De Walvissenmama's, mama m.b.v. vruchtbaarheidsbehandelingen

Discussie in 'De mama's' gestart door Mamamarin, 30 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Elmo, hoe is het trouwens met je interviews? Weet je er al iets meer over?

2. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    bruiloft was erg mooi gister, ringen werden binnen gevlogen met een uil en ze zagen er mooi uit.
    heerlijk gegeten.
    Me man had me vader nog een sms gestuurd hoe het ging het ging prima, ben benieuwd hoe het vannacht is gegaan.
    haal haar rond 1 uur op, straks eerst boodschappen doen en vanmiddag naar het cb.
    gister avond toen we thuis kwamen zei ik tegen me man ik ga morgen lekker uitslapen, dus niet ik was om 7 uur al klaar wakker

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Sonja,
    Heb je vanmorgen niet gebeld dan?
    Zou ik meteen doen als ik mijn luiken opendeed ;)

Prinses,
    Nou...die van mijn mams is voor 1 juni klaar en die van mij.....heb weer een email gestuurd.
    Gaat allemaal een beetje vaag...:(

Ruben om 7.30 de fles gegeven...even gespeeld en weer op bed gelegd.
    Het is nog steeds stil!

Om 11.00 uur naar het CB, ben heel benieuwd.

Leuke tip misschien:
    Ik heb me aangemeld bij het online consultatiebureau!
    Daar kan je heel veel dingen invullen en mensen uitnodigen..misschien leuk voor mensen die wat meer op afstand zitten of het leuk vinden om te kijken.
    Ik hou het in elk geval bij!

Eigenlijk mooi momentje om de strijk even te doen....maar moet je wel zin hebben.

4. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    nee ik heb niet gelijk gebeld, sprak net me zusje op msn, die is 1x in de week een nachtje thuis (woont in utrecht) en die sliep bij Esmee op de kamer, maar ze heeft zich netjes gedragen ,niet gaan draaien in bed en niet gehuilt.
    die online cb is leuk, ik heb me een poos geleden er voor ingeschreven, was wat aan het opzoeken (weet alleen niet meer wat) en toen kwam ik daar terecht.

succes straks bij het cb, wij gaan vanmiddag 13.45

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kan je dat online CB ook uitdraaien als je dat zou willen?
    Dat weet ik eigenlijk niet.

Fijn dat he zo goed is gegaan!

6. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    geen idee of dat zou kunnen, heb het nog niet uitgeprobeerd.

7. lydia31

lydia31 Fanatiek lid

7 okt 2006
    3.177
    0
    0
    Zo nog een avond werken en dan ben ik er 3 vrij.
    Best pitiig hoor 3 avonden en dan toch ook vroeg op om voor Naomi te zorgen.
    Maar onze kleine meid doet het goed.
    Maandag en vandaag was ze om 7 uur wakker, de fles en daarna weer naar bed.
    Gisteren zelfs pas om 8 uur.
    Ze is lekker vrolijk en slaapt zoals het moet.

Elmo,
    en hoeveel was Ruben gegroeid, en aangekomen?
    Ik moet morgen om 10 uur ben benieuwd.
    Het online cb bedoel je die via de site van icare?
    Of is er nog een andere?

Erna,
    mooie keuken hoor,
    kan je straks vast lekker in koken ;)

Liefs Lyd

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Lydia,
    www.onlineconsultatiebureau.nl

HET CB:

8130 gram
    67 cm lang
    43.5 hoofdomtrek

Voor zijn eczeem krijg ik een verkoelende zalf...Ruben krabt zich echt helemaal lens op zijn buikkie.
    Kan zijn romper niet uitlaten....heel sneu.

Maargoed, verder helemaal goedgekeurd!

Thuis dacht ik zijn boekje te zijn vergeten...die bolle in de draagzak en wandelen maar weer...
    Daar hadden ze hem niet...hij lag dus op het aanrecht (ook echt een plek voor het groeiboekje niet?).
    Nou ja....ik heb mijn beweging eerst weer gehad hahahah

Hij zit nu vrolijk te zijn in zijn schommelstoel.
    Oh, tijd voor tweede fles denk ik....

