Naomi heeft totaal geen last van het knallen. Wie weet is dat morgen anders. Morgen naar mijn ouders en zusje voor oud en nieuw. Kijken hoe het gaat. De beestjes hebben wel last van het vuurwerk. Vooral onze hond is erg bang, wil niet eten en ligt overal waar ze normaal niet ligt. Naar buiten wil ze ook niet. Ik roep elk jaar dat ik van die pillen voor d´r wil halen maar dat vergeet ik steeds. Volgend jaar nieuwe kans. Elmo, ik zei precies het zelfde tegen manlief. Het was een erg eneverend jaar voor ons. Maart een positieve test en in november ons meisje geboren. Ik wens iedereen alvast een goed en een werelds 2008. En uiteraard veel gezondheid en geluk met de kleintjes. Veel liefs van ons drietjes. XXXX
Femke ik geloof er toch echt niet in dat een morfinespuit een placebo effect kan hebben hoor. Dat werkt echt wel (alleen qua dosering is het natuurlijk belangrijk dat je genoeg krijgt). Anders zouden we die arme kinderen bij ons op het werk ook alleen maar placebo effecten geven..?!?! Nog van harte met de 5e vermaanddag van je meissie! Hier willen we overigens ook tot een maand of 6 wachten met bijvoeding ivm allergieën. Arthur lijkt ook nog niet echt last te hebben van de knallen. Tja, als hij al licht slaapt en bijna wakker wordt dan lijkt zo'n knal hem wel extra te helpen met wakker worden, maar raakt gelukkig niet overstuur. De katjes hier zitten ook regelmatig rechtop van de knallen, maar zijn vooral onrustig omdat we het kattenluik dicht hebben en ze dus niet naar buiten kunnen. Heel bijzonder om nu dit jaar zo af te gaan sluiten. Kan me nog zo goed vorig jaar herinneren...weer een jaar waarin je hoopt dat het aankomende jaar je een beeb gaat brengen. En dan is het nu zo ver! Vriendlief was vanmorgen zelfs wat emotioneel. Arthur meldde zich voor de fles en toen manlief de kamer op kwam kreeg hij een superbrede glimlach! En hij dacht ook terug aan een jaar geleden en dan nu zo rijk! Wij blijven lekker thuis en een vriend komt bij ons O&N vieren. Mijn vriend heeft vanmorgen al heel vroeg de laatste boodschapjes gehaald (net op tijd zei hij,want toen hij winkel uitkwam stond hele parkeerplaats alweer vol). Lieverds allemaal een goed O&N! Kus, Eva.
iedereen een heel goed en gelukkig 2008 beetje vreemd hier want wij blijven voor het eerst sinds 10 jaar thuis, normaal zaten we of met me ouders in duitsland of bij vrienden in een loods, maar ja dat gaat dit jaar helaas niet dus we blijven lekker thuis.
Iedereen dus goede kerstdagen gehad . HAHA die Femke ik zie jullie al gezellig zitten met marin naast jullie in de box die kwijlend zit te kijken hoe jullie aan het eten zijn. Hoop dat het overstappen naar andere voedsel geen problemen geeft mbt allergien. Sonja, Lekker thuis dit jaar , wij ook hoor alhoewel ik normaal aan het werk ben oudejaarsavond. Nu lekker vrij alleen geveld door een heftige rugpijn. Lydia zielig he voor die beestjes hier hebben de katten er nog geen last van alhoewel ik over 1 kat moet spreken die andere kijkt rustig op de rand van de balkondeur mee naar buiten terwijl de andere als een vloerkleed zo plat onder het dekbed verscholen ligt. Nooit geweten dat katten zo plat kunnen liggen haha. Ik heb medicijnen in huis voor hem, maar ga het niet geven dat beest wordt echt er knetterstoned van zo zielig. Verder ieder een fijne jaarwisseling. Hier komen strakkies schoonouders ( eindelijk dan oliebollen hier , schoonvader heeft ze zelf gebakken ) en zwager en een goede vriend. Laterzzz Girls...
hihi , Inderdaad maar toch ook een klein ventje hoor. Hij is gewoon enorm lang ( armen en benen ) 56 geeft hoog water op scheveningen zijn pakje vandaag 62 is nog wel vrij ruim hoor. daar in tegen past hij nog prima in de newborn luiers tot aan 5 kilo terwijl hij er al wel overheen is. Ik ben benieuwd hoe het is bij de meeting of hij inderdaad de grootste is van de november beebs.... Liek.
