De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenneke

Lenneke Fanatiek lid

20 sep 2006
    1.961
    0
    0
    Natas, dat is niet leuk je zus zo ver weg! Wat een gave foto van meneer Dean. Stoere man al hoor!

Prinses, lekker badderen. Tijd voor jezelf is ook belangrijk! Heerlijk he zo'n badje. We hebben ook een offerte laten maken voor nieuwe badkamer en voor mij met bad. Van manlief hoeft het niet zo nodig, maar ik zou het niet willen missen.
    Al weer een heel klein beetje je draai aan het vinden op school?

Gisteren en vandaag nicky ook weer pasta met tomaat en kaas gegeven, had braaf drie porties gemaakt om iets nieuws aan te bieden. Gisteren ook weer die bultjes. Trok wel weer weg. Ze lijkt er echt geen last van te hebben. Vandaag werden het echter grotere vlekken en toen manlief haar luier ging verschonen zag hij die vlekken ook op haar beentjes komen. We gaan dus tomaat maar even schrappen uit het menu.

Ze was ook vandaag bij oma, ze hadden reuze lol gehad, maar ook wat weinig geslapen. Dus ze ging nu heerlijk slapen zonder te mopperen.

2. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Imani, dan had je wel bij mij op visite kunnen komen. Ik woon vlakbij Rijssen. Hahaha, grappig om te lezen. Waar ben je nu uiteindelijk precies geweest?

Lenneke, gelukkig vind ik werken heel leuk. Tuurlijk is het wel weer even inkomen, vooral omdat ik van een aantal kinderen nog moet beslissen of ze over kunnen of niet. Maar ik denk, dat ik er al uit ben.
    Ik heb vandaag wel moeite met opstaan, maar ik geloof dat ik daar ook al bijna door ben. Wel jammer dat ik Tim zo weinig zie. Maar dat is ook wennen.

3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Liek: het komt idd door de licht inval dat de kinderwagen bruin lijkt, net even de foto bekeken.
    maar hij is de zelfde kleur als de wandelwagen.

Esmee heeft lekker uitgeslapen vandaag tot kwart voor 8, ik was zelf al half 7 wakker want normaal word ze tussen half 7 en 7 wakker.
    straks dr tas in pakken dan kan ze vanmiddag zo naar opa en oma om daar te logeren.
    wel spannend hoor zo een 1ste nachtje uit logeren.
    morgen haal ik dr dan rond 1 uur wel op, dan kan ik eerst boodschappen doen en ze moet toch om 13.45 bij het cb zijn en dat kunnen we lopend af van af mijn ouders huis.

zal straks even verder lezen zag dat imani ook weer terug is van vakantie, lekkere vakantie gehad?

zo dan ga ik nu Esmee ff in bad doen en haar tas langzamerhand in pakken (lijkt wel een volks verhuizing zoveel je mee moet nemen)

4. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Hallo meiden ik ben er ook weer eens,

Imani,
    dus een heerlijke vakantie gehad?
    En met Charlote is het ook goed gegaan?

Het weekend op de camping was redelijk te doen, alleen is Naomi daar standaart om kwart over 5 wakker, is wat minder als je er pas om half 2 inligt maar goed zondag lag ik om 10 uur op een oor en heeft ze me laten slapen tot 7 uur.
    Gisteren een avonddienst gehad en vanavond en morgen weer.
    Vanacht was ze om half 3 wakker, voller luier en honger.
    Dus de fles gegeven en meteen weer naar bed heeft ze lekker geslapen tot 8 uur.
    Toe een bord pap geprobeert maar dat wilde zi niet hebben.
    Dus er maar een fles gegeven die dronk ze wel .
    Nu ligt ze er weer in.

Lenneke,
    mag ik ook de site van Nicky hebben?

Verder heb ik wel alles gelezen maar heb sinds gisterenavond al hoofdpijn dus niets onthouden.

