Leander is zelfs al 8 kilo ruim. LOL Heb al wel een autostoel gekocht maar daar mag hij nog niet in. Is hij nog niet sterk genoeg voor om hier in te zitten. Vaak als we rijden zijn het geen minuten ritjes dus wil het nog niet aan om hem al over te laten stappen naar deze stoel. Dus moet nog wel even blijven sjouwen. Vind het niet meevallen dat gesjouw. Liek Lenneke jaaaaaa haha ik moest wel liep behoorlijk achter met schrijven dus moest wel. Ja heb vanmiddag deze bobike gezien inderdaad. Leek vrij klein aan te doen,? Prinses succes met alles, vervelend dat je al snel na je verlof een rotdag hebt gehad op je werk. Natas Dean mag vaker gluren hoor.... Liek
Tim slaapt. Ik ben helemaal kapot. De kinderen waren vandaag echt mega-druk en ik had het idee dat ik de hele dag achter mezelf aanliep. Verder was er niet veel rottigs aan hoor, dus het viel nog wel mee. Lieve meiden, ik heb niets onthouden van alles wat ik gelezen heb. Ik schaam me dood, dat ik zo ego reageer. Ik beloof betere tijden, maar....nu even niet.
ff lekker bijkomen prinses! geen sorry we hebben allemaal wel eens van die dagen. @lieke erg pittig 8 kilo en de stoel sjouwen!
Elmo; welcome back! Fijn dat jullie zo genoten hebben! Haha klinkt erg herkenbaar dat het midden in de nacht lijkt als Tiago eens een keer wat eerder roept... Fietszitje dat je omschrijft is volgens mij van GMG Natas; wat een poepie-foto! Prinses; jak, niet grappig zo'n dag! Lekker relaxen en ego zijn Liek; fantastisch bijgeschreven...even kijken of ik al je vragen heb onthouden: -eigen paard? nee, rijd voor een boer, maar kan alles doen met paard wat ik wil. Is dus als eigen paard. -wat ik rijd: dressuur. Promoveer nu naar M2 (als je dat iets zegt?) -wat gemaakt; nee, net buiten de prijzen door paar fouten... uhhhh en toen wist ik het niet meer... Erna; idd erg uitgebreid het menu voor Tuur! Leuk hoor. Je moet wel nog eens achter het aanrecht vandaan komen he Vandaag kennis gesproken over fietszitjes. Zij hebben zowel bobike als GMG gehad en waren meer te spreken over GMG; luchtiger en meer steun aan zijkant. Kan een bobike zitje overnemen van collega (voor 7,50). Kijk dus even hoe die bevalt en schaf dan een nieuwe aan (GMG of Bobike, al nei ik al wat meer naar GMG). Tweedehandse gaat naar opa en oma. Verder geen nieuws geloof ik. Vrije dag zit er al weer op. Morgen begint mijn werkweek weer...
Liek; oh ja....kapper: ja, ik ben geweest. Alleen puntjes en pony bijgeknipt (laf he haha) Ik heb nu eigenlijk alweer spijt; heb wel zin in een pittige coupe, maar ben bang dat ik weer spijt krijg als het eraf is. Dus dan nog maar ff niet he.... Tiago is weer even bijgewerkt rondom zijn oortjes; ziet er weer netjes uit hihi Autostoel; hier ook nog de maxi-cosi. Past hij nog prima in, wordt wel zwaar idd. Denk dat ik pas vanaf 9 kg de Römer ga gebruiken.(volgens mij is ie ook va 9 kg nl..)