*zwaaaaai*

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik babbel vrolijk door, alleen :-D

Die schurk van ons!
    Draaien, ho maar....maar toch de halve kamer door weten te komen!
    Volgens mij slaat hij dat draaien echt gewoon over.
    Hij maakt al hele goede kruipbewegingen en zelfs op zijn rug komt hij heel goed vooruit.
    Gek jochie he! Heeft ie van zijn vader ;)

10. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Elmo, vervelend dat eczeem. Hopen dat die verkoelende zalf werkt. Lijkt me inderdaad zielig.
    Ook vreemd trouwens dat je nog niets van dat interview hoort. Ik had gedacht dat het al klaar zou zijn. Nou ja, afwachten maar weer.

Lydia, lekker even vrij. Lijkt mij ook best zwaar, 3 avonden werken en dan weer vroeg op, om voor je meisje te zorgen.

Erna, ik had de foto's van de keuken al gezien. Mooi hoor! Binnenkort kun je lekker een eitje bakken.

Sonja, is Esmee weer lekker thuis?

Tim heeft zijn stem ontdekt. Hij is de hele tijd aan het gillen en geluidjes maken. Grappig om te horen. Vandaag heb ik het ritme helemaal op hem aangepast. Hij was vroeg wakker en na de fles, is hij lekker het bed weer in gegaan. Toen hij wakker werd, zijn we de kleertjes gaan ruilen. Gelukkig was dit geen enkel probleem. Dus het geld terug en vanavond stort ik dat even naar zijn spaarrekening.

Verder heb ik vandaag veel gepoetst. Flip had gisteren beneden al gedaan. Dus ik ben boven aan de slag geweest. Bedden verschoont, afstoffen, stofzuigen, badkamer schoonmaken en dweilen, oude zwangerschapsspullen opgeruimd, wassen, ophangen, strijken en vouwen. Nu zo de laatste dingetjes nog even.
    Dan nog even de belastingpapieren wegsturen en iets maken voor de bruiloft van vrijdag. Dus ben nog wel even bezig.
    Straks lekker koken, mjammie heerlijke macaroni!

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Druk druk druk Prinses!
    Goed dat je van de kleertjes verlost bent ;)

Druk schema bij jou...ik heb een beetje opstartproblemen.

Leuk he, als ze geluiden gaan maken!

*ruben heeft inmiddels een heel rondje gedraaid op het speelkleed*

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Oh, interview van mams heb ik binnen!
    Leuk en toch weer een beetje emo...

Zijn er bij jullie opa's en oma's lid van OOK?

*oh, ik denk steeds: daar gaat ie, daar gaat ie....maar dan rolt ie weer terug hahahah*

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Hahahaha, leuk zeg, dat Ruben bijna gaat......

Kun je dat interview niet doorsturen via de mail. Ben reuze-benieuwd!

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik wacht even tot het gepubliceerd is.
    Dan is het ook het definitieve interview.
    Jullie horen er zeker nog van!

Nou mijn eigen nog.....

15. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    Zo we zijn weer thuis, eerst even naar het cb geweest vanmiddag, oma ging ook gezellig mee.
    ze waren er dik tevreden over Esmee en ook kwa wat ze allemaal al eet , ze vond het een mooi schema.
    Esmee is flink gegroeid.
    12 maart was ze 5380 gr en 59.5 cm en dr hoofd omtrek was 38.5

en nu is ze ongeveer 6725 gr ,want ze bleef niet erg stil liggen probeerde op haar buik te draaien op de weegschaal.
    65 cm en hoofd omtrek van 40.5 cm.

deze keer geen prikken, dacht met 9 maanden weer maar blijkt dat ze ze pas met 11 maanden weer krijgt.

daar van daan nog even rondje stad gedaan, we zijn er dan toch want het cb is in de stad.
    van oma kreeg ze een mooie korte broek met tshirt.
    ze ligt nu te slapen want dat heeft ze bijna niet gedaan in de wagen denk hoog uit een half uurtje, heb er al slapende uit de auto gehaald en in de box maar gelegt.

