Ja en nee. Het werk slokt veel tijd op momenteel. We zijn met een programma waar ik dagelijks mee moet werlen overgestapt op een webbased versie. Kost nog wel wat extra tijd om er de krenten uit de pap in te vinden. Maar leuk is het wel al zou het wel fijn zij n dat het wat minder vermoeiend zou zijn. Morgen werken, dan boodschapjes doen, Marin inpakken en naar zus brengen voor logeernachtje, dan naar personeelsfeest van heel openbaar odnerwijs leeuwarden. Zaterdag vriendlief zien/spreken/etc, is al de hele week weg. zondag bij schoonvader op verjaardag en dan is het weer maandag...... Nog gefeli met Leander zijn vermaanddag! kus
Heej Natas wat akelig dat je er door heen zit. Ergens herken ik wel een beetje je zoektocht naar regelmaat. Ik gaf dan wel flesvoeding maar ik had zelf ook gevoel dat ik alleen maar flesjes aan het geven was in begin. Hier las ik trotse verhalen van ruim 100 CC flessen in 3 a 4 uur terwijl Leander om de 2 uur moeite had om 70 CC weg te werken. Kwam ook in begin rond 2 a 3 uur en om 6 uur voor eten. Maar sliep eigenlijk al redelijk snel door dat was 3 januari dus rond 6 weken was dat toen kon ik ook lekker bijtanken. Ik zat ook vaak te stressen mbt flesjes zo van het is nog geen tijd enz enz. kan mij voorstellen hoe je, je voelt. En dan is het bij jouw dat je BV geeft. Kan je dan niet nu afkolven en gaan slapen zodat Rick de eerst volgende voeding uit een flesje geeft.? Kan jij even een paar uur slapen gaan tot die voeding daarna.? Liek
Thanks lieke. Probleem is dat Rick, als hij ook gaat slapen (wekker gaat voor hem om 5:15 uur) dan hoort hij niks..Als ik dan toch wakker ben voed ik net zo goed zelf. Die volgende voeding is pas rond 12 uur. Kind zit nu ook op want hij heeft op een totaal verkeerde tijd 3 uur geslapen.
Dan is het ook vroeg dag voor Rick. Kan mij voorstellen dat je inderdaad dan liever zelf voed als je toch wakker bent. Als Dean nu wakker is is hij dan niet eerder dan 12.00 te voeden.? zodat je tegen 23.00 kan gaan slapen.? Liek
Vervelend Natas. Misschien toch Rick maar wakker stoten, ook al ben je als eerste wakker. 2 keer per nacht eruit, breekt je ook echt op. Lastig die ritmes. Dikke knuff! De rest, veel plezier bij de uitjes. Ook hier op. Ik moet nog van alles doen, aangezien we morgen bruiloft hebben (freubelen, kleren klaarleggen, benen scheren, dingen opschrijven voor mijn ouders, opruimen en fles geven). Maar ik kan niet meer, dus ga nu lekker op de bank liggen.
Femke, Drukke bedoeling zeg! Natas, Jeetje, je treft het niet zeg! Je kunt alleen maar hopen dat Deantje zich een beetje gedraagt. Tjah, mannen....het is volgens mij wel bewezen dat de eerste maanden gewoon heel moeilijk zijn met een kleintje. Volgens mij hebben we allemaal deze momenten wel gehad (in je uppie even huilen onder de douche). Dat maakt natuurlijk niets goed, maar wellicht verzacht het iets. Succes meid! FF Natas-tijd inlassen misschien? Even met je lieve Moskou-zus op pad (kolven en Deantje even uitbesteden?). Ik weet niet of dat wat voor je is...maar je kan het misschien overwegen. Succes in elk geval! Hoop dat je gauw alles weer op de rit hebt! Kussie!
Natas, dikke knuffie voor je meid. Met BV is dat idd een stikje lastiger; het komt gewoon alleen op jou neer als je niet kolft. Ik kolfde ook niet in die gevallen, omdat ik er een hekel aan had en er vaak niet genoeg voor 1 voeding uitkreeg. Ben eigenlijk pas gaan kolven toen het voor het werk moest. Ik kan me voorstellen dat zo'n nachten je opbreken. Ga je overdag ook wel eens een uurtje liggen om bij te tanken? Misschien idee? Verder ben ik het met Elmo eens dat de eerste weken de zwaarste zijn. Huiluurtjes ed en niet weten wat er met je kind aan de hand is. Ik werd daar vaak ook opgefokt door. Lekker uithuilen en misschien idd eens lekker op pad en jezelf verwennen! Elmo; fijne vakantie! Leander; gefeli met je half jaar! *springt gauw onder de douche en duikt het bed in*
Zo...nachtjes zitten er weer op... Imani prachtige foto's (zie comment)! Femke ook druk druk druk...we zien je vanzelf wel weer verschijnen. Natas ow..klinkt wel herkenbaar (en dan hadden we een flesgevoed kindje, met bv is het gewoon zwaarder). Soms is het lekker ff de tranen te laten gaan hoor. Idd....misschien lukt het om het toch uit te besteden en even middagje weg met je zus bv. Hou vol....dat ritme komt straks vanzelf wel. Hoe meer je dat ritme er in wil krijgen, hoe meer je gefrustreerd raakt omdat het (nog) niet lukt....dat komt echt! Dikke knuf! Laura wow....daar komt het eerste tandje!!! Fijne dagen in Drenthe! Wie ben ik vergeten..weet het ff niet meer. Ga nu lekker mijn bedje in. doeg, Erna.