Allereerst Lydia nog van harte met je verjaardag...post is onderweg. Natas grappig dat gluurdertje van je..ziet er sneaky uit zo..haha. Lieke samen met het kookboek ben ik zo creatief ja , maar op zich niet zo heel moeilijk hoor. Vooral fruit...kun je toch makkelijk van alles combineren. Vlees voeg ik nog niet toe, maar kan ik binnenkort ook eens doen. Heb van de week pas voor eerst groente en aardappel gedaan. Gister witlof-appel-aardappel....smullen. En vanavond heeft hij bij papa bietjes-worteltje-aardappel gegeten...volgens papa vond hij dat ook heerlijk..ging de hele tijd van mmm, mmm, mmm. Ik heb zo'n billy (zo'n handstaafmixer van philips) en die gebruik ik nu voor de hapjes. We hadden ook al wel een blender in huis, maar die heb ik vooralsnog niet gebruikt...gaat prima zo. Ik had de rit in de 8 baan gezien op je hyves..lachen! Hier gaan de tussendoor hapjes eigenlijk niet echt...zit er beetje naar te kijken en af en toe sabbelt hij wat van de Liga. Vanmiddag wel een klein korstje brood gegeven...daar heeft hij wel paar hapjes van op. Klinkt leuk dat speelgoed! Hier staat auto voor de deur en zou hem zelfs op oprit of in garage kunnen zetten (maar ben te lui om telkens poort open te maken...erg he?! Jij morgen weer naar CB...ben benieuwd naar nieuwe gegevens van die reus van jullie! Lenneke pompoen heb ik nog niet gemaakt (misschien morgen maar moet nog hoop regeldingen doen ivm verkoop huis dus weet niet of ik er aan toe kom. Maar wat ik zo lees in boek is het simpel..vruchtvlees afgedekt in 15-20 minuten koken, that's it...afgieten en pureren maar. Prinses pfff, rustig aan meis...hopelijk dat Tim weer snel lekker in zijn velletje zit...dan papa en mama ook wel weer. Elmo super dat jullie zo genoten hebben...nog weer nieuwe foto's gekiekt?! ElviraR zo....dus Tiago ook al knipbeurtje gehad?! En moeder dus hetzelfde...alleen maar beetje bijpunten...haha...lafaard! (hier geldt hetzelfde hoor....heb eigenlijk ook wel zin in iets nieuws, maar ben eigenlijk ook wel heel blij met hoe lang mijn haar nu is geworden....maar moet misschien eerst maar eens op pad naar 1 of ander goed middeltje wat haaruitval beetje tegengaat..ik heb wel aardig wat haar, maar het is net babyhaar...dun en slap). Ik heb hier nog niet eens echt gekeken naar nieuwe autostoel...Tuur is nu net over de 7 kg, dus het kan nog even...hopelijk binnenkort weer eens een leuke aanbieding? Zo...schenk nog even een wijntje in (was nog over van zaterdag..toen hebben we vrienden te eten gehad en vriendlief had heerlijk asperges gemaakt, waren pas de eerste voor me dit jaar).... Nip...nip....sloek! Zo....ik heb dus avonddienst gehad en we waren toch behoorlijk bezig...veel (kleine en zieke) kindjes enzo...ik ben dan helemaal hyper nog als ik thuis kom...kan dan echt niet meteen slapen. Maar goed...als ik dit 2e wijntje zo achter de kiezen heb ga ik vriendlief maar eens opzoeken. Oja....had tijdje terug al (2e hands) tripp trapp stoel gekocht..heb vandaag de baby inzet en kussentjes besteld. En gelijk ook tuigje erbij besteld voor als hij uit de baby inzet kan. Mijn vriendin moest ook nog tuigjes hebben voor haar knullen..dus gelijk maar 1 bestelling geplaatst. Zag laatst ook op een site leuke andere bekleding voor de kussentjes...van dat soort tafelplastic (weten jullie wat ik dan bedoel...dat dikke wat je ook op rol kunt kopen?). Maar ik denk als ik een setje kussens heb dat ik dan er zelf ook wel een nieuw setje bij kan maken...dus ga het tzt maar eens proberen (scheelt dat ik ook een handige mama hebt). Nou...ben er vandoor....truste lieverds, Erna.