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Sonja,
    Fijn dat Esmee zo goed gaat!

17. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    O, ik ben beetje duf hoor....
    Dank voor de complimentjes voor de keuken....geloof het of niet...heb echt zin om zelf te koken. Vanavond gaat vriendlief koken (biefstukje met champignons, aardappeltjes en ik denk spinazie). Morgen ben ik aan de beurt, maar is makkelijk....aardappeltjes, sperzieboontjes en eitjes koken en rest erbij op het bord en klaar.
    Klinkt leuk CB online..heb er nog niet gekeken. Maar je kunt toch altijd printscreen doen? Zo kun je ook de webpagina die je in beeld hebt uitprinten, geloof ik.
    Hier dus duf na nachtdienst. Vandaag hebben ze de stopcontacten en spotjes geplaatst, maar was er dus wel wakker van. Heb denk ik 2 uur goed geslapen, de rest hazeslaapjes. Dus ga vanavond nog even terug bedje in.
    Oja, Lenneke zeker goede ervaring met de aannemer (is goede vriend van ons ;) ). Is het gelukt in de badkamershop?!
    Esmee en Ruben allebei naar CB geweest en goed gekeurd, mooizo. Goed gegroeid ook.
    Sonja Esmee wilde op CB dus ook alleen maar op heer buik draaien...haha. Lekker dat logeerpartijtje geslaagd was en bruiloft dus ook leuk. Wel apart..de ringen komen brengen door een uil.
    Elmo ben erg benieuwd naar het interview....hou het in de gaten.
    Arme Ruben dus zo'n last van eczeem op zijn buikje...dat gekrab op zijn buik als romper uit is hebben we hier gelukkig niet zoveel last meer van, maar plekjes op borst en knieholte en nu ook weer op bolletje blijven.
    Hoorde van de week van collega van een middel tegen eczeem waarbij je geen hormoonzalf gebruikt; Protopic. Ik had er jaren terug al eens van gehoord, maar niet meer onthouden (hoefde toen ook niet). Even kijken hoe het nu gaat en anders ga ik dat aan de huisarts vragen. Collega was er erg over te spreken en staat mij wel aan dat ik geen hormoonzalf voor Tuur hoef te gebruiken.
    Oma is hier geen lid van OOK, heb er wel eens aan gedacht om haar abo kado te doen.
    Prinses jij druk aan de poets geweest....lekker hoor.
    Lydia lekker dat Naomi het zo netjes doet!

Nou, laat het hierbij..dit is zo'n beetje wat is blijven hangen. Tot later van de week.

Groetjes, Erna.

18. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Dat wou ik ook zeggen Elmo! Fijn Sonja! :p

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Erna,
    Ik gebruik de hormoonzalf niet/nauwelijks.
    Het zijn nu meer droge plekken geworden en deze jeuken blijkbaar.
    Voorheen had hij vreselijk plekken zonder jeuk...nu zijn ze minder maar jeuken ze dus wel.

Ik krijg nu een mentholzalf erbij....en maar weer lekker vet houden.

Succes met je nachtdiensten...pfff...lijkt me doodvermoeiend (zeker met uk).

20. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

5 mrt 2006
    5.590
    0
    0
    Haai dames,

Hier in Friesland is het druk druk druk.
    Ik ben jullie dus niet vergeten, heb jullie niet verlaten, maar stel even de noodzakelijke prioriteiten.

Op het werk is het toetstijd geweest. Ik als IB-er mag nu alles verwerken in een nieuw programma wat sinds disndag draait....
    Verder is vriendlief twee weken op cursus en dus alleen in het weekend thuis. De bijkomende drukte voor mij kunnen jullie zelf invullen.

Ik spiek dus wel steeds even, maar kan eigenlijk de rust even niet vinden om te reageren.

Kus

Deel Deze Pagina