Liefs Lyd

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @Imani, heeee leuk je weer te zien! Wat goed dat charlotte nog steeds mamamelk krijgt! :D
    Gelukkig gaat mijn zus al naar haar vriend, dus onvoorzien zal ze niet langer weg blijven. :D

ze vind het idd zelf ook wel moeilijk maar trekt het niet om nog langer zonder haar mark te zijn. Logisch natuurlijk.
    Ze heeft idd internet, mijn zwager is een expat voor de Rabobank, daar is hij manager, dus ze zitten er warmpjes bij. Ze gaat zelf werken voor de Nederlandse school. Nederlands en cultuur geven.

@Lenneke, die Nicky ook nog bij mama drinken! :D Toch die Tomaat die de bultjes veroorzaakt.

Deantje is zo verkouden.. echt sneu.

6. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik kom net thuis. Tim was vandaag toch behoorlijk tegendraads, zei Flip. Mijn moederhart krijgt meteen een knal. Ik neem aan dat dit erbij hoort de eerste week. Hoe was dat bij jullie? Morgen ben ik er gelukkig zelf weer. Wel vervelend dat we nu net vrijdag ook nog een bruiloft hebben. Hij krijgt dus iedere dag een ander persoon die op hem past. Best wel zielig eigenlijk!

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Gelukkig was het vanavond weer beter. Ik ga maar weer in bad. Mijn hoofd zit vol. De kinderen waren vanmiddag niet te pruimen (lees:ze waren druk en irritant), dus was een heftige werkdag.

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Prinses,
    Wat heb je met de kleertjes gedaan?
    Teruggebracht of toch gehouden?

Lenneke,
    Heb je al een online fotoboek besteld?

Lieke,
    Super gefeliciteerd met de kilo's!
    Je bent goed bezig hoor :thumup:

Natas,
    Jeetje....Moskou...das wel ver :rolleyes:
    Ik hoop dat jullie een beetje zonder elkaar kunnen (zal wel moeten, oke...maartoch...pffff)

Sonja,
    Gedraagt Esmee zich ondertussen een beetje in bed?

Prinses,
    Hier gilt Ruben soms ook ineens vanuit het niets....geen idee wat dat is.
    Je kan gokken inderdaad...maar ze kunnen het niet vertellen he. Jammer!

Insecten,
    Hier gelukkig nog niet.
    Wel een kindje op de Bengels onder de plekken: WATERPOKKEN!

Sportschool:
    Hier niet zo duur....oppas voor een euro per keer ;)
    Ik moet me nog steeds aanmelden :oops:

Thee,
    Hier heeft Ruben laatst ineens 100 cc weggedronken!

FF opslaan

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik breng de kleertjes morgen terug!

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Erna,
    Super mooie keuken zeg!
    Alvast hoera voor de verkoop van de woning!
    Is het al definitief?

Sonja,
    GIng het logeren goed?

Haar uitval:
    Hier alweer over. Heb het ook wel even flink gehad.

Imani,
    Super zeg, dat Charlotte het zo goed doet!
    Dat draaien..tjah, vind Ruben ook niet het belangrijkste geloof ik.
    Hij pakt ook alles wat ie ziet..maar dan ook echt alles :-D

Lenneke,
    Toch de tomaat!
    Is het gelukt bij de badkamerzaak?

Hier de rekening ontvangen van de auto...
    Begint met een 7 :cry:

11. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Prinses,
    We hadden een huisje van Landal, Twenhaarsveld. Vlak bij Holten. ... Ga me nou niet vertellen dat je in Holten woont. :) Maar wat is het daar ontzettend mooi. Prachtig, die bossen en de landelijke omgeving.
    Wat gaat het trouwens goed met je gewicht! Hier moeten er nog 6 zwangerschapskilo's vanaf. Ik was in totaal iets van 25 kilo aangekomen.

Lenneke,
    Ik zit nog op 5 voedingen, al is de een na laatste niet echt een volledige voeding meer. Die hou ik er meer in om de produktie op peil te houden.
    Geef jij nu ook KV naast BV? Dus tomaat moet uit het menu geschrapt worden. Vervelend!