Daar zit je dan midden in de nacht he Erna? Ik vind dat zo knap he avond en nachtdiensten.. dat zou echt helemaal niks voor mij zijn! Logisch dat je ook nog hyper thuis komt, dat zou ik zeker ook hebben. Leuk hoor dat je zo aan het kokkerellen bent voor Tuur! Dean heeft vannacht weer doorgeslapen, ik heb een uur wakker gelegen met een zere tiet hahahaha Hij slaapt nu nog/weer. Ik zit te wachten op mijn neefje. Hij is altijd bij mijn moeder op dinsdag maar die moet straks naar een begravenis. Ze komt hem daarna wel hier weer ophalen. pff had ook nog wel even kunnen slapen hahahaha
Wat een gesjouw Liek met 8 kilo en een mc. ElviraR dat is een leuk prijsje voor dat zitje en als het nog in goede staat is, een nieuwe ben je al snel 60 euro kwijt. GMG zegt me totaal niks, heb hier alleen maar bobike gezien. Aldonza kan je er een beetje tegen tegen al die zieke kindertjes , sinds de geboorte van Esmee zit ik al te janken voor de tv als iemand bv een snee in zijn vinger heeft. zou Dean dan toch beginnen met doorslapen? vanmorgen Esmee bambix pap gegeven, ze had toch bijna haar bordje leeg.
Zo we zijn weer terug van consulatie bureau. Meten en wegen. Leander is 73 CM lang. Weegt 7930 KG En zijn hoofdomtrek is 45.2 Leander is door de arts gezien en hij is helemaal goedgekeurd. Ze vind het een lange slanke jongen die toch wel wat naar de magere kant neigt. Als hij bv ziek zal worden en een paar dagen niet goed eet moet ik daarna wel even aandacht besteden aan zijn eten. Maar voorlopig is hij niet ziek en dat mondje gaat wel open haha. Ik mocht hem best wat extra pap geven ook. Tja ach vind dat hij op moment echt goed eet beter dan ooit LOL. Liek .
jeetje Leander wat ben je lang zeg , bijna 10cm langer dan Esmee. zolang hij goed en smakelijk eet gaat het toch prima Liek met je grote kleine man. zou vanmorgen naar de winkel gaan, dus ik wou de wagen pakken, lag nog in de auto, heb ik een lekke kinderwagen band. mijn vader had ze zaterdag opgepompt voor me in de garage en er heeft er 1 pang gezegt , ik nieuwe binnen banden gehaald zijn de ventielen te groot dus kan ik weer terug met de binnen band om te kijken of ze ook met een kleinere ventiel hebben. maar ja dat word vanmiddag niks ,Esmee slaapt smiddags en morgen is het boodschappen en sop dag. me man anders maar ff heen sturen.
Hey meiden. Bedankt voor de felicitaties. Hier erg moe zit nl weer in de nacht. Lieke, leander is flink gegroeid zeg en dan vind het cb hem aam de magere kant? Zolang hij lekker eet. Verder ben ik het gewoon kwijt door de nachtdienst. Liefs Lyd
Whaaaaa Leander! Ik lig echt in een deuk als ik die maatjes zie :-D Wat een totaal verschillende kids zeg! Heel leuk om te zien! Lydia, Bah, nachtdienst! Natas, Ik las over keurig slaapgedrag van Deantje en een ochtend (dag) lekker voor jezelf gehad! Was het lekker? Euh...moet ff teruglezen. Op het werk wel bijgelezen maar er is bar weinig blijven hangen.
Ja , is leuk om te zien hoe verschillend de kids in lengtes en gewichten zitten he. Heb vanmiddag ook bij iedereen ff terug gegluurd die pas geweest is. Leander wint het in lengte , Ruben in gewicht LOL. Vrolijke bolleboos hoor. Ik heb net getraind op de sportschool, ben via marktplaats een crostrainer aan het aanschaffen ga vrijdag kijken en proefcrossen. Persoon verteld dat ze veel gewicht al is kwijt geraakt door gebruik van dit apparaat. Apparaat gaat weg omdat ze toe is aan een zwaardere training. Nou dan moet ik toch wel 10 kiloos kwijt kunnen voor september. Ik wil dagelijks er 30 minuten opgaan. Als ik vrij ben moet het wel 2 keer daags lukken Leander kan in zijn wip gewoon naar mij kijken hahaha. Zo kan ik thuis toch meer trainen en het scheelt mij geld per maand. En dit apparaat heb ik er nu 2 de hands in 3 maanden sportschoolgeld uit. Liek .