Thanks liefies! @prinses fijne dag vandaag! Nou we hebben de kleine man om half 11 in de tummy gedaan en daarna maar de borst geprobeerd.. dat wilde hij wel gelukkig.. om 11 uur sliep hij.. tot... 4 uur! joepie! Heb me weer druk lopen maken om niks Zaterdag is Rick weg, ik denk dat ik Dean een paar uurtjes naar opa en oma breng (heb vanmorgen een mooie fles gekolft, dus die kan mee) Ook al is het alleen ff in bad, benen scheren, maskertje enz.. dan heb ik toch even tijd voor mezelf. Hij ligt lekker te tukken nu, dus ik zit uitgebreid te eten en te drinken hier op mijn gemakkie. Die was komt straks wel.
Daar zijn ze dan! Ruben en Marin http://www.mijnalbum.nl/Album=L78UTOE4 Plaatsen heb ik ff geen tijd voor, we gaan weg. Er staan meteen extra foto's van Ruben bij op 8)
whahahahahahahah Die ruben! keihard wippen! Ik ga die ook nog halen! zeker weten! gaat dit sneue wippertje naar mijn zus voor als hij daar is! hahaha
@Elmo:leuke foto's ,en wat kan Ruben wippen zeg in zijn wipper,maar goed dat hij vast zit. zo vakantie geld is ook binnen, morgen op fietsen jacht zondag op kraamvisite bij me vriendin ,eindelijk hun kleine man bewonderen (hopelijk is de verkoudheid over anders ga ik niet) Esmee had gister zo zitten poepen dat het haar luier uit liep, opeens werd haar broek zo nat dus ik kijken, helemaal onder gepoept, zo heb ik het nog nooit mee gemaaakt dat het haar boordje uit liep. verder net wel gelzen maar mijn hoofd lijkt wel een vergiet ben nu alles alweer kwijt.
Hallo meiden, ben helemaal gaar. vanmorgen om 7 uur Naomi weggebracht en daar na naar Drenthe gereden voor een crematie. Was om 17 uur weer thuis. Dus nu ff kort. Elmo, leuke fotot filmpje moet ik nog kijken. Fijne dagen in Drenthe. Natas, voor jou een hele dikke knuffel en ik kom gauw is ff langs voor een bakkie. Dan krijg je de knuffel in levende lijve. Imani, leuk die foto van Marin en Charlotte. Dit is alles wat ik zo gauw onthouden heb. Liefs lyd
Het was leuk! Mijn vriendin en ik, hebben samen staan huilen. Gheheheh, stelletje mutsen zijn we. Morgen probeer ik weer wat vaker en uitgebreider te reageren. Ik heb een beetje de indruk dat ik jullie verwaarloos. Sorry! Het is ook zo druk, met werken en een trouwerij. Ik kom even tijd te kort.
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ben kindloos! hihihi Rick weg en Dean even naar opa en om! Muziek staat hier hard! Ik ga zo lekker tutten in de badkamer.. maskertje, scheren, haren doen! whoehhoeeeeeeeeee eeeeeen... hij heeft geslapen van 22:15 tot half 6 whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Ik ga ff tutten! doeeeei!
haha Natas kind en manloos, ik alleen manloos. Die is richting Rotterdam voor de oefeninterland van het nederlands elftal. Ik kijk die dus vanaf de bank en zie waarschijnlijk meer dan hun. Lekker tutten Natas, Kan je soms zo van opknappen. Liefs Lyd
wat goed van Dean dat hij zo lang heeft geslapen. en lekker getut Natas? ik ben geslaagt voor een fiets, kon hem vandaag gelijk op halen, maar het is nog wel ff oefenen met zo een kinder zitje voor op, voor al met op en af stappen,maar daar heb ik nog even de tijd voor ,Esmee zit nog niet zelfstandig dat zal nog wel een paar maandjes duren.