Natas,
    Het expat wereldje is een apart wereldje (mijn ervaring). Het had bij mij iets onrealistisch. Moeilijk uit te leggen.
    Dus je zus zit ook in het onderwijs. Ik heb zelf ook NTC gegeven toen ik in Afrika zat.
    Hmm, dus Dean is verkouden. Altijd zo sneu voor die kleintjes. Wat ligt hij al mans op zijn buik, en zo snel al. dat heeft hier echt een tijd geduurd.

Lydia,
    Die week dat we weg waren, werd Charlotte ook iedere keer heel vroeg wakker. Wat dat betreft zijn het ook enorme gewoonte dieren. Als het even anders is merken ze het meteen. Wie weet gaat Naomi er nog aan wennen.

Erna,
    Moet ook maar eens op Hyves gaan kijken om je keuken te bewonderen.
    En wat lees ik, wandelen in een natuurgebied. Zo vlak bij huis. Aaargh, misschien moet ik toch eens een ander stekkie gaan zoeken hier in Nederland.
    Charlotte leg ik regelmatig op haar buik, maar met een paar minuten heeft ze het wel gezien, dan laat ze het koppie weer hangen. Ach, het komt vanzelf wel.

O ja,ik heb nog een nieuwe hobby. Kleertjes naaien! Heb afgelopen weekend het eerste jurkje voor Charlotte in elkaar gezet. En ik moet zeggen, het is goed gelukt. Probeer wel eeven een foto te maken.

Tijd voor thee!

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oke Prinses!

13. imani

imani Bekend lid

6 nov 2006
    926
    0
    0
    Erna,
    De keuken zier er super uit!

14. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Imani, niet in Holten, maar ik denk zo'n 5 kilometer verder. hahahaha!

Elmo, die rekening is niet grappig, dus. Duurt trouwens lang voordat je de rekening hebt. De auto is toch al lang geleden gemaakt?

Imani, leuke hobby. Kleertjes naaien. Lijkt mij ook leuk, maar het ontbreekt me aan logisch inzicht. Ik ben benieuwd naar de foto.

15. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    Imani Fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad.
    Nu op naar de volgende vakantie.
    Leuke hobbie kleertjes maken, ik kan echt niet naaien doe ik Leander niet aan hahaha.

Elmo beginnen met een rekening van 7 is niet leuk... :(
    Wat kan je daar allemaal leuke dingen voor doen zeg.

Lydia Fijn dat het ondanks vroeg wakker worden van Naomi toch wel goed is gegaan op de camping.
    Wie weet went ze er steeds beter aan.

Prinses Leander was erg vermoeid tijdens de eerste dagen opvang krijste zichzelf in slaap , verder overdag ging het goed.
    Jouw kiloos gaan ook supers goed :p

Lenneke dus toch de tomaat die vlekjes geeft.
    Hopelijk groeid ze er overheen.

Natas dat klinkt heftig zus zo ver weg , hopelijk vliegt de tijd.
    Ze zal Dean vast heel erg gaan missen.
    Hopelijk kunnen ze tussendoor best een keer overkomen als vriend zo warmpjes verdiend.

Sonja leuke avond gehad gisteren.? Logeren helemaal goed gegaan.?
    En hoe was het consulatie bureau vandaag?

Hier ook een grijpgraag mannetje pakt alles wat hij ziet ook muizen en toetsenboarden haha.
    Heb dingen in de box gehangen waar hij aan kan draaien en schuiven vind het prachtig die handjes gaan wel.

16. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    De kiekebult is ook een prachtig gebied vlakbij holten.

Erna ik zoef zo ff naar je hyves om keuken te bewonderen.

Liek

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh Imani,
    Ik ben ook zeer benieuwd naar je creaties!
    (hier ook een erg onhandige Elmo)

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahahaha, ik denk dat als ik iets naai, dat Tim eruit gegroeid is, tegen de tijd, dat ik het af heb. :)

19. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.291
    263
    83
    En ik ben weer terug, wat een prachtige keuken is het geworden met een mooi kookeiland wat zal je heerlijk kunnen kokkerellen zeg.
    Succes met werken vanacht.

Liek

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier ook morgen weer meten en wegen!

Deel Deze Pagina