andere zak aan die ik van de week bij de H heb gehaald dat is een hele lange en die maar is instoppen aan het voeten eind kijken of dat werkt. anders heb ik ook geen idee ,me moeder zei al zij kanten met een veiligheids speld in het matras doen, dat vind ik eigenlijk wel eng straks schiet dat ding los en prikt ze zich.
Wij hebben een crosstrainer op zolder. Werkt dus goed. Alleen moet je er wel opgaan. Ik vind een abbo ook te duur. Tip± koop niet de goedkoopste crosstrainer. Die zijn echt gammel )hebben wij dus nu'. Vrienden hebben een duurdere. Is ergonomischer en er staan verschillende programma´s op. Hema heeft ook leuke fotoboekjes van goede kwaliteit. Laatst heb ik iets gehad van albumprinter, en dat was ook prima! Liek, gefeliciteerd met je 5 kilo. Heerlijk! Die andere 5 voor september, gaan er ook wel af. Je hebt nog een hele tijd. En dat buffet kan dus nog makkelijk. Het water loopt me in de mond. Ik zit ook in dilemma of ik vanmiddag wel of niet gebak zal nemen. Ik heb er zo´n zin in, maar mijn verstand zegt toch dat ik nee moet zeggen. Ach ik zie wel wat ik doe.
Natas, fijn dat Dean weer zo´n tijd geslapen heeft. Heerlijk! Tim is hier de laatste tijd om 6.00 uur wakker. Dat vinden we veel te vroeg, omdat hij eerder toch echt gewekt moets worden om 7.00 uur. Nou ja, we zijn gewoon verwend.
Prinses, Welke kan je dan aanbevelen mbt crostrainer.? Misschien beetje idee welke beste is. Dan kan ik daar rekening mee houden met zoeken op internet. tja hier zeggen wij altijd als je wel of niet iets wilt doen. Keuzes he.... succes met keuze wel of niet gebakje. Sonja, Leander was gisteren ook met slaapzak en al gedraaid. Er zitten bij mij lussen aan de slaapzak. Maar het is toch niet de bedoeling om ze vast te binden.? Vreemde lussen vind ik het maar. Succes met de andere slaapzak. Leander heeft 4 muggebulten. Afgelopen nacht heeft hij onder een clamboe geslapen. Moet nog even verzinnen het zo vast te maken dat hij niet de hele clamboe naar binnen gaat trekken. Hemeltje heeft hij er ook al 2 keer in getrokken. Liek
@lieke, waar sport je nu? @prinses, lekker gebakkie nemen dan loopt je gewoon wat harder straks hahahaha Hahahah heb geen medelijde met je hoor, dat je kind een uurtje vroeger komt! @sonja, nee niet vast maken hoor aan het bed! veel te gevaarlijk!
was ik ook niet van plan vind ik ook erg eng, ga eerst proberen om de trappelzak in te stoppen aan het voeten eind, werkt dat niet nou ja dan maar er snachts uit als ze op haar buik ligt.
Jam, heerlijk gegeten morgen weer op roggebrood met 30 plus kaas en extra water. Maar toetje was verrukkelijk. ogen waren natuurlijk groter dan de maag. Liek
Fijn dat je hebt genoten Liek. Ik ga vrijdag genieten van een chocoladefontein. Ik heb er nu al zin in! Jammie! Net heel zielig. Tim werd gillend wakker. Ik wist niet hoe snel ik mijn bad uit moest komen, ook papa was er heel snel. We hebben hem even lekker geknuffeld en getroost. Zo zielig. Ik denk dat hij vandaag erg veel indrukken op heeft gedaan, en deze in zijn droom aan het verwerken was.
Hij heeft een paar slokjes gezogen ging wel goed. Ga vanmiddag weer proberen, tis duidelijk dat hij proeft dat het geen melk is hahahaha. De outlett ZAT in een hal op de zwarte markt. Vorige keer was het echt zoeken en grijpen. alles hing of lag in dozen. maar heb toen flink leuk geschoord.