gelukkig nieuwjaar allemaal. en hoe hebben jullie kleintjes de vuurwerk doorstaan. ze waren hier best aan het knallen, en best hard ook maar Esmee sliep er gewoon door heen , om 01.15 was het vuur werk afgelopen en madam word wakker, ff op dr zij gelegt en ingestopt en ze sliep heerlijk verder tot 03.30
Gelukkig nieuwjaar! Dat het maar een superfijn jaar van de gezinnetjes mag worden! Nicky sliep ook dwars door de knallen heen. We waren bij vrienden en hebben haar slapend uit de kinderwagenbak in de maxicosi gekregen en thuis daaruit weer/nog slapend in haar wiegje. Ze meldde zich om 5.45, toen heb ik haar speen gegeven en toen kwam ze pas om 8.30! Dus paps en mams konden best lekker slapen! Ze is zo ontzettend lief! Vorig jaar zaten we samen thuis met oud en nieuw. Ik had op 31 dec 2006 de terugplaatsing gehad. We hebben nooit durven hopen dat dit ons prachtige resultaat zou zijn. Het blijft haast niet te bevatten en kan er steeds weer om janken... Jullie ook allemaal gezellige nacht gehad? Wel jammer van de mist he? Van vuurwerk was weinig te zien...
Hier ook een doorslaper gehad....en ook hier werd flink geknald...mn. door paps zelf die dit prachtige jaar goed af wilde sluiten ! Hij meldde zich om 3 uur nog een keer, dus voordat we het bed in wilden gaan kreeg hij nog even de fles. En toen meldde hij zich pas weer om 9 uur...dus ook hier niets te klagen. Achja...en die duffe kop van de champagne hebben we natuurlijk aan onszelf te wijten. Maar goed....frisse neus halen is dan wel lekker. Hier zelf veel vuurwerk afgestoken wat de nodige rotzooi gaf dus vanmorgen ook braaf weer opgeveegd allemaal (en nog steeds mistig al was het wel iets minder dan vannacht). En nu hebben we achter in de tuin lekker vuurkorf aangestoken....telkens weer wat blokken opgooien ....warme chocomelk...restjes lekkere hapjes van gister....okee, en verder dus niet al te veel doen. Rustige dag nog allemaal en gelukkig nieuwjaar! Eva.
ik lag al vroeg in me bed, zat tegen die 12 uur aan te hikken , even vuurwerk gekeken (hier was geen mist) en om half 1 lag ik al te slapen. alcohol drink ik zo ie zo al niet eens meer ,als ik 1 glaasje op heb val ik als een blok in slaap maar ben bang dat ik dan esmee niet meer hoor. me man ging nog even naar vrienden toe die een feest gaven in de loods en hij was een uur later weer thuis. om half 8 was ik al weer klaar wakker, Esmee een flesje gegeven , ff gedoucht maar nu begin ik wel weer moe te worden. denk dat ik na het eten ff een uurtje ga liggen.
Super fijn 2008 allemaal! Jeetje zeg...wat heb ik om 24.00 uur zitten huilen zeg... Volgens mij zit er nog heel wat verdriet en emotie verstopt ergens... Maargoed. Goede jaarwisseling gehad. Ruben werd even voor twaalf wakker dus we hebben het echt met zijn drietjes gevierd (vandaar de tranen w.s. ook). Verder waren mijn ouders er en twee buren kwamen even langs. Iedereen ging op tijd weer weg dus wij lagen rond 01.00 uur ongeveer wel in bed geloof ik (veel later is het niet geweest). Rond 6.30 weer een flesje en toen schrokken we rond 11.00 uur wakker geloof ik. Zelf ben ik echt strontverkouden dus mijn nieuwe jaar begint goed. Ik ben ruim een jaar niet meer ziek of verkouden geweest geloof ik (of ik moet iets over het hoofd zien) dus het mocht ook wel weer. Ruben is ook zo'n een fantastisch leuk ventje. Hij lacht ontzettend veel en was vandaag voor het eerst een klein beetje eenkennig. Hij wilde bij papa of bij mama...verder niet. Na zijn flesje was het over....toen kon hij ook lachen en charmeren met oma, tante en zijn oom. We waren laat thuis van de nieuwjaarsborrel bij mijn broer dus om 19.30 uur ging hij pas naar bed. Hij ligt nu dus heerlijk te tukken. Ik hoop echt dat jullie allemaal een fantastisch 2008 zullen hebben en vooral ontzettend veel kunnen genieten van dat langgewenste gezinnetje. Ik ben echt zielsgelukkig!