Liek, een mooi ding hoor die crosstrainer. Lekker kopen dus. Het is echt een luxe vergeleken bij die van mij. Fijn dat Leander weer goedgekeurd is bij het CB. Tim moet morgen! Lydia, ben je nu weer klaar met de nachtdienst? Ik hoop het voor je. Het lijkt mij ook behoorlijk pittig. Ik denk niet dat ik daarvoor in de wieg gelegd ben. Gefeliciteerd met je verjaardag (of heb ik het mis? ) Sonja, wat balen van die band zeg. Hopen dat het snel opgelost kan worden. Natas, volgens mij is het kwartje gevallen bij Dean. Hopen dat het kwartje lang blijft liggen. Heerlijk, kan jij ook weer wat bijtanken. Aldonza, knap zeg dat al die hapjes lukken. Tegen de tijd dat ik hapjes klaar moet maken, zal ik aan je denken. Als ik dan niets meer weet, kan ik het aan jou vragen. Gisteravond had Tim moeite met slapen en vandaag ging het precies hetzelfde. Het leek wel of hij pijn had (ik denk buikpijn, want nog geen ontlasting gehad vandaag). Gillen en nog eens gillen en niets was goed. Uiteindelijk is hij toch tegen me aan in slaap gevallen. Ik heb hem net in bed gelegd. Toen hij het matras raakte, leek hij weer te gaan huilen. Maar dit kon ik nog net voorkomen door de speen en wat geklets van mij. Ik hoop dat het nu goed is. Pfff, de laatste twee dagen heb ik weinig tijd voor mezelf gehad. Ik hoop dat het morgen beter gaat. Alleen ben ik er bang voor, want Tim krijgt morgen weer prikjes op het CB. Ik hoop maar dat hij daardoor veel behoefte aan slaap heeft ipv dat hij er ziek van wordt. Ach ja, ik denk maar zo: Ik ben blij dat ik hem heb, en dat hij gezond is. Hier in de straat zijn binnen korte tijd, een aantal gevallen, waarbij of de bevalling of de zwangerschap niet goed verlopen is. Die mensen hebben het nog veel zwaarder.
Whahaha...meen je dat! Ruben de zwaarste? Is Marinneke misschien toch de beste partij voor hem :-D Goed initiatief zeg...van die trainer! Hier minder goed nieuws. Oud collega, vriendin op afstand heeft een slechte combinatietest gehad. Morgen horen ze meer....
Hey Prinses, Tim hoeft niet per se last van zijn prikjes te hebben hoor. Hier alleen bij de derde een beetje gedoe. Je kunt voor de zekerheid zetpilletjes in huis halen. Succes met dat zieltje! Ik hoop dat hij gauw beter in zijn vel zit! Laura
He bah Elmo, vervelend nieuws. Ik hoor de laatste weken niet anders dan vervelend nieuws wat betreft zwangerschap. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik echt blij ben, dat het nu even achter de rug is. Anders zat ik nu vast te stressen. De zetpilletjes heb ik al in huis. Ik denk dat Tim even van de leg is, doordat ik minder thuis ben, en de dagen dus anders verlopen dan gewend. En anders is het misschien een sprongetje.. Hahahaha, ik durf het niet meer hardop te schrijven. Gheheheheh!
Whahah...mag best hoor! Soms hebben ze ook gewoon een baaldag, kan ook toch? De last van Ruben zijn tandjes valt me ook 100% mee. Van het weekend wel wat vroeg wakker...maarja, dat kunnen ook de prikkels en de vreemde omgeving zijn geweest. Elke dag nieuwe kansen toch :-D