Allemaal de beste wensen. Leander was wel de avond wat onrustig. Wilde niet goed drinken. Melde zich uiteindelijk tegen 23.30 en is daarna als een blok in slaap gevallen tot 4.15 flesje op gedronken en weer tot 9.15. Dus een goede nacht. Verder is Leander wel wat uit ritme drinkt slecht dwz 60 a 80 CC per fles en is dan wel tevreden maar is dan 2 uur later weer huilende voor een fles. Denk dat hij toch wat last heeft van de onrustige dagen. Door ziekte van vriend en mij logeren, visite en onrust in huis alle knallen de hele dag en avond door. Vandaag weer op visite geweest nu net weer thuis. Was erg huilerig en is denk ik net in slaap gevallen het lijkt stil te worden in de wagen. heeft net om 20,00 gelukkig wel 100 CC gedronken dus hoop dat hij zekers even tot 23.00 slaapt tot volgende flesje. Ikzelf nog geveld door rugpijn, slik pijnmedicatie en spierontspanners. Hoop dat het morgen alleen gaat vrjend moet werken namelijk. Ik heb net 2 nieuwe foto`s geupdate van Leander. Zo dat is mijn verhaaltje. Liek.
Ik vergeet eigenlijk een update van Nollie. Ik heb haar eergisteren gesproken met haar en Indy erg goed , Ook knapt ze goed op van de bevalling enz. Borstvoeding gaat erg goed ( luxe overproductieprobleem) Alleen haar vriend is in het ziekenhuisbeland na de kerst met een verwaarloosde longonsteking dus is aan AB infuus en vierde gisteren nog de wisseling in ziekenhuis. Nollie is druk met bezoeken aan zh en tussendoor indy voeden. Ze woont tijdelijk bij haar ouders. Is daarom erg druk en heeft geen tijd om hier langs te waaien , wat zeer begrijpelijk is. Jullie krijgen allemaal de hartelijke groeten. Liek.
Ach jeetje, wat ontzettend sneu zeg, voor Nollie en haar gezin! Ik hoop dat de papa van Indy gauw opknapt en ze alsng samen van hun mooie dochter kunnen genieten! Wens haar maar ontzettend veel sterkte van ons drietjes!
elmo , ff huilen kan ook opluchten , ik zat net de verloskundige praktijk te kijken ,zat ook met tranen in me ogen naar een bevalling te kijken. Liek: wat is Leander groot zeg , nou vind ik al snel dat baby's groot zijn vergeleken met Esmee. bedankt voor je nollie update, hopelijk is haar man snel beter, en gelukkig gaat het met haar en Indy goed.
net bij de vk geweest voor de eind controle, bloed druk was goed en de baarmoeder was niet meer te voelen. even nog gezellig gekletst. gelijk gevraagt hoe dat zit met de streptokokken bacterie als we ooit evtueel nog een kindje in de toekomst willen, de kans zit er in dat ik het dan weer kan krijgen, ik zal er dan op worden getest, toch prettig om het te weten.
hallo meiden, Even snel een berichtje van het drukke front hier Het gaat allemaal goed alleen ben ik aan het eind van de dag echt bekaf! Ik lees alles wel mee hoor maar tijd om te reageren heb ik niet echt...zal zien of ik er eens weer aan toe kom! Maar ik gluur wel mee hoor Heb even wat fotos weer geplaats van de meiden......
ja wij zien ze ook groeien...heerlijk is dat. ZE drinken nu ook super goed! We boieden ze 3x 100cc aan en 3x 80cc nou het gaat super en alles gaat op. Maandag naar de kinderarts zal dan vragen of ze gewoon 100cc mogen elke voeding ik twijfel daar namelijk nogal wat over Ben dan bang dat ze veels te veel krijgen daarom verdeel ik het nu nog wat.
als ze teveel krijgen merk je dat van zelf, dan komt het er van zelf weer uit, tenminste bij esmee wel, als zij teveel binnen krijgt komt het met een grote golf er weer uit. esmee drinkt nu 6x 140 cc , ene keer drinkt ze de fles wel leeg en de andere keer laat ze een beetje staan.
Je moet uitgaan van 150cc per kilo per dag en dat over de flessen verdelen. Of het teveel is merk je vanzelf. Bij Marin wordt de fles dan uit de mond geduwd door haar tong.